Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441187

Start születésnapi buli volt az Arenában, valószínűleg a kollégák (kedvéért) nyitották ki.

/Milyen jó volt korábban az 5108-as 22:00-s indulással, tegnap egy Flirtet zavartak végig különvonatként Budapestről Szerencsre, kb tucatnyi "bulizó" kolléga kedvéért.... van itt pénz/.

Előzmény: Ashi Valkoinen (441169)
orangutan Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441186
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441185

Mellé, éves BP bérletem van, de sok elővárosi vonal kedvez a bliccelésnek, sűrű megállótávolság, sok helyen nincs pénztár sem.

Előzmény: vrobee (441184)
vrobee Creative Commons License 2017.11.23 -2 5 441184

a többség bliccel pár megállós távon,

ne magadból indulj ki...

Előzmény: Törölt nick (441183)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.23 -3 1 441183

A szociális kedvezmények (pl. 65 év feletti ingyenes eltörlése) is jobban védhető ha az alapdíj is csökken ezzel együtt. Teljes árúval már szinte senki sem utazik, max. én hazautazáskor, mert ugye a munkáltató megtéríti a heti egyszeri hazautazás 86%-át az állandó és az ideglenes lakcím között. Különben nem lenne kifizetődő. 

 

Az utasok majd fele Bp és agglomerációból van ha lehet hinni a MÁV híreknek, ahol ez folyik a csapból is. Ellehetne gondolkodni, hogy adjuk jó drágán a TÁ jegyet 1 egységért, mint ma és a többség bliccel pár megállós távon, és csak akkor vesz jegyet ha nem sikerül elkerülni  a kallert, vagy legyen csak 0.6 vagy 0.5 egység, és mellette szigorúbb ellenőrzés, akkor már kevesebben kockáztatnák meg, sportból nem sokan bliccelnek.

Előzmény: Lovrin (441176)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441182

Ez nem is baj, legalább nem lesznek kígyózó sorok a pénztárnál. Fehérváron most nyáron is majdnem buktunk egy vonatot, mert 2 pénztár volt nyitva vasárnap este, hatalmas tömeg és volt, aki fél óráig cserélt ki egy jegyet meg, aki ott akarta kitalálni hova akar menni és milyen jeggyel. Jegykiadó gép nem volt. Legyen minél több helyen, a Keletinél is prímán működik, hogy a többség, aki egyszerű eset megveszi ott, aki meg azt se tudja hová akar menni meg hogy néz ki a vonat az fárasztja a pénztárost vele, 8 helyett lesz csak 2, de elég lesz az is. 

 

 

Előzmény: sosiforda (441167)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441181

Én bizony meghúztam volna a vészféket. De mégis hol ment a vonat ,hogy nem lehetett sehol megállítani? Királyvágányon át 120a? Vagy körvasút? Ha máshol nem Rákoson egyik esetben se okozott volna gondot megállítani. Még Rákosszentmihályon sem, jó oké nincs peron, de inkább leszáll az utas a gazba minthogy 100 km-es kerülőt tegyen.

Előzmény: sssey (441162)
siófoki35 Creative Commons License 2017.11.23 0 1 441180

Eszerint a térkép szerint Vác-alsóvároson már van 1 db automata. Valójában nincs. Igaz, kettőnek is elő van készítve a helye...

Dunakeszi-gyártelepen is több mint egy évig ott volt üresen az automata helye.Végül Soroksárról hozták át az automatát.

Vác nagyállomáson is látom hogy terveznek kihelyezni további automatákat - jó lenne az aluljáróba is tenni legalább egyet, mert sokan jönnek az állomásépülettel ellentétes (hegy felőli, "deákvári")oldalról, és így nem kellene nekik kitérőt tenni az állomásépülethez.

Előzmény: Lovrin (441170)
Komlósfecskés Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441179

Nekem is ez jutott először eszembe először, lehet hogy holnap már szőnyeg széle lesz a kalauznak...

Előzmény: DJ. Bakter (441177)
v_peti Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441178

21:05-kor megy a Hortobágy! Furcsa, hogy akkor zár be, amikor még van hegyjegy vonat! Bár a múltkor a Nyugatiban! szombaton kora este nem volt nyitva a pénztár. :(

Előzmény: sosiforda (441167)
DJ. Bakter Creative Commons License 2017.11.23 0 0 441177

Vigyázz, mert ha leírod, még kiderül, hogy utasításellenesen kedveztek az utasoknak, és megszüntetik, sőt még megbüntetik a munkavállalókat.

