Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petyke93 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 2108

Hello einstein 

még mindig nagyon érdekelne a tabletes megoldás, e-mailben tudnánk beszélni ? ? a cimem : petyke93@hotmail.hu
please majd irj hogy nálad milyen változás van...
elöre is köszi...
üdv : Petyke 

Matyo67 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 2107

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy a 7M7 920 820 J óracsoport mivel helyettesíthető Seat Alhambrában. Segítségeteket előre is köszönöm.

bambi942 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 2106

Valószinű műszerhiba a gond??!!nem szabadna törölnie az adatokat.

Előzmény: Rihi11 (2105)
Rihi11 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 2105

nem a napi számlálót nézed ugye!? :)

 

Előzmény: L_aszló (2104)
L_aszló Creative Commons License 2014.05.22 0 0 2104

Hali mindenkinek,  Lenne egy Seat Toledo 2001 APG engine kódú. 1.8-as 20 szelepes benzines. A gyújtás levétele utánn mindig elfelejti számláló a nullázása óta megtett távolságot a kilóméterórán.Mi okozhatja ezt  a problémát? Valakinek valami ötlet esetleg?? Elöre is köszi!

Blazs_A4ABC Creative Commons License 2014.05.22 0 0 2103

Biztos vagy benne, hogy CAN-es a kommunikáció?

 

Azt nem tudod, hogy a rádió a kicsi felső csatikon kapja a szellőző kapcoslóktól a jelet, vagy máshol?

 

Előzmény: Einstein85 (2097)
Blazs_A4ABC Creative Commons License 2014.05.22 0 0 2102

Helló,

 

Bocs, de ez a topik nagyon nem pörgött így nem is néztem vissza egy ideje...

 

Ha ki akarod találni, hogy hogyan kommunikál a szellőző rendszer és a gyári rádió, tudok Neked segíteni (van szkóp).

 

Igazság szerint nem vagyok ezzel az autóval annyira összenőve, a nagyképernyős infotainment rendszert ezért én kihagyom, elég az 1DIN-es hely.

 

Ha érdekel a téma, inkább küldj lécci mail-t, mert ezt a fórumot nem nézem gyakran.

 

Üdv

 

Balázs

Előzmény: Einstein85 (2090)
Rihi11 Creative Commons License 2014.05.19 0 0 2101

ez csak üres tok!

de a komplett kulcsot elvileg lehet tanítani.

immót kell tanítani meg tollat másoltatni meg a központizárhoz hozzátanítani!

Előzmény: Törölt nick (2100)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.19 0 0 2100

Üdv! Seat Leon 1M 2003/4 Megoldható, hogy ezeket a kulcsokat hozzá tanítsam az autóhoz? Nem csak a központi zárhoz kellene, hanem, hogy az indítás is működjön. Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.: Attila!

chrissz78 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 2099

Sziasztok!

Van egy 2000-es évjáratú cordobám.Ebben van esetleg komfortelektronika?ez vezérelheti esetleg a risztót?vagy éppen a belső világítást?Ha van benne akkor pontosan hol található a komfortelektronika?

Valaki segítsen!

 

petyke93 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 2098

hello einstein, tudnál adni esetleg egy e-mail cimet ahol tudnánk erröl beszélni ? meg volna pár kérdésem.. köszönöm .hello

Einstein85 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 2097

Örülök, hogy megoldódott a probléma és annak is örülök, hogy tetszik az alkotásom.

A középkonzol azóta izgatja a fantáziámat, amióta hozzám került az autó, azaz 2007 környékétől. Elkezdtem azzal az átalakítást, amit írtál, hogy helyet csináltam egy egy DIN-es fejegységnek, de hamar túl tettem magam rajta és ezután jött az, hogy nagyon jól nézne ki egy 7 colos táblagép és el is férne pont.

A művelethez nem árt egy kis elektronikai tudás, némi gyakorlatiasság és egy kis kézügyesség. Akár az egy DIN-es, akár a táblagépes átalakítás mellett döntenél, az infocenter előlapjától el kell, hogy búcsúzz, mert abban maradandó kárt kell, hogy tégy. Egy ilyen egység 40-45eFt környékén mozog, ha esetleg vissza szeretnéd alakítani.

Mind a két esetben annyit kell tenned, hogy az infocenter előlap hátsó részéről leszereled a pcb-ket, megméregeted, hogy mekkora helyre van szükséged és kivágod az előlapból. A mögöttes pcb-ket a kivágott réshez kell igazítani, esetleges átkötésekre is szükség van. Az a baj, hogy köztes fotóim nincsenek a műveletekről.

