Keresés

Részletes keresés

Intersziti Creative Commons License 2002.01.03 0 0 156
Már megijedtem, hogy a mellékkocsikon az utasoknak kell a mdzagba kapaszkodniuk!
Előzmény: mdbz (155)
mdbz Creative Commons License 2002.01.03 0 0 155
Tévedsz! Csáp csak a mozdonyon és a vezérlőkocsikon van, a vezeték pedig nem az egyensúlyozáshoz kell, azon keresztül biztosítjuk a folyamatos gázolaj ellátást:-))

mdbz

Előzmény: Gödény (150)
Jenő Creative Commons License 2002.01.03 0 0 154
"A poén az, hogy a KCSV6-ot nem kellett kimozdítanom a környékről, mert ezen a vonalon próbázott."
Ja, már épp akartalak megdícsérni, hogy mennyire nem látszik, hogy a KCSV6 oda van montírozva! :-))

Jency

Előzmény: Siegel (153)
Siegel Creative Commons License 2002.01.03 0 0 153
Mármint a kép melyik részét? A KCSV-6-ot, a környéket, netán a 3-as villamos iránytábláját? :-)))

A poén az, hogy a KCSV6-ot nem kellett kimozdítanom a környékről, mert ezen a vonalon próbázott. Az iránytáblát pedig fel lehet fogni egyedinek (no meg a pályaszám és a BKV-logo, ezt a hármat John Howardtól vettem, ha jól emlékszem). Szóval ez majdnem 100%-osan HáBé képéből készült. :)
A lényeg a színezés. Eredetileg dupla piros "FVV-csíkot" akartam, de nem jött össze. A az egylámpás TW-nek is megcsináltam pirosra a csatlását, hogy szabványos legyen, de erre lefagyott a program.

Csaba

Előzmény: Jenő (152)
Jenő Creative Commons License 2002.01.03 0 0 152
"(A képet HáBé-tól szereztem)"
Mármint a kép melyik részét? A KCSV-6-ot, a környéket, netán a 3-as villamos iránytábláját? :-)))

Jency

Előzmény: Siegel (151)
Siegel Creative Commons License 2002.01.03 0 0 151
Gödény Creative Commons License 2002.01.03 0 0 150
Ez csalás! Ott van a mozdony felett a függesztő vezeték, nyilván a mozdonyon és a kocsik közepén is van felfelé csáp, ami egyensúlyban tartja őket. Miért nem fényképezted kicsit magasabbról ?
Előzmény: mdbz (117)
Intersziti Creative Commons License 2002.01.02 0 0 149
:-)
Előzmény: Siegel (144)
Jenő Creative Commons License 2002.01.02 0 0 148
"Rendben! Megtisztelő, ez lesz az első link rólam."
Ha már te is tettél egy hivatkozást az oldalamra. Ja amúgy felvettelek a linkjeim közé!

Jency

Előzmény: Siegel (147)
Siegel Creative Commons License 2002.01.02 0 0 147
Rendben! Megtisztelő, ez lesz az első link rólam.

Csaba

Előzmény: Jenő (146)
Jenő Creative Commons License 2002.01.02 0 0 146
"siegel.freeweb.hu"
Belinkelnélek a jenci.fw.hu-mra, ok?

Jency

Előzmény: Siegel (142)
Hamster Creative Commons License 2002.01.02 0 0 145
Tudom :) De azért jól hangzott, tökre elképzelem, amint utcai harcoknál erikádnak használható a troli, és lepattannak róla a lövedékek :)
Előzmény: Alfred (141)
Siegel Creative Commons License 2002.01.02 0 0 144
Kérésed számomra parancs. Egyelőre még csak szöveggel megy a dolog.
OFF
Ahelyett, hogy médiajogra tanulnék... :)
ON

Szokásos 1 szemű TW

Kísértet az Üllőin

Kettes ugyanott

Csaba

Előzmény: tucatnev (143)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.02 0 0 143
Siegel!

