"Az utas jelzésére csak megáll a járgány! "Vagen Halt!", az ajtónyitást külön a közvetlenül az ajtónál a leszállni szándékozó utas ügyintézi, csukódását pedig fotocellás érzékelő végzi.
Így, ha nincs föl-leszálló utas, meg sem áll a járgány, /a Deák megállója egész nyáron/, vagy csak 1-2 utas van, nem kell az összes ajtót kinyitni." 9xx+9xx csatolt szerelvény beáll a Széchényi téri megállóba a jv csak a fel/le szállás engedélyező nyomógombot nyomja meg. T. UTasok verik az ajtót és anyáznak mire egy gyerek megnyomja a felszállsá jelző gombot (közben 20mp eltelt) a többiek követik a példájuk. Én meg nagy lelki erőt veszek és igyexem rezzenéstelen arcal végignézni!
Ahhoz először rendesen le kellene zárni a kasznit -meg kellene szüntetni a huzatot- hőszigetelni kellene alul-fölül-oldalt, az ajtókat "hőzáróra" kellene cserélni.
Ezek után kellene beépíteni a fűtés-hűtést.
Mindezek mellett olyan utasáramoltató rendszert kialakítani, amilyen EUrópa több városában létező:
Az utas jelzésére csak megáll a járgány! "Vagen Halt!", az ajtónyitást külön a közvetlenül az ajtónál a leszállni szándékozó utas ügyintézi, csukódását pedig fotocellás érzékelő végzi.
Így, ha nincs föl-leszálló utas, meg sem áll a járgány, /a Deák megállója egész nyáron/, vagy csak 1-2 utas van, nem kell az összes ajtót kinyitni.
Sztem egy megoldás lehetséges lenne:
Gyengeáramú ülésfűtés, a fogantyúkat meg barátibb hőérzetet adó bevonattal ellátni!
Természetesen az ajtók, csuklórész tömítettségét megjavítani mindenképp szükséges lenne!
Legalább a hideg szél ne süvítsen benn, a hó ne hulljon az utasok nyakába.
"Jegyezzed már meg, hogy demokrááááácia van, és a demokrááááááciában mindenki véleményt nyilváníthat... csak ne csodálkozzon, hogy ha mások is így tesznek :-))))" Erre még a szogalom és a hülyeség is párosul.....
"MErt valahogy nem emlékszem, hogy a volánnál lett volna hasonló eset mostanában, ellenben trolikkal kapcsolatban nem egy. " Ezt azért legyél szíves konkrétizálni, mert arra jó párból csak 3ra emléxem az utóbbi kb 5 éven. Van Troli vagy autóbusz jogosítványod, egyáltalán B-s jogsid amit tényleg minden hülye után vágnak manapság? Ha ez sincs akkor a komoly tényeket amitet állítasz mire alapozod vagy csak azt is halottad?
Ha a PÁV szerinted nevettséges voltál már ott? Tudod mit csinálnak PÁV vizsgálaton? Ha nem mi alapján minősíted?
Szerinted az trolis/buszosoknak átlagban hány kilóméterenként van balesetük és ebből mennyi saját hibás? Közlekedési balesetek hány százalékát okozzák tömegközlekedési járművezetők?
"már megint egy trolis? " Az utóbbi 5 évben hány ilyen baleset volt és hány bármilyen más csak hasonlítsd össze és ré jösz, hogy egy "picit" fedítesz....
Azért egy picit viszább az agarakkal, ha majd egyszer benő a fejed lágya akkor rájösz, hogy senki sem képes folyamatosan 100%-ban teljesíteni, mindenki hibázhat, de ezért Te külön legyél magadra büseak az ilyen emberekbe még egyet bele rugsz és megmondod a frankó. Addíg azért más munkát szerintem ne kritizáld amíg nem próbáltad ki.
Egyszer komolyan szíveen látnálak egy szolgálatra, hogy csak üld végig. Minden kis apróságot vegyél észre 100%-ban teljesíts köben legyél fél lábbal börtönben fél lábbal a sírban és közben az utasok felé vágjál jó pofát, ha bunkók veled ne szólj vissza nyeld le. mindezt havi 80e ért havi 170-190 órában. Nekem viszonylag jól megy mert én szeretem csinálni (1000-ből 1-2 van ilyen elveteműlt), de a törelmem nekem is véges főleg annak aki utálja csinálni. Ha már ilyeneket írsz egyszer vállald, hogy ki vagy addíg....
60m átmérő reális, mert 2* 3 sáv ami ívben nem árt a ha szélesebb, mert kamionnak busznnak nem biztos hogy elég ívben 3m. Körorgalom szigetében illene elférnie egy majdani legnagyobb villamosnak, ha nem adják meg neki az elsőbbséget akkor meg tudjon állni a kereszteződés lezárása nélkül. Valamelyik váltó után valami fonódóvágány is rémlik ami a rajzon is látszik, ha jól veszem ki, ajánlom figyelembe a 1/2es elágazást a belváros felől jövet.
Most is biztos vannak jó pára akik azért nem használják a Kossuth L sgt.-t mert a nagy forgalmomban nem lehet haladni, de ha csökken a forgalom akkor ők is oda szoknak és már nem is csökkent annyira a forgalom. 2009/2010 után tűnhetnek el onnan a kamionok addíg azok ott is át kell menni.
Én is valami hasonlóban gondolkodtam, csak olyan verzióban mint a T5C5-k avagy 95x csak 95x-ek fix csatolásban.... vagy 951(vezető állással) + 950 pótkocsi. Nyáron akkor csak egy kocsi esik ki és a csatolthoz a két hajtásrendszer is meg van hasonlóan a T5C5K-hoz.
DUD-594 múlt héten még 35Y,35-öst csinált.Majd ha találkozok vele dorozsmai viszonylatba akkor megírom.Most a CJN-357 van helyette (tegnap még az volt).Ma meg kiderül. :)
De most megint megvan kavarva van mert GOX-154 is ide jár.
Na ez már túlmegy minden határon!!! Jó lenne ha visszafognád magad.
Amúgy sem a trolivezető volt a hibás, és fogalmad sincs róla, hogy ilyenkor a járművezető min megy keresztül, szóval jó lenne ha végre leállítanád magad....
Ekkora* sofőrhiány, meg fizetések mellett nem lehet embereknek parancsolni, te is tudod, meg tapasztalatból mondom.**
* monor-21 szokta mondani, hogy mindenhol hiány van belőlük, meg elég DM-et, vagy BKV honlapot nézni.
** Az én off melóhelyemen van olyan csapat, ami már kétszer kicserélődött 2 év alatt. Próbáljon a főnök keménykedni, visszaszólnak neki,hogy akkor rúgjál ki.
Egyébként én se vagyok megelégedve egy csomó húzásukkal, de ez van, beletörődtem.
Asszondja, hogy, 2001-ben még Hattyasra jártam vele haveromhoz, akkor még szürkék voltak. Utána átkerült MH-ra, ott elkezdték masszívan firkálni és praktikus okokból áttértek a barnára (szerintem). DUD-594 viszont végig szürkeüléses maradt, oda tudtak keríteni szürke műbőrt. Ő is el van tűnve nagyon...
A 435-ökhöz még nem tudtam eljutni, elhozhatnák mindet Kelenföldre :-)))))
Hát én ahogy kivettem, nem a mamit anyázta, hanem az utasok obégatására akadt ki..Akkor még nem tudta, mit tett. Nyilván a jobb tükör kimaradt.. Iszonyat mákja volt.