Keresés

Részletes keresés

pazolta Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16311
Kedves veterán gépekkel fertőzött Szakik!
Hogy ez a fertőző betegség minél jobban terjedhessen, ezért ismételten meghívlak benneteket Kecskemétre egy kis te-kergetés-sel egybekötött városnézésre, ismerkedésre, baráti hangulatban. Egy kerékpárlánconlógatottbográcsbanfőttveteránospörköltre vendégem vagy, HA ELJÖSSZ hozzám Kecskemétre veterán kerékpároddal (ha egy kicsit öreg, úgy is jó, csak szeresd az öreg gépeket -az a fontos!)
Ha esetleg a közlekedéssel gondod van visszautazásilag, semmi gond, úgy 6-8 fő simán elfér éjjelre!!
A program 9.15-től délutánig tart a hangulat függvényében......
Legyetek kedvesek visszajelezni számomra, hogy hányan jöttök , ha nem nagy kérés.....oldalkocsival is lehet jönni:)))) ez nem kanbuli!!
























VÁRLAK BENNETEKET SZERETETTEL!:))))
Zsocab Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16310
Szia!

Tudnál pár képet közölni a megoldásodról?
Előzmény: harsanyip (16303)
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16309
Ezt az ülést vettem kint a csepel túráraBrooks B33
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16308
a biciklis élet odakint
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16307

csak sikerült a beszúrás elmaradt:-)
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16306
Mit csinálok rosszul, hogy nem látszanak a képek?
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16305
Angol veterán bicaj, Oxfodban!
hagymatech Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16304

Sablon.... az jó ötlet!!

Ilyet találtam még rég....Az Amiktól jól...:)

 

Előzmény: győz (16297)
harsanyip Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16303
Nagyon szépen köszönöm a felajánlást, de már sikerült megoldanom nekem is a felni rögzítését a festéshez. Én is kiagyaltam egy jó kis módszert.:))
Előzmény: madzagos (16302)
madzagos Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16302

 

Ha kereket festessz, szivesen odaadom a felnifestő készüléket.

(patent bejelentve:-))))

Előzmény: harsanyip (16300)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16301
A nyaktábla szegecseinek távolságára gondoltam. Itt találsz néhányat, ennek segítségével talán közelebb kerülnénk a megoldáshoz.
Előzmény: Hpeti67 (16299)
harsanyip Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16300
Én kértem. Nagyon örülnék neki! Most pont haladtam a bringa felújításával egy kicsit, lassan már a váz fényezése következik, meg az első villa, és az első felni alapozása.
Előzmény: győz (16294)
Hpeti67 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16299

 

Milyen szegecstávolságra gondolsz?

Előzmény: yoleeka (16290)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16298
Még pontos indulást nem tudok. Kocsival tervezem a menetelt. Te mire gondoltál? Persze mehetünk együtt!:))
Előzmény: győz (16296)
győz Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16297
Hogyan készült a kerékpár:

http://www.youtube.com/watch?v=fcP-ZkuJmCo

Különösen érdekes az a rész, amikor bemutatják, hogyan engyengetik hegesztés/forrasztás után a hő hatására kissé eldeformálódott új vázakat.

Régóta gondolkozom egy univerzális pad építésén, ahol tetszőleges régi vázat helyre lehet hozni. Biztosan másokat is foglalkoztatott már ez a kérdés, na hát itt van egy jó megoldás! HQ-ban nézve, megállítva a videót szinte minden apró részlet megfigyelhető.
győz Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16296
Szia Yoleeka! Mikor tervezed az indulást? Együtt is mehetnénk!
Előzmény: yoleeka (16295)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16295
Megkaptam, köszi!! Remélem hozod a NIK-ed jövőhéten Kecskemétre?:))
Előzmény: Zsocab (16292)
győz Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16294
Emberek! Kinek ígértem RM csíkozás felmérést? A hétvégén meg tudnám csinálni, ha még aktuális.
Zsocab Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16293
Szia!

