Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 7966

Neked munkaeszköz, de alkalmi otthoni karbantartásra eléggé luxus volna ilyet beszerezni... :-)

Előzmény: MAMI P20 (7965)
MAMI P20 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 7965

Esztergomban gyártják, a Prop-Tech-nél. 70-ért vettem, a mostani árát nem tudom, Faszán működik.

Előzmény: toocool1 (7957)
MAMI P20 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 7964

Rossz a gyertya.

Előzmény: hunblack (7963)
hunblack Creative Commons License 2017.05.22 0 0 7963

Meglepő problémába ütköztem.

 

Ilyet láttatok már, hogy nem megy az egyik henger ha rajta van a gyertya pipa. Ha menet közben közelítem a pipát a gyertyára akkor hallani, hogy áthúz és szépen megy a henger. Ha rádugom akkor nem. Meg lett igazítva a pipa belseje, a kábelre újra rátekerve. Másik gyertyával is ezt csinálja.

 

Trafó lehet vagy mi?

pásztorkutyaterel Creative Commons License 2017.05.21 0 0 7962

Köszi , talán sikerül mindent túlélnem :) Holnap megyek dolgozni remélem bírni fogom .

Kimentem és megcsináltam  1 méteres olajoszloppal  ,igaza volt a cimbinek így nem szívta fel .

Igaz csak két szélsőt kötöttem rá mert a tankot most nem volt kedvem levenni ,de nagy az esély

,hogy akkor 4-l is működik a dolog  .Most már csak az a feladat ,hogy normálisan megcsinálni a 4-s mérőt

és még egyszer levenni a tankot beállítani .

Előzmény: Törölt nick (7960)
hunblack Creative Commons License 2017.05.21 0 0 7961

Ha az én mérőimre gondolsz akkor nem tökéletes. Nagyon ugrálnak. Ki kell hozzá találni valami szűkítést ami lefogja a lengéseket.

Előzmény: pásztorkutyaterel (7959)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.21 0 0 7960

Jobbulást kívánok!Motorozni kell ilyen jó időben! Bár én is a rendelőket járom,úgy hogy nekem sem az ész kellene osztanom.

Előzmény: pásztorkutyaterel (7959)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2017.05.21 0 0 7959

Kerestem már hosszabb alapot amire felfogatom a mérőt és nekifutok immáron sokadszor .

Azt hiszem elsőkét csak amihez hozzáférek a két szélsőt nézem annyit avval is meg tudok állapítani ,hogy felszívja avagy nem . Amennyiben igen  veszek órákat,  fórumtárs által belinkelt vákum mérő órának igen jó az árfekvése és sztem

van olyan pontos mint egy Lincos mérő 50 rugóért ,ha nem szívja fel akkor győztem és abban az esetben szétszedem újból és beállítom .

Csak azért nyűglődöm ilyen sokat mert sajnos beteg vagyok  a lábamat pár hete műtötték jól is voltam aztán egyszer csak begyulladt ,mire az nagyjából elmúlt elért valami nyavaja és napok óta hasi görcsökben fetrengek talán mára már az is múlófélben  . Így van ez ha az ember elmúlik 20 éves ::)) ( 53 vagyok ) :)

Előzmény: Törölt nick (7951)
Borsinka Creative Commons License 2017.05.19 0 0 7958

jaujj

Előzmény: toocool1 (7952)
toocool1 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 7957

Mennyiért vetted? Jól működik? Megérte? Én is szemeztem vele, na de 200 ezer... Annyiból sokszor megcsinálja egy szerelő is.

Előzmény: MAMI P20 (7956)
MAMI P20 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 7956

Kb. 8 éve használom rendszeresen.

Előzmény: toocool1 (7952)
Borsinka Creative Commons License 2017.05.18 0 0 7955

A sok macera árt a dűzninek, csaxóólok.

Előzmény: Törölt nick (7954)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.18 0 0 7954

Tök jó, mert 4 hengereshez is való: két egymás mellett álló GS-t egymással is össze lehet vele szinkronizálni! ;-))))

Előzmény: toocool1 (7952)
Borsinka Creative Commons License 2017.05.18 0 0 7953

az extraszűz a legjobb, csaxóólok

toocool1 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 7952

http://probike.co.uk/it060008.htm

 

Szinkronizáljatok ezzel. Igaz 200 ezer :D, de ettől gyorsabb és profibb nincs.

Előzmény: Törölt nick (7951)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 7951

Mondjuk nekem is fél,fél méter az olaj oszlop a csőben.Igen,eléggé babra munka a dolog.A gs esetébe azért nincs az 1,5-2 óra,de nem is 4 hengert kell összehozni.de egyébként teljesen egyetértek a cimboráddal.

Előzmény: pásztorkutyaterel (7948)
hunblack Creative Commons License 2017.05.17 0 0 7950

Meglátjuk ezekkel milyen lesz. De addig még sok minden van hátra. Meglátjuk mikor lesz rá idő.

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 7949

Ezért lett nekem 8 m slagom: így akár 2 méter magas is lehet a folyadékoszlop. Hétvégére nagyon nagy túrát tervezek, de hamarosan én is meg akarom csinálni a szinkront - hogy tiszta legyen a lelkiismeretem. ,-)

Előzmény: pásztorkutyaterel (7948)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2017.05.17 0 0 7948

Ma megpróbáltam vízzel ami nehezebb ,de azt is elkezdte felszívni így hagytam a fenébe.

