Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata fékrásegítővel kapcsolatban. Citroen Pásztornál voltam és a lényeg, hogy a már említett alkatrészt kellene cserélni (vákuum csatlakozóval együtt), viszont már nem tudnak rendelni. Találtam egy webshopban, de ha tudtok jobb alternatívát, azt szívesen fogadom. íme a webshop linkje, esetleg valaki rendelt már innen?
Sziasztok, Légyszíves segítsetek! 2 fajta kulcsot kaptam az autóhoz, és az egyik lassan szétesik. Rákerestem neten, és egy budapesti címet találtam, ahol cserélik, és betanítják az újat. Nem tud valaki, valamilyen közelebbi megoldást? (Komáromban lakom.)
vagy este, egy biztosan jól beállított fényszorójú autóval jelentős távolságra (minél meszebb, de még kivehető legyen a csóva felső éle) odaállok egy másik autó, fal stb elé és megnézem hol a csóva széle
azután oda állítom az újonan beszerelt lámpás kocsit és az előbbi által megadott magassághoz állítom
nem a legpontosabb, de gyakorlatban eléred azt a célt amit akartál
Igen, most vettem az autót, előtte opelem és fiatom volt azokon sokkal könnyeb volt a szervó. Megnézem ezt nyomáskapcsolót, és lehet ki is cserélem hátha az megoldja.
Normál működésnél ha elkezdesz kormányozni miközben alapjáraton jár a motor, akkor egy kicsit megemeli a fordulatszámot. Azért hogy kompenzálja a szervószivattyú megnövekedett terhelését. A szivattyútól a kormányműhöz menő csőben van egy nyomáskapcsoló, ennek a jeléből tudja hogy kormányozni kezdtél. Ott kéne vizsgálódni.
A "kicsit nehezebb a szervó" meg elég relatív. A régi önmagához képest milyen? Vagy most vetted?
Ha állóhelyben tekerem a kormány akkor valamiért leakar fulladni az autó, kb. 500-ra leesik a fordulat azután visszaáll. A szervó olajat ellenőriztem az rendben van, a szervón nem hangos, kicsit nehezebb a szervó mint más autóknál. Mi okozhatja ezt a jelenséget?
Sziasztok! A Xsaran ki lettek cserélve az első lámpák...Csak a beállítás valahogy nem akaródzik összejönni. - a részletekkel nem traktálnálak Titeket :(
Csináltam a régi lámpákról képeket. Valaki meg tudná mondani, hogy a képen pontosan mik is láthatóak?
1.kép: jobb oldalt a fehér talán a magasság állító... a középső az valami excenteres kütyü... a bal oldali téglalap alak az mi lehet?
3.kép: ez valami menetes tengely. De mi az pontosan? Mire való? Ezzel is lehet valamit állítani?
Valaki csinált már konkrétan közületek első lámpa cserét?
Elmesélné nekem hogyan is kellene helyesen beállítani a lámpákat? :)
A vezérlő bal és jobb oldalán van egy vonalkódos számsorozat a [Boitier injektion] oldalán van egy Hom szám pl; S2000-1 a Hom számnak eggyezni kell valamint a felette lévő vonalkód számának! Hardver,szoftver verzió!
A vezérlő ki van öntve gummis anyaggal de a lényeges részhez hozzá lehet férni kulcsinformáció a régi vezérlőből kinyerhető,a bontottba beilleszthető ,a Bsi hez nem kell hozzá nyúlni! Gyári állapot vissza állítható!
A motorvezérlő az akkumulátor tartó oldalára van felfogatva!
A feszültség méregetés helyett inkább a vezérlő elektronikát kellene megint megvizsgálni, kimérni az alkatrészeket. Meg direktbe kötve megnézni hogy jó e a venti.
Egyébként az autó elektromos hálózatán történő multiméteres feszültség mérés nagyon félre tud vezetni.
A következőben kérném a segítségetek, véleményetek.
A nyáron nekem is cserélnem kellett a fűtőmotor elektronikáján a 2 db tranzisztort (folyamatosan maximumon pörgött).
Azóta tökéletesen is működött.
Ma reggel viszont a fűtőventilátor nem akart elindulni. Általában Auto fokozatban szoktam használni. Maximum fokozatra tekerve egyszer csak elindult, és ez az egyetlen fokozat amiben elindul.
Kivettem a motort, megnéztem nem szorul-e, de nem.
Megint a tranzisztorok mehettek tönkre?
Egy multiméterrel rámértem a 4 pólusú csatlakozó két vékony vezetékére, hogy milyen vezérlő feszültségeket ad a motornak:
- "0" fokozaton 11,14 V
- automata és az összes többi fokozatban 9,90 V
Nekem ez utóbbi furcsa, ha jól emlékszem a nyári tranzisztorcserekor a különböző sebességfokozatokhoz különböző feszültségszintek tartoztak.