Kenyérbél vagy gyurma és sok türelem. Elkezded betömködni középen a csapágy mögé, a tengelyvéggel tömöríted. Ha kellő mennyiséget begyűrtél, totál kitölti a csapágy mögötti teret. Ha kicsit még töltesz rá, és megnyomatod a tengelyvéggel, elvileg nekilát kilökni maga előtt a csapágyat. Frundsberg szerint megy a módszer.
Ötleteket várok arra nézve, hogy a blokk egyik felébe beszorult főtengelyt hogy a jó istenbe szedjem ki?Se a csapágy nem jön ki, sem a csapágyból a tengely. Ha gumikalapáccsal ütögetem, akkor az negyon el tudja cseszni a centírozást?
Szép bácsitól beszereztem a Berva főtengelyt. 3kHuf volt az ára, a régit nem kérte el. Kaptam szép perselyt is a hajtókarba.
Tényleg nagyon precíz az öreg, megnéztem egy Honda főtengely javítást, addig nem nyugodott, míg századra ki nem volt gyönyörűen centírozva. A műhelyben bármin műteni lehetett volna, olyan tiszta volt minden. Volt történetmesélés is, fényképbemutató régi motorjaival és autóival, politizálás, és a felkelő nap országának szidalmazása. Természetesen U-Csepel főtengelyt is láttam.
Ma este belevágom a főtengelyt, összetapasztom a blokkot, holnap veszek főt. szimeringet, oszt elvileg kész a blokk.
Bervas!
Az öreg szaki üdvözletét küldi. Kellenének a bowdenek (2 váltó, és gáz) mintának. Ha a héten melózol, akkor ha jó neked, bemegyek értük a suliba. Szerintem a héten, vagy a jövő héten megcsinálom őket és akkor visszaviszem. Ha lehet, azokat is átvenném, amikről szó volt (Sz. cafatkák).
Már alig várom, hogy felbőgjön a felnémeti-székesfehérvári technika. Milyneket fogok vele motorozni, belegondolni is alig merek. :)
Aztán még eszembe jutott, hogy bowden belsőhöz úgy lehet olcsón jutni, ha nem akarsz 100m-t venni, hogy pl. a négykelemennél veszel MZ kupplungbowdent, az cca 1,5m oszt abból kiszeded a belsőt. Asszem 300 pénz.