Keresés

Részletes keresés

JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55227
"Az utas jelzésére csak megáll a járgány! "Vagen Halt!", az ajtónyitást külön a közvetlenül az ajtónál a leszállni szándékozó utas ügyintézi, csukódását pedig fotocellás érzékelő végzi.

Így, ha nincs föl-leszálló utas, meg sem áll a járgány, /a Deák megállója egész nyáron/, vagy csak 1-2 utas van, nem kell az összes ajtót kinyitni."
9xx+9xx csatolt szerelvény beáll a Széchényi téri megállóba a jv csak a fel/le szállás engedélyező nyomógombot nyomja meg. T. UTasok verik az ajtót és anyáznak mire egy gyerek megnyomja a felszállsá jelző gombot (közben 20mp eltelt) a többiek követik a példájuk.
Én meg nagy lelki erőt veszek és igyexem rezzenéstelen arcal végignézni!
Előzmény: joy (55223)
joy Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55226

Tévedés.

Volt rá kísérlet, de a klinikák zavarása nem kerülhető el robbanómotoros járművekkel!

Különösen két legérzékenyebb a Női Klinika/és szülészet/, valamint a Gyemek klinika lett kitéve komoly zajterhelésmek!

Gyorsan meg is szüntették.

A Női klinikán így is érezhető volt némelyik Bengáli áthaladása okozta zaj-rezgés!!!

Előzmény: Heesh (55148)
joy Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55225

CsúúúúúCs!

Köszi!

:o)

Előzmény: Macosa (55124)
joy Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55224

Azon a rázkodó vacakokon úgy se lehet olvasni.

Miben akarsz gyönyörködni, a sok télikabátban?

:o)

Előzmény: ghosty9 (55101)
joy Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55223

Megfelelő módszer:

A Bengálik leváltása új tujákkal.

 

A Bengák nem fűthetőek-hűthetőkek.

Azaz télen jó a hűtésük, nyáron meg jó a fűtésük.

:o)

Hugy ez megváltozzon:

Ahhoz először rendesen le kellene zárni a kasznit -meg kellene szüntetni a huzatot- hőszigetelni kellene alul-fölül-oldalt, az ajtókat "hőzáróra" kellene cserélni.

Ezek után kellene beépíteni a fűtés-hűtést.

 

Mindezek mellett olyan utasáramoltató rendszert kialakítani, amilyen EUrópa több városában létező:

Az utas jelzésére csak megáll a járgány! "Vagen Halt!", az ajtónyitást külön a közvetlenül az ajtónál a leszállni szándékozó utas ügyintézi, csukódását pedig fotocellás érzékelő végzi.

Így, ha nincs föl-leszálló utas, meg sem áll a járgány, /a Deák megállója egész nyáron/, vagy csak 1-2 utas van, nem kell az összes ajtót kinyitni.

 

Sztem egy megoldás lehetséges lenne:

Gyengeáramú ülésfűtés, a fogantyúkat meg barátibb hőérzetet adó bevonattal ellátni!

Természetesen az ajtók, csuklórész tömítettségét megjavítani mindenképp szükséges lenne!

Legalább a hideg szél ne süvítsen benn, a hó ne hulljon az utasok nyakába.

Előzmény: 1047 005-2 (55094)
joy Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55222

Mert ott van a megálló!

Ha nincs föl-le szálló utas, akkor ne álljon meg!

Máshol se.

Előzmény: ghosty9 (55092)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55221
"Jegyezzed már meg, hogy demokrááááácia van, és a demokrááááááciában mindenki véleményt nyilváníthat... csak ne csodálkozzon, hogy ha mások is így tesznek :-))))"
Erre még a szogalom és a hülyeség is párosul.....
Előzmény: Dénes Balázs (55186)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55220
"MErt valahogy nem emlékszem, hogy a volánnál lett volna hasonló eset mostanában, ellenben trolikkal kapcsolatban nem egy. "
Ezt azért legyél szíves konkrétizálni, mert arra jó párból csak 3ra emléxem az utóbbi kb 5 éven.
Van Troli vagy autóbusz jogosítványod, egyáltalán B-s jogsid amit tényleg minden hülye után vágnak manapság?
Ha ez sincs akkor a komoly tényeket amitet állítasz mire alapozod vagy csak azt is halottad?
Előzmény: Heesh (55175)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55219
""Fijacskám, egy közép-afrikai gyémántbánya legmélyebb, kivilágítatlan tárnája sarki vihar esetén is világosabb, mint..."
5*
Előzmény: Dénes Balázs (55172)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55218
Ha a PÁV szerinted nevettséges voltál már ott?
Tudod mit csinálnak PÁV vizsgálaton?
Ha nem mi alapján minősíted?