Üdvözöllek a topikban!

Ha megengeded - nem túl etikus- fenyegetéssel kezdeném: Azonnal linkeld be a képeket, mert ha nem teszed meg, akor én fogom!

Azokat a tükrös képek egyszerűen fantasztikusak, alig jutottam szóhoz, amikor megláttam. Nagyon szép munka.

Előzmény: Siegel (142)
Siegel Creative Commons License 2002.01.02 0 0 142
Üdv Mindenkinek!

Első hozzászólásomként megadom új honlapom címét benne egy-két manipulált képpel. Ilyen stílusúakat itt még úgysem láttam (pl. benga kísért az Üllőin), hátha tudok valamit újítani. :)
siegel.freeweb.hu

Csaba

Alfred Creative Commons License 2002.01.02 0 0 141
Hamster:
Ez nem igaz. A homlokfal a legvastagabb, az kettes lemez.
Előzmény: Hamster (137)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.02 0 0 139
Minek lenne? Nonszensz! Innen már egy lépés, hogy... :-)
Előzmény: Hamster (137)
SzigDani Creative Commons License 2002.01.02 0 0 138
Dimitrov!:)))

SzigDani

Előzmény: tucatnev (136)
Hamster Creative Commons License 2002.01.02 0 0 137
Tényleg, van egy kollégám, aki állította, hogy nyolc milliméteres páncéllemez van a Ziu trolik oldalában. (Csak hogy kapcsolódjunk valamennyire a tömegközelekedéshez:)
Előzmény: SzigDani (135)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.02 0 0 136
Na most szólj hozzá! :-)))
Előzmény: SzigDani (135)
SzigDani Creative Commons License 2002.01.01 0 0 135
Panther... bakter, pont azt a tankot nagyon nem ismerem:((( De a Panzer Generalban igen hasznos darab, job, mint a Tiger I-II:))

SzigDani

Előzmény: tucatnev (133)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.01 0 0 134
jaja, azt láttam nyagyítás nélül is, engem a géptest érdekelt.
Előzmény: Intersziti (130)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.01 0 0 133
Hát akik készítették, azok azt mondták, hogy szembenézőre Párduc az oldali képre pedig BMD-3 lánctalpja forgóváza került.
Előzmény: SzigDani (131)
attus Creative Commons License 2002.01.01 0 0 132
Pont ezt akartam én is beírni! :-))))
Előzmény: Intersziti (130)
SzigDani Creative Commons License 2002.01.01 0 0 131
Milyen páncélosból van? Pz-III? Esetleg Afrika Corps? Vagy egy nagyon jól álcázott Tiger I?

SzigDani

Előzmény: tucatnev (120)
Intersziti Creative Commons License 2002.01.01 0 0 130
Nézd meg figyelmesen az aszfalt színét, különösen a második tengely mögött :-)
Előzmény: tucatnev (128)
76-99 Creative Commons License 2002.01.01 0 0 129
Az Ikarus 55-ös és 66-os széria (a Faros) soha nem készült csuklós kivitelben. (Kivétel ezt az egyetlen példányt!;-)) )

Üdv: 76-99

Előzmény: tucatnev (128)
tucatnev Creative Commons License 2002.01.01 0 0 128
Meséljétek el mi a poén, abszolult nem értek a buszokhoz! Gondolom ez a csuklósság nem lehetett anno, nem? Megnéztem közzelről az eszcájggal, alig látszik, hogy dolgoztál vele. De milyen bután áll a két zászlaja! Előre... Ha mű, akkor nagyon profi.
Intersziti Creative Commons License 2002.01.01 0 0 127
Vovv, mik ki nem derülnek :-)
Előzmény: Dtomesz (126)
Dtomesz Creative Commons License 2002.01.01 0 0 126
BUÉK mindenkinek!
Az első tolócsuklós IKARUS 66-os volt! Az NDK-ban, Drezdában járt.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!