Langyos ultrás víz, körömkefe, és újjá varázsolódott a 44 éves ülés. Egy darab pici szakadás és egy pici repedés van rajta. A műbőr még nem volt lebontva a lemezről. Ha rajtam múlik, nem is lesz. Kapott paraffin olajat meg fényező sprét. Nagyon pöpec :-)
Gyújtáskapcsolót megragasztottam, hiányzó rugót mással pótoltam, összeraktam. Úgy tűnik, jó lesz.
Kössz a választ, az árulás tényállására rájöttem, de hogy mi lehet, aztat nem tudom. A témára az új kerékcsapágyak berakása után visszatérek. A csapágynak, ami oda való tudod a számát?
Csináltam új gázbowdent, mert az előzőt a ház rövidítése közben múltkor megvágtam. Ez eléggé belemegy a helyére, nem is akar kijönni a túlvégén, de a súbertűnek a horonyig ugye be kell mennie a bowden után?
A km-óra meghajtása fedele pedig nem akar úgy bemenni a helyére, hogy eléggé meghúzva a tengely anyját ne szoruljon. A pöckök elvileg a helyükön. Mit javasolsz?
Holnap ha lehet kapni, veszek bowdenbelsőt is és megcsinálom rendesen a váltóbowdent, és a mintát visszaadom.
Megcsináltam a porlasztó előtti cső felerősítését tőcsavarosra, ahogy mondtad.
Hülye kérdés, de az létezik, hogy a tank szuszogója a szerszámosdoboz alatt van, a váz központi csövében is lehet benzin?
Gyári a kerék is, a gumi is. Sőt, ezt a kölköt élőben is láttam, ott volt a rozsdás K55 csomagtartó a keziben. Nem akartam a nyílt utcán megállítani, de úgy látszik, kellett volna :-)
Pénzem nincs, úgyhogy marad másnak.
Ha súbert nem találok, nézek komplett karbut neked, oszt kész. Meg kúpot is az első kerékre. Készítsd a milliókat :-)
Akkor nézd meg légyszi, és mondj egy árat, mert ha sok, akkor pénz hiányában muszáj lesz esztergáltatnom. A két rongyot nem felejtettem el, első adandó alkalommal odaadom. Utánnanéztem, az első kerékből az a kupolaformájú izé hiányzik nekem. az is kéne. Aztán ha ezek sem segítenek, akkor befejeztem egy időre ezt a szart, mert már így is a sokszorosába került mind pénzben mind időben, mint amennyit terveztem.
És súbered van részemre? Gyújtás van, de ilyen repedt szar súberrel nem indul. A kipuffnyíláson is csorog a benzin. Mi az isten van. Keresztúrra jössz? Ha igen, mikor?
- Ha a súber repedt, akkor kuka. Ha szorul, akkor kis zsírral meg lehet próbálkozni. A rugó is amiatt nem dolgozik.
- Ha a blokk tocsog, az nem jelenti azt, hogy a hengerbe is jut. Nézd meg az úszót és az úszóházfedelet. Pucold ki a koszt a tűszelep fészkéből. Úsztasd meg a karbut, zárd a légszűrőt, és pedálozz egy darabig, kicsit húzva a gázt. Ha nem pöffen, nézd meg a gyertyát. Ha száraz, nem kap benzint. Ha tocsog, gyertyahiba, vagy gyújtáshiba.
- Villazuhanás normális. Kicsit el vannak már gyengülve a rugók. Talán töröttek is. Attól még megy a szerkezet.
- Fedélben vagy van órahajtás, vagy üres távtartó. Semmiképpen sem szorulhat meg a kerék, ha a tengelyt meghúzod. Ki kell hézagolni, ha minden kötél szakad. Ha a tengelyt lazán hagyod, szitálni fog az első kerék. Tapasztalat.
Sikerült végre szétkapni a gyújtáskapcsolót. Talán menthető :-)
Voltam fényezőnél árat kérni. Megen bőven 50e felett mondta a srác, de most legalább láttam, miért: tele a burkolat fél centis huplikkal. Meg van hullámosodva a lemez :-( Két hónap múlva kész lesz. Végre!
2.A blokkot beraktam a vázba és próbáltam beindítani, de mégcsak nem is röffent. Kompresszió, mint ahogy láttad is, nagyon van, gyújtás ok, tehát marad a porlasztó. Megvizsgáltam, és ezek a tapasztalatok/kérdések:
-A henger felőli oldalon az alsó csavar alatt van egy furat, az mi a szar?
-A súber el van repedve, sőt szeritem túlméretes is, mert baromira nehezen jár.Mennyi az alapméret átmérője szerinted és a túlméreté.
-A rugó kifáradva
-Ezzel együtt az egész forgattyúsház tocsog a benzinben
Ötleted van valami, hogy mit tegyek. Esetleg meg tudsz még ezekkel segíteni engem, mert elméletileg más baja nem lehet.
És hogy sikerélményem is legyen, lemostam szesszel az egész gépet és kicsit kifényesítettem, nagyon faszán néz ki.
Az első fékkulcstengelyt, meg stb. megzsíroztam és most már fék is volna, de sajnos a csapágyak miszlikekben. Csereérettek. Az dobbal átellenes oldalon valami porvédő-távtartó van, de szerintem nekem már valami házi barkács, mert ha rendesen meghúzom a mellső keréktengely anyját, szorul, mint állat. Ha felemelem a motor elejét, akkor az első villák "zuhannak" vagy két centit. Nem tűnik vészesnek, mert üzemi helyzetben ilyet különösebb kotyogást nem tapasztalok. A tiéd is produkálja ezt?