Szerinted az trolis/buszosoknak átlagban hány kilóméterenként van balesetük és ebből mennyi saját hibás?
Közlekedési balesetek hány százalékát okozzák tömegközlekedési járművezetők?

"már megint egy trolis? "
Az utóbbi 5 évben hány ilyen baleset volt és hány bármilyen más csak hasonlítsd össze és ré jösz, hogy egy "picit" fedítesz....

Előzmény: Heesh (55168)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55217
Azért egy picit viszább az agarakkal, ha majd egyszer benő a fejed lágya akkor rájösz, hogy senki sem képes folyamatosan 100%-ban teljesíteni, mindenki hibázhat, de ezért Te külön legyél magadra büseak az ilyen emberekbe még egyet bele rugsz és megmondod a frankó.
Addíg azért más munkát szerintem ne kritizáld amíg nem próbáltad ki.

Egyszer komolyan szíveen látnálak egy szolgálatra, hogy csak üld végig.
Minden kis apróságot vegyél észre 100%-ban teljesíts köben legyél fél lábbal börtönben fél lábbal a sírban és közben az utasok felé vágjál jó pofát, ha bunkók veled ne szólj vissza nyeld le. mindezt havi 80e ért havi 170-190 órában.
Nekem viszonylag jól megy mert én szeretem csinálni (1000-ből 1-2 van ilyen elveteműlt), de a törelmem nekem is véges főleg annak aki utálja csinálni.
Ha már ilyeneket írsz egyszer vállald, hogy ki vagy addíg....
Előzmény: Heesh (55158)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55216
60m átmérő reális, mert 2* 3 sáv ami ívben nem árt a ha szélesebb, mert kamionnak busznnak nem biztos hogy elég ívben 3m.
Körorgalom szigetében illene elférnie egy majdani legnagyobb villamosnak, ha nem adják meg neki az elsőbbséget akkor meg tudjon állni a kereszteződés lezárása nélkül.
Valamelyik váltó után valami fonódóvágány is rémlik ami a rajzon is látszik, ha jól veszem ki, ajánlom figyelembe a 1/2es elágazást a belváros felől jövet.
Előzmény: Tourismo (55160)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55215
Most is biztos vannak jó pára akik azért nem használják a Kossuth L sgt.-t mert a nagy forgalmomban nem lehet haladni, de ha csökken a forgalom akkor ők is oda szoknak és már nem is csökkent annyira a forgalom.
2009/2010 után tűnhetnek el onnan a kamionok addíg azok ott is át kell menni.
Előzmény: Heesh (55151)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55214
Én is valami hasonlóban gondolkodtam, csak olyan verzióban mint a T5C5-k avagy 95x csak 95x-ek fix csatolásban.... vagy 951(vezető állással) + 950 pótkocsi.
Nyáron akkor csak egy kocsi esik ki és a csatolthoz a két hajtásrendszer is meg van hasonlóan a T5C5K-hoz.
Előzmény: NZA (55146)
Tourismo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55213

DUD-594 múlt héten még 35Y,35-öst csinált.Majd ha találkozok vele dorozsmai viszonylatba akkor megírom.Most a CJN-357 van helyette (tegnap még az volt).Ma meg kiderül. :)

De most megint megvan kavarva van mert GOX-154 is ide jár.

 

Előzmény: Ygor (55210)
v805 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55212

Na ez már túlmegy minden határon!!! Jó lenne ha visszafognád magad.