Az első sárvédő elején vannak furatok a sárvédődísz részére? Ha igen, érdekelne a sárvédők csíkozása, mert oSo-hoz tartoznak.
Előzmény: Tama601 (13231)
Zsocab Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16292
yoleeka, elküldtem a kért adatlapokat, kitöltve.
Előzmény: yoleeka (16290)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16291

NE FEDDJÉTEK JÖVŐHÉTEN SZEPTEMBER 12.-ÉN VETERÁNOS TALÁLKOZÓ PAZOLTA JÓVOLTÁBÓL!!!

yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16290
Egy szegecstávolságot tudnál mondani?
Előzmény: Hpeti67 (16288)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16289

Lehet, hogy kissé elhamarkodottan itéltem meg a 40-es éveket mint gyártási időszakot. Átnéztem az MGYVK- lévő zománctáblás csepelek képtárát. Egy 1931-es Torpedó aggyal szerelt ffi ballon kerékpáron olyan villafej sapkát találtam mint a Ti gépeteken. Ennek a csepelnek a vázszáma 17859.

http://www.csepelkerekparok.gportal.hu/gindex.php?gid=2351684&pg=27085440

Még mindíg az első sárvédőnél maradva, szerintem azt lehet látni, hogy gyárilag eldolgozva vagy fűrésszel levágva házilag szabták rövidre. Széria zománctáblás csepel lehet, nem katonai, gyártási éve 1931(??)

Előzmény: Hpeti67 (16288)
Hpeti67 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16288


Nem tudni, hogy vágtak-e belőle, így került elő egy MÉH-telepen. Csak rendbetéve lett, de semmi nem lett rajta a feltalálási állapothoz képest alakítva. Minden bizonnyal használatban volt sokáig, mert a belső gumijaiban (amik egyébként teljesen épek!) 1971-es dátum van. A lánc pedig Mátra típusú, ez a szemekbe bele van ütve. A kerekét egyébként én a vázho képest kicsinek vélem, 26-os méretűek, de ez nem jelent semmit.
Előzmény: yoleeka (16287)
yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16287
Az eső sárvédőn látszik hogy "házilag" levágták az orr részét, vagy eredeti állapotban van? Csak azért kérdezem mert anno -ha jól emlékszem- léteztek átalakított gépek is amiket besoroztak. A 30-as években inkább Torpedó és Komet agyakat használtak, 1937-től Gránátot is. A kerekek eredeti tartozékai a kerékpárnak, vagy esetleg az évtizedek alatt ki lett cserélve? Nekem még mindig egy 40-es évek környéki széria gépnek tűnik. 
Előzmény: Hpeti67 (16286)
Hpeti67 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16286


Szia, az első sárvédője eredetileg is rajta volt. A vázszám egyértelműen látszik, a túloldalon nincs benne jelzés.
Előzmény: yoleeka (16283)
Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16285

Bocsi!

Most jöttem csak rá, hogy a munkahelyemről nem enged képeket feltölteni!

Majd otthonról.

További szép napot!

Pauly11 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16284

Helló!

 

A férfi Túra bicikli csíkozása várat magára lakás festés miatt, de amint megvan rakom fel a képeket. A krómozós holnapra igérte az alkatrészeket.

Addig is itt egy pár kép oxfordi veterán kerékpárokról és a kerékpáros életről.

yoleeka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16283
ITT találsz néhány katonai kerékpárt. Az első sárvédő utólag lett levágva, vagy eredeti? A 19101-es "vázszám" elvileg 1930-31 lenne ha a gyártási évet nézzük. Szerintem nem katonai, talán egy később átalakított széria kerékpár. A váz szerintem nem hordozza azokat a külső jegyeket ami a katonai gépekre utalhatna. Pl: első muff, első villa és a sárvédő felfogatás. Inkább Csendőr kerékpárként használhatták. Az 19101 lehetett akár a lajstromszám is(?)
Előzmény: Hpeti67 (16280)
Urzonn Creative Commons License 2009.09.01 0 0 16282
Még mindíg keresek mátra kerekeket és sárvédőket!Lehetőleg nem méhtelepre való kinézetűeket!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!