Keresés

Részletes keresés

pazolta Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16131
Ilyesmi nyaktábla volt rajta:
Előzmény: pazolta (16129)
yoleeka Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16130
Velvártra gondolok. Az első muff miatt, pazolta gépének is ilyen, valamint a hátsó támvilla sem csacaros az ülés alatt, hanem hegesztett. Illetve a magyar zászló is Magyar gyártóra utal.
Előzmény: 1.bendeguz (16120)
pazolta Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16129
Szia No.uno bendequz!
Esetleg próbáld megnézni a hátsó villapapucs külső oldalát , ha ott van, akkor Velvartod van! Becsüld meg nagyon! Ezt a csodás festett vázat érdemes konzerválni!!
Ez egy gyönyörű gép, valamelyik magyar versenyzőé lehetett - bizonyítja a nemzetiszín szalag - korát nehéz megbecsülni, mert a versenygépek, viszonylag változatlan formában épültek, hosszú évtizedekig, míg be nem jöttek a váltós gépek...
Mivel nem látok rajta felhegesztett bovden rögzítőt, így kb. 1960 előtti, de nyugodtan lehet a 40- es évekből is..
Ha megkérhetnélek, küldjél mailt a fotókról, hogy jobban megnézhessem...
papp-haz@freemail.hu
Előzmény: 1.bendeguz (16120)
yoleeka Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16128

Egy 1951-es Rákosi Csepelre gondolok. Csep-el szaktársnak van egy nagyon hasonló gépe. A váz formája és a lánckerék is megegyezik. Sőt az első muff is, valamint a vázban lévő összekötő elemek távolsága is. 1951 ig gyártották hajlított vázzal a női kerékpárokat, utána váltottak át a "hagyományos" párhuzamos vázra. A Ő gépének is N-es a vázszáma. Ha jól láton a Te vázad N198714-es, csep-el kollégáé N194396, így helytáló az 1950-51 gyártási év.

http://www.csepelkerekparok.gportal.hu/gindex.php?pg=27591935&gid=2474280

Előzmény: 1.bendeguz (16119)
Scorcher Creative Commons License 2009.08.24 0 1 16127
Szörmók köszönöm a gyors segítséget, rá is kerestem, és tényleg :)
Tudnátok segíteni abban, hogy hol találok erről bővebb információt, adatokat (pontos gyártási év, alkatrészek)
Köszi!
Cserébe itt a felújított Tihanyról egy kép: (életem első felújítása azt ne feledjétek)
ti
szőrmók Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16126
Mármint a férfi a női az magyar.
Előzmény: Scorcher (16124)
szőrmók Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16125
Ez egy STEYR kerékpár.
Előzmény: Scorcher (16124)
Scorcher Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16124
csak sikerült...bocs a szerencsétlenkedésért :)
1
2
3
és itt a női, íme:
4

előre is köszi a segítséget..
Scorcher Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16123
a kép lemaradt....
yoleeka Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16122
Az MGYVK képi és információs tartalma több forrásból származik. Sok dolog, az itt fórumozó szaktársaktól érkezett hozzám és került fel az oldalra. Egy része a saját gyűjteményemből való, és a kisebbik részét pedig az internetről mentettem le. Érdeklődésed tárgya pont az internetről származik. Sajnos minimális infóm van róla. A vaterán árulják 50.000 forintért. Nagyon sajnálom de ezzel kerékpárral kapcsolatosan nem tudon Neked többet segíteni:(
Előzmény: papuka (16114)
Scorcher Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16121
Sziasztok!
Teljesen új fórumozó vagyok itt, és a veterán kerékpárokat illetően is kezdőnek mondom magam.
Amin eddig túl vagyok, az egy Tihany kerékpár felújítása...később talán csatolok képet.
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Dédapám két kerékpárját találtuk meg a fészerben, egy férfi és egy női vázasat. Mindkettőről töltenék fel képet, előbb a férfivázasról. Nagyanyám elmondása, és az eddigi vizsgálódásom alapján háború előtti. Először egy WM Turánra gondoltam, de nem vagyok már benne biztos.
Kérlek titeket segítsetek beazonosítani a dolgot, szeretném lassanként felújítani!

Üdv: Scorcher
1.bendeguz Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16120
de van még 1 mai szerzeményem .sajnos erről sem tudok semmit sőt azt sem hogy hol keressem a vázszámot.

