Keresés

Részletes keresés

Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.19 0 0 78
Ahogy Neked ez ;-).Ezt Bécs fölött a Duna bal partján, Korneuburgban láttam a nyáron. Rev. 28.08.81! de valszeg működik.
Előzmény: M44-419 (75)
Vendégsín Creative Commons License 2004.12.19 0 0 76
az eredeti formához való visszaállításhoz nem elegendő néhány kiló festék.

Meg még sok más sem. A dízelmotor regulátora, a szabályozás is erősen más volt, szerintem ezért nincs értelme mindenben az eredeti állapotra törekedni.
Előzmény: vasutTOM (73)
M44-419 Creative Commons License 2004.12.19 0 0 75
Csak nem ez a sinbiciklid? :-D
Előzmény: Sinbiciklis (74)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.19 0 0 74
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.19 0 0 73

Mivel nem tudom pontosan, hogy volt, csak érdekel a történet, mivel az M44-209-et sokat látom/tam Bc-n és Oh-n, a bhev.budapest.hu-n ez a története.

 

Eredet:1955.05.10 M424.5001 OKGT Pét A25 001, 1965.02 BHÉV psz L732, eladva 1976 M44 209

 

Ezen túl az M424-es prototípus mozdonyt (M44.209) is Békéscsabán eredeti zöld színére fényezték vissza, mert a mozdonyt a Magyar Vasúttörténeti Park kiállítási tárgynak szemelte ki.

 

 

Mégegyszer szeretném kiemelni, hogy az információ a Villányi Gyuri-bácsitól való! Ha valaki nem ismerné, akkor Ő az aki jelenleg talán a legjobban ismeri a magyar mozdonyok történetét.

Ha valóban az M44,209-s volt az M424,5001-s, akkor az eredeti formához való visszaállításhoz nem elegendő néhány kiló festék. Lakatos munkára is szükség van. A mostani talán annyiban hasonlít az eredetire, hogy ugyan olyan hosszú és 4 tengelyes.

Sajnos annak idején én személyesen beszéltem a felújjítás kieszelőjével és elküldtem neki a dokumentumokat. De úgy néz ki hiába, mert mégsem került átalakításra semmi.

 

Előzmény: M40 120 (69)
Bárdos Imre Creative Commons License 2004.12.19 0 0 72
Kb. egy hónapja három A25-öst láttam ott, de a számukat nem bírtam elolvasni.
Előzmény: seTTebello (70)
tom sawyer Creative Commons License 2004.12.19 0 0 71

Amiről én tudok:

 

1db Dácsia, 1db 8hengeres Pielstick Bobo(yugo export), 1 vagy 2db remotorizált Bobo (6hengeres Pielstick)

Előzmény: seTTebello (70)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.19 0 0 70
>>Egy bő hete láttam, hogy a BorsodChem területén (92-es vonal mellett) is van néhány A-s mozdony...

Azok milyenek? Mert ha érdekesebbek, akkor megnézném februárban. Egyébként valami ilyet keresek.
Előzmény: M41 2127 (48)
M40 120 Creative Commons License 2004.12.19 0 0 69

Mivel nem tudom pontosan, hogy volt, csak érdekel a történet, mivel az M44-209-et sokat látom/tam Bc-n és Oh-n, a bhev.budapest.hu-n ez a története.

 

Eredet:1955.05.10 M424.5001 OKGT Pét A25 001, 1965.02 BHÉV psz L732, eladva 1976 M44 209

 

Ezen túl az M424-es prototípus mozdonyt (M44.209) is Békéscsabán eredeti zöld színére fényezték vissza, mert a mozdonyt a Magyar Vasúttörténeti Park kiállítási tárgynak szemelte ki.

 

Előzmény: vasutTOM (68)
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.18 0 0 68

Most akkor melyik verzió ?

 

M424,5001 (1954/6) MÁV állagba 1955.05.10-én, majd 1957.06-hó vissza MÁVAG-ba. Onnan a HÉV-hez kerül DL XVI 732 számon. Itt az iparvasúti száma az A25,001 lett. 1977.09-hóban átadava MÁV, M44,211.

 

 

Itt valóban helyesen DL XVI 731 számnak lell lenni. Elrontottam. Bocs!

Előzmény: M40 120 (67)
M40 120 Creative Commons License 2004.12.18 0 0 67

Most akkor melyik verzió ?

 

62

 

M424,5001 (1954/6) MÁV állagba 1955.05.10-én, majd 1957.06-hó vissza MÁVAG-ba. Onnan a HÉV-hez kerül DL XVI 732 számon. Itt az iparvasúti száma az A25,001 lett. 1977.09-hóban átadava MÁV, M44,211.

 

65

 

HÉV 732-ből lett az M44,209, a HÉV 735-ből lett az M44,210 és a HÉV 731-ből lett az M44,211.

