Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Hogy érted hogy még most tartalékok? Esetleg hamarosan újra szükség lesz rájuk rendszeresen? Jó lenne ha vissza állna itt Sopronban a régi menetrend...
A gazdája vitte csütörtökön a 17:10-es 10-esen. Hétfő reggel még láttam, asszem a 8:10-es 6-os volt, de tegnap a gazdáját már valamelyik BN18-assal láttam, szóval lehet, eddig bírta. Mivel egyik kijelzője sem működött, ezért valószínűleg a fedélzeti egysége szar – emiatt gondolom a GPS pozíciót sem sugározta, így az utas-hu-n sem jelenhetett meg.
Amúgy had kérdezzem meg, melyik vonalon láttad a buszt? Mert én figyeltem folyamatosan a posztod óta, és még egyszer sem kaptam el, sem utas.hu-n, sem élőben. Tegnap kimentem direkt a délutáni csúcsidőben, hogy akkor biztosan jár, akkor a KZX-522, valamint az NKW-879, -891, -892 voltak kint járatokon, KHA-778-al nem találkoztam.
Forgalomban van még a LOC-728 és lentebb írták, hogy meg is marad még egy darabig. Tudtommal egyelőre csak az ELJ-936 lett újabban leállítva, a többi 280-as még jár tudtommal.
Én is gondoltam, hogy helyközi üzem kapja majd őket csak kíváncsi voltam arra hogy valaki meg tudja e erősíteni amit írtam vagy más hiteles információ vannak róluk.
Ha 4 db jön mert én ezt is olvastam, akkor még 1 valamelyik helyközis 280-ast fogja váltani. Kérdés elengedik e a KGC és HNF buszokat vagy ők maradnak még mert jó állapotban vannak és megbízhatóak. De mégegyszer is köszönöm hogy volt más információd ez ügyben.
Egy facebook-os hír alapján írom nektek, hogy 3 db Szigethalmi KPK rendszámú csuklós Volvo busz jött Győr helyébe és már itt is vannak állítólag. Mindezt egy facebook oldalon egy fényképes bejegyzés alapján írom. Felpörögtek az események így tanévkezdés előtt, ezek alapján akár helyijáraton iskolakezdésre eltűnhetnek az Ikarus 280 buszok
Csak tudnám, miért kell Sopronra erőltetni azt az egy kocsit, mikor köztudott, ott egyedüliként nem igen van hozzá alkatrész és kis hiba után is időigényes a javítása. Így is nyugaton a BN-es csukik futnak inkább. Ugyanakkor meg Győrben szépen gyűlnek az I-es szériás Conecto-k, amelyeknek az ottani sofőrök is igen örülnek visszajelzések során. 1 darab cserét kellen végrehajtani a kettő város között. Egy KHA-778 Győrnek, cserébe az LKN-330 vissza. Meg is van oldva. Hasonló ez ahhoz a felálláshoz, miszerint valaki már 7 éve úgy látja jónak a nagy-központban, ha Sopron 1 darab Ik 280-as csuklós buszt üzemeltet. Kisebb-nagyobb megszakításokkal, néha kapott maga mellé társat, de javarészt 1 db járgányról van/volt szó. Akkor hol az értelem? Ez is a szakmaiatlanságra vall az irányítás felől annyi különbséggel, hogy régebben Szombathelyről trollkodták szét az egészet, most Budapestről.