Keresés

Részletes keresés

Lovrin Creative Commons License 2019.08.15 0 0 37566

Passz, nagyon régóta nem utaztam vele.

Amikor utaztam, akkor volt hogy tripla usgyi is volt, mert a duplában már álltak az utasok, de ez lehetett már 8-9 éve.

 

Nekem úgy tűnik hogy a fő ok az usgyihiány lehet, ennek a vonatnak meg ráadásul szerelvénymenetben küldték vissza a szerelvényét Szolnokra a szent vonatkilométer-korlátozás jegyében. A 130-as vonalon is erőteljesen megfogyatkoztak az usgyik, lassan többször látok bézét, mint usgyit.

Nem tudom hova tűntek el, de amiket mostanában kifogok, azoknak is kriminális a fenntartási színvonaluk.

 

Ezen felül a 100a vonalon mindig is szúrta a menetrendszerkesztőknek a szemét a 100-as végsebesség és hogy 5 percel utána megy a záhonyi sebes ugyanazzal a megállási renddel.

Előzmény: Törölt nick (37565)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.15 0 0 37565

PEdig az abszolút nem volt kihasználatlan járat? Dupla Uzsgyival kellett kiadni mostanában.

Előzmény: Lovrin (37564)
Lovrin Creative Commons License 2019.08.15 -1 0 37564

A 2019. augustus 26-ától életbe lépő 3. menetrendi módosítással megszűnik az utolsó közvetlen Szentes-Szolnok-Budapest vonat, a csak vasárnaponként közlekedő 17203.

 

Így ezzel megszűnik a távolsági vonatközlekedés a 130-as vonalon.

MDmot 3020 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 37563

Sziasztok!

 

Ma delelott egy bordo kocur haladt Lakitelek fele Kecskemeten a Mukertvarosban lattam. Mit csinal erre?

Fizolti Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37562

Valószínűleg igen. Ezen a részen legalább a fővonalakon komolyabban vannak véve a fenntartási munkák, mint Budapest elővárosában, nem csak a nagyprojektekre várakoznak.

Előzmény: akóR (37561)
akóR Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37561

Semmi.

Elolvastam, amit írtál :-)

 

Ha amúgy szét dúrnak szinte mindent, s lehet, hogy közben máshol is dolgoznak a kizárt részen.... ????

Előzmény: Fizolti (37560)
Fizolti Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37560

Most konkrétan mi a problémád?

Előzmény: akóR (37559)
akóR Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37559

Jaaa..., szóval, akóR nem tudod mi kell bele.., de főzöl egy Babgulyást :-P :-P

 

Van pár oldala a Vasutas Fórumnak, ahol olvasok Tőled hasonlókat :-(

Előzmény: Fizolti (37558)
Fizolti Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37558

Nem konkrét itteni vonatra gondoltam, illetve a mostani pályás munkákat sem ismerem pontosan, de valami olyasmit lenne érdemes elképzelni, hogy a 140-esen közlekedő, illetve az egyéb Kecskemétre érkező vonatok közül azokon kívül, amik közlekedése fizikailag lehetetlen lesz  (átmenőkben fekvő első kitérők kiemelése, vonali vágány lezárása) Minden vonat leközlekedtetése, érdemi menetrendváltozás nélkül - lenne  jelenleg peron nélküli, nehezen megközelíthető vágányokon IC kereszt Nagykőrösön, biztosítóberendezés részleges kikapcsolása, felsővezeték részleges kikapcsolása, áthaladás kitérőben, vonattalálkozás ellehetetlenülése miatt várakozás más állomáson a tehervonatokra, stb.

Előzmény: akóR (37555)
akóR Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37557

Annak jelenleg nincs értelme..., Hetényegyházának viszont lenne.

Előzmény: -Smiley- (37556)
-Smiley- Creative Commons License 2019.07.24 0 1 37556

Akár Lajosmizséig is :) 

Előzmény: akóR (37555)
akóR Creative Commons License 2019.07.24 0 0 37555

Ha ismered a 44-es út leterheltségét -, ahol napi szinten van komoly baleset -, rájössz, hogy sokkal jobb, biztonságosabb a vonat. Itt a gyenge láncszem a Városföld - elág. lesz.

 

Szívem szerint most kipróbálnám Hetényegyházáig küldeni a lakiteleki vonatokat :-)

Előzmény: Fizolti (37554)
Fizolti Creative Commons License 2019.07.23 0 0 37554

Attól függ. A másik véglet az, amikor az eredetileg leromlott állapotú pályán a felújítás alatt még jobban lecsökken a kapacitás, de azért az eredeti menetrendet próbálják meg áterőszakolni, változatlan vonatmennyiséggel, aztán naponta többször borul minden.

