Ott leheetne jogászkodással keresgélni, hogy nem lehet rendeltetésszerűen, ill. a KRESZ-nek megfelelően használni a pályát, akinek kellene, nem teszi a dolgát.
A másik, az ön-feljelentés, intézkedési-kényszer és ez után reklamáció
A pályán lévő torlódáson nagy mértékben lehetne segíteni, ha a lejövő forgalmat tisztességesen elvezetnék. Pl. nem lenne a Bem téri lámpa előtt minden menekülő út szándékosan, de indokolatlanul lezárva értelmetlen behajtani tilos táblával. A forgalom azért nem tud lejönni mert nincs hová. Valamikor réges-régen (bilincs volt a .... ) néhányszor beálltak a rendőrök segíteni a forgalmat - amit nem csinálnak nagy szeretettel - és érdekes módon le lehetett jönni a pályáról. Kicsit hosszabb zöld, kicsit leállított felső parkvárosi forgalom és nincs dugó. De persze a szolgálunk és védünk már csak behajtásra korlátozódik közlekedésrendészetileg ugye.
ÖregMackó
Korábban bejelentettem egy feljelentési szándékot "ismeretlen tettes" ellen, amiért nap mint nap szabálysértésre és életveszélybe kényszerítnek minket a leállósávon történő araszolgatással, de mivel nem sok reményt fűztem hozzá nem tettem meg. Nem tudom gyakorlatilag végigvihető-e egy ilyen.
Ez a "problémát ismerjük", "megértését kérjük" duma arra jó, hogy az írásos, letagadhatatlan válasz bizonyítja, a felvetett probléma létezik.
A következő lépés -lehetne- az országgyűlési képviselő erre is alapozó kérdése, vagy interpellációja az illetékes miniszterhez. (Előbb informálisan is szót válthatnának.)
Persze ekkor se történik majd semmi...
No ekkor -miután kiderült senki nem volt kemény tökű/csöcsű-, jöhet a lezárás, a tv, az állampolgári/ közlekedői nyilatkozat: "mi mindenkiben csalódtunk", ill. "nem maradt más lehetőségünk"...
Az érintett képviselők: Aradszki András, Tóbiás József
Becsületükre legyen mondva, személyre szabott, és nem "konzerv" válasz érkezett. Pedig titokban azt reméltem, mivel nem az érdi talicskásokhoz tartozik, talán értelmesebb szakemeberekkel hoz össze a sors. A konklúzió: tudnak róla, de nem lesz változás. Azt éppen nem mondják ki, hogy tessék csak nyugodtan a leállósávban araszolni, de egy szabályos megoldást azért vetettek el korábban, mert akkor a külső forgalmi sávban lett volna torlódás. Tehát inkább szemet húnynak a szabálytalankodók felett, mintsem tegyenek bármit is.
Erősen gondolkodom, ha lenne néhány keményt_ _ű vagy mellű :) autóstárs, próbaképpen egyik munkanap délután kéne egy bejelentett félpályás forgalomlassítást szervezni. Hátha észbekap valamelyik döntéshozó, hogy tegyen valamit...
Érden nem tudják mi a "JÓ", akik tudják azoknak meg nem kell a "JÓ", mert az áldozattal jár. Jobb a balhéból kimaradni, jobb a langymeleg és csönben várni a csodát.
A csoda pedig nem vendég ezen a tájon!
Igénytelenség mindenütt. Közöny és nemtörődömség lépten-nyomon.
Sokkal jobb "LUDMILLÁZNI" VAGY "ORBÁNBÁNYÁZNI" mint tenni, adni és áldozni!
Hát ide vetett a sors "jópár" többreérdemes embert is, de a töbség gondolkodása az siralmas.
Agyam eldobom! Ugyan nem érdi, de közlekedés. Ma reggel hallottam a rádióban, hogy Felcsúton "kisvasutat" is építenek, ami az Alcsúti arborétumtól a gőzerővel épülő új stadionig fogja vinni a néptömegeket. Hány tényleg erre van a legnagyobb szüksége az országnak? :(
Ahol az a "kivitelező" aki a munkát elvégzi már negyedik vagy ötödik a sorban, és attól retteg, hogy vajon kifizetik-e, ott nem készülhet szakszerű munka!!