Amúgy sem a trolivezető volt a hibás, és fogalmad sincs róla, hogy ilyenkor a járművezető min megy keresztül, szóval jó lenne ha végre leállítanád magad....

Előzmény: Heesh (55165)
Ygor Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55211

Ekkora* sofőrhiány, meg fizetések mellett nem lehet embereknek parancsolni, te is tudod, meg tapasztalatból mondom.**

 

* monor-21 szokta mondani, hogy mindenhol hiány van belőlük, meg elég DM-et, vagy BKV honlapot nézni.

** Az én off melóhelyemen van olyan csapat, ami már kétszer kicserélődött 2 év alatt. Próbáljon a főnök keménykedni, visszaszólnak neki,hogy akkor rúgjál ki.

 

Egyébként én se vagyok megelégedve egy csomó húzásukkal, de ez van, beletörődtem.

Előzmény: Tr Józsi (55159)
Ygor Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55210

Asszondja, hogy, 2001-ben még Hattyasra jártam vele haveromhoz, akkor még szürkék voltak. Utána átkerült MH-ra, ott elkezdték masszívan firkálni és praktikus okokból áttértek a barnára (szerintem). DUD-594 viszont végig szürkeüléses maradt, oda tudtak keríteni szürke műbőrt. Ő is el van tűnve nagyon...

A 435-ökhöz még nem tudtam eljutni, elhozhatnák mindet Kelenföldre :-)))))

Y.

Előzmény: 9-115 (55156)
Ygor Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55209

Uram, Önnek igazsága vagyon.

Azért, amíg új gépek jönnek, én kicserélném KAY-572-re, vagy a BPT-946-ra :-))

Előzmény: JéGyé ;-) (55143)
diégo Creative Commons License 2007.11.20 0 0 55208
 Mindenki nevébe köszönöm.
Előzmény: Dénes Balázs (55186)
Dénes Balázs Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55207
Nagyon helyesen! :-))))

Off
Láttam kerestél, de le vagyok halkítva a töltőn... Jóéjt!
On
Előzmény: diégo (55206)
diégo Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55206
 Mit vártál tölem hülye dologra csak hülyén lehet válaszolni.
Előzmény: Dénes Balázs (55202)
Dénes Balázs Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55205
Látom, átmentél védekezésbe.... Helyes! Ezt követi a feltétel nélküli megadás! >:)
Előzmény: Heesh (55204)
Heesh Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55204
"Annál a cégnél én semmin nem csodálkozom..."

Ez nem úgy tűnik, mintha a sofőrt fikázná..
Előzmény: Dénes Balázs (55201)
Heesh Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55203
Hát én ahogy kivettem, nem a mamit anyázta, hanem az utasok obégatására akadt ki..Akkor még nem tudta, mit tett. Nyilván a jobb tükör kimaradt.. Iszonyat mákja volt.
Előzmény: CKD Kombinát (55198)
Dénes Balázs Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55202
Morbid... :-)
Előzmény: diégo (55200)
Dénes Balázs Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55201
Tr Józsi szerintem a buszvezető stílusát kifogásolta, nem azt hogy megtörtént egy ilyen odazárásos eset.
Navégrehogyvalakikimondta...
Előzmény: CKD Kombinát (55198)
diégo Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55200
 De a megtaposott utas már nem utas igy csökken a bevétel nem de bár?
Előzmény: Heesh (55194)
Dénes Balázs Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55199
Ha ennyiből még nem jött le Neked, akkor inkább hagyom, és visszatérek a fonal és a kötőtű világába a kandalló elé...
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.11.19 0 0 55198
Azért a söfőr stílusa nem semmi....!
Minimum meghunyászkodnia kellett volna a sűrű elnézéskérések közeppette segíteni az idős hölgyön.

Amúgy gondolom indításjelző nem volt, merthogy minek...
Ajtó zár, azt már bal tükör, gázpedál, indulunk is...

Tr Józsi szerintem a buszvezető stílusát kifogásolta, nem azt hogy megtörtént egy ilyen odazárásos eset.
Előzmény: srac27 (55157)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!