Előzmény: Ashi Valkoinen (441169)
Lovrin Creative Commons License 2017.11.22 0 1 441176

Nem is írtam a Start-Klubról... De akkor írok. Örülök neki hogy megmaradt az 50%-os kártya, és remélem ez így is marad. A Start-Klub a vasúti üzletpolitika ritka jó ötleteinek egyike. (A másik a virtuális kilométerek bátortalan kísérlete volt, amibe páros lábbal szállt bele a minisztérium, vagy inkább a kártékony tanácsadói-megrendelői szervezete kb. a 2012-es 1-es pótlék idejében.) Ha valamerre el kellene indulni a kedvezményrendszer tekintetében, az a hasonló üzletpolitikai kedvezmények felfuttatása és a szoc.pol. kedvezmények kifuttatása - vagy ha ettől fél a politika, vehetjük a TÁ jegyek árának mérséklését.

 

A teljesárú jegy egy versenyképtelen túlárazott termék, ezt már elismerte az állam azzal hogy kiosztogatta magának a pecsételős lepedőt. A vasúti szolgáltatás annyit ér meg, amennyit az utasok kifizetnek érte. Ha az átlagvonat átlag fizető utasa csak 66%-ot fizet, akkor valahol ott van a TÁ jegy elvárható szintje.

 

(Történt nemrég, hogy mivel lejárt a Start Klub kártya, de új igénylést még nem adtam le, egyszer csak rákényszerültem TÁ jegy vételére. TÁ jeggyel utazni a MÁV másik arca. Ami addig szórakoztatóan balkáninak tűnik, arról hirtelen megkérdőjelezi az ember, miért is az, ha már fizet érte. 3400 forintért levonatozni az eddigi 1400 forintos utat (irányonként) már nem volt ár/érték arányban. Nagyjából mindegy is, hogy ezt a jegyet most egy kakaós csigával drágábban vagy olcsóbban adná a MÁV ha netről veszem, mert eleve azt gondolnám meg kétszer, mikor ülök fel vonatra. A Start Klub pont arra jó, hogy ne gondoljam meg. Én is nyerek, a MÁV is nyer.)

Előzmény: _nyunyuka (441172)
_nyunyuka Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441175

Ezt már elkezdték, pl. Kőbánya alsó. Persze a legforgalmasabb időszakban nincs nyitva.

Előzmény: sosiforda (441167)
_nyunyuka Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441174

Jó reggelt! Már 10 éve folyik a "forgalmista-pénztárak" megszűntetése.

Előzmény: Lovrin (441170)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441173

Látod, mégsem veszett el minden remény.

Azt persze sose fogják leírni egy panaszra reagálva, hogy igazad van. Az lehetetlen.

Előzmény: Ashi Valkoinen (441169)
_nyunyuka Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441172

Amiket felsoroltál, azok állami, szociálpolitikai kedvezmények. A start-klub kártyák üzletpolitikai kedvezmények, ne keverd össze!

Előzmény: Lovrin (441157)
Vendégsín Creative Commons License 2017.11.22 -2 1 441171

Gondolod, hogy erről itt le fog írni neked bárki egy tanulmányt?

Előzmény: Törölt nick (441164)
Lovrin Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441170

Itt találsz egy térképet az országosan telepíteni tervezett automatákról:

http://ktenet.hu/images/I_MKK/10-20-/Pakozdy-Reka.pdf

 

Látszik, hogy első körben a forgalmi személyzet általi jegykiadást építik le.

Előzmény: sosiforda (441167)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.11.22 0 2 441169

Emlékeztek még, amikor azon háborogtam, hogy az utolsó vasúti eljutási lehetőség Egerbe kicsit sem kellemesen működik?

 

Azt kifogásoltam, hogy a Keletiből 21:00-kor induló gyorsvonatban közlekedő IC-kocsik le vannak zárva, és Füzesabonyban a rövid idejű átszállásnál teljesen felesleges lépcsőzni kell, és persze +75 métert gyalogolni a vonat elején közlekedő lezárt IC-kocsik miatt?

 

A MÁV válaszában akkor azt írta, hogy az IC-kocsikat csak a miskolci szerelvény viszi, de nem tervezik az utasoknak megnyitni a normálisabb szolgáltatás nyújtó kocsikat, a lépcsős átszállás meg technológiai kényszer (miközben semmilyen vonat nem csámborog akkor már Füzesabonyban, max. a terhesek).

 

Na, most mégis összejött, megnyitott IC-kocsik (most utaztam először a 3G IC-kocsival, rohadt jó kocsi lett, működő wifi, négy konnektor/4 ülés, kényelmes ülések, esztétikus beltér), és az egri vonatra közös peronos átszállás. Mégiscsak megy ez...

Abymot Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441168

Sajnos ebben lehet, hogy nem tévedsz..

