Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2005.08.10 0 0 388
Halad a Tünde projekt.

Langyos ultrás víz, körömkefe, és újjá varázsolódott a 44 éves ülés. Egy darab pici szakadás és egy pici repedés van rajta. A műbőr még nem volt lebontva a lemezről. Ha rajtam múlik, nem is lesz. Kapott paraffin olajat meg fényező sprét. Nagyon pöpec :-)

Gyújtáskapcsolót megragasztottam, hiányzó rugót mással pótoltam, összeraktam. Úgy tűnik, jó lesz.

Várom a fényezőt, mikor szabadul fel kapacitása.
jogepek Creative Commons License 2005.08.07 0 0 387
Ez nem rossz ötlet. :)))
Előzmény: bervas (386)
bervas Creative Commons License 2005.08.07 0 0 386
Fejből nem. A katalógusban sincs benne. Szedj ki egyet, rá van írva.
Előzmény: jogepek (384)
jogepek Creative Commons License 2005.08.07 0 0 385

Most nézem, kemény ez a bervas-jogepek topik. :))

Nem igaz, hogy mást ez a téma nem érdekel. Nem tuggyák, mi a jó.

jogepek Creative Commons License 2005.08.07 0 0 384
Kössz a választ, az árulás tényállására rájöttem, de hogy mi lehet, aztat nem tudom. A témára az új kerékcsapágyak berakása után visszatérek. A csapágynak, ami oda való tudod a számát?
Előzmény: bervas (382)
bervas Creative Commons License 2005.08.07 0 0 383
A kipuff könyököt a dobbal egy bilincs fogja össze. Kb. 2cm széles, sima acélszalag. Olyasmi, mint a T5 dobon a bilincs, de nem ugyanaz.

Mustangba járatni 1:20, aztán 1:33.
Előzmény: jogepek (381)
bervas Creative Commons License 2005.08.07 0 0 382
Igen, a súbertű a horonyig megy be. A horony még kint van a furatból.

Az első tengelyt meghúzva akeréknek nem szabad szorulni. Ott valami árulás van.

A szuszogó tényleg a szerszámos dobozban van, és a vázcső maga a tank. Ezért fér bele a gépbe 5,25 liter keverék. Lassan töltsd fel, és meglátod.
Előzmény: jogepek (380)
jogepek Creative Commons License 2005.08.07 0 0 381

szaki!

Válaszosz az előzőre? +még a Jawaba ti milyen keveréket raktok?

jogepek Creative Commons License 2005.08.06 0 0 380

Csináltam új gázbowdent, mert az előzőt a ház rövidítése közben múltkor megvágtam. Ez eléggé belemegy a helyére, nem is akar kijönni a túlvégén, de a súbertűnek a horonyig ugye be kell mennie a bowden után?

A km-óra meghajtása fedele pedig nem akar úgy bemenni a helyére, hogy eléggé meghúzva a tengely anyját ne szoruljon. A pöckök elvileg a helyükön. Mit javasolsz?

Holnap ha lehet kapni, veszek bowdenbelsőt is és megcsinálom rendesen a váltóbowdent, és a mintát visszaadom.

Megcsináltam a porlasztó előtti cső felerősítését tőcsavarosra, ahogy mondtad.

Hülye kérdés, de az létezik, hogy a tank szuszogója a szerszámosdoboz alatt van, a váz központi csövében is lehet benzin?

A könyök és a dob közt mi van?

 

Előzmény: bervas (378)
jogepek Creative Commons License 2005.08.06 0 0 379
Holnap vadászok tűtartó biszbaszt.
Előzmény: bervas (378)
bervas Creative Commons License 2005.08.06 0 0 378
A láncvédő gyárinak tűnik. Csak a két pumpatartó fül barkács.

Röffen a szerkezet?
Előzmény: jogepek (377)
jogepek Creative Commons License 2005.08.06 0 0 377

Képek: -pumpstartós lácvédő, első villát lakó pondrók és az említett bmw dugattyú

 

 

 

 

jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 376
Amint motorozható idő lesz, telcsizek. Köszike!
Előzmény: bervas (375)
bervas Creative Commons License 2005.08.05 0 0 375
Hozd az ezrest, és akkor már csak 999999 Ft a tartozásod :-D
Előzmény: jogepek (374)
jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 374
Akkor fasza. Milliók? Két rongyot úgyis adok+ marad még egy ezresem. Mi legyen?
Előzmény: bervas (373)
bervas Creative Commons License 2005.08.05 0 0 373
Elvileg igen. Csörögj rám, mielőtt elindulsz.
Előzmény: jogepek (371)
jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 372
Na akkor a milliókat beszéljük csak meg! :)
Előzmény: jogepek (371)
jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 371

tehát méh látogató a gyerek.

 

Na, akkor lehet, hogy a víkenden, vagy a jövő hét elején átmocizok hozzátok, viszem a pénz és hozom az árut. Jövő hét is szabad neked?

Előzmény: bervas (370)
bervas Creative Commons License 2005.08.05 0 0 370
Gyári a kerék is, a gumi is.
Sőt, ezt a kölköt élőben is láttam, ott volt a rozsdás K55 csomagtartó a keziben. Nem akartam a nyílt utcán megállítani, de úgy látszik, kellett volna :-)

Pénzem nincs, úgyhogy marad másnak.

