Egy 2002-es 1.6 16v Clio II tulajdonosa lettem, es a kovetkezo kisebb, am annal bosszantobb problemat tapasztaltam: bajuszkapcsolo vegen levo gombocska hijan a kilometerora kozepen talalhato nullazo gombbal tudnek a kijelzon megjeleno ossz kilometer, trip es ora kozott valtani, ami nem mukodik. Maga a gomb viszont nincs eltorve, ugyanis amikor raadom a gyujtast es megjelenik az Oil Ok uzenet, a gombot megnyomva megjelenik az olajszintet jelzo kis karika sor. Ha ilyenkor megegyszer megnyomom a gombot, vagy ahogy az olajszint jelzese magatol eltunik kb 20-30 mp mulva, az ossz kilometer allas jelenik meg a kijelzon. Viszont ha ilyenkor nyomkodom a gombot, sajnos nem valt at a tripre vagy az orara. A gombbal a muszerfal tesztet sem sikerul elinditani. Talalkozott esetleg valaki hasonlo hibaval? Mi lehet a problema? A valaszokat elore is koszonom.
Szia én is jártam így a kaszni és a motor közt van egy test kábel az volt elérve szakadás nem volt rajta műszerrel mérve jónak tűnt mindensokat szarakodtam vele de a cseréjével megoldódott.
Segítségetek szeretném kérni. A lányom 2003 1.2 16v Clioja makacskodik. Indítaná az autót, de az önindító nem teker, közben világít a stop visszajelző, valamint folyamatosan világít az immo piros ledje. Ha bezárja a központi zárral akkor az immo led normálisan (ahogy szokott) villog. Előzmény egy piros lámpánál történő lefulladás amit a kuplung gyors kiengedése okozott. Azóta nem indul. Mi lelhette? Ötleteitek előre is köszönöm!
Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú Clio II-őm. Ma este munkából jövet arra lettem figyelmes, hogy 2000-es fordulatszám felett gázadásra ,,sziszegő" hang jött a motortérből. Kicsit meghajtottam és utána már nem jött ez a hang belőle. Mi lehet ilyenkor a probléma vele? :)
Beirasodbol ítélve nem messziről szemléled a szakmát így kérlek segíts:
2007 es 1.5 dci cliom van
Azt kezdte csinálni hogy ráadom a gyújtást és nem villan fel az izzitas ikon és felette valamilyen mas melegites ikon és hiába fordítom tovább a kulcsot nincs inditozas!
Amit megfigyeltem meg hogy az immo piros ledje ilyenkor bent marad nem alszik el.
Üdv a csoport társaknak! Meg tudnátok mondani merre találom, keressem az olajnyomás érzékelőjét? Kuplung, szűrők, olajok cseréje volt az autón viszont azóta amint az "OIL OK" felirat átvált napi km-re felgyulladnak a STOP/Olajnyomás ikonok! Olajnyomás van mert a "fröcsög" a szelepfedélben. Motor típus: 1.4 16V K4J
Sziasztok! Dacia típus specifikus szerelő vagyok (autószerelés, elektronika, softver) így a régebbi Renaultokkal nem vagyok tisztában. Feleségemnek azonban egy 2004-es évjáratú 1.5DCI Clio2 Ph2-je van. Ehhez kérnék segítséget, vagy UCH (Sagem, P8200311989 21675905-2A) csatlakozók lábkiosztást ha valaki tud. Sajnos neten nem találtam, vagy nem jó helyen keresgéltem. Problémák a következők: -Elment a beltéri és csomagtartó világítás. Sem fixen, sem ajtó nyitásra nem világít. Ezen még nem késleltetős kikapcsolós fajta van. -1 gombos gyári távirányítós kulcs van. Bezárni be lehet vele gombnyomásra az autót, ki viszont nem nyitja. Hallani, hogy nyöszörög az összes központi zár motor, de nem nyitja ki őket. Ekkor megnyomva a műszerfali kapcsolót sem nyithatóak ki. Ha azonban kulccsal kinyitom az első ajtót, utána beltéri kapcsolóval nyitható az összes ajtó, csomagér ajtó.
