Szerintem az akksi megadta magát. Valamelyik cellája zárlatos, ezért alacsony a feszültsége és ezért "pörgeti" az önindítót lassan. Én is jártam már így.
Nincs ilyen hibaüzenet ,ne haragudj de a motorvezérlőt hogyan ellenőrizzem ?Valami relé hibaüzenet van,de egy rohadt leírást nem találok a neten a bíztosíték tábláról ,vagy hol találom azt a feszültség megosztó relét sok autóm volt már basszus de ez a citroen oda pírít a tudásomnak!!!!
Imobileser default hibaüzenet, van -e? Sajnos a Bsi-t az energia takarékos módból csak a motor beindítása billenti alaphelyzetbe! Ellenőrizni kellene a motorvezérlő kireteszelt állapotban van -e ?
Valaki tudna nekem segíteni abban,h 2005 évjáratú 1.6 hdi picassom egyszer csak piros lámpánál leállt és azóta nem tudom beindítani azt írja ki economy mode actíve az önindító jó aksi jó pörgeti is de nagyon lassan !!!
Ha valaki már járt így vagy tudna segíteni az nagyon nagyon jó lenne!!!!!
A castrol 0W40 olaj is rendelkezik gépjármű gyártói jóváhagyással Psa B71 2296. Valamint a 0W40 viszkozitású olaj 100 celsus fokon ugyanolyan vastagságú mint egy 10W40 olaj , a különbség a hidegoldali viszkozitásban van!
Hiba volt,de te tudod. A gyári 5/40 kellene bele. Valószinű nem versenyezni fogsz az autóval. Tehát a Total Quartz 9000-es olaj jó lett volna az autóba,
Azt szeretném megkérdezni milyen viszkozitású olajat lehet alkalmazni a KFW motorkódú 1.4 benzines XSARA 2003-as autómhoz a backup 2013- alkalmazásban a C2 olaj OK! kifejezést olvastam ez a PSA szabvány szerint PSA B71 2290 5w30 c2 olajat is lehet alkalmazni? Van e-valakinek erről valakinek valami infója?