Hát azért az elég véleményes, hogy a Class 66-os "megjelenésileg nagyon szép", de hogy mi köze az egészhez a soroksári ex-Floyd gépeknek azt végkép homály fedi az öreg kocsikkal együtt...
Tudod Te miről van szó, vagy csak be kellett szólnod Chabs-nak?
Most azt kéred, hogy mi határozzunk helyetted? Kell az gép attól a gyártótól vagy nem?
Egy adott gyártó termékével kapcsolatban volt kíváncsi a tapasztalatokra, nincs ebben semmi különös. A gyártókról azért általában lehet nagy vonalakban tapasztalatokat írni: szép-szép, de csak vitrinben tárold; kissé elnagyolt, zajos, de agyonüthetetlen; kínai; satöbbi-satöbbi.
Most azt kéred, hogy mi határozzunk helyetted? Kell az gép attól a gyártótól vagy nem?
A méretbeli különbség ne zavarjon, legfeljebb egy vonatba ne sorozd össze őket.
Class 66 alapból megjelenésileg nagyon szép mozdony, pláne kettő együttfogatolva...:-)))
Soroksár állomáson szoktam látni az ex-Flloyd gépeket.
Élő példámmal hadd szolgáljak:
Nekem vannak olyan mozdony és kocsi modelljeim amire először a haverom azt mondta, hogy "Fúúúújjj de ronda ez az öreg kocsi, ilyent én sohasem gyűjtenék!" Amikor viszont meglátta a kész szerelvényt már visszakozott ...... és összegyűjtött magának is egy hasonló korút, csak más vasúttársaságit.
Nekem van egy ESU BR245-ös (31092) dízelem, az M&H-ban vettem. Műszakilag tökéletes, futása és lassú menete hibátlan, a digitális fény és egyéb funkciók kimaxolva. Akkora energia puffer van benne gyárilag, hogy ha leveszed a mozdonyt a pályáról még simán pár másodpercig világítanak a lámpái a kezedben:-) Festés és tamponozás hibátlan, egy apró gyenge pontja van, ami nem hibája, hanem inkább tulajdonsága, ez pedig a fém kapaszkodók. Sajnos nem lehet őket teljesen pontosan beállítani a gyártás során, ezért láttam már olyan modellt, amelyiken egy-egy kapaszkodó picit csárén állt, de az enyém szerencsére nem ilyen:-) Szerintem technikailag jelenleg etalonnak számítanak, nekem megérte az árát, az biztos!
Fogott mar esetleg valaki kezben ESU mozdonyt? Megeri a nagy felarat? Ill. az hogy kinek mi eri meg nagyon szubijektiv, inkabb ugy kerdezem, hogy a minoseg valoban tukrozi az arat?
Regota szeretnek egy Class 66-t vagy 77-t es “sajnos“ meglattam az ESU modelljeit. Azota szerelmes vagyok bele... :D
Jo lenne UK modell is (Hattons vagy talan Hornby) csak az 1:67 vs 1:87 zavarna....
A Roco részletesebb és csendesebb mint a Piko. Ha a Roco-t 10/10-re osztályozom akkor a Piko kap 10/9-et. Kinézetre valamint a hajtás és motor hangra is ez az osztályzat. Nem olyan nagy a különbség közöttük. Egy szegecsszámláló ennél biztos többet lát a kettő között. A Piko jött hamarab de a Roco után sem bántam meg. Maradni fog mert szép modell és a pályaszámuk sem egyforma. Az idén megjelenő CARGO-s is jönni fog a gyűjteménybe. Mellékletben csatoltam pár képet. A bal oldali a Roco ahol párban állnak. Egyébként a többi képen az a Roco amelyiknek a vezetőállás ajtajánál körben a kédergumi oda lett tamponnyomva.
Feliratokból kevesebb van a Piko-n, kapaszkodók az ajtó mellett és az ablaktörlők egybe vannak öntve a kasztnival, kamera imitáció csak festett a Piko-n. Számomra érhetetlen módon a csavarkapocs és a tömlők öntöttek a kasztnira és még csak nem is hasonlítanak arra amire kellene. Számomra ez utóbbi a leg zavaróbb de elviselhető.
Felszerelhető alkatrészként a szélvédők alatti kapaszkodókat kapjuk, mást nem. A Roco-n több a felszerelhető alkatrész.
Nekem van, mindkettő GySEV-es. Fotózzak? Szét még nem szedtem őket de a belsejükről biztos van kép a neten. Összehasonlítást még nem láttam a külsejükről. Ebben tudok segíteni.