Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spanos Creative Commons License 2015.11.18 0 0 7498

A múltkor a légkondis srácnak odaadtam egy körre a TFSImet, hogy próbálja ki (azt hittem meg is veszi, annyira tetszett neki). Ő mondta, hogy a DSG milyen k...a lassan vált, főleg vissza. Nyomott egy nyélgázt ugyanis és örült, hogy milyen jó, hogy kézzel gangolt és már megy is.

 

Én meg akkor azt hittem, hogy félrebeszél, mert én is úgy tudtam, hogy a DSG iszonyú gyors. Ettől függetlenül a DSGről csak jókat hallok, szerintem én is megszeretném... asszem. :/

Előzmény: zaby34 (7494)
kod1111 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 7497

Köszönöm.
Kívülről hozzálehet férni?

Előzmény: BEEP-TFSI (7495)
mica-r Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7496

Akkor valami baja lehet. DSG gyorsan vált. Kivéve ha nem az előkészített fokozatot kell kapcsolni, de akkor sem nagyon lassú.

Előzmény: zaby34 (7494)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7495

Ki kellene akasztani a külső kilincsnél a bowdent és után belülről kinyílik B5-nél lehet, az újabbnál nem tudom mert az nem bowdenes

Előzmény: kod1111 (7493)
zaby34 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7494

Nekem van egy 2.0 Dsg-s Alhambrám. Hát amilyen szépen le van írva, hogy milyen ügyes a Dsg, előre bedobálja a fokozatokat, kormányról váltható(!), hát olyan szar is...) Egy lusta dög! Jóóóó, egy 1800 kilós autóban van, de az autó súlya nem befolyásolja a váltási sebességet. Azt hiszem nem lesz többé Dsg-m. Nem is értem, hogy miért isteníti mindenki..

Van egy Alteám is, mondjuk a 170 lovas motorral de kézi 6-os váltóval. Hát kb. 3X gyorsabban lehet váltani vele, mint ahogyan a Dsg vált. A 100-as tempót fele annyi idő alatt eléri a kéziváltóval..)

És mindkettő 2.0 Tdi.. Az Altea PD ráadásul.. Méghogy szar a PD..)

Előzmény: Spanos (7486)
kod1111 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7493

Köszi, odáig jó hogy belülről egyszer sikerül, de utána nem lehetett visszacsukni, mert a zár tartotta meg mindig nyitva maradt. Fogva tartottam és így rányomtam a központizárat, azóta, se kulccsal, se távirányítóval nem nyílik. Az összes többi mind oké, de legfontosabb ajtó az nem.

 

Előzmény: PassatOwner (7492)
PassatOwner Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7492

Nekem is volt ilyen. De belülről sikerült kinyitni, s visszaakadt a külső kilincs is. Azóta kutya baja.

Előzmény: kod1111 (7491)
kod1111 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7491

Sziasztok!
A kombim vezető oldali ajtaját nem lehet nyitni, bezártam és azóta nem nyílik.
Tud-e  valaki jó szakit aki ért a roncsolásmentes ajtónyitáshoz.
Neten olvastam jó párat, de nem ismerem őket.
Köszönöm.

Spanos Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7490

Nem ez a ciki, hanem mikor azt hiszed, hogy megaláztál egy japcsit... aztán csak 1.4-es.

 

lásd:

 

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/0P5EDP2MF7FPGPEOMCUFEUWMC688H88TQ24Y6ATMTUGH74CD8KWGIZU78M0MM3H76H8IHQ50PEPPGFRS6WADKKA97O2C3EP4T8QHI1I6CQOYKOT1TQ4YLFA5TT7PH8Q7M68K7L6FF29MMCCUM43DALL3WEDOTD3TU4EPMP7TKZWE9CUPRHTLLUTWF6IR06JZ775KYSISS5IICZEIWYMACGILKYQ3CG/page1

 

 

Egy időben a Bravokat hirdették 1.6 Abarth, meg mindenféle nagy extra felirattal. Kár, hogy Abarth nem gyártott 1.6-os autót, de a koma a csavart küszöbről egyből azt hitte, hogy Abarth lett az autója...

