Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441029

szerintem azt a kérdés, hogy az elkövetkezendő 30 napban hányszor fogják még módosítani (mert biztos fogják akkor is ha nem lesz kommunikálva)...:)

Előzmény: Abymot (441028)
Abymot Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441028

Nem bánnám, ha nem ez lenne az utolsó változat ..

Előzmény: mcg (441026)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441027

Hát, plackartban Vlagyivosztokig... Vannak ennél extrémebb sportok, de nem sok!

Előzmény: rutthin (441022)
mcg Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441026

vajon hétfőig le fogják már cserélni? :)

Előzmény: kbn (441023)
431 290 Creative Commons License 2017.11.10 0 2 441025
Előzmény: vonatozó (441024)
vonatozó Creative Commons License 2017.11.10 -1 0 441024

Hol?

Sehol nem látom a honlapon.

Előzmény: kbn (441023)
kbn Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441023

Fent van a menetrend!

rutthin Creative Commons License 2017.11.10 0 0 441022

Na, ez aránylag gyorsan ment: a Szövetségi Antimonopólium Szolgálat helyettes vezetője (ő az alФАС? :) ) bejelentette, hogy lemondanak az árcsökkentésről, az FPK pedig a növelésről, ígyhát 2018-ban a támogatott kategóriájú távolsági jegyek (egyterű fekvő és ülő) a 2017-es árszinten maradnak.

 

Ezért van az, hogy a platzkart-hoz képest irreális az árkülönbség a kupés, meg CB-s jegyeknél? Jövőre tervezek egy Transsib-et, platzkartban viszonylag olcsó, az CB meg megfizethetetlen...

Előzmény: hmsoft (441021)
hmsoft Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441021

A ФАС ezek után közölte, hogy november 16-ig kialakítja a módosított pozícióját a növelésről-csökkentésről.

Na, ez aránylag gyorsan ment: a Szövetségi Antimonopólium Szolgálat helyettes vezetője (ő az alФАС? :) ) bejelentette, hogy lemondanak az árcsökkentésről, az FPK pedig a növelésről, ígyhát 2018-ban a támogatott kategóriájú távolsági jegyek (egyterű fekvő és ülő) a 2017-es árszinten maradnak.

hm

Előzmény: hmsoft (440945)
zjakabfi Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441020

milyen negatív változások várhatóak decembertől?

Előzmény: bendeguz90 (441018)
r1232 Creative Commons License 2017.11.09 0 1 441019

Egy decemberi menetrend váltás hatása, még ha oly negatív dolgok is vannak benne, nagyjából 0 lenne a tavaszi választásokra. Ennél nagyobb horderejű dolgok is feledésbe merülnek ennyi idő alatt...

Előzmény: bendeguz90 (441018)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441018

"Miért lenne jobb a választások után kihirdetni?"

 

Mert , ha esetleges kínálatcsökkenés történne azt fel lehet használni a választási kampányban, szerintem azért.  

Előzmény: zjakabfi (441017)
zjakabfi Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441017

Miért lenne jobb a választások után kihirdetni? A tervezetek azért annyira nem sokkolóan kínálatcsökkentőek...

 

 

Előzmény: radio100jozsi (441014)
norbee601 Creative Commons License 2017.11.09 0 1 441016

Baromság. Más vonatok is bejárnak ide, azokhoz meg igazítani kell mindent.

Előzmény: radio100jozsi (441014)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441015

Ausztria leghosszabb egyenese. Asszem 37.9km.

Ja, és nem néhol 120, hanem végig (az építési terület most 60-80, amikor még megvolt a Hirschstetteni wendegleis, ahol a képeden a talent áll, akkor a "talenttől" volt 100, még egy polgármesteri átjárós nyolcvanas hat egész valamennyiben, aztán onnan 120 végig).

Azért nem kell mindenhol annyival menni, mert nem feszes a kotta.

Az utsó dízeles vonal a környéken, jó kínálattal, rendes menetidőkkel, vannak is mindig, jó sokan.

Én sajnálom, ha kihúzzák a drótot, utána nem lesz dízeles játszóterünk.

 

Ha érdekel közelebbről, dobj egy emilt, az itteni címre pls. Van egy ajánlatom.

Előzmény: Hamster (441013)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.11.09 -1 1 441014

Tényleg igaz az a pletyka, hogy nem lesz december 9-től MÁV menetrend változás, és elhalasztják a választások utánra, addig marad minden a mostani rend szerint?

Hamster Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441013

A Bécs-Marchegg vonalat a jelek szerint elkezdték nagyon felújítani, de áprilisban még végig tudtam nézni még egyszer (kétszer) régi, kicsit deklasszált mivoltában:

 

A Bécs - Pozsony vasútvonal nagygenerál előtt

GOLAZ111 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441012

Már régóta selejteznek mindent, de ha nem lennének DR gépek, megállna a vasút Németországban.

Előzmény: Törölt nick (441003)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441011

Miben más mint a 1144? Ugyan az az elavult, drágán üzemeltethető, rossz hatásfokú technológia.

Előzmény: segélyvonókészülék (441010)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441010

Kicsit kevésbé, mint a 1144-es... :)

Azért selejtezik, és futtatják inkább a nyugati eredetű, régebbi fokozatkapcsolósokat, mert egy "einheitslok" karbantartása, alkatrészutánpótlása jóval egyszerűbb, mint egy ex-DR masináé.

