Szilvát és barackot én es csináltam már idén és kortyoltam is almát meg cseresznyét de borzaghoz és fügéhez még sajnos nem volt szerencsém, asszem lassan pucolhatunk a pálinkás topic-ba! :))
Hi. Az is nagyon jó, ami gyárilag benne van. Ha nem hugyozik és szépen porlaszt mind a négy furaton kár lenne cserélni. Könnyen rakhatsz plusz lovakat kisc szereléssel: 1- az adagoló turbó nyomás érzékelő membránját elfordítod a maximális eltérésre ( kb 90 fok ). 2- Az adagoló kaja csavarjáról lepattintod a határoló gyűrűt és csavarsz befelé egy keveset. Beöltözéssel kb fél óra és táltos lesz a Cromádból. Üdv Kapi
Szia. köszI és megprobálom. MÉG ANNYIT KÉRNÉK HA VALAKI ESETLEG TUD OLCSON 1.9TDI 1988. CROMÁHOZ. MOTORHÁZTETÖT ÉS ELSÖ SZÉLVÉDÖT OLCSON AKKOR IRJON IDE. VAGY EMAIL: balazska19@citromail.hu
Ha valóban ez a baja, akkor ezt könnyen kiszűrheted azzal, hogy a gázolajszűrő házról leveszed a csövet, ami az adagolóhoz vezet, és a cső végét beledugod egy gázolajjal teli flakonba/kannába. Ha így indul, akkor valóban át lehet szakadva a membrán, és levegős a rendszer. Bár nekem furcsa, hogy akkor tolásra miért indul az autó.
Sziasztok. az lenne a kérdésem hogy van van egy fiat croma 1.9 tdi asziszem did super vagy miaz. elsö kocsi. és tolásra fél méteren indul. de önindittora nem csinál semmitsem. nekem valami üzemanyag szüröröl beszéltek hogy abba nem jo a vákum vagy miaz . mert álitolag ha fojamatosan nyomkodva van akk bekell hogy keményedjen. de az nem csinál semmit. aki ért hozzá vagy ijen kocsja van . lécci irjon valami tippet. emailbe. balazska19@citromail.hu köszi elöreis