Sziasztok! Elkelne egy kis segítség kwp2000 ügyben,ha esetleg valaki járatos a témában. A lényeg, hogy csak 48kb-ot olvas ki az 512 helyett egy 525d-ből. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném...
1,5 dCi Megane II (82Le) autóm chiptuningján (optimalizálás) gondolkodom.
Nem versenyautót akarok, a dinamikusabb viselkedés lenne a cél.
Az ezzel foglalkozó cégek általában +25Le és +55Nm többletet ígérnek motorkárosodás nélkül.
Szerintetek nem sok ez egy kicsit.
Ezzel lényegében a 107Le-s 1.5 dCi tulajdonságait tudná az autóm, miközben a turbó, főtengely, kupplungszerkezet, dugattyú és egyéb alkatrészek különböznek attól.
Rendelkezik egy autó ilyen mértékű tartalékkal, hogy elviselje károsodás nélkül a többlet terhelést?
ok majd felhívom az Extremtuning illetőt, aztán ellát pár jótanáccsal,hogy mi mennyiért van. most kellett kidobnom az ablakon 100ezer ftnyi összeget a robogómra mert a hülye fa.. az üzletben rossz olajat adott bele és besült. osszt most kaparom össze magam hogy legyen némi zseton a tanulásra is.
Aham, köszönöm a válaszod. Nekem egy srác aki eladná ezt a kábelt azt állította,hogy van hozzá progija is amivel lehet módosítani a dolgokat,de az asszem nem az én dolgom lenne, én csak max kiolvasni,majd a műtét utánn visszaírni,a már meglévő tuning fájl. üdv.
Max kiolvasni tudod vele az adatokat,de modositani nem tudsz vele.Ahoz külön progi kell.Ha módositottad,utána rendbe kell hozni a checksumját is.Viszont ha elrontod,akkor lehet gyalogolhatsz egy darabig:)Ha nagyon elrontod,akkor még a motor is kinyulhat:)
Sziasztok. a segítségét szeretném kérni valakinek aki csippel kocsikat azügyben,hogy milyen interfészt vegyek. Kezdő volnék a témában és ezért nem értem,hogy mi a külömbség pl. egy kwp2000 és egy galettó valahányas között,illetve ezek miért rosszabbak,mint a drágább interfészek. csak olvasni és írni tudnak?ezért belenyúlni velük a programba nemlehet? vagy van valami rejtett ok? a választ előre is köszönöm szépen.
Sokat keresgéltem én is különféle infók után, de nehéz összeszedett infót találni, mindenesetre ezen az oldalon sok választ találtam a lenti kérdésekre:
Saját magam szeretnék kicsit játszani az 1.9-es 120 lovas lagunámmal. Kábel és vmi software, meg egy kevés hozzáértés.
SW-nek egy régebbi ECM2001-et tudtam szerezni. Kicsit utána olvasva, jó része világos. A gyújtás, előgyújtás értékeit tudom módosítani, viszont a turbón nem enged állítani. Ez mitől lehet?
Itt találtok egy hasznos szoftvert,amivel leméérhető az autó teljesítménye. Nem olyan pontos,mint a pad,de előtte-utánna mérésre jó. Csak OBD2 -vel ellátott típusokhoz. Bővebb infók az OBD - ről
Érdeklödnék ha meg chipelem a vw passat 1.9pdtdi tiptronik /131Lo/ kb:30-40Lo akkor vajon nem fogja az automatát hazavágni egy bizonyos idö eltelte után? vagy azt is hozzá kell igazitani?
Lehet, de nincs értelme. (Csak turbóst esetleg, de felteszem, nem az.) Minimális változás lenn túl sok pénzért. Tedd félre a következő kocsira, hogy erősebb motorral vehesd meg!
Többször javasoltam már ezt, és aki nem fogadta meg, később mondta, hogy igazam lett. :)
Sziasztok! Úgy látom nem nagy élet van itt, én azért kérdeznék. Mindenek előtt tudom, hogy ez bután hangzik de 1000 cm3 alatt is lehet tuningolni? Ahhoz képest hogy kicsi a motor, túl sokat eszik. Köszi
Hello!! Lenne egy kérdésünk. Mégane 1 1.6-os 16V motorba milyen csipet lenne szerintetek érdemes rakni? A célunk a fogyasztás csökkentése és a teljesítménynövelés alacsony fordulatszámon köszi szépen.