 

Köszönöm, a többiek jelzőt! 

Előzmény: PassatOwner (7489)
PassatOwner Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7489

1.4-es S-Type? Mi abban az S ?!?!?! Slow-Type

Előzmény: Spanos (7487)
PassatOwner Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7488

Ne vedd magadra. A többieknek még elmész. :-)

 

Előzmény: Spanos (7486)
Spanos Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7487

Ja, azt néztem, hogy 1.4-esben is van Type-S. 

 

 

És így múlik el a dicsőség...

Előzmény: PassatOwner (7485)
Spanos Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7486

VW Passat 2.0 TDI és többiek

 

Baszki, én a többiekre magamat értettem.

 

Amúgy nem vagyok benzines fan, én is jobban hiszek a dízelben. De annyira érdekes, hogy a környezetemben akinek szemérmesen bevallom, hogy benyás, mondja, hogy ne bánd! (ebben van autószerelő, alkatrész árus, haver, rokon, stb.)

 

Én is egy DSG-s 2.0 TDI-t hajtanék szívem szerint, de gyakorlatilag minden részétől fosnék, sajna én "átlag" magyar pógár vagyok, átlagon felül éppen hogy a magyar fizetéssel.

Én sajnos nem engedhetem meg, hogy félmilliós számlát fizessek ki javításért. Amibe talán annyira a TFSI nem esik bele.

Előzmény: zaby34 (7484)
PassatOwner Creative Commons License 2015.11.17 0 0 7485

Egy Honda Accord Type-S? 2.4 benzines?

Előzmény: Spanos (7480)
zaby34 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7484

Nekem volt 200Le turbós benzines autóm. Nem VW és azért egy régebbi technika volt.. De gyalázatosan sokat evett.

Igen elfogult vagyok-elvakultnak nem gondolnám-de azért nézz körbe picit itt! Te szinte egyedül vagy a benzines imádatával..) Talán nem is egy Passat 2.0 TDI topicban kellene elvárnod, hogy a benzines tfsi-től elájuljunk..)

Nekem volt több benzines és több dízel autóm. Soha többé benzinest!!))

Illetve de, majd ha egy Ferrarit veszek..))

Előzmény: Spanos (7478)
mica-r Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7483

Nyilván nem a leggyengébb 3.0 motorral érdemes venni.

Előzmény: PassatOwner (7481)
Danka Attila Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7482

Üdv!
Egy barátom vett egy új Passat-ot.
Volt egy Note3 telefonja.
Nem szerette a fejegység, így lecserélte egy Note4 re.
Igen ám de a kijelzőjét szeretné látni/megosztani a fejlettséggel, de nem jön össze semmiképp!
Mi lehet a baj?
Csak a VW által dedikált programok jelennek meg a kijelzőn!

Köszönöm a segítséget, akár privátban is!

PassatOwner Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7481

A6-osban. De pont azért lett volna látványos, hogy mivel is tudd többet egy olyan agregátor (ugyanaz a kaszni, műszerfal stb.)

 

A videóból meg nem jön le, hogy miért adjál többet egy 3.0-ért.

Előzmény: mica-r (7479)
Spanos Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7480

Wow!

 

"Most hoztam haza egy Type-S-t Bécsből. Amikor átvettem a kocsit, akkor mutatott 7.7-et az átlagfogyasztás. Lenulláztam, elindultunk, és 140 tempomatnál evett 6.5-öt, amikor elértük a tatabányai dombokat onnantól felment 7.3-ra, jelenleg 6.4-en áll a fogyasztásmérője."

 

Civic vagy Prius?

Nagy megelégedéssel használok immár 3 éve egy 2004-es Suzuki Ignist, de eljött az idő, amikor váltanék valami komolyabbra. Tovább »

forrás: totalcar.hu

mica-r Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7479

Praktikusan a 204 lovassal érdemes szerintem is összemérni, az kb egy kategória. 