Folyamatban van a belső részen lévő pcb kiváltása, most ismerkedek a CAN BUS hálózattal, mert szeretném, ha egy Android felületről lehetne szabályozni a levegő keringtetést és a hőmérsékletet.

Nagy vonalakban ennyi, ami eszembe jutott.

Nézz szét a google képkeresőjében, sok okosságra lehet találni.

Üdv!

Előzmény: petyke93 (2096)
petyke93 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 2096

einstein köszönöm a válaszod, de már megoldodott a probléma, gyujtotrafo és eloszto fedél csere meg törtélnt elsöre pöc röf durrant a verda.. :):) 
már három napja kész van hálistennek :) 
egyébként ha már igy irtam ide had kérdezzek hogy evvel a középkonzollal te most mit is csinálsz éppen ? esetleg valami felvilágositást tudnál adni rola? mi modon lehet vele játszadozni mert amiket képet raktál ki az igen csak tetszett.. mennyire igényes ezt a müveletet végre hajtani , esetleg tudnál rola bövebb informáciot adni? akár 1 dines megoldás is érdekelne amennyiben helyén marad a rádio és nem kormány alá és egyéb :D :D válaszod várom és köszönöm 
üdv : petyke 

Einstein85 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 2095

Szia!

 

Én is küszködtem ezzel a problémával, miszerint jött egy esősebb, nyálkásabb idő és nagyon nehezen indult, egy-egy pocsolyánál bedadogott és egy gépi autómosás után ki kellett tolnom a mosóból. Mit értesz azon, hogy a gyújtótrafó hibája ki lett küszöbölve? Mert ha azt nem cseréled egy újra, addig nem is lesz tökéletes. Nekem is eljutott a szikra még a gyertyákig is, de akkor is a trafó volt a baja. Kicseréltem és megy mint a villám ;-) Holnap lefotózom az elosztó fedelet a sorrend miatt, ha még nem lenne meg azóta sem.

Előzmény: petyke93 (2091)
bambi942 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 2094

A 10850 az nagyon horror ár.

Előzmény: mzx2010 (2093)
mzx2010 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 2093

Sziasztok!

 

Van egy 2001-es Seat Ibizám 1,4 MPI AKK motorkódú ami a következő hibád produkálja: hidegindításnál az alapjárat folyamatosan ugrál néha le is fullad, meleg motornál beáll 900-as fordulatra, ami néha pár másodpercre leesik majd visszaáll. Továbbá intenzív gyorsításnál 1500-2000 fordulat között rángat a motor.

 

A diagnosztika szerint a vízhőmérséklet jeladó állandó hibával tér vissza. Szerintetek milyen vízhőmérséklet jeladó való a fent említett Ibizába, illetve milyet vegyek (utángyártott vagy gyári)? Én a Unix-nál egy Hella -t néztem ki 10850 Ft.

koll87 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 2092

Seat leon vásárlása előtt állok évjárat 2007-2009 1,4 tsi vagy 1,6 mpi?

az 1,4 tsi vagy 1.6 mpi vel járnék jobban? 
Városban használnám napi szinten, néha autópályán max 1 évben 5 xor.

petyke93 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 2091

Sziassztok
Seat Cordoba  : 1.6 Benzin   ALM motorkód ( 2000 évjáratu ) 
Volna egy olyan problémám hogy két nappal ezelött kicsit beázott a motortér.. utána elkezdett dadogni, megállt , azota 1x beindult mi közben vontattak haza fele de három km után kuplung kinyomásakor leállt és azota se kép se hang... a gyujtotrafonál lökte ki a szikrát de az a probléma most ki lett küszöbölve de még mindig nem indul, Az elosztó fedélig eljut a szikra.. esettleg valaki tud egy rajzot adni h melyik gyujto kábel melyikre megy az elosztofedélen ? mert lehet h fel lett cserélve. válaszotokat nagyon megköszönném  mert sajnos most tanácstalan vagyok teljesen.. esettleg mi az ami még beázhatot? mit lenne érdemes megnézni ? egyébként tekerni tekeri csak nem indul 
Köszönöm a válaszokat elöre is.. 
üdv : petyke 

Einstein85 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 2090

A képek lemaradtam :-)

 

Előzmény: Blazs_A4ABC (2084)
Einstein85 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 2089

Szia!
Elég sokat foglalkozom ezzel a témával. Az 1DIN-es beépítésen túl vagyok (szerintem ne töltsd vele az időd, elég gagyi!), most egy merészebb ötlet van folyamatban, egy részét láthatod a csatolt képeken. Ami ez után következik, az a nagy PCB kiváltása, ami a levegő befúvásos rendszerhez sajna szükséges. Amit a képeken látsz, az egy Sanei N70 táblagép. Meg fogom írni androidra a ventilátor sebesség szabályozását, a hideg, meleg levegő állítást és a belső keringtetés ki, illetve bekapcsolását. A hardver részén még megy a matek, mert nincs oszcilloszkópom és jó lenne tudni, hogy a 12V és az 5V-on kívül mire van szüksége annak a citromsárga csatlakozónak, hogy a fent felsorolt funkciók működhessenek. Ezen túl szeretnék lenni a jövő héten, találtam ismerőst oszcilloszkóppal :-)
Üdv!