Előzmény: sosiforda (441167)
sosiforda Creative Commons License 2017.11.22 0 1 441167

Az új kedvezmények - pl. hajnali vonatokra az e-jegyre 20 % - egyik hozadéka lehet a pénztári nyitvatartások szűkítése, esetleg bizonyos pénztárak bezárása és automatával való felváltása.

A mai munkaerő hiányos időkben érthető, és az új kedvezményekkel jobban védhető is lesz.

 

A minap megdöbbentem, hogy Szolnok állomáson már most is csak 5.10-20.45-ig van nyitva a - belföldi - pénztár.

Előzmény: Krtek (441161)
r1232 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441166

Nem a királyvágányon ment, ez egyértelműen kiderül a postból. A jegyvizsgáló szvsz helytelenül járt el, ha tényleg több utast érintett a dolog, akkor lett volna lehetősége intézkedni.

Előzmény: M63 010 (441152)
ron89 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441165

Tényleg jó hír. Kár hogy ilyen sok időbe telt, mire megjött az eszük az illetékeseknek, mert így az online hosszabbítást már nem tudom megcsinálni, és bukom az 5000 Ft-os kedvezményt. :(

Előzmény: siófoki35 (441160)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441164

Szép jó estét mindenkinek. 

Hogy vagytok ? 

 

Tudnátok nekem segíteni. 

Egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség a MÁV és a HÉV utasítások között ? 

 

(Egy beszámolót kell írnom). 

Nagyon meg köszönöm. 

 

Választ előre köszönöm. 

További szép estét. 

Krtek Creative Commons License 2017.11.22 0 2 441163

A START az e-vonatjegyekre már a kezdetek óta 3%-nál nagyobb kedvezményt szeretett volna adni.

Most engedélyezte a politika.

 

A csúcsidőn kívüli kedvezmény felé elmozdulás nagyon helyes. Évek óta szó van az ingyenes utazások csúcsidejű korlátozásáról. Úgy látszik a másik végéről próbálják a zsúfoltcsökkenteni.

 

Az otthon nyomtatott/ mobilos e-jegyre alapból adott 10%-os alapkedvezménynek már komolyan érezhető szokásváltó hatása lesz.

 

Az automatás 5% kedvezmény szokásmódosító hatására kíváncsi leszek. A Déli jól ellátott automatákkal. Kelenföldön sokszor várni kell, pedig van sok automata. A Velencei-tónál csak 1-1 automata van. Nyáron kevés.

Előzmény: Lovrin (441157)
sssey Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441162

HA valaki nem ismerné a történetet, akkor egy kis olvasnivaló.

 

És mielőtt bárki lehülyézné a kedves utast, én is azon a vonaton ültem... Sajnos igaza van.

 

https://utazomajom.hu/nem-hiszed-el-igy-lesz-15-perces-vonatozasbol-3-oras/

 

sssey

Krtek Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441161

Ez jó hír!!!

Vajon mi történhetett? Talán lekérték a jegyeladási statisztikát?

 

Eddig fő problémaként a dolgozó bérlet helyetti START Klub 50% kártyahasználatot jelölték meg.

Nálunk a cégnél két érintett is van: az egyik heti három nap jár be, a másik dolgozó pedig minden páratlan héten munkanapokon. Erre az igényre a dolgozó bérlet nem kifizetődő...

A részleges otthoni munka terjedésével új igények lépnek fel, amire a törzsutas kártya megfelelő lehetőség.

 

A tervezett 100 km-es korlátzás a hétvégi kirándulásainkat is sújtotta volna, mert a Balaton 80%-a közelebb van hozzánk.

Előzmény: Godolloi HEV (441158)
siófoki35 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 441160

Ez jó hír!! :)

Előzmény: Godolloi HEV (441158)
vrobee Creative Commons License 2017.11.22 0 3 441159

Annál azért szerintem jobb, ha a módszer nem is teljesen "tudományos".

Mind a neten váltott jegynek, mind a teljesárú jegyek csúcsidőn kívüli csökkentésének van valóságos költségcsökkentő hatása. 

Ezen kívül a csúcsidőn kívüli kedvezmény teljesen jól alkalmas piacszegmentálásra, új utasok megszerzésére.

 

Előzmény: Lovrin (441157)
Godolloi HEV Creative Commons License 2017.11.22 0 3 441158

Úgy tűnik, hogy visszakoztak a START Klub kártyák kapcsán, és minden marad a régiben:

 

A START Klub 50% kártya újra megrendelhető és hosszabbítható online módon. Az online igényelt kártyák első lehetséges érvényességi napja az igénylés napjától számított minimum 30, maximum 60 nap.  A START Klub Kártyacsalád megvásárlásának és felhasználásának egyéb feltételei változatlanok.

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/klubkartya/start-klub-kartyacsalad-eljen-az-utazas-szabadsagaval

Előzmény: Lovrin (440109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!