Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
NO HAB Creative Commons License 2020.02.26 0 0 570

Kösz

Előzmény: Törölt nick (569)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.26 0 0 569

Egünél van első hátsó is vagy ebcbrakes.hu.

Ha már rendelsz egy hátsót is rendelj, az első tuti jó lesz. 

Előzmény: NO HAB (568)
NO HAB Creative Commons License 2020.02.26 0 0 568

.... már lejártam az 500 at

 

Az első fék behúzáskor kőkemény,de nagyon gyengusz a fèkhatás.

 

Hol lehet EBC betétet venni?

 

Előzmény: daty55 (563)
NO HAB Creative Commons License 2020.02.26 0 0 567

1989 Ben vettünk egy ETZ250et.

 

A használati utasítás már akkor azt írta: lassú hajtással melegíccsük be.....

Előzmény: daty55 (561)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.26 0 0 566

Persze, van naluk, de ez is kinabol jon, mint az enyem, es ennyiert en majd' 20 darabot tudtam venni 😂 es ez sem uveg, hanem valami kompozit muanyag, tehat ugyan ugy eleszi az uv.

Előzmény: Törölt nick (565)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.26 0 0 565

Nekem is EBC fékbetétek vannak, ahogy korábban ha jól emlékszem Te ajánlottad valakinek. Nekem már azonnal, mielőtt bekopott volna jobban fogott mint a szerintem gyári. Hátul a dobfékben viszont nem lett olyan tökéletes, jobb-jobb, de pl a Honda Dio-mon százszor jobb dobfék volt, pedig keskenyebb gumik voltak rajta.

 

Lentebb írták, hogy valaki főfékhengert cserélt a berepedezett kémlelő ablak miatt. Az egünél van javítószett, nem kell az egészet cserélni.

https://egumotors.hu/fofekmunkahenger-javito-kisablak-178-6012

Előzmény: daty55 (563)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.26 0 0 564

Igen, msotmár ez is világos.

Az autókat sem szoktam, csak a dízelt, max 20-30 másodperc!

Köszi! :)

Előzmény: daty55 (561)
daty55 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 563

Olvasgattam a fékekről szóló írásaidat.

Az biztos, hogy nem a legjobb fékekkel szerelték a Motowelleket, de szerintem ennyire nem sz@rok.

Minden relatív.

Attól függ, mihez hasonlítva tartod őket sz@rn@k.

Bármelyik nagy motorhoz hasonlítva valóban nagyon gyengék.

De szerintem önmagához mérten megteszi amit kell.

 

Ha nagyon gyengének érzed, tegyél mindenhová puhább fékbetéteket, klasszisokkal javul majd a véleményed, és a fékhatás is.

 

Azt írod, 1.200 km-rel vetted.

Akkor igazából azt javasolnám, hogy járj még vele legalább 500 km-t, mert még rendesen össze sincsenek kopva a fékek.

 

Én gyári első fékkel 3.000 km után minden további nélkül első kerékre állítom, ha kell.

 

 

Előzmény: NO HAB (557)
daty55 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 562

Hidegben, üzemi hőmérséklet elérése előtt minden motor többet eszik.:-(

Előzmény: OutsieR (558)
daty55 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 561

Nem rég volt róla szó, hogy hidegebb időben beindítás után lehetőleg minél előbb el kell vele indulni, akkor elkerülhető a gázadásra leállás.

Álló helyben 5-10 percig való melegítés többet árt neki, mint használ.

Bármelyik motornak, olvass utána.

Beindítás után lassú, folyamatos terhelés a javasolt.

Én minden járművemnél ezt alkalmazom.

 

"Volkswagen - Papp László, műszaki oktatásvezető: A motorokat - mérettől szinte függetlenül - csak maximum fél percig javasolom melegíteni, utána rögtön el lehet indulni."

 

"BMW - Dabóczi Balázs: A sokszor hallottakkal ellentétben nem javasoljuk álló helyzetben járatni az autót nagy hidegben."