Előzmény: Törölt nick (441003)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.11.09 0 0 441009

A múlt héten dumáltam egy német kollégával, aki nemrégiben még hajtott ilyeneket.

Azt mondta, hogy jók. Voltak. Régen.

Előzmény: GOLAZ111 (441002)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441008

kérdés: van-e valakinek a 80-as évekbōl a MÁV dél-balatoni kertészeteirōl (Boglár, Fenyves) fotója vagy fotói? Egy ismerōs internetes szakmai önéletrajzához kellene.

sörösgigant Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441007

Hja.....

Tessék megerőszkolni az elveit Rudi Úr és beszállni az aranyásó-celeb kanyarokba és fogják érni meglepetések....

Néha a csili-vili új vonalakon is érik meglepetések...Hiányos kitáblázások....

Sajna nem a Balaton.....

Előzmény: r1232 (441004)
v_peti Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441006

Lehet, de azért még sok helyen nem történt ez meg.

Előzmény: r1232 (441004)
siófoki35 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441005

Azt szerintem valaki kidobta egy bagikővel :D :D

Előzmény: Neville2004 (440990)
r1232 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441004

Máshol is megcsinálták, de ne zavarjon. A kék-sárga táblák bevezetésével a peronokra is kerültek kb. 50 méterenként kisebb táblák.

Előzmény: v_peti (440988)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441003

Ezeket már selejtezik vagy tíz éve. Elavult technika. 

Előzmény: GOLAZ111 (441002)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.11.08 -1 1 441002

Tessék, kijelző. Remélem látszik. Szeretem ezeket a mozdonyokat, már 30 év körül járnak, de nagyon jók. 

gereblyepörkölt Creative Commons License 2017.11.08 0 4 441001

Néhány pillanat egy yokohama-i kempingezés és némi észak-japán kirándulásból:

 

1. - 4. JR East E6-os sorozatú shinkansen halad Akabuchi (赤渕) állomás közelében Tokyo (東京) felé az Akita shinkansen (秋田新幹線) vonalán. Az Akita mini-shinkansen vonalára szánt, 2013-ban bemutatott nagysebességű pályán legfeljebb 320km/h-val közlekedő járművek, bár 1435mm-es nyomtávon haladnak, mégis bő 400mm-rel keskenyebbek pl. E5-ös sorozatú társaiknál, így másod- és első osztályon is 2+2 elrendezésű széksorokat figyelhetünk meg. A széria némileg csökkentette a Tokyo és Akita közötti "Komachi" járatok menetidejét, ám a mini-shinkansen nem túl shinkansen-es méretű ívei okán a Morioka - Akita 127km-es szakasz továbbra is 90-95 percet igényel, mely ráadásul egy irányváltást is tartalmaz (összehasonlításképp a fennmaradó, 535km-es Morioka - Tokyo szakaszt mindössze 130-140 perc alatt küzdhetjük le)。 A képeken értelemszerűen a jármű belsejéből láthatunk néhány részletet.

5. - JR East E231-1000-es sorozatú EMU halad Ofuna (大船) és Totsuka (戸塚) állomások között Utsunomiya (宇都宮) felé. A legtöbb (elő)városi járművel ellentétben e széria, a háttérben található kétszintes kocsik révén első osztályú (Green Class) ülőhelyeket is tartalmaz, melyeket foglalás nélkül vehetünk igénybe. E "free-for-all" rendszer hátránya, hogy a helyek továbbra is felárasak, a foglalás hiánya miatt viszont előfordulhat, hogy nem találunk szabad ülőhelyet. Ennek orvoslására promotálják erősen a JR East-féle okoskártyát, melyet az ülések felett található leolvasóhoz érintve fizethetjük ki a felárat, pontosabban az állomásról való kilépéskor számláznak ki többet részünkre, így csak akkor kell kifizetnünk a felárat, ha ténylegesen igénybe is vettük a szolgáltatást. Akik azonban papíralapú jeggyel bukják az első osztályú ülőhelyet, azok a vonatra telepített munkaerőnél kezdeményezhetnek visszatérítést. A GreenClass igénybevételének módjáról egy rövid videó található itt.

6. JR East E259-es sorozatú "Narita Express" (成田エクスプレス) halad a Narita nemzetközi repülőtér felé ugyancsak Ofuna és Totsuka állomások között. A Keisei-féle (京成電鉄) Skyliner-ek (スカイライナー) konkurenciája, bár 160 helyett csak legfeljebb 130km/h-val közlekedhet, kellemes eljutási lehetőséget biztosítanak a repülőtér, valamint Tokyo belvárosa, Yokohama (横浜) / Ofuna, Omiya (大宮), Takao (高雄) és hétvégente 1 pár járat erejéig Otsuki (大月) és Kawaguchiko (河口湖) között. Turisták ráadásul mindössze 4000 yenért (kb. 9460 forint) vehetik igénybe a járatot (a szokásos 6040-9240 yennel (kb. 14290-21860 forint) szemben), amennyiben két héten belül oda-vissza utat tesznek meg a repülőtér és egy olyan megálló között, ami nem Otsuki vagy Kawaguchiko.

 

 

siófoki35 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 441000
Előzmény: v_peti (440999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!