Mahócán nagy szerencsénk volt az időjárással.(útközben többször esett) A program szerint Mahócáig megállás nélkül mentünk volna, de a síkos pálya miatt meg kellett bontani a szerelvényt.
Már azt hittem, hogy nem fotózott senki se akkor! A hatodik képnek baromi jók a színei (az égbolt még rátesz egy lapáttal)! Kár, hogy némelyik sötét lett. :-(
Az összeállítás szinte megállónként (és nem megállónként) változott. :) -1,2,3 Ortástető előtt. -4,5,6 Mahóca. -7 Mahóca és Andókút között. -8 Ortástető. -9 Lőtér előtt.
jupiter barátom, miért csodálkozol??? "hier in Ungarn", ez már csak így megy... avagy, mit akarsz, tán nem Magyarországon vagyunk??? hány, de hány efféle példát lehetne sorolni...... :-((((
A Búza teret is meg lehetne szüntetni, mert a városhatárig járnak kék buszok. Minkek jöjjenek be feleslegesen a távolsági járatok a városba, csak a dugót és a költségeket növelik?
Amúgy ha már Majláthig kiviszik a villamost, akkor mi a francért nem viszik ki a Majális parkig? Ott a nagy placc. Így az 5 és a 15-ös járatoknak se kellene bearaszolni a városba.
Felsőbb körök. Ezt honnan tudod? Kik ezek a hatalmas felső körök? Az Északerdő Zrt. vezetése? Párhuzamosság, na ez keserű vicc. Az egész vasút párhuzamos az MVK Zrt. buszjárataival, nem is eggyel.