Keresés

Részletes keresés

_nyunyuka Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10467
Előzmény: Törölt nick (10465)
Tastam Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10466

 Az biz' nem is volna rossz!

Előzmény: lassújel (10464)
lassújel Creative Commons License 2011.11.19 0 0 10464

Az a hantházai vonalra illene legjobban, de előbb azt még vissza kéne építeni:)

Előzmény: sincsavar 1.1 (10437)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10463

Jók a példák, vastagon veszteséges út volt mind, a putnoki Dácsiás nekem személyesen fájt. De nincs semmi gond, ha vállalod a kishidasi út anyagi kockázatát, nagyon szívesen segítek a szervezésben.

Előzmény: radio100jozsi (10462)
radio100jozsi Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10462

Hát nem értek ezzel egyett. Az utazással megy el a fotózás helyett az idő szerintem eleve sántít, mart ha így lenne, akkor senki nem menne külfüldre vonatot fotózni még akár egy napra is. Pedig vagyunk jópáran, akik ezt megcsinálják. Na meg nem egy út volt már, aminél az útazással telt a program fele. Elég a legutóbbi bakonyi útra gondolni, ahol Pannonhalmától Pestig csak utazás volt, vagy lefelé szintén Pesttől a Rátóti völgyhidakig szintén. Ezek időben bőven a Bp-Miskolc leugráson túl vannak. Na meg akár Miskolcon, akár Debrecenben, vagy a még megboldogúlt Nyíregyen nem kis társaság utazott le Pestről a kisvasúti vonatos programokhoz. Valamint ott van még, hogy a Kelet-Magyarországból is azért vannak vonatfotósok csak itt a topikokon, és ugye nekik eleve nem Pestről kell leugraniuk. De érdekes, hogy amikor Msikolcról indultunk a dácias fotósvonattal Putnok-Sziilvásvárad, fotósvonatra nem volt még gond. Így ez csak kifogás úgy érzem. Mert ezek az utak nagyon nem csak arról szóltak, hogy reggeltől estig megállás nélkül fotózás.

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (10458)
_nyunyuka Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10461

Minden névre szóló típusúra van ilyen kedvezmény, csak szombati napra! (német "mitfahrer"-kedvezmény mintájára)

Előzmény: _karika (10459)
_karika Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10460

Már pont jelezni akartam, hogy a hegyek nekem jobban bejönnek a pusztánál, de a napállásra nem is gondoltam. Ez így sakk-matt :(

Egyébként egy jól szervezett 2 óra fotóidóért szívesen utazom egész nap az országban.

A paksi vonal nem játszhatna? Elég közel van Pesthez, nincs forgalom, szép épületek, változatosabb táj. Esetleg látogatás az erőműben...

Előzmény: Törölt nick (10458)
_karika Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10459

Mindegyik típusú kártyára van ilyen kedvezmény?

Előzmény: radio100jozsi (10457)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10458

Start klubkártyával a hatvani retúr 1280 Ft, a miskolci pedig 3360. Lehet menni autóval is, még olcsóbb, de a különbség a távolság miatt mindig megmarad. Ha nagy a távolság, az idő utazással megy el, fotózás helyett. A fotóidő 2-3 óra, ezért utaznál egész nap? A fülöpszállásin egész nap lehet fotózni, a mátrain is lenne 4-5 óra tiszta fotóidő. De nem csak ezért gáz a kishidasi. A legjobb fotóhely, Boldogkő vára délután jó felfelé iránnyal, és akkor már foglalt a pálya, folyamatosan jön-megy a Bz.

Előzmény: radio100jozsi (10457)
radio100jozsi Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10457

Gondolom szombati nap lenne a hidasi út is, így erre megoldás a Start klub kártya, én szívesen elviszek még egy embert Budapestről oda-vissza, és ez akkor neki is csak 50%-os. Szerintem van párunknak még Start kártyája.

Előzmény: Törölt nick (10455)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.18 0 0 10456

"A Nosztalgia Kft. már nem akar fotósvonatokat indítani,..."

 

Megértem én, hogy az élményvonatok nagyobb bevételt hoz nekik, de akkor ideje lenne a cégnevüket megváltoztatni MÁV Élményvonatszervező Kft.-re. Ezek után ne is álmodjunk arról, hogy az igazi ritkáságba menő régi vasúti járműveiket mozogni látjuk a Füstin kívül. Ha ki is mozdulnak, azt is majd fű alatt, nehogy mi megtudjuk. A külföldieknek több nyílt vonali képük lesz róla, mint a hazai vasútbarátoknak.

Előzmény: Törölt nick (10455)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10455

A kellő számú érdeklődőt se felejtsük el. És azt sem, hogy oda is kell jutni - Budapestről egy hatvani retúr 2500 Ft, egy miskolci már 8400.

 

A szavazás végeredménye:

 

1. Recski vonal, Dácsia: 66% (86 szavazat)

2. Lóberény, Szergej: 25% (33 szavazat)

3. Kiskunsági Bz: 10% (13 szavazat)

 

Letétes, nem letétes Dácsia, megpróbáljuk az újraélesztést. Meglátjuk, mennyit kérnek érte. Talán belefér. Ha nem, én akkor inkább a kiskunsági Bz mellett vagyok. A Nosztalgia Kft. már nem akar fotósvonatokat indítani, maradnak a "kommersz" járművek. Legalább nem lesz tömegrendezvény.

