Benelli BN 125: Nem rossz ez sem, bár egy lehelletnyivel ráfekvősebbnek érződik, pedig a lábtartó előrébb van, a kormány meg valószínűleg lentebb...
Keeway RKS 125: Tök jó lenne, egyetlen egy dolog rondít bele a képbe, hogy a tankon a besüllyesztés a térdnek nem olyan, mint a Benelli esetén, ahová pont bepasszol a térdem, hanem ennél a térdemet éppen nyomja a besüllyesztés tetején lévő él :-(
"Én legjobban 60-70 km/h-val (max. 80) poroszkálni szeretek, lehetőleg kis forgalmú utakon"
Erre a legjobb egy K-Light lenne, nem? Múlt héten megsasoltam azt is, élőben egész kellemesen néz ki, nem olyan bazári, mint néhány kiscruiser a 2000-res évek elejéről.
Attól függ, hogy kinek mi az élmény. 100 feletti sebességgel motorozni nekem nem élmény. Én legjobban 60-70 km/h-val (max. 80) poroszkálni szeretek, lehetőleg kis forgalmú utakon. Arra egy 250-es vagy 125-ös tökéletesen elég. Volt 5 évig egy GS500-am, de az erre már túl nagy volt, és egy idő után mindig megfájdult rajta a csuklóm és elzsibbadt a kezem...
Nekem egyébként nem egyedüli motor lenne az új, csak ráadás a veteránok mellé (3 Pannónia, 2 Danuvia, Cz 175 typ 450, Berva). :-)
De még nincs semmi kőbe vésve, lehet RKS 125 Sport lesz belőle... :-)"
Egyébként - én nem próbáltam, azért kérdezem - nyújt annyit egy RKS 125 (ami mégiscsak szinte a legolcsóbb Keeway motor), amivel egyedüli motorként boldog lehet egy tulaj? Vagyis nyújt ez motorozási élményt is, vagy csak egy jobban kinéző tipikus "commuter bike"?
Én élménymotornak TNT 125-öt szeretnék (vagy egy MSX 125-öt:), az a youtube tesztek alapján tényleg ad motorozási élményt a 100 km/h-s végsebessége ellenére.
Mondjuk az Indiai nekem jobban bejön, régi szép idők mikor oda mentem ahová akartam és amikor kedvem támadt de egy biztos a haveri körben volt egy két ütemű 350 es talán Kalifornia a gazdája mindig hátul utazott mert nem volt üzembiztos, olyan volt mint egy makrancos csaj. Amit képen linkeltél Szlovákiában árulják asszem.
Az Imperiale is egy kicsit erőltetett, meg szerintem az árcédula sem a BN 251 kategória lesz...
Én sokkal kevesebbet fogom használni, mint Te, amire lehet nem is kellene új motor, még egy 50 ccm se. De szeretnék egyet, mert megérdemlem... :-))))
De még nincs semmi kőbe vésve, lehet RKS 125 Sport lesz belőle... :-)
A Jawa nekem is tetszik, mondjuk nekem jobban bejön a bordó, a normál változat... Van is a garázsban egy hasonló bordó, de az egy Cz 175 Typ 450, idén töltötte az ötvenet... :-) Be kellene lassan üzemelni, mert 1992 óta nem ment...
Ez is tetszene, de ez is 1,5 MFt (4500 EUR) körül van, és nálunk nem is kapni:
Hát, ha tudok pénteken elmegyek mert távolról nem megoldható az üzlet, az Én vevőm is kb 2x , szívatós motort még nem látott szegény, Önindítót is majdnem leégette, közép sztender vajon mi ?, fogtam a fejem jól van mondtam magamban Én is gy kezdtem úgy 86 környékén, de majdnem rávertem a kezére . A BN251- el sztem jól fogsz járni csak nehogy fogd a fejed jövő tavasszal mikor lesz Leoncio 250 , Imperiale 400 most smiley jönne de nem vagyok az a korosztály. Vennék nagyobb motort de minek napi 16 km oda vissza Budapest -re nem járok + néha velencei arra tök felesleges bármi ami nagyobb.