Azt az infót kaptam utána egy autószerelő cimbitől ,hogy elég magas olajoszlop kell

mert különben ez történik ami nálam, felszívja . Lehet nekifutok még egyszer , bár ahogy elsőre

belőttem szépen jár könnyen indul (bár eddig is ) és megy mint a mérgezett egér :)

A cimborám azért elmondta ,hogy a dolog nem annyira egyszerű mint ahogy elsőre kinéz .

Ő mikor régebben még vállalt ilyeneket 1,5  2 óra volt ha rendesen be akarta lőni  .

Fordulaton is szokta nézni hozzáállította a pilotokat alapjáraton többször be kell állítani stb ..

Azt mondta ezért is nem szeretik csinálni mert időigényes és macerás  ha jól akarod megcsinálni , egyszerűbb egy olaj lánccsere és ugyanannyi lóvé . Bár nekem  a Full_Gas nál  elég borsos árat mondtak olyan 25-30 rugó attól függ mennyi vele a játék .

Előzmény: Törölt nick (7941)
cellux01 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 7947

Szasztok! Keresek GS 500 gyári kormányt! Akinek van ilyen eladó, kérem ne tartsa magában! :)

somp80@hotmail.com

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7946

U-alakba hajtva 4-4 méter, az aljáról 2 méter magasra felvezetve (faoszlop oldalára felszegeztem őket párhuzamosan), a lelógó ágak meg a karbikra. Legalábbis ez volt az elképzelés. Csak túl vékony átlátszó csövet vettem, és túl sűrű (MOL 10W40) motorolajjal töltöttem fel, eddig sikertelenül. Folyt. köv. valamikor....  (Kalocsán nincs motorszerelő, egyébként nem vacakoltam volna az egésszel)

Előzmény: MAMI P20 (7944)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7945

Meg fogom csinálni, na! ;-)

 

Első főtengely-fordulatra indul a gépem hidegen/melegen, szerintem nem fogyaszt rosszul (100-120 között hajtom, kerek 4,0 liter az eddigi totális átlagfogyim), stabil 1400 az alapjárat (tudom, alacsonyabb is lehetne, de itt jár szépen - a gép saját villanyos fordulatmérőjével nézve, nincs pontosabb műszerem). Most felsültem az U-csöves "vákuummérővel", de újból bele fogok vágni.

Előzmény: MAMI P20 (7943)
MAMI P20 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7944

a 8 méternek akkor van értelme, ha lelógatod az alagsorba függőlegesen

 

Előzmény: Törölt nick (7938)
MAMI P20 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7943

Stabilabb alapjárat

Erősebb motorfék

Kisebb fogyasztás

Jobb hidegindíthatóság

 

Ja és az a negyed gáz... a motor életének 90%-a....

Előzmény: Törölt nick (7938)
hunblack Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7942

Én meg vettem 2 db tehenészeti vákuummérőt. 2200 Ft darabja. Meglátjuk azokkal milyen lesz.

 

Szét kell szedni valszeg a karbit mert a bal oldalon pár km alatt még mindig összetrutymózza a gyertyát annyira, hogy utána nem ad szikrát. Csap már vadi új és jól működik.

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.16 0 0 7941

nem tapasztaltam hogy a cső falán kúszna az olaj felfele,inkább az a gondom az egésszel hogy lusta az olaj oszlop.De ma reggel így frissiben az jutott eszembe hogy étolajjal kellene megpróbálni :)

 

Előzmény: pásztorkutyaterel (7940)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2017.05.15 0 0 7940

10 méter vettem abból kb 30 cm használtam el az alsó összekötőnek a többit 4 egyenlő részre vágtam ,tehát 2 méternél hosszabbak a csövek . Ennek ellenére a cső falán elkezdte felszívni először csak annál amiben több volt a vákum  ahogy állogattam már mind a 4 karbinál  .annyit csináltam ,hogy nagyjából a buborékos oszlopot egy magasságra állítottam .

Alapjáraton szebben megy ez nem vitás ,de igazából ez így nem megnyugtató . Talán az a gond (ami egyben jó is )

,hogy a motor nem kopott (35000km van benne ) minden jól zár és nagy a vákum . Lehet megpróbálom fajsúlyosabb vízzel ,legfeljebb ha elkezdi szívni majd leállítom mielőtt elérné a karburátort .

 

Előzmény: Törölt nick (7937)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.15 0 0 7939

Én egy 3 méteres csövet használok amiben az olaj van.A cső sima benzincső kb. 5-ös átmérővel.Az olaj beleöntése után nem azonnal használtam,így a légbuborékok már nem voltak benne.azóta sincs benne.

Előzmény: Törölt nick (7938)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.15 0 0 7938

Én sima motorolajat tettem igen hosszú, 8m-es csőbe: nem is jött össze a dolog, a cső nagyon vékony, nem sikerült légmentesen feltöltenem a közepét, tiszta buborék lett az egész. A szinkronizálás elmaradt (így hozzá sem kezdtem). :-(

 

Motorszerelő ismerős vigasztalt egy másik fórumon, hogy sokkal kisebb a jelentősége a szinkronizálásnak, mint ahogy az a köztudatban el van terjedve: szebb alapjáratot lehet állítani a motoron, és nagyjából ennyi az értelme. Már negyed gáznál sem érezhető a hatása.

Előzmény: Törölt nick (7937)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.15 0 0 7937

Én 2t olajat használok,meglehetősen hosszú csővel.

Előzmény: pásztorkutyaterel (7935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!