Előzmény: Blazs_A4ABC (2084)
2001signo Creative Commons License 2014.04.25 0 0 2088

Óráska! Velem akarsz beszélni telefonon Toledó ügyben?

chrissz78 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 2087

Sziasztok!

Van egy 2000-es évjáratú cordobám infocenteres 1.6 signo felszerltségű. 

Az a problémám,hogy a belső világításom nem úgy működik ahogy kellene, és a riasztó is csak úgy megszólalt töbször magátol, illetve a biztonsági visszazárás sem működik már(ha nyitás után nincs tevékenység akkor automatikusan lezár az autó).

Olvastam ,hogy ez lehet a zár mikrokapcsoló hibája.na de melyik, mikor van belőle 4db. elég drága ez a mikrokapcsoló hogy mind a négyet cseréljem.lehetséges, hogy ezek a hibák ettől lennének??diagnosztika ezt kimutatja hogy hol a hiba?valaki segítsen hogy mi lehet a problémám és hogy lehet ezt diagnosztikával kimutatni!

 

segítséget előre is köszönöm!

Skylinegtr7 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 2086

Sziasztok Seat fanok!

 

Van pár 90-es évekbeli eladó Seat prospektusom, 11 db különböző kiadás és 2 db dupla példány. 6 db külföldi, 7 db magyar. Mind jó állapotban, firka, gyűrődés, hiányzó lap nincs.

 

              

 

Érdeklődni publikus email címen lehet.

Blazs_A4ABC Creative Commons License 2014.04.14 0 0 2085

Hidegindításnál meg kell várni, amíg a szondát felfűti a vezérlés. Addig nyílt hurokban megy keverékképzés, a szonda nincs hatással rá.

 

Ha indítás után egy-két percig jó és utána rossz, akkor az elég lambda szonda gyanús.

Előzmény: óráska (2083)
Blazs_A4ABC Creative Commons License 2014.04.14 0 0 2084

Olvastam, hogy ez egy típushiba.

 

Ha kiszereled az infócenter burkolatot, azzal együtt lejön az LCD-t és gombokat kezelő nyáklap is. Az egész egy szalagkábellel csatlakozik a komfort-rádió modulhoz (mögötte). Lehet, hogy a szalagkábel v. csatlakozók kontaktosak, vagy a tekerős gomb. Át kell nézni, hogy van-e elengedett/törött forrasztás, az simán okozhatja a tekerős gomb pergését.

 

Az enyémen most tervezem a konverziót, hogy a kazettásmagnó helyére egy 1 DIN-es fejegységnek legyen hely. A gyári komfort/rádió modul megmarad az LCD-t vezérelni, de  a rádió már nem onnan menne (emiatt pl. nem az LCD-n írná ki, hogy melyik adó szól stb.).

 

Csináltatok már ilyen átalakítást 6k faceliftes Ibiza-n, Cordoba-n? Érdekel vkit a téma? :)

 

Üdv

 

Balázs

Előzmény: Jokee2 (2070)
óráska Creative Commons License 2014.04.03 0 0 2083

Tegnap megcsinálták a toledo diagnosztikáját.A Bácsi szerint a lambdaszonda a hibás.Azt viszont nem tudom,hogy lehetséges e az,hogy van amikor jó van mikor rossz.Tudtok erre mondani valamit?

Előzmény: bambi942 (2082)
bambi942 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2082

A diagnosztika!!!!!!az nem ugyanaz mint a hibatároló kiolvasása!!!!A diagnosztikában élő adatokat lehet látni,és aki érti is amit lát????az nagy valószinűséggel tudja is hogy mi okozza a problémát???!!!

Előzmény: óráska (2079)
óráska Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2081

Szia ! Tudunk telefonon beszélni?

Előzmény: 2001signo (1923)
óráska Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2080

Szia! Nkem egy toledo 1,6 SR van.Légyszíves olvasd el a hozzászolásomat.Ilyen problémák voltak a tiéddel is?

Előzmény: Morti0911 (2061)
óráska Creative Commons License 2014.04.02 0 0 2079

Kiolvasták a hibatárólót.De semmi hibát sem találtak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!