- légkondi foltozás és feltöltés (először színes gázzal majd normállal)
- 4 gumi csere (a gumit én vittem)
- valami futómű bizbasz csere
- futómű állítás, mert enyhén húzott jobbra
- ködlámpahiba keresés (a faszi szerint nagy szopás volt, mert nem égő és nem csati hiba volt, valami kötegben találták meg a hibát)
Odavittem szerdán 10-re és csütörtökön délután 6-kor adták vissza. A végösszeg 210 Font lett. Beszorozva sem sok, de a fizuhoz képest egészen semmi. Plusz a nyelvtanulást ki sem fizettették velem, mert mire a szerb akcentusos angolt megértettem, kifejlődött pár új agysejtem :)
Na meghoztam a műszakiról a gépet. Az emisszió rendben (EGR levakolás után). Megcsinálták a nem világító ködlámpám kötegét, minden apróságot megcsináltak rajta, úgyhogy most teljesen hibátlan. A kompi nem ír semmi hibát, minden működik. (A vezető ülés nem fűt, most jut eszembe.) Szerintem valami törpe vizsgáztatta a gépet, mert az ülés max. előre volt húzva. Megkeresték a lyukat a légkondin, most az is jó. Kicseréltek egy alsó lengőkart valahol, kapott 4 új gumit, beállították a futóművet.
A fiam vitt ki a gépért az ő 206-osával. Ilyenkor érzem, mennyire remek gép a 407.
Egyenlőre úgy néz ki nincs túl nagy kár, keresik a hiba okát, intercooler megkerülő cső elpukkant közvetlen elötte.
Nálam még semmi ilyesmi baja nem volt. Autószerelő vette meg. PPS két napja volt rádugva, semmi hiba nem volt, csak a nyárigumikat meg a keréknyomásérzékelést állítottam vissza.
koszonom mindenkinek a hozzaszolast esetleg tudnatok valami kozeputat ajanlani ego ugyben ami egy kicsit jobb mint a gyari de megse hal meg harom het utan?
A tiédnek is biztos szép a hangja, tavaly meghallgattam volna (a szerelődnél találkoztunk prospektus ügyben). Vagy még jobb: PUG908 V12 HDi FAP 48V, 700LE-1200Nm :-DDD
Ismet jo etvagya van a verdanak de nem gazolajbol, hanem egobol. szo szerint zabalja az egoket pl. egy osram night braker plus kb. 3hetig eleg neki amit nem igazan ertek miert. jo lenne ha legalabb par honapig kibirna mert lassan egy gyarat kell hozza venni ahol egoket csinalnak. ha esetleg valakinek van valami otlete vagy ugyanebbe volt mar resze ill. van ra gyogyszer azt megkoszonnem.
Első alsó gömbcsap vagy mi a neve megvettem ,szerelö tenné fel és az a rész amiben a csapágy van annak a lefelé álló csapja 3 tizeddel szűkebb. Az előző tulaj valami sörösdobozbol fabrikált bele hézagolót. Megrendelném azt a házat de nem adja a box sem a nevét, mi annak a neve?
Bocs a megkésett válaszért, eddig átsiklottam a hozzászólásod felett.
Szóval nekem az a véleményem, hogy ezek a gumik már szinte mind W, vagy Z sebességindexűek. Ebben a ligában már olyan minőségi követelményeknek kell megfelelni, hogy az ismertebb gyártók termékei között jelentős különbség nemigen van, már ami a minőséget illeti. Nekem az a véleményem, hogy ha nem valamilyen ázsiai, vagy egyéb teljesen ismeretlen gyártó termékével szemezel, akkor nagyon nem tudsz mellényúlni. Én sem tudom még, hogy milyet veszek, valószínűleg az ár alapján fogok dönteni a Michelin-Pirelli-Bridgestone-Hankook-Continental-Uniroyal csapatból. De nem utasítom el a 80-90%-os használtat sem, csak használt gumi vásárlásánál nagyon észnél kell lenni.
Elftársak, azok az érdekes hangok, amelyek leállítást követően jönnek a motortér felől (nyíí-nyáá, nyíí-nyáá) 5-10 mp-ig, honnan származnak (RHR)? Már kérdeztem itt, de nem reagáltatok.