Keeway sajnos nincs ABS fékrendszerrel. Mivel itthon zöld utat kapott az új motor vásárlása, jobban elgondolkoztam a dolgon. Az YBR-t azért adtam el, mert teljesítményre kicsi volt, forgalmasabb úton elég nyomasztó volt amikor közel nyélgázon (94 km/h volt alattam) is 5 méterre jött mögöttem a nyergesvontató... :-( Aztán a GS500-ast azért adtam el, mert túl nagy volt, és nekem túl fekvős volt a pozíció, hamar megfájdult a csuklóm. Talán a 250-es kategória pont jó lesz. A jövő hét elején lehet bevállalok egy utat Szentendrére, ami 500 km oda-vissza :-( hogy legalább üléspróbát vegyek a három kiszemelt motoron: Keeway RKS 125 Sport, Benelli BN 125 és Benelli BN 251... A közelünkben nincs kereskedésük, BN 251 pedig állítólag nincs készleten, csak Szentendrén...
Mivel ők az importőrök, de egyben dealer is, Szentendrén számítanék valamennyi kedvezményre, mert aki egyben importőr is, az jobb beszerzési árakkal dolgozik, míg az egyszerű dealer beszerzési árában már benne van az importőr nagykereskedelmi haszna is...
Sajnos ismerem a keletiek mentalitását, nem szeretnek engedni az árból, a helyeben itt ott be próbálkoznék...
Mivel ők az importőrök, de egyben dealer is, Szentendrén számítanék valamennyi kedvezményre, mert aki egyben importőr is, az jobb beszerzési árakkal dolgozik, míg az egyszerű dealer beszerzési árában már benne van az importőr nagykereskedelmi haszna is...
Érd kereskedőhöz, direkt nem mentem ahogy a Csepeli hez sem, egymást szidják a Csepeli különösen érdekesen reagált a RKS 125 re, most már leírom olyan menj már a picsába hagyjál békén volt persze lehet túl reagálom.
Ilyen engedménnyel a Benelli bn 251 mellett döntöttem - - - volna, de sajnos nincs fehér készleten, piros vagy fekete pedig nem kell, mert nem tetszik, és az akció csak készleten lévő motorokra vonatkozik... :-)
Köszi! Még nem hoztam el, mert le kell vizsgáztatniuk, sőt elvileg még a regadó fizetési procedúra is van, bár lehet, hogy azt ezen a héten már elintézték. Már megvettem hozzá a plexit, hogy ne fagyjak meg rajta a 0 fokban.:)
"ybr még megvan helyem csak az udvaron lenne +1 mocinak ott meg rozsda kupac lesz belőle így jártam."
Csomó kereskedés hirdetésében (pl. a Vespások Érden az Elvira utcában) ki van írva, hogy beszámítanak motort. Igaz, a Keewaynél pont nem láttam. Én is be akartam számíttatni a Malagutim elméletben, erre megsértődött a robogó, tönkrement gazdasági totálkárosra, és adhattam el alkatrész áron.
Gratu a robogóhoz, el is hoztad már ? Mondjuk Én megszívtam ha emelkednek az árak, ybr még megvan helyem csak az udvaron lenne +1 mocinak ott meg rozsda kupac lesz belőle így jártam.
Mondjuk ez az áremelés nem Keeway specifikus. Mostanság kerestem új robogót, felhívtam pár márka kereskedését, 2 webshopot, mindenütt azt mondták, hogy jövőre nőnek az árak. Volt olyan webshopos, aki azt handabandázta, hogy 10-12 %-ot nőnek majd az árak, ami szerintem egyértelműen túlzás, de pl. a Suzukinál látszik is, a 2018. évi Addressek 729-ért, a 2019-es modellévek 749-ért vannak hirdetve. Ez a 20-as emelés még szvsz belefér, ha a regadó csökkentést figyelembe vesszük.
Ami viszont meglepett, hogy mennyire nincsen már készlet egyes típusokból. Pl. a Karasnában mondták, hogy náluk Honda PCX már csak márciustól lesz, a Motor Sapiens szerint RKF-ből 1 darab van már csak, TNT 125-ből sincs sokkal több, viszont az újabb készlet április körül jön. Nem is értem, ha van kereslet, és nem vadi új modellről van szó, mint a PCX vagy a TNT, miért nem hoznak be többet, és már a holtszezonban, nem szezonkezdetkor.
Végül vettem egy Zahara 125-öst az 50 ezres kedvezménnyel, kíváncsi vagyok milyen lesz. Ha beválik megbízhatóságra, beruházok jövőre egy TNT 125-re vagy egy BN 125-re is.