Keresés

Részletes keresés

CB Híres Creative Commons License 2020.04.22 0 0 232657

Ugyan már,én örülök,hogy hallottam felőled! Az akksim az nekem is gáz,pedig gyakran rajt a csepptöltő. Használni kellene rendszeresen,az tenne jót neki😀! Mostanába elég sokat bicózok én is. Rendbeszedtem a trekkingemet,meg beújjítottam 1( majd még 1) retró montit,úgyhogy ismét tele a garázs! Tekertem ma is egy 50+ kicsit,meg holnap is megyek. Néha a határba bóklászok 2-3 órát a terepesebbel. Már nagyon rámfér...és rohadt jólesik. Kezdem hanyagolni a motorozást izs😉! A fene se gondolta. Biztosan a korral jár....(bár már voltunk extra kocák is😎) Jó egészséget...és sok-sokkilómétert! Azért az Ybrahimot se hagyjad parlagon😉!

Előzmény: alnibell (232653)
CB Híres Creative Commons License 2020.04.22 0 0 232656

Fel a maszkot😁,aztán nagygázzal át😉! És ....kapják b...eee

Előzmény: SzeZo (232655)
SzeZo Creative Commons License 2020.04.22 0 0 232655

Milyen boldog lehet az, aki pl. Sukoróról akar Fehérvárra tekerni (mondjuk munkába). Nem nagy a kerülő Nadap - Csákvár- Zámoly felé...

 

Alexfux Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232654

Szia!

 

Nekem Thule HangOn 972 vonóhorogra szerelhető tartóm van. 3 bringát el lehet vele vinni, de némi ügyességre szükség van. Lehet hozzá rendszámtartót is venni, meg jófajta keretet, amire azt fel lehet szerelni. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy kis helyen elfér, sokkal olcsóbb, mint a klasszikus vonóhorgos kerékpárszállítók. 

Hátránya, hogy függesztve szállítja a bringákat és egyesek szerint a karbonvázas bicók azt nem szeretik. Van belőle 4 bringás verzió is, az a HangOn 9708.

 

Egy hátsó ajtóra szerelhetőt (Thule ClipOn 3) cseréltem le erre. Az sem volt rossz, de sajnos egyszer bénáztam, rosszul akasztottam be a hátsó ajtóba, majd lecsuktam az ajtót, mire a rosszul beakasztott kampó kifordította a vadonatúj autó hátsó ajtajának a felső élét. Azt hittem, hogy a guta megüt. 

A másik ok az volt, hogy arra nem lehetett világítást felszerelni és tartottam tőle, hogy a rendőrök kötözködni fognak. De eddig még soha sem állítottak meg azért, mert nem volt kiegészítő világításom, vagy a rendszámtáblát eltakarta a bringa. Pedig volt, hogy kilométereken keresztül jöttek mögöttem az autópályán.

 

Nálam a tetőre szerelhető megoldás nem jöhet szóba, mert bár elég magas vagyok, de az autóm is, egy Renault Scenic, és nehéz lenne oda felpakolni a bicajokat.

Előzmény: Mabi_ (232618)
alnibell Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232653

Köszönöm az érdeklődést!
Az Ybrahim nálam is pihen, még nem gurult ki a garázsból. Ráadásul épp most mondta be az unalmast a két éves japán Yuasa akkumulátor, pedig lelkiismeretesen minden hónapban rátettem a töltőre. (Persze lehet, hogy hamisítvány. de ezt nem tudom leellenőrizni.) Ennyit kibír bármilyen más akkumulátor.

Ezen, meg a karanténon túl akadályoznak a saját nyavalyáim is. De azok remélhetően elmúlnak!