Előzmény: radio100jozsi (10453)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10454

"A letét igazándiból papírmunkát jelent,"

 

 

Aminek a vége egy szép nagy szám a számlán a tulajdonos felé.

Előzmény: Vumurt89 (10445)
radio100jozsi Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10453

A Bz sem rossz, hisz a romhányi út is jó volt. De Miskolcról indulva Hidasnémeti-Szerencs körön át vissza, biztos, hogy van a fűtőháznál jármű, és a tárolón személykocsi. A fülkés a fotózás le és felszálláshoz a töltésoldalban nem jó. De Bhv van Miskolcon, és Szergej is van, de Csörgő is, így csak szervező, szervezés, és idő a dolog nyitja.

Előzmény: _karika (10443)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10452

Mi nem tetszik Őrvidékben? Egy félig felszámolt magyar HÉV mellékvonalon, magyar mozdonnyal és túlnyomó részt magyar kocsikkal közlekedett a különvonat 2 éve. Ráadásul a KBK szervezte, tehát még csak nem is jürgenék ötlete volt.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10451)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10451

Az Őrvidéken volt, és nem minálunk, ott könnyebben mennek bizonyos dolgok...

Az budapesti iparvasutas zetoros ötletet nem lehetne felmelegíteni újra?

Előzmény: Vumurt89 (10450)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10450

Miért ne lehetne? Amúgy meg Őrvidéken már nem egyszer volt Zetor vontatta különvonat fotósoknak.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10448)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10449

Egy olyan 10 perc múlva nézz bele a postaládikóba!

Előzmény: kódfejtő 2.0 (10447)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10448

Szerintem olyan nem is lesz.

Előzmény: kódfejtő 2.0 (10446)
kódfejtő 2.0 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10447

Tévedsz! :) Engem is érdekelne... :)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10440)
kódfejtő 2.0 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10446

Még M31-es sem volt! :)

Előzmény: sincsavar 1.1 (10437)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10445

A letét igazándiból papírmunkát jelent, mert a letétes gép működőképes állapotban van leállítva, belőle a víz és gázolaj leengedve (elfagyás megakadályozása stb). 48 órán belül ismét üzembe helyezhető, egy revíziót kell elvégezni rajta és mehet (csak nem szeretik mert a papírok miatt nem olcsó). Emellett a letétes állapot alatt is el kell(ene) végezni rajta az időközi vizsgálatokat (revízió) és nem szabad(na) megbontani más géphez szükséges alkatrészigény esetén sem. (ennek semmibevételére jó példa a záhonyi Púposok...)

Előzmény: Törölt nick (10444)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10444

Nem tudom, mit jelent a letétes, de jobb, mint az FKI (fenntartásból kivont)? Azt mondták a fűtőháznál, hogy bármikor újra üzembe állítják. De ha ennyire a végét járja az a mozdony, akkor legalább nem számolnak fel karban tartási költséget. Állítólag az MD is így tudott olcsóbb lenni.

 

Egyébként egy hagyományos M47-es egyáltalán nem kommersz jármű.

Előzmény: Vumurt89 (10442)
_karika Creative Commons License 2011.11.17 0 0 10443

Akkor a feladat adott, csak meg kell szerveznünk:) Ja hogy se üzemképes 375-ös, se teliablakos Bh kocsi... Hát úgy kicsit nehéz lesz :(

Egyébként abban a tájban a Bz sem annyira rossz.

Sőt, ha jól sikerülnek az áteresz átépítések, akár szergej+B/Bo is lehet majd, nem?

Előzmény: radio100jozsi (10438)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10442

A 2032-es Dácsia jelenleg letétbe van helyezve, ez megnehezíti a helyzetet az ügyben.

Előzmény: Törölt nick (10432)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10441

Van olyan M28-as az országban aminek van engedélye a fűtőház területének elhagyására egyedül?:)))

Előzmény: sincsavar 1.1 (10437)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10440

84-esen púpos vonat már volt, nem hinném, hogy rajtam kivül valakit még érdekelne újra.

Előzmény: alkotasu (10439)
alkotasu Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10439

Itt is csak "kommersz" járművek vannak. Tényleg nem lehet valami érdekesebb szerelvény? (L. 10420-nál, de egy Púpos is érdekes lehetne a Mátra alján falu szélén...)

Előzmény: Törölt nick (10435)
radio100jozsi Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10438

Továbbra sincs a kereszttel gond, mivel Hidasnémeti és Abaújszántó között 11:44-től 14:16-ig azaz 2,5 órán át szabad a pálya a 30 km-es szakaszon, ahol a Bz végigmegy 40 perc alatt, azaz fotózásra majd 2 óra jutna így is. Csak ide 375+Bh kocsik, vagy M47+Bh kocsikkal volna szép menni.

Előzmény: _karika (10436)
sincsavar 1.1 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 10437

M28-as mozdony még sosem volt:)

 

Előzmény: Törölt nick (10432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!