Elnézést kérek, hogy ismeretlenül bejelentkezek, de látom megjelennek itt T700-as kollégák is. Van néhány kiegészítőm Tenere700-ra, amire nekem nincs szükségem:
Köszönöm Tenere Klub a szervezést , születésnapi köszöntést , társaságot nagyon jó hétvége volt ! Születés napom jobban nem is érezhettem volna magam !
Kedves Ténérések! Megvételre keresek jó állapotú xtz660-ast (91-98). ha valaki esetleg éppen gondolkodik az eladásán, írjon rám, kérem, privátban: varga.kende@gmail.com! Nagyon köszönöm!
Oké :D Tenerés kérdésem is van (szokás szerint). Szupertehén 3LD kicsikét kiverte az olajat az utolsó túrán. Jobb oldalt, ahol az olajcső csatlakozik a blokkba, ott fedeztem fel szivárgást. Gondolom kellene oda egy új O gyűrű neki (50-es a robbantott ábrán) Valaki tudja ennek a specifikus méreteit esetleg, mert sehol nem találtam leírva. Inkább megvenném a helyi barkácsboltban,előre, minthogy a régivel szaladozzak, mikor már szétszedtem. Ez a cikkszáma:1-000-087-520
Értelemszerűen a rövidebbek a 17-esek... MINDEN méretük megegyezik - csak a HOSSZukban van különbség: 17" - 150mm 18" - 165mm
Mindkét keréknél a "kalapácsos", ~100 fokban visszahajtott fejű van a kerékagy KÜLSŐ oldalán, értelemszerűen a másik meg BELÜL.
Ha vkinél van elfekvőben vagy tud szerezni - ne tartsa magában! Új készletek vannak 35-40 eFt áron - pár darabért elég nagy luxus, ennyire még nem teljesítek jól :-(
Igen, sajnos, a mellény nagyobb lett kicsit. Amikor meghívtuk és előadott nálunk - akkor még erősen a felkészülési szakaszban volt.
Nagy álma volt - és ha végig nem is jutott, de legalább - elvert egy halom pénzt - és kijutott, megpróbálta.
Nekem is fura volt, mikor emlegette, hogy nem 1 nagy homokfan' - hát akkor mit akar a Dakar-on, aminek a 90%-a homok? :-) Nem is fogadták el elsőre a nevezését (nagyon okosan, Coma (akkor már 2x-es győztes), mint versenyigazgató azt javasolta neki, hogy menjen el egy kisebb homokos cuccra - ez volt nála a marokkói Olibya Rally - és amikor ezt letolta, utána fogadták be a nevezését :-)
azért a nagy nevek és laller egy mondatban nagyon erős túlzás, hangember....műmájer.......papírkutya..... meg hasonló jelzők ezerszer jobban illenek rá
tudom kezdésnek ajánlani a budapest-szeged mopedrally útvonalat, júliusban, full protektorban,megállás nélkül 200+ km táv, helyenként erősen homokos
ha egy oda-vissza megvan egy nap(egy út 8 óra alatt szimóval is megy) alatt és ezt megcsinálod egymás után 3-4 nap és utána még van kedved egy kicsit forgolódni a homokbányában akkor kezdheted a sivatagi felkészülést ;)
Ezt a két-három srácot is érdemes meghallgatni........ pl. a két magyar nemzetiségű dakaros....... akik azért mielőtt belevágtak volna a kalandba a Dakaron, előtte országos endúró, és egyéb motoros versenyeken letették a névjegyüket....... bár tudom, hogy manapság egy névjegyet (névjegykártyát) gyorsan össze tud hozni egy dekoros (nem dakaros), de ez más, hiszen a Dakar, vagy Africa Eco Race is hatalmasabb erőpróba lehet (gondolom én), mint egy Országos Bajnokság, vagy egy Red Bull Romaniacs Rallye, amin szintén nem egyszerű még végig menni sem, nemhogy jó helyezést elérni......... de ahogyan Dénes írta, az álmok arra valóak, hogy megvalósítsuk őket, és ahogyan Ronya írta, a Budapest-Bamako is tökéletes belépő lenne........ de már a 3AJ-t is aranyáron mérik........
....... és ezen kívül a többiek majd elmondják (leírják) még a nagy neveket (Laller, stb.), akiknek van bőven személyes tapasztalatuk is a témában.........