Ha súbert nem találok, nézek komplett karbut neked, oszt kész. Meg kúpot is az első kerékre. Készítsd a milliókat :-)
Előzmény: jogepek (369)
jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 369
jogepek Creative Commons License 2005.08.05 0 0 368
Akkor nézd meg légyszi, és mondj egy árat, mert ha sok, akkor pénz hiányában muszáj lesz esztergáltatnom. A két rongyot nem felejtettem el, első adandó alkalommal odaadom. Utánnanéztem, az első kerékből az a kupolaformájú izé hiányzik nekem. az is kéne. Aztán ha ezek sem segítenek, akkor befejeztem egy időre ezt a szart, mert már így is a sokszorosába került mind pénzben mind időben, mint amennyit terveztem.
Előzmény: bervas (367)
bervas Creative Commons License 2005.07.30 0 0 367
Súbernek utána kell nézni. Valószínűleg karbuval együtt lesz.

Keresztúr nem valószínű. Spórolok a fényezésre.
Előzmény: jogepek (366)
jogepek Creative Commons License 2005.07.30 0 0 366
És súbered van részemre? Gyújtás van, de ilyen repedt szar súberrel nem indul. A kipuffnyíláson is csorog a benzin. Mi az isten van. Keresztúrra jössz? Ha igen, mikor?
Előzmény: bervas (365)
bervas Creative Commons License 2005.07.30 0 0 365
- A furaton kapja a féklevegőt a főfúvóka.

- Ha a súber repedt, akkor kuka. Ha szorul, akkor kis zsírral meg lehet próbálkozni. A rugó is amiatt nem dolgozik.

- Ha a blokk tocsog, az nem jelenti azt, hogy a hengerbe is jut. Nézd meg az úszót és az úszóházfedelet. Pucold ki a koszt a tűszelep fészkéből. Úsztasd meg a karbut, zárd a légszűrőt, és pedálozz egy darabig, kicsit húzva a gázt. Ha nem pöffen, nézd meg a gyertyát. Ha száraz, nem kap benzint. Ha tocsog, gyertyahiba, vagy gyújtáshiba.

- Villazuhanás normális. Kicsit el vannak már gyengülve a rugók. Talán töröttek is. Attól még megy a szerkezet.

- Fedélben vagy van órahajtás, vagy üres távtartó. Semmiképpen sem szorulhat meg a kerék, ha a tengelyt meghúzod. Ki kell hézagolni, ha minden kötél szakad. Ha a tengelyt lazán hagyod, szitálni fog az első kerék. Tapasztalat.
Előzmény: jogepek (359)
jogepek Creative Commons License 2005.07.30 0 0 364

Leagalább lesz idő a pénzgyűjtésre.

Megválaszolnád a  359. hozzászólást? köszi

Előzmény: bervas (363)
bervas Creative Commons License 2005.07.29 0 0 363
Sikerült végre szétkapni a gyújtáskapcsolót. Talán menthető :-)



Voltam fényezőnél árat kérni. Megen bőven 50e felett mondta a srác, de most legalább láttam, miért: tele a burkolat fél centis huplikkal. Meg van hullámosodva a lemez :-(
Két hónap múlva kész lesz. Végre!
jogepek Creative Commons License 2005.07.29 0 0 362

az első virágpiacos börzén volt, de fasz vagyok, nem hoztam el, pedog nem vót drága.

Előzmény: bervas (361)
bervas Creative Commons License 2005.07.29 0 0 361
Első szériás blokk. Honnan szedted?
Előzmény: jogepek (360)
jogepek Creative Commons License 2005.07.29 0 0 360

Alaposan nézzétek meg:

 

jogepek Creative Commons License 2005.07.28 0 0 359

Na szaki, a következő a helyzet:

1.Kitisztítottam a tankot

2.A blokkot beraktam a vázba és próbáltam beindítani, de mégcsak nem is röffent. Kompresszió, mint ahogy láttad is, nagyon van, gyújtás ok, tehát marad a porlasztó. Megvizsgáltam, és ezek a tapasztalatok/kérdések:

-A henger felőli oldalon az alsó csavar alatt van egy furat, az mi a szar?

-A súber el van repedve, sőt szeritem túlméretes is, mert baromira nehezen jár.Mennyi az alapméret átmérője szerinted és a túlméreté.

-A rugó kifáradva

-Ezzel együtt az egész forgattyúsház tocsog a benzinben

 

Ötleted van valami, hogy mit tegyek. Esetleg meg tudsz még ezekkel segíteni engem, mert elméletileg más baja nem lehet.

 

És hogy sikerélményem is legyen, lemostam szesszel az egész gépet és kicsit kifényesítettem, nagyon faszán néz ki.

 

Az első fékkulcstengelyt, meg stb. megzsíroztam és most már fék is volna, de sajnos a csapágyak miszlikekben. Csereérettek. Az dobbal átellenes oldalon valami porvédő-távtartó van, de szerintem nekem már valami házi barkács, mert ha rendesen meghúzom a mellső keréktengely anyját, szorul, mint állat. Ha felemelem a motor elejét, akkor az első villák "zuhannak" vagy két centit. Nem tűnik vészesnek, mert üzemi helyzetben ilyet különösebb kotyogást nem tapasztalok. A tiéd is produkálja ezt?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!