Keresés

Részletes keresés

zoger Creative Commons License 2014.03.17 0 0 1064

Pont ma bütyköltem egy ilyet ezer éve nem használták végül sikerült beindítani csak az a gond, hogy iszonyatosan pörög. Kétütemű tapasztalataimból arra gondolok túl sok levegőt kap mit lehet vele csinálni?

Előzmény: stefan 0314 (1063)
stefan 0314 Creative Commons License 2014.03.17 -1 0 1063

Sziasztok. Robi 55 kapálógépem van,de már sok bajom van vele,szeretném a motorját lecserélni,tudna valaki ötletet adni hogy az adapterre melyik motort lehet rá csatlakoztatni.

Meg köszönném a segítséget. Budapesti lakos vagyok.

Email: meszi_i@ymail.com.

T.: 0620 530 6556

 

maci320 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1062

Köszönöm szépen :-)

robidusin Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1061

Bocs, még egy: http://www.youtube.com/watch?v=e6VjkMsrJaY

1 percnyi kereséssel!

:)

Előzmény: maci320 (1059)
robidusin Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1060
Előzmény: maci320 (1059)
maci320 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1059

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni egy Quantum 55-ös berántózsinór cseréjéhez. Konkrétan ha valaki leírná, hogy mit miután és hogyan, vagy küldene egy szerelési útmutatót vagy netalántán még fényképet is tudna küldeni igazán hálás lennék.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1058

Bocsi a régi email címem volt ami már megszűnt... cseréltem az újra most már tudsz írni. Köszi!

Előzmény: robidusin (1056)
robidusin Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1057
Előzmény: tclar (1054)
robidusin Creative Commons License 2014.03.16 0 0 1056

Próbáltam írni, de visszajött, hogy spam!?!?

Előzmény: Törölt nick (1055)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.15 0 0 1055

Igen ez a fém fedél kellene 2 csavar fogja fel a blokkra.

Előzmény: robidusin (1053)
tclar Creative Commons License 2014.03.15 0 0 1054

Sziasztok! Ennek a motornak van még alkatrészellátása?Mennyit szabad érte adni kapálógépen?Köszi

robidusin Creative Commons License 2014.03.15 0 0 1053
Előzmény: Törölt nick (1052)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.15 0 0 1052

Nincs valakinek véletlen eladó szelepfedele?

Leszedtem tömítés csere végett és valahova elkevertem valószínű a szeméttelepen fekszik már...

robidusin Creative Commons License 2014.03.15 0 0 1051

Na, most érek rá evvel foglalkozni! :)

Igen, próbáltam azt is, de csak a fordulatszám csökkenését értem el vele!

Persze úgy már "szinte" egyenletesebben járt, de lassabban!

Előzmény: Kétfészeres (1050)
Kétfészeres Creative Commons License 2014.03.14 0 0 1050

a karburátor befogós módszerrel el tudod érni, hogy rendesen járjon?

a karburátortól a blokk felett elvezető cső nincs elrepedve?

Előzmény: robidusin (1049)
robidusin Creative Commons License 2014.03.14 0 0 1049

A fenébe!!! Alig találtam vissza, mert közben a weboldal dizájn váltott! :)

 

A gumicsöves megoldást már olvastam tőled egy korábbi praktikádban és azt közben meg is próbáltam, de nem tudom átfújni!

A fülem is "kipattant" közben, tehát akkor azzal nincsen baj, meg a hallásom is rendben! :)

A fordulat meg teljes gázon mégis ilyen hullámzó!?!? :(

Kétfészeres Creative Commons License 2014.03.14 0 0 1048

szépen kellene ennek járni 2500-3000-es fordulaton

nem is kell levenni a hengerfejet ahhoz, hogy megtudd zár-e a kipufogószelep. vedd ki a gyertyát, dugj be csavarhúzót, forgasd óvatosan a motort a berántóval, és tapintsd ki a dugattyún, a felső holtpontot. amikor már lefelé kezd menni a dugattyú, ott állj meg.

