Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Airbag. Creative Commons License 2019.07.14 0 0 184

ha a bajusz kapcsoló végén nincs a trip gomb,akkor nincs is beépítve a fed comp..

Előzmény: pgthegod88 (183)
pgthegod88 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 183

Sziasztok!

 

Egy 2002-es 1.6 16v Clio II tulajdonosa lettem, es a kovetkezo kisebb, am annal bosszantobb problemat tapasztaltam: bajuszkapcsolo vegen levo gombocska hijan a kilometerora kozepen talalhato nullazo gombbal tudnek a kijelzon megjeleno ossz kilometer, trip es ora kozott valtani, ami nem mukodik. Maga a gomb viszont nincs eltorve, ugyanis amikor raadom a gyujtast es megjelenik az Oil Ok uzenet, a gombot megnyomva megjelenik az olajszintet jelzo kis karika sor. Ha ilyenkor megegyszer megnyomom a gombot, vagy ahogy az olajszint jelzese magatol eltunik kb 20-30 mp mulva, az ossz kilometer allas jelenik meg a kijelzon. Viszont ha ilyenkor nyomkodom a gombot, sajnos nem valt at a tripre vagy az orara. A gombbal a muszerfal tesztet sem sikerul elinditani. Talalkozott esetleg valaki hasonlo hibaval? Mi lehet a problema? A valaszokat elore is koszonom. 

Mata Krisztián Creative Commons License 2019.07.07 0 0 182

Szia én is jártam így a kaszni és a motor közt van egy test kábel az volt elérve szakadás nem volt rajta műszerrel mérve jónak tűnt mindensokat szarakodtam vele de a cseréjével megoldódott.

Előzmény: GezaP (180)
WebNeo Creative Commons License 2019.06.30 0 0 181

Biztositek?

 

Előzmény: GezaP (180)
GezaP Creative Commons License 2019.06.24 0 0 180

Sziasztok,

Segítségetek szeretném kérni. A lányom 2003 1.2 16v Clioja makacskodik. Indítaná az autót, de az önindító nem teker, közben világít a stop visszajelző, valamint folyamatosan világít az immo piros ledje. Ha bezárja a központi zárral akkor az immo led normálisan (ahogy szokott) villog. Előzmény egy piros lámpánál történő lefulladás amit a kuplung gyors kiengedése okozott. Azóta nem indul. Mi lelhette? Ötleteitek előre is köszönöm!

Lela01 Creative Commons License 2019.06.24 0 0 179

Sziasztok .

1.4 16v renault clio II.

Hengerfejezve volt a viztérbe belefolyt az olaj.

Sikoltatva nyomáspróbázva lett.

Emelett még vezérlés vizpumpa es termosztát csere is volt rajta.

Az összerakás után kijött hogy a vizhőfok jeladóm üzemi hőmérsékletet jelez de a motor felforalja a vizet.

Jeladót relét cseréltem.

Ha direktbe kötöm a ventillátort akkor jól működik de így nem szivesen használom.

Valakinek valami ötlet mi lehet a baja ? 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.22 0 0 178

Levegősz.mikor volt cserélve??Lamellák nincsenek feltelitődve porral,piszokkal??

Előzmény: Csaoki (177)
Csaoki Creative Commons License 2019.06.22 0 0 177

Sziasztok! 
Van egy 2000-es évjáratú Clio II-őm. 
Ma este munkából jövet arra lettem figyelmes, hogy 2000-es fordulatszám felett gázadásra ,,sziszegő" hang jött a motortérből. Kicsit meghajtottam és utána már nem jött ez a hang belőle. 
Mi lehet ilyenkor a probléma vele? :)

kcarlos31 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 176

Szia Loganos!

Beirasodbol ítélve nem messziről szemléled a szakmát így kérlek segíts:

2007 es 1.5 dci cliom van

Azt kezdte csinálni hogy ráadom a gyújtást és nem villan fel az izzitas ikon és felette valamilyen mas melegites ikon és hiába fordítom tovább a kulcsot nincs inditozas!

Amit megfigyeltem meg hogy az immo piros ledje ilyenkor bent marad nem alszik el.