Ahol a programban rögzített minden fillér nem a munkára megy, hanem közvetve a kézilabdára, meg egyéb helyekre, ott nem lehet becsületes a munka!
Ahol a vezetők nem érzik a választók gondjait, mert a saját pecsenyéjüket sütögetik, ott nem lehet elvárni az emberek képviseletét!
Méregdrága autók, csókos tervezőcégek, tanácsadó haverok, új aszfalt út az alpolgármesternek, hazugságra épülő propaganda/ "virágzó kertváros"/, megvásárolt képviselők... a sor hosszú.
Miért ne vennék be a "tömörítő" szöveget a népek? Ha nem négy hónap kell ahhoz, hogy az autósok az autójukkal "tömörítik" a nyomvonalakat akkor majd kell hat, ha nyolc hónap sem "elég" akkor lesz tíz...
Botrányos az útak állapota, és még ezért fizetni is kell, nem is keveset.
Lehet, hogy a mi nyomorunk már a bulvárnak sem érdekes.
De ne törődj velük. Ha kitörik az autód kereke, majd odahajolsz hozzá és jó hangosan ráordibálsz, hogy: a jó qva anyád te mocsok, nem tudod megtanulni, hogy Magyarország jobban teljesít?
Ezt ugyanis nem, a magyarázatokat viszont már ismerjük...
Most is kaptunk egyet: a városvezetés, képviselő semmit nem tehet. Ezzel szemben pl. interpellálhatna, kérdezhetne a parlamentben a képviselő, akit meg érint lezárhatná mondjuk 5 percre a lejárót. Ez biztosan benne lenne a tv-ben. De tartok tőle ez is úgy jó ahogy van. Amint az utakat is úgy szeretjük, ahogy vannak. legalább van miről irogatni...
Az érdi útviszonyokkal kapcsolatban küldtem nekik nem is egy e-mail-t.
Sajnos a fülük botját nem mozdították annyira sem, hogy megnézzék, tulajdonképpen mi is a helyzet, ebben a virágzó mocskos várovnak nevezett településen.
A lehajtó-felhajtó átépítésére már régen készen vannak a tervek, az Interspar is sürgeti, mert addig nem kezdi meg az építkezést, míg ez el nem készül, a város is folyamatosan lobbizik, a képviselő is, de eddig csak igéreteket kaptunk. Talán a választások közeledtével történni fog valami.
Amíg az RTL Klub vagy hasonló egy zaftos bulvár műsorában nem csinál ország-világra szóló hajcihőt, nem lesz változás.
Ha kell, csinálunk légi fotókat is a balhé fokozására.
Hivatalos jogi állásfoglalást kellene valamelyik közlekedési hatóságtól (BM?) kérni, hogy mi a teendő ha ilyenkor érkezik a pógár oda géperejjű járóművel. A leállósáv beteltével álljon a jobb sávban? Vagy hágja meg a leállósáv szabályait?
Persze "hivatalosék" megoldják, ha nagy a bálhé, hogy a fizetősség határát behúzzák pl. a törökbálinti leágazóhoz. Így töredéke autó jönne Érdig, de az itt lakók is jól megszívnák.
Nem vagyok forgalomtechnikus (sem), de épp az vetődött fel bennem (meg is írtam nekik), hogy legolcsóbban úgy lehetne áthidalni a problémát, ha az M0 (volt CORA) felhajtójától kezdődően a külső sávot végig szaggatott vonal választaná el. Így annyiban változna a helyzet, hogy nem a leállósávban, hanem egy bazi hosszú, az M0 szempontjából gyorsító-, az érdi lehajtó szerint meg lassítósávban lehetne - szabályosan - haladni. Aki az M0 felől jön Érdre, nem kéne sávot váltania. Nem egyedi eset, aki a Nagykőrösi bevásárlóközpontok felől jön Érdre, az M5 felhajtójától az M0 lehajtóig végig ugyanabban a sávban haladhat.