ugye négyütemű motornál két lehetőség van ilyenkor, vagy munka ütem kezdődik, és mindkét szelep zárva (ez érdekel most minket), vagy szívó ütem kezdődik, és mindkét szelep kicsit nyitva

vedd le a kipufogódobot, és valami gumicsövet tapassz oda, (résmentesen illeszkedjen ott) és fújj bele. ha nem tudod átfújni, akkor jó a szelep zárása. (ha nagyon könnyen átfújod, akkor ez a szívó ütem, tekerd tovább 1 teljes fordulattal, a következő felső holtpont utánig, és ott próbáld átfújni)

Előzmény: robidusin (1047)
robidusin Creative Commons License 2014.03.14 0 0 1047

Ja, értem!

Nekem az "üzemi" fordulaton jár így, de a membrán nem lehet, mert mikor hozzám kerűlt a gép (pár napja) cseréltem benne gumimembránt és regulátorrúgókat is.

A szelepeket ugyan nem néztem meg, a hengerfejet nem vettem le, de a videóval ellentétben az én porlasztómba benne van a levegőszűrő csavarja is, mégis ilyen bilegős

A regulátor rúgókat éppen azért cseréltem le, mert azt hittem, hogy a vastagabb rúgó megnyúlása miatt van ez az egyenletlen járás.

Hát még a szelepeket átnézem, picit megtakarítom ha kell, de ha ezek alapból sem járnak teljes gázon (3000/perc) egyenletesen, akkor így marad.

Azért érdeklődtem mert hallottam már ilyen motort teljes gázon menni és szépen, egyenletesen búgott, az enyém meg "dekázik"!?!

Annak az alapjárata alacsonyabb lett, nem olyan mint a kapáé, de alacsonyabb és egyenletesen járt.

Megnézem a szelepfészkeket és majd még írok!

Előzmény: Kétfészeres (1046)
Kétfészeres Creative Commons License 2014.03.13 0 0 1046

értettem, hogy ilyen ingadozó járásról írsz, ami a videón is van, arra vonatkozik, amiket írtam.

kivéve a membrános mondatom. mert látom már, membránról nem te írtál.

 

most látom, alapjáratot említesz egy korábbi hsz-ban.

alapjárathoz, vagyis olyan alacsony fordulatszámhoz, ami épp ahhoz elég, hogy ne fulladjon le a motor, külön furatok kellenek a karburátorban, mert olyan zárt pillangószelep állásnál már nem ad megfelelő mennyiségű benzint a főfúvóka.

na ezen a karburátoron ilyen nincs. csak a főfúvóka van. ez arra van tervezve, hogy beindítod, pörög 3000-rel, és nyírod a füvet. ez ennyit tud. valamivel lejjebb lehet venni a fordulatot, de olyan alacsonyra, mint egy kapálógépmotornál, nem lehet, mert nem fog egyenletesen járni, meg lefullad.

 

a kérdésem ezek után az, hogy üzemi fordulaton (3000 1/perc) is így ingadozik a fordulatszám, vagy csak akkor, ha megpróbálod az elfordítható lemezke segítségével, a rugó lazításával lejjebb vinni a fordulatot?

 

ha üzemi fordulaton jó, akkor nincs semmi gond, ne akarj alacsonyabb fordulatot, mert ez a karburátor képtelen rá.

ha üzemi fordulaton is ingadozik, akkor lásd az előző hsz-omat, akár szelep hiba is lehet.

Előzmény: robidusin (1045)
robidusin Creative Commons License 2014.03.13 0 0 1045

Igen!

Látom félre értettél, de az én hibámból! Nem jól fogalmazva írta a problémámról!

Találtam egy videót és az én gépem tipikusan így jár!

http://www.youtube.com/watch?v=G2RmAsmZDgo

Az idegeimre megy! :)

Nekem eddig kapagép motorom volt, hát az stabilan jár, de ennek így kell fel - le ugrálnia?