 

Előzmény: vasutTOM (65)
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.17 0 0 66
És elfelejtettem hozzáírni, hogy az M44,210-s mozdonyt 1991.12.09.-én visszadták a HÉV-nek.
Előzmény: vasutTOM (65)
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.17 0 0 65

Én is így tudom! Vagy vasuTOM tud valamit, amiről lemaradtam...

 

 

Villányi Gyuri-bácsitól kapott információk szerint a HÉV 732-ből lett az M44,209, a HÉV 735-ből lett az M44,210 és a HÉV 731-ből lett az M44,211.

 

Az MÁV állagba vételük hivatalos dátumai:

M44,209     1977.07-hó

M44,210     1977.04-hó

M44,211     1977.09-hó

Előzmény: Vaskerekű (64)
Vaskerekű Creative Commons License 2004.12.17 0 0 64
Én is így tudom! Vagy vasuTOM tud valamit, amiről lemaradtam...
Előzmény: SztAti (63)
SztAti Creative Commons License 2004.12.17 0 0 63

Sziasztok!

Az M424,5001-esből később nem az M44,209-es lett?

Előzmény: vasutTOM (62)
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.16 0 0 62

Azt hiszem A25 001 jelenleg GySEV M44 301 néven fut.

 

Ez így nem igaz!

 

A GySEV M44,301:

 

M44,001 (1957/13) MÁV állagba 1957.12.31-én majd 1963.10.28-án eladva GySEV-nek, ahol az M44,301 számot kapta.

 

A25,001:

 

M424,5001 (1954/6) MÁV állagba 1955.05.10-én, majd 1957.06-hó vissza MÁVAG-ba. Onnan a HÉV-hez kerül DL XVI 732 számon. Itt az iparvasúti száma az A25,001 lett. 1977.09-hóban átadava MÁV, M44,211.

Előzmény: gmarc (61)
gmarc Creative Commons License 2004.12.16 0 0 61
Azt hiszem A25 001 jelenleg GySEV M44 301 néven fut.
Előzmény: vasutTOM (54)
FOMA Creative Commons License 2004.12.15 0 0 60
Előzmény: Törölt nick (59)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.15 0 0 59
SztAti Creative Commons License 2004.12.13 0 0 58

Sziasztok!

Ajánlom mindenkinek, akit érdekelnek a külföldi ipari gépek: www.privat-bahn.de .

Egy-két magyar vonatkozású rész is van benne.

M471312 Creative Commons License 2004.12.11 0 0 57
A Nitrogénes gépek sorozatát Hajtó Bálint honlapján találtam meg az ipari gépek felsorolása között.
Előzmény: vasutTOM (54)
roosevelt Creative Commons License 2004.12.11 0 0 56
A26 063
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.11 0 0 55
Érdekes ez a béka segge alatti beállítás!
Előzmény: YOSSARIAN (50)
vasutTOM Creative Commons License 2004.12.10 0 0 54

Ezek a Nitrogénes gépek

A25-001

A25-024

A25-025

A25-029

A25-067

A25-070

 

 

Nem tudom honnan származnak az infóid, de a Péti Nitrogénművekben a következő mozdonyok vannak, illetve voltak:

 

A25,024     1222 Gysz.    1967.11.03-tól

A25,029     1284 Gysz.    1968.07.03-tól

A25,067     1606 Gysz.    1971.03.15-től

A25,070     1681 Gysz.    1971.08.02-től   1992.03.09-től eladva GySEV-nek

A25,079     1795 Gysz.    1974.10.02-től

A25,080     1796 Gysz.    1974.10.02-től   1992.03.09-től eladva GySEV-nek

 

(A fenti adatok Tóth Sándor nyugdíjas Vasútüzemvezető helyettestől származnak)

 

Előzmény: M471312 (53)
M471312 Creative Commons License 2004.12.10 0 0 53

Ezek a Nitrogénes gépek

A25-001

A25-024

A25-025

A25-029

A25-067

A25-070

M471312 Creative Commons License 2004.12.10 0 0 52

Ha van valakinek  van a péti Nitrogénmüvek 6 ipari gépéröl képe akkor rakjon fel ide a forumba. Sajnos még nem sikerült bejutnom a  gyárba.

Vagy küldjön a cimemre

tomibhv@freemail.hu

M471312 Creative Commons License 2004.12.10 0 0 51

YOSSARIAN Creative Commons License 2004.12.10 0 0 50

A26,011 Nyíregyházán, 2003.12.11-én:

Törölt nick Creative Commons License 2004.12.08 0 0 49
Hali! A29 037 és A26 103 a telet Istvántelken vészeli át. Éppen megérkeztek, azóta már beálltak szépen a csornokba.
M41 2127 Creative Commons License 2004.12.06 0 0 48
Egy bő hete láttam, hogy a BorsodChem területén (92-es vonal mellett) is van néhány A-s mozdony...
Előzmény: seTTebello (46)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!