Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 66093

Ez egész jó ár.....

 

Megnézheted az alkatreszek.hu (Kovács autóház szeged), én innen szoktam rendelni mert talán a legolcsóbb a piacon, de kb, ennyi itt is az ár.

Előzmény: Xsara86 (66091)
Adammer Creative Commons License 2017.10.30 0 0 66092

köszi, be is jelentettem vizsgára, ott is azt mondták átmehet, csak felvezetik valami hibalapra.

Előzmény: toji76 (66090)
Xsara86 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 66091

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek tapasztalata fékrásegítővel kapcsolatban. Citroen Pásztornál voltam és a lényeg, hogy a már említett alkatrészt kellene cserélni (vákuum csatlakozóval együtt), viszont már nem tudnak rendelni. Találtam egy webshopban, de ha tudtok jobb alternatívát, azt szívesen fogadom.
íme a webshop linkje, esetleg valaki rendelt már innen?

https://www.autoalkatreszonline24.hu/citroen/xsara-n1/15599/10125/fekrasegitoe

 

A választ előre is köszönöm!
e-mail: molnarandras@gmail.com

toji76 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 66090

igen...műszakin a fő elemeknek kell jónak lennie.

 

Hangok, fények, fék futómű, kasztni, motor emisszió.

Előzmény: Adammer (66089)
Adammer Creative Commons License 2017.10.30 0 0 66089

Sziasztok

Hibás kilométer órával átengednek a műszakin?

Omen11 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 66088

Szia,2001 es xarához keresek ezüst gépháztetőt ha van mennyi?

Előzmény: Sándor Havadtői (66007)
sokab Creative Commons License 2017.10.28 0 0 66087

Üdv.Itt is megpróbálhatod.Kulcsház és Bicskakulcs webáruház. nagykulcs-shop.hu

Előzmény: 5bdc (66086)
5bdc Creative Commons License 2017.10.28 0 0 66086

Szia.

 

http://www.autokulcs24.hu/autokulcs/bicskakulcs/citroen_bicskakulcs/citroen_c5_kulcs_bicskakulcs

 

De ha ez nem megfelelő, itt biztosan találsz.

 

5bdc

Előzmény: Liliom77 (66084)
soryton Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66085

...vegyél egy új házat és cseréld ki a belsejét ....

 

Előzmény: Liliom77 (66084)
Liliom77 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66084

Bocsánat a kép lemaradt:

Liliom77 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66083

Sziasztok, Légyszíves segítsetek! 2 fajta kulcsot kaptam az autóhoz, és az egyik lassan szétesik. Rákerestem neten, és  egy budapesti címet találtam, ahol cserélik, és betanítják az újat. Nem tud valaki, valamilyen közelebbi megoldást? (Komáromban lakom.)

vakrepulo2 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66082

vagy este, egy biztosan jól beállított fényszorójú autóval jelentős távolságra (minél meszebb, de még kivehető legyen a csóva felső éle) odaállok egy másik autó, fal stb elé és megnézem hol a csóva széle

azután oda állítom az újonan beszerelt lámpás kocsit és az előbbi által megadott magassághoz állítom

nem a legpontosabb, de gyakorlatban eléred azt a célt amit akartál

Előzmény: Kárász00 (66079)
Csabeee75 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66081

Igen, most vettem az autót, előtte opelem és fiatom volt azokon sokkal könnyeb volt a szervó. Megnézem ezt nyomáskapcsolót, és lehet ki is cserélem hátha az megoldja. 

 

Köszönöm a segítséget! :) 

Előzmény: Kárász00 (66078)
toji76 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 66080

Igen, esetleg úgy még működik a dolog

Előzmény: Kárász00 (66079)
Kárász00 Creative Commons License 2017.10.26 0 1 66079

Vagy kiszedés előtt feljelölhette volna a referenciát egy falra. :)

 

Előzmény: toji76 (66076)
Kárász00 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 66078

Normál működésnél ha elkezdesz kormányozni miközben alapjáraton jár a motor, akkor egy kicsit megemeli a fordulatszámot. Azért hogy kompenzálja a szervószivattyú megnövekedett terhelését. A szivattyútól a kormányműhöz menő csőben van egy nyomáskapcsoló, ennek a jeléből tudja hogy kormányozni kezdtél. Ott kéne vizsgálódni.  

A "kicsit nehezebb a szervó" meg elég relatív.  A régi önmagához képest milyen? Vagy most vetted?

 

Előzmény: Csabeee75 (66077)
Csabeee75 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 66077

Sziasztok!

 

Ha állóhelyben tekerem a kormány akkor valamiért leakar fulladni az autó, kb. 500-ra leesik a fordulat azután visszaáll. A szervó olajat ellenőriztem az rendben van, a szervón nem hangos, kicsit nehezebb a szervó mint más autóknál. Mi okozhatja ezt a jelenséget?

 

Előre is köszi segítséget!

toji76 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 66076

Az egyik tekerő függőlegesen állít, a másik tekerő pedig vízszintesen.

 

Beállítani pedig úgy kell hogy elballagsz vele egy szervizbe ahol szembe állítják vele a beállító lencsét és pontosan a vonalra beállítják.

 

Otthon nem tudod gyári értékre belőni csak "valahova oda" azt vakítod majd a szembejövőt.

 

Az excenteres lófasz pedig a belső fényszóró magasság állító, (ami lehet motoros is), amit a műszer falról tudsz szabályozni.

