Keresés

Részletes keresés

Zsocab Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1469
Biztos jók azok a gépek? Homokoló ment?
Előzmény: -LP- (1460)
-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1468
Tavaly kisebb ösvényt vájtunk oda, az alagút tetejéről egy méter avart illetve humuszt takarítottunk le, azóta egész jól járható. :)
Előzmény: jupiter-8 (1466)
M62 127 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1467
Köszi! Annyira szerintem nem, habár csúszott a nyálas idő miatt, de száraz időben nem lehet semmi gond.
Előzmény: jupiter-8 (1466)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1466
Az első kép merész, de egyben hangulatos és ritka is! Nehéz oda felmászni?
Előzmény: M62 127 (1459)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1465
Kb. 3 hete voltak kint a srácok, és kicserélték a síneket, úgyhogy mehet a menet Mahócára!
Előzmény: jázminapja (1463)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1464
Néztem is a képeimet itthon, hogy megint a "hátsó" lámpákat gyújtotta meg a vezér! Aztán lett elől is világosság.
Előzmény: -LP- (1461)
jázminapja Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1463
Ezek szerint kijavitották a pályát! Szuper!
Előzmény: -LP- (1460)
-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1462
Szép képek! Nem lehetett egyszerű felmászni a sáros hegyoldalon. :)
Előzmény: M62 127 (1459)
-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1461
A különvonaton először hátra kaptál lámpát, de "kapcsolt" a vezér. :D

Előzmény: jupiter-8 (1446)
-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1460
Mahócán nagy szerencsénk volt az időjárással.(útközben többször esett) A program szerint Mahócáig megállás nélkül mentünk volna, de a síkos pálya miatt meg kellett bontani a szerelvényt.
Előzmény: jupiter-8 (1456)
M62 127 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1459
Vasárnap:
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1458
Valamikor nyáron tervezek egy újabb - a tavalyi mahócaihoz hasonló - szemétszedést!!! A fővonal lenne a cél (terveim szerint a teljes vonalon).
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1457
Ez jó hír! Akkor lesz újabb fotóznivaló.
Előzmény: -LP- (1455)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1456

Már azt hittem, hogy nem fotózott senki se akkor! A hatodik képnek baromi jók a színei (az égbolt még rátesz egy lapáttal)! Kár, hogy némelyik sötét lett. :-(

Egyébként mi volt a program?

Előzmény: -LP- (1454)
-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1455
Május 5.-től közlekedik a betétjárat.

-LP- Creative Commons License 2008.05.07 0 0 1454
Az összeállítás szinte megállónként (és nem megállónként) változott. :)
-1,2,3 Ortástető előtt.
-4,5,6 Mahóca.
-7 Mahóca és Andókút között.
-8 Ortástető.
-9 Lőtér előtt.








Előzmény: jupiter-8 (1452)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 1452

Érdekes összeállítású vonat volt. Elől a 408-as breki, uána a 32-es kocsi + 3? kocsi + diamond, a végén pedig a 407-es breki.

Előzmény: HG. (1449)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 1451

Nem szabad csúnyán beszélni! Azért volt ott, hogy mindenki láthassa és kedvére fotózhassa.

Előzmény: jakkk (1448)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 1450
A jogsértést próbáltam elkerülni. X.Y. arcát azért "takartam" el. Én már a hideg levest is megfújom egy ideje! :-)
Előzmény: gábris (1447)
HG. Creative Commons License 2008.05.03 0 0 1449

Hány kocsit cibál a C50?

 

4?

 

vagy egy mozdony elöl, 3 kocsi, 1 mozdony hátul?

 

 

Előzmény: jupiter-8 (1446)
jakkk Creative Commons License 2008.05.02 0 0 1448
mi az, megfeküdt a 10-es?
Előzmény: jupiter-8 (1446)
gábris Creative Commons License 2008.05.02 0 0 1447
A 2. képen megsértetted a személyiségi jogokat? ^.^
Természetesen megint hoztad a minőségi formádat, le a kalappal - gyönyörű képek!
Előzmény: jupiter-8 (1446)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.05.02 0 0 1446

Huncut időjárás jellemezte a mai napot is!

 

 

 

 

 

 

 Kilátás a viaduktról

 

 A visszatérő mahócai különvonat a Csanyikvölgyben

 

 

 

paker12674 Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1445
Egy mai:
jakkk Creative Commons License 2008.05.01 0 0 1444
jupiter barátom, miért csodálkozol??? "hier in Ungarn", ez már csak így megy... avagy, mit akarsz, tán nem Magyarországon vagyunk??? hány, de hány efféle példát lehetne sorolni...... :-((((
Előzmény: jupiter-8 (1443)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 1443
Amúgy meg ha már valóban lesz bontás, akkor mi a fészkesért kellett a Márta bánya megállót kialakítani? 2-3 év használatért volt értelme megépíteni?
jupiter-8 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 1442
Nem úgy van a!!!!
Előzmény: Zsocab (1440)
jupiter-8 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 1441

Off

A Búza teret is meg lehetne szüntetni, mert a városhatárig járnak kék buszok. Minkek jöjjenek be feleslegesen a távolsági járatok a városba, csak a dugót és a költségeket növelik?

Amúgy ha már Majláthig kiviszik a villamost, akkor mi a francért nem viszik ki a Majális parkig? Ott a nagy placc. Így az 5 és a 15-ös járatoknak se kellene bearaszolni a városba.

Na megint okos voltam!

On

Előzmény: Zsocab (1439)
Zsocab Creative Commons License 2008.04.30 0 0 1440
Valóban nem volt rossz a Szent-Anna téri végállomás, közel volt a belváros. De mint a jó dolgok ...
Előzmény: n80qd (1436)
Zsocab Creative Commons License 2008.04.30 0 0 1439
Felsőbb körök. Ezt honnan tudod? Kik ezek a hatalmas felső körök? Az Északerdő Zrt. vezetése? Párhuzamosság, na ez keserű vicc. Az egész vasút párhuzamos az MVK Zrt. buszjárataival, nem is eggyel.
Előzmény: n80qd (1436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!