Előtte nem vacakolt semmi, az autón semmi gányolás nincs, minden gyári, újszerű állapotú. Annyi előzménye van, hogy egyik este szereltem bele egy komfort index modult. Ehhez azonban nem piszkáltam bele semmibe, a bajuszkapcsoló stekkerét húztam csak le, és oda kötöttem be, levettem róla egy +12V-ot, testet a műszerfal alatti fém szerkezetről, az index vezérlő test szálait pedig elvágtam, közé iktattam. (így működik amúgy Logan1-ekben is) Munka végeztével még rátettem csepptöltőre a műhelyben az akkut (nem vettem ki, ennél a töltőnél nem kell). Sajnos közben nem néztem/nem emlékszem, hogy a beltéri világítás ment e közben, mert a műhelyben elve világos van, rajtam meg munka közben szinte mindig fejtámla. Reggel munkába indulva feleségem lekötötte a töltőt, kinyitva az ajtót már akkor nem ment a beltéri világítás. Munkából hazafelé jövet vette észre, hogy a központi zár sem nyit. Van esetleg valami ötletetek rá, vagy szokott ilyen hiba előfordulni? Én ennél a típusnál ismeretségi körben eddig csak immo hibákkal találkoztam (szerencsére ezen az autón az rendben) Amit eddig megtettem a javítás érdekében, de nem vezetett eredményre: -összes biztosíték kicsipogva, aljazatból kivéve, jók -gyári Clip diagnosztikával tüzetesen átnézve a multiplex hálózat, és az UCH funkciói. Egy sebesség jel hiba volt benne mindössze tárolva (pedig a műszerfal mindig mutatott sosem hagyott ki). Kivezérléssel sem működik a beltéri világítás, és a központi zár nyitás (bezárás igen). Ekkor kezdtem az UCH-ra gyanakodni, mert a kapcsolóval megy. Kivezérelve működik amúgy a beltéri kapcsoló visszajelző Led-je is. -ajtótónyitás érzékelő kapcsolók átvizsgálása -bal első ajtó stekkerének széthúzása az A oszlopnál, nem e az ajtó kavar be -másik kulcs kipróbálása, azzal is csak zár, tehát a kulcs jó -Az UCH elektronika kiszerelése, majd az összes csatlakozó pont, relé lábak, és minden ami nem smd alkatrész átforrasztása hőfokszabályzós pákával. Ez sem vezetett eredményre :(
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott ilyen hibával. Clio 1.5 dci 2003 as. Ha gondol egyet akár menet közben de előfordul simán reggel indításnál elkezd világítani az izzitás jelző és mellette a piros stop jelzés. Ilyenkor amíg világít nem indul újból. Válaszokat előre is köszönöm.
minden !!!!! csati lehuzasa a motorterben kontaltolas, ez a vesszoparipam, ilyen idos autoknak mindegy milyen marka elofordul meg a motorvezerlot is kontaktolni
Szia, igen, azon is túl vagyok. Sajnos magam nem állok neki, sem tapasztalatom, sem pedig ötletem nincs, mit lehetne vele még tenni az ECU cserén kívül.
Nos. Szerencséd van.Éppen Egerben nyilott egy szereld magad műhely.Oda látogass el.Keresd Csabát,aki amerikát is megjárta már.Ő is segit.Csak óradij van,szerszámot,tanácsot ők állnak mindent.
Youtubeon Lukács Laci szereld magad néven vannak infók a hellyel kapcsolatban.
Van a családban egy Clio II-es, benzin 1.4, 8 szelepes verzió, K7J motorkód. Egy ideje alig meleg állapotában elmegy az alapjárat. Ha nincs a gázon a lábam, akkor mintha levenném a gyújtást, azonnal leáll. Indulni azonnal indul (ilyen leállás után is), hidegen is, melegen is. Ez a leállás csak indítás után, ha elindulok vele és még nem üzemmeleg a motor, akkor jelentkezik. Ráadásul nem álllandóan, hanem vélletlenszerűen - van olyan nap, amikor semmi baja. Jó pár szervizt megjárt már, de eddig nem tudták kiűzni belőle a démont. Eddig amiket cseréltünk benne: gyújtótrafók, gyertyák, FHP jeladó, alapjárati vezérlő motor, szívócsatorna tisztítás. Semmi. Esetleg van itt valaki, aki tudna tippeket adni, mi lehet még az oka (ECU-n kívül)? Esetleg Eger környékén van javasolt szerelő, aki járatos ilyen démon űzésekben? Előre is köszönöm.