Az utóbbi akadályoz abban, hogy a pedelec belelendüljön. Nekem elég a 400 [Wh] kapacitású Bosch akkumulátor által, a legkisebb rásegítés mellett, biztosított 90 [km]-nyi hatótáv. Annál többet már biztosan nem fogok egy nap alatt megtenni. Viszont nagy segítség lenne, ha a kiszemelt túrahelyszínre könnyen, különleges erőfeszítés, mások segítségének igénybevétele nélkül el tudnám juttatni a majd 24 [kg]-os bicajt, az akkumulátor terhelése nélkül. (De ezt nem forszírozom.)

Előzmény: CB Híres (232651)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232652

Rég rossz, ha ehhez kerékpársáv kell. Erre egyébként kitalálták a kerékpáros nyomot. Ott lehet értelme a sávnak, ahol dugó van. De az meg hogy lehet, ha mindenki otthon van? :)

Előzmény: hitman (232646)
CB Híres Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232651

Szia!!! Kicsi a világ😀! Rég hallottam felőled! Mi a helyzet,Ybrahim megvan még??? Az enyém mostanság pihenget,néha azért közlekedek vele,de a "nagy" túrák elmaradtak még idén.  Elkezdtem én is újra bicózni. Már rámfért....😊,minden téren! Örülök,hogy még mindig 2 keréken nyomod👍!

Előzmény: alnibell (232650)
alnibell Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232650

Jók a javaslatok. Csak éppen nem a kérdésemre vonatkoznak.
Egy pedelec a maga 20-25 kilójával nem az a kategória amin sokat segítene a még könnyebb váz.

S tekintettel arra, hogy pont azért vásároltam pedelec kerékpárt, hogy így megöregedve is élvezetes legyen a bicajozás, inkább elvetem a vasúti szállítást, megmaradok a szűkebb környezetem útjain.

Elnézést a felvetésért!

XNC Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232649

Meg vannak könnyebb vázak, pl. ALU.  :)

Előzmény: imsailing (232647)
XNC Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232648

Vagy lehet venni összecsukhatót is, az talán könnyebb szállítani.

Előzmény: imsailing (232647)
imsailing Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232647

Amikor először vettem saját bringát, fontos szempont volt, hogy fel bírjam emelni a fejem fölé, mert akkor még én is sokat vonatoztam :-)

Előzmény: alnibell (232642)
hitman Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232646

nem, ez inkább az autósok számára emlékeztető, hogy igen, itt kerékpárral is lehet közlekedni.

Előzmény: tanárnéni kedvence (232645)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232645

Ezt a hírt már néhány hete hallottam, de akkor sem értettem, hogy minek. Anélkül eltévedt valaki?

Előzmény: XNC (232641)
alnibell Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232644

Na ja, de a Bakonyon át olyanok nem gurulnak.
Továbbá, ami a magasperonról emelés nélkül OK, az a sok-sok kisállomásnál, megállónál minimum 40-50 cm emelést követelne meg.

Előzmény: NAR (232643)
NAR Creative Commons License 2020.04.21 0 1 232643

"Igazán kitalálhatna már valaki egy olyan alkalmatosságot"

 

Alacsonypadlós vonatnak hívják :-)

Előzmény: alnibell (232642)
alnibell Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232642

Nos igen, a szállítás.

De nem csak autóval.
Néhány éve - már akkor se voltam tini - vonattal vittem el a hagyományosnak mondható bicajt Győrből Veszprémvarsányba. Onnan indultam vele egy rövidebb Bakony-alji túrára.
Levenni még valahogy csak megoldottam, de visszafelé feltenni már csak segítséggel tudtam az alacsony peron, meg az egyéb korlátok miatt. 
És ez hatványozottan igaz lehet a pedelec-ek esetében, amelyek tömege 8-10 kiloval nagyobb, mint egy átlagbringáé.
Igazán kitalálhatna már valaki egy olyan alkalmatosságot, amely a vagonba való felvitelt, majd a leemelést megkönnyíti úgy, hogy az ne követeljen meg más személytől segítséget és egyúttal ne növelje az adott vonat menetidejét és ami a kisebb állomásokon, megállókban is funkcionál!
Na, ezzel megnőne a kerékpáros turizmus, és nem kellene a pedelec hajtónak attól rettegnie, hogy idő előtt kifogy a szufla az akkumulátorból.