 

Előzmény: Apa27 (66073)
Apa27 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66075

Apa27 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66074

Bocsánat! Lemaradtak a képek. :)

Nos. Itt vannak a képek amiket csináltam a régi lámpákról.

Apa27 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66073

Sziasztok! A Xsaran ki lettek cserélve az első lámpák...Csak a beállítás valahogy nem akaródzik összejönni. - a részletekkel nem traktálnálak Titeket :(

Csináltam a régi lámpákról képeket. Valaki meg tudná mondani, hogy a képen pontosan mik is láthatóak?

1.kép: jobb oldalt a fehér talán a magasság állító... a középső az valami excenteres kütyü... a bal oldali téglalap alak az mi lehet?

3.kép: ez valami menetes tengely. De mi az pontosan? Mire való? Ezzel is lehet valamit állítani?

 

Valaki csinált már konkrétan közületek első lámpa cserét?

Elmesélné nekem hogyan is kellene helyesen beállítani a lámpákat? :)

tökfejű Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66072

Egy szolnoki srác régebben árult 1,4 hez motorvezérlőt a jófogáson!

Előzmény: Adammer (66070)
tökfejű Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66071

A vezérlő bal és jobb oldalán van egy vonalkódos számsorozat a [Boitier injektion] oldalán van egy Hom szám pl; S2000-1 a Hom számnak eggyezni kell valamint a felette lévő vonalkód számának! Hardver,szoftver verzió!

A vezérlő ki van öntve gummis anyaggal de a lényeges részhez hozzá lehet férni kulcsinformáció a régi vezérlőből kinyerhető,a bontottba beilleszthető ,a Bsi hez nem kell hozzá nyúlni! Gyári állapot vissza állítható!

A motorvezérlő az akkumulátor tartó oldalára van felfogatva!

Programozásban tudok segíteni!

Előzmény: Adammer (66070)
Adammer Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66070

Köszönöm.

Most beszéltem az egyikkel, mondta hogy 1.4 benzinnél már találkozott az enyémhez hasonló hibával.

2001/11 havi évjárat azt mondta ebbe nem tud belenyulni mert valószínűleg ki van öntve valami anyaggal.

Honnan derül, ki hogy ez olyan-e, illetve, mit kell figyelnem ha csere vezérlőt akarok vadászni? melyik számból derül  ki hogy jó-e az enyémhez?

Ha találok cseredarabot rá tudja programozni.

köszi

Előzmény: tökfejű (66069)
tökfejű Creative Commons License 2017.10.25 0 0 66069

Nekem  egy motorvezérlő csatlakozó beázása után a kettős relé nemakart meghúzni a BSM mototréri elektronikus biztosíték táblán! 

A motorvezérlő nem adott ki vezérlő jelet!

Sajnos ami be van építve minden elromolhat!

Sagem s2000-hez van belső kapcsolási rajzom!

1,4 benzines verzió!

Ha van bontott vezérlőd a klónozás megoldható!

De vannak Ecu javíttással foglalkozó cégek, csak kérdés az adott vezérlő javításával foglalkoznak -e?

Előzmény: Adammer (66068)
Adammer Creative Commons License 2017.10.24 0 0 66068

Sziasztok!

Állítólag a km óra azért nem mutat mert a motorvezérőben "elveszik a jel"

Ilyenről hallottatok már?

Jeladótól a motorvezérlőig szakadásmentes

Jeladót pörgetve nem működik

Diag programmal nem lehet vezérelni az órát, zavart jelet ír.

Előzmény: Adammer (65915)
Kárász00 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 66067

A feszültség méregetés helyett inkább a vezérlő elektronikát kellene megint megvizsgálni, kimérni az alkatrészeket. Meg direktbe kötve megnézni hogy jó e a venti.

Egyébként az autó elektromos hálózatán történő multiméteres feszültség mérés nagyon félre tud vezetni.

 

 

Előzmény: ni421 (66066)
ni421 Creative Commons License 2017.10.23 -1 0 66066

Sziasztok!

 

A következőben kérném a segítségetek, véleményetek.

A nyáron nekem is cserélnem kellett a fűtőmotor elektronikáján a 2 db tranzisztort (folyamatosan maximumon pörgött).

Azóta tökéletesen is működött.

Ma reggel viszont a fűtőventilátor nem akart elindulni. Általában Auto fokozatban szoktam használni. Maximum fokozatra tekerve egyszer csak elindult, és ez az egyetlen fokozat amiben elindul.

Kivettem a motort, megnéztem nem szorul-e, de nem.

Megint a tranzisztorok mehettek tönkre?

Egy multiméterrel rámértem a 4 pólusú csatlakozó két vékony vezetékére, hogy milyen vezérlő feszültségeket ad a motornak:

- "0" fokozaton 11,14 V

- automata és az összes többi fokozatban 9,90 V

 

Nekem ez utóbbi furcsa, ha jól emlékszem a nyári tranzisztorcserekor a különböző sebességfokozatokhoz különböző feszültségszintek tartoztak.

 

Segítségetek előre is köszönöm!

BXtwelve Creative Commons License 2017.10.22 0 0 66065

A lökhárítóban. Ki kell venni a két lámpa közötti műanyag elemet, és meglátod.

Előzmény: vakrepulo2 (66064)
vakrepulo2 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 66064

hát ez  a kérdés nagyon kínos lesz nekem, de fel kell tennem:

 

hol a duda? egyszerűen nem találom, pedig láttam már autódudát, tudom hogy néz ki

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!