 

És mint látod, nem csak a motort, az autót sem javasolják álló helyzetben járatni.

Előzmény: Törölt nick (555)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.26 0 0 560

Az elsőt tutira rendbetesszük. Kezdjük azzal.

Mit tapasztalsz?

Ha behúzod a hidrós féket akkor egy ponttól fogva bekeményedik és onnantól nehezebben tudod mégbeljebb húzni?

Ha erre igen a válasz, akkor a fékbetétet ami benne van dobd ki és cseréld ki egy EBC-re, amit itt ajánlottak korábban.

A motowell tárcsafékekkel nem szokott gond lenni, csak a dobfékük használhatatlan.

Előzmény: NO HAB (557)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.26 0 0 559

Ezért jó ha kérdez az ember, sokszor én se gondolok sokmindenre :D

A vizes ha jól emlékszem erősebb is, meg a gyári rezós dob is magyarázat lehet, hogy többet forog.

Jaj emlékszek is, hogy írtad amikor kérdeztem, hogy neked is 68-as van és a fogysztás miatt maradtál annál.

Én napi 2x2km-t használom, eddig is egy percet járattam max, csak tegnap mondom kegyes leszek mivel 1 fok volt. :)

Most, hogy jobban megnéztem, szerintem nekem hidegen keveset kaphat, gyertya száraz és ha többet indítgatom, akkor egyszercsak beindul, ellenőrzöm majd az elektromos szívatót is, bár az is télen cserélve lett és eddig nem volt gond vele. Melegen továbbra sincs gondja.

Előzmény: OutsieR (558)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.26 0 0 558

Magnet RS-em van, vizes, gyari rezos dobbal. Mondjuk erre nem gondoltam, hogy a hidegben tobbet ehet 😂

nem tudom, nekem 68-as fofuvi van benne, subertu a legalacsonyabb helyzetben. En ennyit nem varok vele, csak 2-3 percet. Utana nagyon lassan indulok vele, nem is porgetem. Amikor kifordulok a kapun, ket lampat szoktam bekapni ket utca alatt, addig bemelegedik es nem fustol mar, latszik, hogy elzar a szivato. 
ott valami nem kerek, erdemes lenne ujra allitani a karbin. Bar ha most ebben a hidegben beallitod, ha megjon a meleg, tuti hozza kell nyulni. 

Előzmény: Törölt nick (555)
NO HAB Creative Commons License 2020.02.25 0 0 557

Hátul dob

Elől tárcsa

 

És sajnos egyik szarabb mint a másik

Előzmény: Törölt nick (556)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 556

Én írtam, ha dobfék, akkor ez olyan Motowelles :) Az első tárcsafék viszont nagyon fullos, volt hogy nagyobbat fékeztem és emelte a hátulját, meg éreztem ahogy a váz kicsit meggörbül a terhelésváltás miatt. 

Előzmény: NO HAB (554)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 555

Az viszont érdekes, hogy neked tovább forog. Vizes blokk vagy léghűtéses? Gyári rezós vagy sima kipuff?

A fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, mert télen kapta a racing variátort, nyitott légszűrőházat és 70-es fúvókát. Azóta 30km-t ment idén. (Korábban irtam is, hogy a 70-eset kicsit nagynak érzem, végül ennél maradtam.)

Simán reális lehet a 4L szerintem, még nagyon hidegek vannak. Ma reggel pl 1 fokban mentem vele.

Viszont hagytam alapjáraton ketyegni 5-10 percet, mivel 1 fok volt, de mire kimentem kb 1000 volt az alapjárat, gázra leállt, leslusszolta a gyertyát. Ez normális? Vagy lehet kicsit sok neki az alapjárati levegő?

2 hete volt karbi tisztítás és kapott friss benzint is. 

Előzmény: OutsieR (552)
NO HAB Creative Commons License 2020.02.25 0 0 554

Használtan vettem,1200 km van benne

 

De félre értesz, nincs vele problémám,csak érdekel hogy másoknak hogyan működik a nálam nem működő fék.

