Tévedsz! Csáp csak a mozdonyon és a vezérlőkocsikon van, a vezeték pedig nem az egyensúlyozáshoz kell, azon keresztül biztosítjuk a folyamatos gázolaj ellátást:-))
"A poén az, hogy a KCSV6-ot nem kellett kimozdítanom a környékről, mert ezen a vonalon próbázott." Ja, már épp akartalak megdícsérni, hogy mennyire nem látszik, hogy a KCSV6 oda van montírozva! :-))
Mármint a kép melyik részét? A KCSV-6-ot, a környéket, netán a 3-as villamos iránytábláját? :-)))
A poén az, hogy a KCSV6-ot nem kellett kimozdítanom a környékről, mert ezen a vonalon próbázott. Az iránytáblát pedig fel lehet fogni egyedinek (no meg a pályaszám és a BKV-logo, ezt a hármat John Howardtól vettem, ha jól emlékszem). Szóval ez majdnem 100%-osan HáBé képéből készült. :)
A lényeg a színezés. Eredetileg dupla piros "FVV-csíkot" akartam, de nem jött össze. A az egylámpás TW-nek is megcsináltam pirosra a csatlását, hogy szabványos legyen, de erre lefagyott a program.
Ez csalás! Ott van a mozdony felett a függesztő vezeték, nyilván a mozdonyon és a kocsik közepén is van felfelé csáp, ami egyensúlyban tartja őket. Miért nem fényképezted kicsit magasabbról ?
Első hozzászólásomként megadom új honlapom címét benne egy-két manipulált képpel. Ilyen stílusúakat itt még úgysem láttam (pl. benga kísért az Üllőin), hátha tudok valamit újítani. :)
siegel.freeweb.hu
Tényleg, van egy kollégám, aki állította, hogy nyolc milliméteres páncéllemez van a Ziu trolik oldalában. (Csak hogy kapcsolódjunk valamennyire a tömegközelekedéshez:)
Meséljétek el mi a poén, abszolult nem értek a buszokhoz! Gondolom ez a csuklósság nem lehetett anno, nem? Megnéztem közzelről az eszcájggal, alig látszik, hogy dolgoztál vele. De milyen bután áll a két zászlaja! Előre... Ha mű, akkor nagyon profi.