Nekem igaz H Astrám van, de a kompresszorban levő mágnes tengelykapcsoló ment tönkre. Ugyan ez volt a jelenség. A klímás azt mondta, hogy ez jellemző hiba az Astránál. Nézesd meg szervízben. Nekem 35000.- volt a javítás. Létezik egy másik fajta kompresszor aminél ugyan ez 50000.- jó magyar forint. De nem tudom megmondani, mi a tipusa. Remélem ez segítség.
Köszönöm a fényszóró-kapcsolóval kapcsolatos információkat mindenkinek!
Kivettem, majd rájöttem, hogy sehogy sem tudom barmolás nélkül szétszednem, így visszatettem, hogy majd másnap elmegyek a boltba egy újért, viszont megijedhetett, hogy kidobom, mert azóta hibátlanul működik. :-)
Klíma-probémával fordulok hozzátok, az autó 2002-es G Astra (Z14XE). A hiba röviden annyi, hogy nem működik a klíma.
Gáz van benne bőven, és az előadatok szerint a klíma vezérlése és a relék is működnek. Bekapcsoláskor a vezérlőegység egy hajszálnyit le is ejti a fordulatot, ennek ellenére a kompresszor nem indul, semmilyen hangot nem ad. A nyomásszenzort egy kisebb nőgyógyászati műtéttel kihúztam és visszadugtam, hátha kontakthiba, de semmi.
Mielőtt lebontjuk a fél autót, rákérdeznék, hátha van ezeknek a klímáknak valamilyen típushibájuk. Tehát van valami, amit még megnézhetek, vagy kezdjek kompresszorra kuporgatni?
"B" Corsában létezik tárcsafékes hátsó futómű? Meggugliztam, de semmi eredmény. Használtautón néztem a GSi Corsákat, de ott is csak dobcseréről ír a tulaj.
Hogyan lehet megoldani az "A" Tigrán a hátsó tárcsaféket?
Segítséget szeretnék kérni Fastra X14XE motoros.Kérdésem a következő lenne:a hűtő ventillátorom nem indul,100 fok fölött sem,maga a ventillátormotor jó,direktbe kötve megy,csak valamiért nem kapja meg a jelet.Lehet,hogy a hőgombám rossz?és nem tudom,hogy hol van?A hűtőn alul jobb oldalon 3 pólusu,felül 2 pólusu csatlakozó van.Ezek közűl melyik a felelős?Előre is köszi a segítségeteket.
Sziasztok! Jelenleg afelől érdeklődnék, hogy milyen ragasztót ajánlotok az ajtókon lévő oldal műanyag díszléc visszaragasztására, ami bírja a vizet, meleget, hideget egyaránt.
Ma hazajöttem a Ladával ami garázsban lakik, mögé akartam beállni az Astrával, amikor látom, hogy ott hever a díszléc a kocsi mellett a földön. épen. lehet hogy a nagy hőre ahogy rájött ez a hátborsóztató hideg nagyszemű eső épp az imént, az összerántotta, oszt potty :))
Sziasztok!Érdeklődnék milyen megbizható a diesel motor az opel astra H nál van e benne részecskeszürő és vannak vele bajok vagy nincsenek?Jobb a G-s töl a H-s astra?
neked is köszi, értem, nem adom fel, végigkövetem a dolgokat, csak lassan megint bele kéne olvasni a könyvbe, vagy kapcsolási rajzba.. csak most idő nem volt rá, majd folytköv talán holnap.
értem, köszi. amúgy jó-jó, de a vezérlőszelep vagy motor, nevezzük aminek akarjuk, működik. van hangja, de nem vészes. és minden gyújtás ráadáskor, tehát nem hagy ki.. az autó most nem volt nálam egy 4 napig, de majd megint megnézem, mert egyelőre nincs hibajel. addig is szünetelt a probléma és az orvoslása is. az autó hibátlanul megy, egyelőre az óra és benzinszintmérő hitelességétől függően egy 7 liter körüli fogyasztást produkált 250 km alatt enyhe utánfutóval. nálam az rendben van, igazából szombaton egy olyan ezret fog futni az autó. remélem, akadásmentesen, mert már nagy hiba addig nem fog tudni előjönni, akkor meg már ne akarjon :)
segítséget kérek omega 2.5 td BMW motoros motortérben az aksitól nem messze va kettő elektromos szelep amin vannak vákumcsövek de nem tudom holvan a helyük légyszi egy pontos leírást kérnék, előre köszi.Pontosabban egyik szelepen 2 a másikon 1 cső van de hova kell csatlakoztatnom?
Nos: A kedvelt autósboltom a Opel szervízbe irányított, de ott nem tudják megmondani alvázszám alapján. 2 féle váltódekni tömítést tudnak adni, két féle váltóval szerelték az A Tigra X14XE motorját.
Az Fszámot nem látom, sebességeket kapcsolva nagyjából láthatóvá válik a villa alatti rész. Letakarítottam, de nem látom.