Dehát ha most csináltuk meg bakker :-) Most nem értem, te már cserélted, vagy nem? Minden esetre bátran bele lehet tenni a 20-ast, komolyan mondom, az ismert gödrökön is simábban, stabilabban megy át a vas.
Te vagy az én emberem! Kicsit előbb kellett volna írnod, mert én is ezen a villa-tortúrán megyek át... Most cseréltem, de maradtam a 15-nél, mert azt hittem, hogy csak elfáradt az olaj. Nekem nem lobog, inkább fékezésnél és fékezős-kanyarodásnál szinte felkoppan. Azért írom, hogy szinte, mert még nem csinálta, de látszik, hogy végig mozog. Én is szeretném picit sűrűbbre cserélni, így viszont bátrabban vágok bele.
Nem tudom nektek mi a tapasztalatotok, de nekem kicsit roszabb minőségű aszfalton, kanyarban rendesen lobogott az első kerék. Most lecseréltem a gyári olajat G20-asra, és sokkal jobb lett az első kerék útontartása. Más: van valakinek alu kormánya? Én próbából lecseréltem egy biciklikormányra (mivel laposabbat, és egyenesebbet akartam, hoy jobban rátudjak dőlni), de puszta kézzel nagyon érzem a motor vibrációját (mert mint tudjuk az alucső sokkal merevebb, mint az acél, ezt kerékpározás terén tudom, de itt nem jutott előtte eszembe). Hát most nem tudom, merjek-e motoros alukormányt venni, esetleg más-e az összetétele...
Én most voltam 12ezres szervizen, és olyan jó állapotban volt a légszűrő, hogy egy kimosás (valami spray), szárítás és kenés pontosan elég volt. Erősen függ, hogy hol használod a vasat...
nem elég a tisztítás. asszem csere 12 ezrenként van előírva. én most vagyok 12-nél, hamarosan cseréltetni fogok gyárira, bár tudom, hogy 10 körül van...
egy sima fújatás kenés szerintem nagyon nem elég! mosni is kellene szerintem és azért nem évente kell azt venni szal szerintem ne ezen spórolj. ha már szemre is szar akkor az bőven csere érett....
na azzal lehet bogarászni! nagyon pici imbusz kulcsal, kb a felső felében van neki egy kis rész, függőlegestől kicsit eltérő irányba, csak érzés alapján lehet megtalálni, kilazítani és lehúzni.... az emailcímemre küldj légyszi egy címet és elküldöm postán a rendszámtartót és a gyári indexeket! kösz
Kezd szálalódni a légszűrő szövete és már eléggé megviselt .. kiszoktam fujatnu magasnyomásu levegővel meg olajjal átkenni ,de szerintem még 1-2őt bír aztán cseréd
Segítséget szeretnék kérni! Cserélnem kéne légszürőt az Er6n-ben de a gyári rohadt drága és máshol meg nemigazán találok! Direkt szürőt javasolták,de gondoltam megkérdezlek titeket előtte hátha van valami tuti tipp:) A gyári lószőrös cucc nekem bejött mert elég igénytelen és ritkán kell bénázni vele max kifujatni,
Letörtem a bal lábtartóm végét és van egy behajlott fékpedálom is, így mindkettőt cserélném. Van tippetek honnan tudok ilyeneket gyorsan és lehetőleg olcsón beszerezni? Köszi!
Ha esetleg valakinek! Vagy a valakinek a haverjának...! :)
Leo Vince sport kipufogó Kawasaki ZX-6R 636, 2005-2006-os évjárathoz eladó. Titán leömlők, alumínium végdob. Összesen 3.85kg (a gyári 11.4kg). Kompletten adom, az összes csavarral, rugóval, bilinccsel, ami a felszereléshez szükséges. Felszerelési útmutatóval. A csomag tartalmaz még egy kivehető furulyát, amivel a dob teljesíti az EC 97/24-es előírást. Irányár 43,000 Ft. Tel.: 30/594-1628
Jajaja. :-D Tudod a web oldalunkat nyomom, azon vagyok a legtöbbet. :-D Ide csak nagyon ritkán jövök fel. Igen, még a sárgát nyúzom, már 50000 felett vagyok... :-D
ööööö igen :) ma meg aszittem, h egy műszakihosszabbítás egy 3 éves gépen 25 perc formaság lesz. az is volt, csak megspékelték előtte meg utána(!) egy 1-1 órás várással, aszittem már ott pusztulok ki a széken a váróban...
hát ez a kawasaki expo jó nagy nyúl volt... a motorokra nem lehetett felülni, se ártábla, se látható kedvezmények nem voltak a gépekre. én meg kimentem, hátha lehet tesztvezetni... muhaha. :D
egyvalamit kérdeztem a ruhás eladóktól, arra sem adtak választ 4 perc alatt... hát egy márkaképviselettől sztm ez édeskevés. :(