Előzmény: Fishtax (232640)
XNC Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232641

Valahol ideiglenes kerékpársávokat festenek fel a városban. (BP)

Lehet neki örülni.  :)

Fishtax Creative Commons License 2020.04.21 0 0 232640

Egyet még mindenképp szem előtt kell tartani: a tetőn szállítva figyelni kell arra, hogy a bringák (+ a tetőcsomagtartó) tömege ne lépje túl az adott kocsira (és/vagy a tetősínekre, keresztrudakra) megengedett legnagyobb terhelhetőséget! Ahogy épp ma olvastam, ez sokszor csak 50 kg, ezt 4 bringával már nem is olyan nehéz meghaladni.

 

robi

Előzmény: Mabi_ (232639)
Mabi_ Creative Commons License 2020.04.20 0 0 232639

Köszönöm a válaszokat.

imsailing Creative Commons License 2020.04.20 0 0 232638

Igen, a Thule nekünk is jó választás lett a tetőre. Eddig két felnőttbicajjal csapattuk (1,2-es Astra), kicsit bogarasak lettek az út végére, az igaz, de az oldalba kapó bora sem borított meg Horvátországból jövet (mondjuk betartottuk az erős sebességkorlátozást), pedig a stabilitástól kicsit tartottunk. Tényleg egyszerű feltenni és leszedni a bringát, jó, hogy zárható, csak a kulcsot ne hagyja el az ember.

Előzmény: Nemo (232626)
dhpage Creative Commons License 2020.04.19 0 0 232637

köszi! egyszer megkeresem :)

Előzmény: Törölt nick (232610)
hitman Creative Commons License 2020.04.18 0 0 232636

=}

Előzmény: SzeZo (232634)
kombi Creative Commons License 2020.04.18 0 0 232635

A Dunának két partja van. :) 

Előzmény: hitman (232633)
SzeZo Creative Commons License 2020.04.18 0 1 232634

Az Eurovelo odáig hat.

Előzmény: hitman (232633)
hitman Creative Commons License 2020.04.18 0 0 232633

hogy került át az Eurovelo 6 a pesti oldalra? :o

Előzmény: karrimor (232632)
karrimor Creative Commons License 2020.04.18 0 0 232632

olahtamas Creative Commons License 2020.04.18 0 0 232630

Én még az 1.4-es benzines Astra-ra egyszer felcipőkanalaztam 5 bicajt is a tetőre, de a kis motor miatt csak 100km/h-ig tudtam normálisan felgyorsulni.

A fogyasztást nem is néztem, de biztos volt vagy +2 liter, pedig 80-90-el mentem.

Előzmény: Nemo (232626)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2020.04.17 0 0 232629

Ugyanúgy a kompokra is néha drágábban, de mindig bonyolultabban lehet jegyet venni tetőbringával.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (232628)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2020.04.17 0 0 232628

Az ősszel bejártam Nyugat-Európát, és sok bajom volt a tetőre szerelt biciklivel. Mivel a települések utálják a lakóautósokat, akik nem fizetnek mindenféle adókat, magassági sorompókkal akadályozzák a behajtásukat a parkolók többségébe, és ezek bizony a bringát is megfogják. A német, francia autósok ezért alapvetően hátul szállítják a kerékpárt.

Előzmény: Fishtax (232625)
V.Gy. Creative Commons License 2020.04.17 0 0 232627

Sziasztok!

 

Deestone gumin, ami defekgátló, mindig rajta van a Puncture Protection felirat? Attól tartok, hogy (majdnem) azonos típusszámú, de nem defektgátlósat sóztak rám. Gugli most ebben nem a barátom....

 

Tudok típusszámokat mondani, ha valaki esetleg tudna segíteni.

 

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!