1 biztos ez sem mai csírke.
Előzmény: 1.bendeguz (16119)
1.bendeguz Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16119
Szaktársak ! ma újabb bizonyítékát találtam az emberi hülyeségnek !!

a képek ön magukért beszélnek.

Ökör állat , ketté fűrészelte , és a villa csavar fölött is elfűrészelte.!!!

meg fogom gyógyítani !!!!!!!

kérdés milyen gép lehett fénykorában és milyen évjárat lehet.a kontrakar felírata 1951 háromszögben nagy H betű.
remélem a vázszám látszódik rendesen . N betűvel kezdődik
fufnyak Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16118
Hasonló, de az enyémen full zárt a lánckerék is. A hátsó agyat kicserélrék váltósra, úgyhogy onnan semmit nem tudok meg.
Előzmény: hagymatech (16117)
hagymatech Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16117

Nem tudok évjáratot.....És női bicaj...A Bianchi fő profilja a versenybicaj, de azért vannak gyöngyszemek....Hátsó agyon nincs évszám??

 

( Talált kép...:))

(Keress rá a Fiat bicajra....a plakáton hasonló a kormány..:)

Előzmény: fufnyak (16116)
fufnyak Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16116

Ha valaki tudna nekem segíten ennek a kerónak az évjárat behatárolásában, megköszönném.

papuka Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16115
:) mint a tejbetök
Előzmény: madzagos (16113)
papuka Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16114
helló yoleeka. azt szeretném kérdezni, hogy a csepelkerékpárokban lévő képek, illetve gépekről lehetne e többet tudni. konkrétan a 08.19-i friss hírekben szereplő Csoda kerékpár matricázása pont olyan, mint az enyém volt. Láttam rajta a hosszú matricát, és a nyereg alatti piros sávban lévő is olyan, amiről szeretnék még képet kérni. Ha van rá lehetőséged, légyszíves küldjél olyan képet, ami alapján újra el lehetne készíteni őket.köszi :)
Előzmény: yoleeka (16086)
madzagos Creative Commons License 2009.08.24 0 0 16113
ne nézd a csészét se, van az is csak  az új
Előzmény: papuka (16107)
Zsocab Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16112
Szia!

Én gázkészülék alkatrészboltban vettem ilyen szövetszigetelésű, hőálló vezetéket. Olyan 1,5-2 m volt valami 550 pénz. Én a lámpán kívül a bekötéséhez is ezt fogom használni:

Szövetszigetelésű vezeték
Előzmény: madzagos (16101)
jumba Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16111
De hülye a zindex:))) azthittem az elsőt el se küldte!!!
Előzmény: jumba (16110)
jumba Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16110
Szerintem hagyd a fékrúdon a vázon meg vászonszigszalagold! Annyi a trükk, hogy minél kevesebb vezetéket használj. A lámpába ajánlom a LED-et de érdemes kicsivel nagyobbat vennei a szükségesnél, mert könnyen kiégnek! A dinamókat am a régiek szerették előre rakni ugyanis ott könnyen belehetett kapcsolni menetközben  :o)
Előzmény: madzagos (16096)
jumba Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16109
Nos, szerintem elől korhűbb a dinamó, mivel azért pakolták előre hogy be tudják kapcsolni lábbal. Alig láttam régi bicajt hátul dinamóval, de tudom hogy van olyan is, izlések és pofonok.... a vezetéket egyszerűen rátekered a fékrúdra, én is azt csináltam és én még plussz földelést is vezettem és nem takar ki semmit... A vázon a szigszalag volt a gyakoribb, méghozzá a vászon, mivel az volt akkoriban elérhetőbb a lámpába tegyél nyugodtan LED-et, nekem is az van a BOSCH-ban csak vigyázz hogy megfelelőt szerezz mivel ezek szinte akármitől kiégnek! Nem árt fél vagy egész volttal nagyobbat venni a szükségesnél... De így örök életű lesz a világításod. Én már csináltam olyat, hogy eredeti Tungsram égőt szedtem szét és a fémházába beleépítettem így a foglalatot se kellett piszkutálni. :o)
Előzmény: madzagos (16103)
hagymatech Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16108

 Érdekes dolog ez a korhűség....Valamikor asszem karbidlámpa tartó és prizma kombinációval hozták ki a bicajokat a gyárból....Madzag nuku...max a csengőn..:)) DE a Bosch lámpa is felszerelhető ua. tartóra, vagy közzé, és a lámpakábelt egyszerűen "felcsavarták" a vázcsőre.....