Előzmény: Kétfészeres (1044)
Kétfészeres Creative Commons License 2014.03.13 0 0 1044

ha membrános baja van az általában inkább olyat okoz, hogy kihagyogat a járása, meg feketén füstölget (túl sok benzint kap)

a felpörög-lelassul ismétlődés inkább szegény keverékre utal. szétszedted a karburátort, kifújkáltad?

megvan az o-gyűrű a karburátorban, ahol a szívócsőhöz csatlakozik?

ha leveszed a levegőszűrőt, és kb félig befogod a karburátort, tudsz úgy játszani a befogás mértékével, hogy rendesen járjon?

ha mindre igen a válasz, akkor lehet, hogy nem zár a kipufogószelep, és ott szív falsot

Előzmény: robidusin (1042)
perecespeti Creative Commons License 2014.03.13 0 0 1043

Közben találtam ezt.Briggs and Stratton pulsa jet carburetor repair - YouTube

Nem szabad üres tankkal eltenni télire mert kiszárad a membrán-Párszáz ft csere a membrán és ki kell takarítania tankot meg a szűrőket. 

Hátha vkinek egyszer jó lesz még ez az infó.

Előzmény: perecespeti (1027)
robidusin Creative Commons License 2014.03.13 0 0 1042

Füvet vágni se lenne jó?

Én is azt untam meg, hogy mindig szerelgessem át, ezért botoltam egy másik motort, ami nem egy nagy szám, de a fűnyírást még viszi! :)

Éppen annak a porlasztójáról érdeklődöm lejjebb, mert olyan hülye a járása!

Hol felpörög,...... hol lejjebb megy, hol felpörög,....hol lejjebb megy!

Szoktam a régebbi hozzászólásokban is kutakodni, de erre (eddig) nem láttam megoldást, vagy lehet, hogy ez csak nálam tünet?

Előzmény: zoger (1041)
zoger Creative Commons License 2014.03.12 0 0 1041

No hát a szaki is azt mondta, hogy kuka úgyhogy új motor lesz. Ha valakinek kell alkatrész a régiről szóljon (quantum 35).

robidusin Creative Commons License 2014.03.11 0 0 1040

Sziasztok!

 

Ezekkel a fajta porlasztókkal: mit lehetne tenni, hogy egyenletesebben járjon?

Felpörög,....lelassít,.....felpörög,.....lelassít!

Nem lehetne valamilyen módon stabilizálni az alapjáratot rajta?

A regulátorrúgókat már kicseréltem rajta!

zoger Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1038

Sajna jól éreztem az elején, hogy kuka, de azért futok vele egy kört a helyi kisgépes embernél.

Előzmény: Kétfészeres (1037)
Kétfészeres Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1037

ez alapján, amit írsz, én kidobnám

vedd le a karburátort, gyújtást, berántót, tankot, ha jó állapotban vannak, azokat esetleg van esély eladni.

Előzmény: zoger (1036)
zoger Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1036

Szétszedtem a motort: a főtengely minden irányban lötyög a blokkban s szemmel láthatóan kopott, a hajtókar úgyszintén a főtengelyen, a henger nincs kopva csak két szemben lévő részen van 1-1cm-es sávba összekaristolva, a szelepeket nem tudom megitélni.

 

Budapesten vagy környékén hova érdemes vinni, hogy rendbeszedjék? Szerintetek érdemes ezzel foglalkozni vagy nézzek rá másik motort.

Ha még nem írtam volna ez egy quantum 35-ös típus.

Előzmény: Kétfészeres (1023)
robidusin Creative Commons License 2014.03.10 0 0 1035
Előzmény: Péter mz (1034)
Péter mz Creative Commons License 2014.03.09 0 0 1034

heló

Most találtam rá erre a topikra, örülök neki.
Egy kis segitséget szeretnék kérni.

Van egy viking 506e jelű fűnyírónk,a motorja szegénynek beteg, erre szeretnék egy jó állapotú Briggs motort.Elvileg ez egy 5 le -s  briggs.az 5 le ben csak azért nemvagyok biztos mert a matrica nincs rajta.Ez egy oldalkihajtásos motor is egyben mert önjárós fűnyíró.

Nem tud valaki egy ilyen eladó motort ? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!