Olyan mintha valamilyen modul nem kapna tapot

Aztán néha megjön az ikon és indul a kocsi

De a járó motor is leáll 

 

 

 

 

Előzmény: loganos (173)
9M31 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 175

Üdv a csoport társaknak!
Meg tudnátok mondani merre találom, keressem az olajnyomás érzékelőjét? Kuplung, szűrők, olajok cseréje volt az autón viszont azóta amint az "OIL OK" felirat átvált napi km-re felgyulladnak a STOP/Olajnyomás ikonok! Olajnyomás van mert a "fröcsög" a szelepfedélben. Motor típus: 1.4 16V K4J

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.19 0 0 174

Esetleg itt :   másold be oda is..

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9151807

Előzmény: loganos (173)
loganos Creative Commons License 2019.01.19 0 0 173

Sziasztok!
Dacia típus specifikus szerelő vagyok (autószerelés, elektronika, softver) így a régebbi Renaultokkal nem vagyok tisztában. Feleségemnek azonban egy 2004-es évjáratú 1.5DCI Clio2 Ph2-je van. Ehhez kérnék segítséget, vagy UCH (Sagem, P8200311989  21675905-2A) csatlakozók lábkiosztást ha valaki tud. Sajnos neten nem találtam, vagy nem jó helyen keresgéltem.
Problémák a következők:
-Elment a beltéri és csomagtartó világítás. Sem fixen, sem ajtó nyitásra nem világít. Ezen még nem késleltetős kikapcsolós fajta van.
-1 gombos gyári távirányítós kulcs van. Bezárni be lehet vele gombnyomásra az autót, ki viszont nem nyitja. Hallani, hogy nyöszörög az összes központi zár motor, de nem nyitja ki őket. Ekkor megnyomva a műszerfali kapcsolót sem nyithatóak ki. Ha azonban kulccsal kinyitom az első ajtót, utána beltéri kapcsolóval nyitható az összes ajtó, csomagér ajtó.

Előtte nem vacakolt semmi, az autón semmi gányolás nincs, minden gyári, újszerű állapotú. Annyi előzménye van, hogy egyik este szereltem bele egy komfort index modult. Ehhez azonban nem piszkáltam bele semmibe, a bajuszkapcsoló stekkerét húztam csak le, és oda kötöttem be, levettem róla egy +12V-ot, testet a műszerfal alatti fém szerkezetről, az index vezérlő test szálait pedig elvágtam, közé iktattam. (így működik amúgy Logan1-ekben is) Munka végeztével még rátettem csepptöltőre a műhelyben az akkut (nem vettem ki, ennél a töltőnél nem kell). Sajnos közben nem néztem/nem emlékszem, hogy a beltéri világítás ment e közben, mert a műhelyben elve világos van, rajtam meg munka közben szinte mindig fejtámla. Reggel munkába indulva feleségem lekötötte a töltőt, kinyitva az ajtót már akkor nem ment a beltéri világítás. Munkából hazafelé jövet vette észre, hogy a központi zár sem nyit.
Van esetleg valami ötletetek rá, vagy szokott ilyen hiba előfordulni? Én ennél a típusnál ismeretségi körben eddig csak immo hibákkal találkoztam (szerencsére ezen az autón az rendben)
Amit eddig megtettem a javítás érdekében, de nem vezetett eredményre:
-összes biztosíték kicsipogva, aljazatból kivéve, jók
-gyári Clip diagnosztikával tüzetesen átnézve a multiplex hálózat, és az UCH funkciói. Egy sebesség jel hiba volt benne mindössze tárolva (pedig a műszerfal mindig mutatott sosem hagyott ki). Kivezérléssel sem működik a beltéri világítás, és a központi zár nyitás (bezárás igen). Ekkor kezdtem az UCH-ra gyanakodni, mert a kapcsolóval megy. Kivezérelve működik amúgy a beltéri kapcsoló visszajelző Led-je is.
-ajtótónyitás érzékelő kapcsolók átvizsgálása
-bal első ajtó stekkerének széthúzása az A oszlopnál, nem e az ajtó kavar be
-másik kulcs kipróbálása, azzal is csak zár, tehát a kulcs jó
-Az UCH elektronika kiszerelése, majd az összes csatlakozó pont, relé lábak, és minden ami nem smd alkatrész átforrasztása hőfokszabályzós pákával. Ez sem vezetett eredményre :(

WebNeo Creative Commons License 2019.01.16 0 0 172

Izzitogyertya, relé?