Egyébként 272 lovas  milyen modellben?

Előzmény: PassatOwner (7475)
Spanos Creative Commons License 2015.11.16 0 0 7478

Ahogy elnézem, Te roppant elvakult és elfogult vagy. Nekem is van egy hasonló kaliberű munkatársam, eddig bármit vett, az azért volt jó, mert...

 

 

... a hasonlatod, meg hogy mi mennyit fogyaszt az meg pont az a kategória, hogy bortól akarsz e berúgni, vagy pálinkától. Lehet azon is vitázni, hogy melyik a jobb és miért meg hogy mi mennyi, de felesleges. El kell fogadni, hogy a benzinből mindig több kell, de nem azért mert szar a konstrukció, hanem azért, mert a benzinnek a fajlagos feszítése kisebb, ergo több kell belőle.

Előzmény: zaby34 (7468)
WRCpowaa Creative Commons License 2015.11.15 0 0 7477

Eladó Passat gyári új szőnyeg szett: 15ezer Ft.

2-2db nyári gumi: 35ezer Ft.

 

2db Dunlop 235/45 R17 97W XL nyári gumi, kb 70%-os, 6mm mintával, egy pár, 2db 2011-es évjáratú! Made in Germany
Sebesség index: 270km/h
Terhelhetőség: 730Kg
Extra Load

2db Goodyear Excellence 235/45 R17 97W XL nyári gumi, kb 70%-os, 6mm mintával, egy pár, 2db 2011-es évjáratú!
Made in Germany
Sebesség index: 270km/h
Terhelhetőség: 730kg
Extra Load

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 7476

jól értesültem,h a 140le 2.0crtdi-nek tipushibás a szívósora?

most volt vezérlés cserén ,és azt mondta a szerelő,h ciripelő/kelepelő/daráló hangot ad 1300-1800fordulat között a motor fölső része felöl.

Egyébként hibátlanúl megy az autó és nagyon finom,totál csendes hangja van alapjáraton,szerintük is.

Ha szívósor hibás,h adja meg magát?mikor cseréljem?

nincs kimondott crtdi fórum?

PassatOwner Creative Commons License 2015.11.15 0 0 7475

Elnézést. Otromba hibát vétettem. 272 lovassal.

Előzmény: mica-r (7474)
mica-r Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7474

Tényleg nem a legvérmesebb a 204 lovas, viszont 280 lovassal nehéz lett volna összehasonlítani, mert olyan nincs

Előzmény: PassatOwner (7469)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7473

Nekem volt 3.0TDI, az is 9L-t evett, érzésre kb úgy megy mint ez, de sokkal nyomatékosabb kellemesebb karakterisztika mint a TSI, de nem kéne vissza a szerviz miatt

Előzmény: zaby34 (7471)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7472

Nem tudom pontosan mi baja, ez lett kiolvasva, már nem emlékszem mik voltak hibakódok. Indításkor magas az alapjárat és lassan ejti le, illetve csúnyább hangja van, világít a sárga lámpa. Talán jövő héten megcsinálják.

Előzmény: zaby34 (7471)
zaby34 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7471

Ez is egy különbség..) Ha a Tdi-nek folytószelep baja van, még kevesebbet fogyaszt..) A Tfsi MÉG többet!!!))))

Előzmény: BEEP-TFSI (7470)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7470

kb 9 körül, de pályán 150-160 végig, utána 100-110, de most nincs a kocsim a toppon, valami fojtószelep baja van, szerintem most többet fogyaszt mint szokott

Előzmény: kneeb (7467)
PassatOwner Creative Commons License 2015.11.14 0 0 7469

Egy 204 LE 3.0 TDI, az nem is igazi 3.0-ás TDI. Ugyan-ugyan' Miért nem a 280 vagy 290 LE-t mérték össze!?

Előzmény: Spanos (7460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!