 

 Én fekete gyorskötegelőt használtam...de az én bicajom más tészta...

 

Előzmény: madzagos (16103)
papuka Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16107
előre is köszönöm! a csészét megnézem a boltba. Kónuszt sikerült kerítenem egy öreg néni vashulladékai közül. a rozsdátlanítást azért irtam le, hogy más is tanuljon a káromból és hülyeségemből. Címem: Kustár Péter, 5300 Karcag, Tanya 21/1. szólj ha valamivel segíthetek!
Előzmény: madzagos (16104)
papuka Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16106
a második hozzászólás a gép hibája. Kónuszt sikerült találnom egy néninél, az jó lett. A BMX csészét megnézem a boltban. A biztosító anya és alátétre lenne szükségem. Címem: Kustár Péter, 5300 Karcag, Tanya 21/1. felrakok néhány képet a felesleges kerákpár alkatrészekről, amiből választhatsz (bármit). Előre is köszi.
papuka Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16105
sziasztok. kérnék egy kis segítség. még mindíg a Csoda ff kerékpáromat bütykölöm (lásd kép), de elkövettem egy hülyeséget, a hajtótengely és alkatrészeit túl rozsdátlanítottam (beütőcsésze lötyög, a hajszálrepedésből grand kanyon lett, illetve a kónuszoknak a menete feloldódott).
A segítség, amit kérnék: ha valakinek van elfekvőben 42-es külső méretű beütős csészéje, illetve a kónuszt biztosító anya és alátét jelezze, megegyezünk. megveszem, vagy cserélhetünk valamire. megbeszéljük! S.O.S.
madzagos Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16104

Figyu !

 

Biztosító csavarom és alátétem vsznűleg van, csészém is de az új.  A most a boltban is kapható BMX tengely megszólalásig hasonlít a régi Csoda, Mokány tengelyéhez, csak hosszabb és nem mind a két oldali menet balos, de a hozzávaló csésze 42-es.

 

Én is vettem, de a tengely hosszú lett.

 

Nyomj egy címet holnap megnézem az alátétet és a csavart, és fel is adom.

 

Kónuszom sajnos csak sz.r van.  

Előzmény: papuka (16102)
madzagos Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16103

De szép nyaktábla ! :-)

 

Nem tudom, majd jössz és fonhatsz egyet ! :-))))) sárga drótom is van. Erre még alszom egyet kettőt.

 

Próbáltam a vezetéket egy ceruzára feltekerni, hogy olyan legyen mint a telefon zsinór, de ezek a mai vezetékek.....

 

Akár elől akár hátul van a dinamó, a vázon végig kell vinnem.

Vagy

spirálisan rátekerem a vázcsőre, (és az egyedileg, méregdrágán legyártott matricán)

 

vagy

a vázra merőlegesen odaszigszallagozom (fekete vászonszallaggal a korhűség miatt)

 

vagy

 a váz alatt hosszanti irányban szigszallagozom oda (kipróbáltam, levált).

 

Ettől még a muffnál elég gázosan néz ki, bár holnap majd fonok egy kicsit....

 

:-)))

 

Na de nem aggodalmaskodok itt mert két hete még a s.gg.met vertem volna a földhöz ha már csak ennyi gondom lett volna. :-)))))

Előzmény: hagymatech (16099)
papuka Creative Commons License 2009.08.23 0 0 16102
sziasztok. kérnék egy kis segítség. még mindíg a Csoda ff kerékpáromat bütykölöm (lásd kép), de elkövettem egy hülyeséget, a hajtótengely és alkatrészeit túl rozsdátlanítottam (beütőcsésze lötyög, a hajszálrepedésből grand kanyon lett, illetve a kónuszoknak a menete feloldódott).
A segítség, amit kérnék: ha valakinek van elfekvőben 42-es külső méretű beütős csészéje, illetve a kónuszt biztosító anya és alátét jelezze, megegyezünk. megveszem, vagy cserélhetünk valamire. megbeszéljük! S.O.S.
saját festés vastag ecsettel és remegő kézzel

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!