( megjegyzem nagyon hasonlo ott az elektroos hibajel, ami adhat stoppot, a z izzio nem, szerintem )

Előzmény: István Janóczki (171)
István Janóczki Creative Commons License 2019.01.16 0 0 171

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott ilyen hibával. Clio 1.5 dci 2003 as. Ha gondol egyet akár menet közben de előfordul simán reggel indításnál elkezd világítani az izzitás jelző és mellette a piros stop jelzés. Ilyenkor amíg világít nem indul újból. Válaszokat előre is köszönöm.

bogabi21 Creative Commons License 2018.12.27 0 0 170

Köszönöm a javaslatokat, ezek alapján tovább nyomozunk.

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.27 0 0 169

Legelöször ezzel kezdj,sztem nem volt mostanában.Ugyanez a tipus volt már 2 nálam.Nem tétel érte.Bár hüvös van,de egyszerü amugy :

 

Üa.szürő..

Előzmény: bogabi21 (167)
WebNeo Creative Commons License 2018.12.27 0 0 168

Kaniszter, uza szuro, tomitetseg ellenorzese a szivo oldalon, vizgomba merese stb

 minden !!!!! csati lehuzasa a motorterben kontaltolas, ez a vesszoparipam, ilyen idos autoknak mindegy milyen marka elofordul meg a motorvezerlot is kontaktolni

Előzmény: bogabi21 (164)
bogabi21 Creative Commons License 2018.12.26 0 0 167

Szia, igen, azon is túl vagyok. Sajnos magam nem állok neki, sem tapasztalatom, sem pedig ötletem nincs, mit lehetne vele még tenni az ECU cserén kívül.

Előzmény: Törölt nick (165)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.26 0 0 166

Eger faiskola ut.15.

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.26 0 1 165

Nos. Szerencséd van.Éppen Egerben nyilott egy szereld magad műhely.Oda látogass el.Keresd Csabát,aki amerikát is megjárta már.Ő is segit.Csak óradij van,szerszámot,tanácsot ők állnak mindent.

Youtubeon Lukács Laci szereld magad néven vannak infók a hellyel kapcsolatban.

 

Folytószelepház tisztitás is megvolt?? De alapos!

Előzmény: bogabi21 (164)
bogabi21 Creative Commons License 2018.12.26 0 0 164

Sziasztok,

 

Van a családban egy Clio II-es, benzin 1.4, 8 szelepes verzió, K7J motorkód. Egy ideje alig meleg állapotában elmegy az alapjárat. Ha nincs a gázon a lábam, akkor mintha levenném a gyújtást, azonnal leáll. Indulni azonnal indul (ilyen leállás után is), hidegen is, melegen is. Ez a leállás csak indítás után, ha elindulok vele és még nem üzemmeleg a motor, akkor jelentkezik. Ráadásul nem álllandóan, hanem vélletlenszerűen - van olyan nap, amikor semmi baja. Jó pár szervizt megjárt már, de eddig nem tudták kiűzni belőle a démont. Eddig amiket cseréltünk benne: gyújtótrafók, gyertyák, FHP jeladó, alapjárati vezérlő motor, szívócsatorna tisztítás. Semmi. Esetleg van itt valaki, aki tudna tippeket adni, mi lehet még az oka (ECU-n kívül)? Esetleg Eger környékén van javasolt szerelő, aki járatos ilyen démon űzésekben? Előre is köszönöm.

 

Üdv,

BG.

WebNeo Creative Commons License 2018.11.22 0 0 163
Előzmény: lala7119 (162)
lala7119 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 162

Bocsánat hülye voltam! Nem írtam hogy Budapesten kéne! De nagyon köszönöm!

 

WebNeo Creative Commons License 2018.11.21 0 0 161

Tündik László Debrecen

Nyíri Róbert Pécs

Előzmény: lala7119 (160)
lala7119 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 160

Hello!

Valaki tudna nekem ajánlani egy jó autószerelőt aki ért a Renault-hoz és nem horror áron dolgozik!Köszönöm

WebNeo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 159

Szerintem abban is van

Előzmény: lala7119 (158)
lala7119 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 158

Igen bocs! clio 1.2 16v (2001)

WebNeo Creative Commons License 2018.11.19 0 0 157

Kanisztert nezd meg, gondolom 1.4, bar nem irtad, csere.

Előzmény: lala7119 (156)
lala7119 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156

Pontosabban ez írja ki hogy hiba A DF207 upstream szenzor bemenet a min. Szint alatt van

lala7119 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 155

Hello!

Egy kis segítség kéne! Mi az a DF207 hiba upstream sensor?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!