Valaki tud szerelot bp.en aki nem csillagaron dolgozik es karacsony elott van meg idopontja egy hengerfejezesre ? Sajnos 10km es majd fel liter vizet elnyel az auto(1.4 xsara, 2000res evjarat) igy nem nagyon tudom bp.rol elvinni. Milyen aron van ma manapsag ez a mutatvany itt bp.en?
Gyertyacserélés közben sikeresen eltörtén a képen látható gégecsőnek a "pöckét", ami a fekete gumicsőbe megy. Hogy tudok rátalálni, mi a neve, gyári száma? 1.6 1999 benzin kombi sári. Ideiglenes megoldásként kókányul szigetelőszalaggal visszaraktam...
2-es xsara hátsó ablakmosónak a rajza nincs meg valakinek véletlen, mert cserélnem kellene (kilyukadt vagy megrepedt), de nem tudom hol van az illesztés, mekkora csövet vegyek. Köszönöm szépen! :)
Fényszóró izzót csak a tervezők felmenőit sűrűn emlegetve lehet.
Sok kitartást és vékony kezet igényel a művelet.
Gumikupak lepattint és ajánlott első alkalommal egy tükörrel alaposan megnézni, hogy mi hogy van ott. A H7-es izzóknak "drótos" rögzítése van egyszerűen cserélhetőek, csak nehéz hozzáférni.
Miután kicserélted, érdemes még egyszer megnézni tükörrel, hogy minden a helyére került-e.
(nekem egyszer sikerült kicsapatni egy biztosítékot, mikor a rögzítő "kengyel" rövidre zárta a lábakat)
Érdemes minőségi izzót beletenni, mivel hamar gyakorlatot szerezhetsz az izzócserében - sajnos én így jártam.
Ha újat akarsz, az 23933,- Ft. és fényezendő. A gyári cikkszáma: 7804K3
Bármelyik márkakereskedésben lehet rendelni, ha van az ausztriai nagyraktárban, akkor másnapra. Bárdiban / Unixban is megrendelheted, de az minimum 1 hét és kicsit drágább, mint a márkakereskedés.
Sziasztok! Ha valakinek van egy felesleges 2004-es gyártású Citroen Xsara II 1.6-hoz hűtőrácsa vagy vagy csak a Citroen jel teteje meg van akkor megvenném, mert már a másodikat sikerült elhagynom :) Vagy ha tudsz linkelni olyan Magyar oldalt aholl tudok venni, akkor nagyon szépen megköszönném varganorber2017@indamail.hu
Szia 1.4 es benzines a kocsi arra gondoltál , hogy ha a váltonál felhuzom a védő gumit akkor alatta látok 4 csavart még nem csavartam ki de szerinted ott keressem ?
A citroen service,peugeot service oldalát elérheted a citroen Fábián alkatrész webáruház oldal segítségével, lehetővé válik a robbantott ábrák,alkatrészek megtekintése, az üzemanyag tankról is találsz ábrát,rajzot az esetleges javításhoz.
csatlakoznék FEZ-hez az üzemanyagtankot le kell venni az alapos átvizsgáláshoz .
Sajnos még nem vagyok nagy szaki, így a segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2004-es Xsara II Break 1.4 benzines autóm, amivel az a probléma adódott hogy nem tudok bele tankolni. Úgy kezdte a kicsike, hogy először csak kb 20 liternél nem engedett többet. Aztán most ott tartunk hogy 3-4 litert tudok beleszuszakolni, és a cső szájánál áll a benzin. Persze a mutató már lassan pirosban. Próbáltam hogy alulról a levegőztető visszacsapó szelep csövét szétcsatlakoztattam, belefújtam és midenféle ellenállás nélkül végigment a levegő. Ugyan ezt megcsináltam a másik kis fekete csővel is, ami ha minden igaz a túlnyomás kiegyenlítő (?). Azon is akadálymentesen át tudtam fújni. Az AC pumpánál sem áll a benzin. Nem történt koccanás, nem történt elakadás. Egy éve nyúzom, és eddig semmi probléma nem volt vele. Több kúton is próbáltam tankolni. Legyetek szívesek ellátni egy pár útmutatással, tanáccsal, mi lehet a baja?
Sziasztok a nekem egy 2004 es Citroen Xsaram van és nem működik pár napja a tolató lámpám kicseréltem a lámpákat megnéztem a biztosítékokat már csak a kapcsolóra tudok gondolni de kéne egy kis segítség ezt merre keresem vagy tudtok egy szerelőt aki ki tudná cserélni vagy megnézni mi lehet a gond ?
Elsősorban nem a lemerülés miatt csinálja, hanem ha sz@r egy aksi (cellazárlatos már valamennyire stb.) akkor üzemi körülmények között ez okozhat nagyobb feszültséglengéseket, ami terhelheti a műszereket.
Ez a probléma a Xsaraknál valóban előfordulhat, de azért nem kell hetente ilyeneket csinálnom, nem kell annyira parázni. :-P
Xsara II (2003) COM2000 kapcsoló javítással kapcsolatban szeretnék tippet adni,ami nálam sikerült. De lehet hogy nem mondok újat. Azoknak szól, akik szét tudják szedni a kapcsolót, hogy hozzáférjenek a gomb végén levő nyáklaphoz. Lehet vásárolni úgynevezett, vezető ragasztót/festék, ami vezeti az elektromosságot,helyettesíti a forrasztást. Vékonyan ecsettel felvihető. Én a Technicoll nevű terméket használtam(2300Ft),ez 2g,ezüst alapú és ecset is van a készletben. Azóta tökéletesen működik az automata fényszóró funkció. A másik amit ajánlottak, Wire Glue 40152 ragasztó (3000Ft). Így megspórolhattok 25e Ft,ha cserélni kell a kart.
Bocs a kérdésért, de most egy lemerült akksi cseréje tényleg kivágja a műszereket? Nézelődtem a neten, tényleg nem egyedi eset. Hogyan lehet ezt megelőzni a cserénél?
szét kell szedni a műszeregységet, le kell venni az elejéről az átlátszó plexit és a két műszer mutatóját. Utána a helyére kell tenni (visszakötni) és gyújtásra téve az autót !!! a két mutatót vissza kell tenni alaphelyzetbe. Ha mázlid van, jó lesz. :-)
A nagy feszültségugrás a szervomotorok alaphelyzetté el tudja b...ni.
csak józan paraszti ész, minimális háttértudás nélkül: ".....visszaálltak alaphelyzetbe, de azóta csalnak..."
tehát működnek, de csalnak. Nem-e kalibrálni kell? ha lehet ilyet csinálni. Azt gondolom lehet, mivel nem közvetlen mechanikus átvitel van, hanem elektronikus jel vizualizálás.
illetve: ".......kilométeróra és a fordulatszámmérő........."
mivel két műszer szállt el, ezért az gondolnám, nem 1-1 elektronikus alkatrész szállt el egyszerre, mert annak az egyidejű bekövetkezése csekély -> megint csak a kalinrálás felé mutat a dolog