Előzmény: OutsieR (553)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.25 -1 0 553

Alap, egy ev garancia van. Egyebkent ezt miert nem ott kerdezed meg, ahol vetted?! Sot, ha nem regi, es ennyi a baj vele, vinnem is vissza, hogy valami nem kerek vele.....

Előzmény: NO HAB (549)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.25 0 0 552

Nem, gyari a kipuff is. Csak a variator lett cserelve. En is a 65-70 kozti -ora szerinti- utazoval kozlekedem. Viszont ma tankoltam, es ismet 4,3-ra jott ki 100on, en ezt kicsit soknak talalom. Neked mennyi az atlag?

Előzmény: Törölt nick (550)
V.Futár Creative Commons License 2020.02.25 0 1 551
Előzmény: NO HAB (549)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 550

Az nagyon vagesz!

Nekem 7700-ig megy fel és onnantól gyorsul egyenletesen kb 70-ig, onnantól még olyan 8500-ig pörög ki max mire eléri a 81-82km/h-t. 
Akkor így az én beállításom is teljesen jó, vagyis olyan lett amilyennek akartam, nincs nagyon túlhúzva, gondolom neked van sportkipuff, azért forog annyit, nekem a gyári van. Nem lenne rossz, de úgysem száguldozom, meg is kell valahogy állni, meg az utazó úgyis kényelmes 65-70. 

Előzmény: OutsieR (547)
NO HAB Creative Commons License 2020.02.25 0 0 549

Hogy van, illetve mennyi ezekre a garancia?

Előzmény: V.Futár (548)
V.Futár Creative Commons License 2020.02.25 0 0 548

Elvileg 15000,-

Előzmény: NO HAB (532)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.25 0 0 547

Nemreg ertem haza, de a nagy sietsegben a gopro itthon maradt 😂☹️ de potolni fogom, es belinkelem majd.

Viszont alaposan megneztem: indulasnal nagy gazra 6500ig felporog. Kb 10km/h-nal felmegy 8500ig es itt egyenletesen gyorsul 75ig, a fordulatszamot tartva. Onnantol nekem kicsit "rezonal", mintha a gyari puff visszafogna, de kicsit megporgetve felmegy 9500ig es 84 km/h-ig.

Előzmény: Törölt nick (546)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 546

Na sikerült megnézni?

Előzmény: OutsieR (545)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.25 0 0 545

Stage6. Ezen kivul csak a hengerszett lett cserelve egy Top Performance-ra. 

Előzmény: Törölt nick (544)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 544

Ha nem nagy fáradtság, kíváncsi lennék kinek mennyi. Milyen variátorod van?

Előzmény: OutsieR (543)
OutsieR Creative Commons License 2020.02.25 0 0 543

Ha gondolod, ma csinalhatok videot, robesszal tervezek delutan menni 😏

Előzmény: Törölt nick (542)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 542

Csak kíváncsiságból, 2T motornál nektek ha elindultok mondjuk nagy gázzal kb. 60km/h-ig a fordulatszámnak fixen kell lenni (már ha a variátor jól van beállítva).

Páran le tudnátok írni, hogy ez a fordulatszám nálatok mekkora?

Nálam racing variátorral 7700RPM fixen, kb. 65-68km/h-nál (GPS szerint) kezd feljebb tornászni, egészen 80-ig.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.25 0 0 541

Az a baj, hogy ez tipikus Motowell hiba... de sebaj, ha szeretsz szerelni van rá megoldás. :) Hátra kell egy normális fékbetét + bowdenbe egy kis olaj. Arra figyelj, hogy a hátsó kerékcsavart bontható menetrögzítővel rakd vissza, gyári spec-ben leírt meghúzási nyomatékkal lehúzva.

 

Az első fék hidraulikus? Annak mennie kellene, ha sehol sem ereszt akkor egy fékfolyadék csere nem árt neki. 2 évente amúgy is kell.

Előzmény: NO HAB (539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!