Ugyan nem szorosan érdi, meg itt már lerágott csont, de hátha történik valami. Az M7 érdi lehajtójánál hosszú ideje előforduló leállósávban történő araszolás megoldásával kapcsolatban írtam egy levelet az ÁAK Zrt.-nek. Csatoltam egy videót is, ahol egyidőben több mint 50 autó látható (beleértve a Volánbusz menetrendszerinti járatát is) a leállósávban araszolva. Érdeklődéssel várom válaszukat! Ha érdemesnek találom, meg fogom osztani a tisztelt topictársakkal.
Ennek ellenére a városvezetés az ezzel kapcsolatban beszedett pénzt sem fordítja az áldatlan állapotok felszámolására.
Ezért követeljük, hogy a közlekedéshez, járműveinkhez kapcsolódó adóforintjankat kötelezően, hatékonyan és ellenőrizhetően fordítsák útjaink karbantartására, új utak építésére, a lakosság ezzel kapcsolatos tevékenységének támogatására!
A röhej az, hogy semmit, de semmit sem tudunk ez ellen tenni.
Na bumm, majd nem szavazunk rá.Érdekli is őt, lóf@szt, el se fog indulni, öreg korára biztos megszedte magát, még az unokái sem fognak éhezni.
Egy csatorna mélyedésbe egészen lassan mentem bele és a spoiler elrepedt.
És nem volt nálam fényképezőgép és senki sem látta.Cserélhetem a saját pénzemen.Minden tankolásnál írom a fogyasztást, 3 literrel többet eszik a folyamatos egyesben haladás miatt.És mások is így lehetnek a mellékutcákban természetesen.
Hallottad mit mondott a nagyokos polgármesterünk: Tisztában volt azzal, hogy problémák lesznek a lefektetett csatornákkal, de a fő cél az volt, minél több csövet fektessenek le. Azaz, maximálisan átlátta azt, hogy a lakosságissza meg a levét. Köszönjük!!!
Szerinted, ha lemond jobb lesz itt? Nem fog lemondani...bolond is lenne.
A legtöbb politikus a saját és a bratyik érdekeit tartja szem előtt, a hatalomnak él és tesz arra, hogy a polgárnak mi a jó.
Sok emberből únszimpátiát váltott ki ez az ember és közeli kollégái a hallottak alapján......sőt!
Évekig problémák lesznek azon részeken, ahol csatornát telepítettek hidd el nekem.
Szerinted érdekli őket? Egy nagy túrót!
Egy nagy hazugság volt az, hogy 4 hónap konszolidációs idő után helyreállítják az elcseszett utakat.
Közel 50.000 ft-ot fizettem ki futómű felújításra:(:(
Télen a sár, dagonya, gödrök, kátyúk, beszakadt, eltakarítatlan utak.....stb.
Egy önmagára valamit is adó embernek ( TMA ) ilyen esetben le kellene mondania, mivel ő ül azon a poszton legfelül, aki felelős a csatornázás során elkövetett baromságokért. Hónapokig teljesen feleslegesen helyre nem állított árkok, kitalált 4 hónapos konszolidáció ( tömörödés), amit egy vibrátor fél óra alatt meg tudna csinálni, megrongálódott gépkocsik százai, tönkrement autógumik,stb.
Tudomásul kellett volna venni, hogy egy ekkora munkát nem lehet egyszerre megcsinálni egy ekkora városban, ezt szakaszonként kellett volna, még ha az EU-s pénz egy része el is veszik ( ami nem biztos).
Ez egy 4-5 éves meló lehetett volna és a java még csak most jön, majd ha ráköt a több száz tulajdonos és csak akkor derül ki, hogy hány száz méter szakaszon kell visszabontani, mert ez a 10 méterenként kiásott és lefektetett technológia rengeteg hiba lehetőséget rejt magában. Ezek csak üzemelés közben fognak kiderülni. Akkor viszont majd megemelik a csat.díjat, mert nem fedezi a rengeteg karbantartásnak nevezett munkát, valójában a rossz kivitelezés helyrehozatalát.