Előzmény: Lovrin (37552)
Ladás Gergő Creative Commons License 2019.07.22 0 0 37553

Pótlóval természetesen!

A hajnali Bz Lakiról Mizsére legalább irányváltás nélkül végigcsühöghet. S-Bahn Aranyhomok. 

Előzmény: -Smiley- (37551)
Lovrin Creative Commons License 2019.07.22 0 1 37552

Elnézve napjaink vágányzári-vonatpótlási színvonalát, örüljenek az utasok hogy nem vonatpótlóztatják őket végig Lakitelek-Kecskemét között.

Máriaváros tényleg jobb végállomás lenne, mert kitűnő városi kapcsolatai vannak, amik Alsónak nincsenek.

Előzmény: -Smiley- (37551)
-Smiley- Creative Commons License 2019.07.22 -1 1 37551

Oké de a Lakitelki vonat Alsóra fog érkezni. A pótló meg a Kecskeméti állomásról indul. Szóval hogy lehet odajutni? 

Előzmény: Magyar NaBA (37550)
Magyar NaBA Creative Commons License 2019.07.22 0 1 37550

Szerintem a 142-es felé terelni egy-egy autógyári vonatot az maga a logisztikai horror.

Meg úgy látom, hogy teher célra hagytak pár napon reggel 5 és 7, illetve este 5 és 7 között két-két órányi szabad utat. Pótlókra az állomás előtt a szokott helyen lehet felszállni.

 

 

Előzmény: -Smiley- (37549)
-Smiley- Creative Commons License 2019.07.20 0 0 37549

A teher mehet a 142-n. Akkor Pest felé hol lehet átszállni a pótlóra? 

Előzmény: Magyar NaBA (37548)
Magyar NaBA Creative Commons License 2019.07.20 0 0 37548

Nem igazán lesz csatlakozás. Mondjuk nehéz is lesz, mert a Nyársapát-Városföld szakasz ki lesz zárva a forgalomból, vonatpótlás Cegléd-Kkfh között. A VPE szerint csak az autógyári vonatoknak lesz egy-egy "ablak" meghagyva.

Előzmény: -Smiley- (37547)
-Smiley- Creative Commons License 2019.07.20 -1 2 37547

Legalább Máriavárosig (noch dazu Lajosmizsére vagy Dabasig) menne el.

Miért??

Csatlakozás nem lesz a 140-esre?

Előzmény: Magyar NaBA (37546)
Magyar NaBA Creative Commons License 2019.07.20 0 0 37546

Augusztusban Kecskemét alsó pu. lesz a Szolnok-Lakitelek-Kecskemét vonatok végállomása.

 

 

Fizolti Creative Commons License 2019.07.10 0 0 37545

Végig? Mármint egy egész állomásközt?

Előzmény: -Smiley- (37544)
-Smiley- Creative Commons License 2019.07.08 -1 1 37544

1,5 hónapon keresztül pálya javítás?  Annyiból újjá lehetne építeni végig

Előzmény: gyoparOHs (37543)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.07.07 0 1 37543

Nincs.

Pálya javítgatás van +6db átjáró átépítése.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (37542)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2019.07.07 0 0 37542

Kőszállítás van még a vonalon?

Előzmény: gyoparOHs (37541)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.07.07 0 2 37541

Megerősítés.

Aug. 26-al  indul a 125 felső része,  csabai mv.-k is beszállnak..

Előzmény: Fizolti (37536)
looksharp Creative Commons License 2019.06.15 0 0 37540

Nem szűnt meg... csak kivettek 1 vagy 2 percet. Meg a 37416 szentesi indulását előrébb hozták.

Előzmény: gyoparOHs (37539)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.06.15 0 0 37539

Úgy tudom azért mert csökkent a menetidő- megszűnt vmi lassú jel.

Előzmény: looksharp (37538)
looksharp Creative Commons License 2019.06.15 0 0 37538

Azt lehet tudni, a 37416-os számú vonat közlekedését miért módosították?
Eddig is hosszú volt a 30 perces átszállási idő Orosházán, most meg 40 perc lett belőle Szeged/Békéscsaba felé.

gyoparOHs Creative Commons License 2019.06.13 0 0 37537

Igen, úgy mondták .

Előzmény: Fizolti (37536)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!