451 es 1L benzin járgánynál mennyire jellemző a szelep gondok már mind beégés meg logás a vezetőben? Mert van egy égéskimaradás hibám látszik is diagban h szépen számolja felfelé az égés kimaradást. Nagyon nem foglalkoztam még vele aztán lehet csak szelephézag gond van igaz azt meg macerás állitgatni a korongok miatt. 100e km van a kocsiban most csak ugy érdeklödök mert akkor szétboritom a járgányt. Olajat nem eszi a gyertyán semmi szokotlan nem látni mind a három tök egyforma. Igaz benzinszürőt még nem cseréltem le rajta. De a lamdajelen is látszik h tényleg valami nincsen rendben alapjárat környékén mert rendesen fűrészfogas a szinusz jel meg néha átvált dusra.
Korábbi légtelenitésre reagállva. Nem rég vizpumpát cseréltem a kisautón.Utánna csak az elejével fölugrattam egy raklapra,és alapjáraton kb 2 perc alatt "kibüfögte" a buborékokat a kiegyenlitő tartályba..Semmi légtelenitési procedúra.Utánna soha nem tilinkózott a hűtővizszint,és a 80 fokos állás sem .Kb 300 kilómétert ment azóta a család valamelyik rohangálós tagja vele. Tökéletes azóta is.
Ezt is köszönöm. Nyilván a hülye helyzet miatti kapkodásban nem úgy reagál az ember:-) Utánna már "direktben" nem próbállkoztam vele,hogy tudok kijönni a slamasztikábol, ha netán ismét megjátszanám..Ritkán ugrok a 10x20 as kisautóba. Csak ha az van kinnt az udvaron,vagy taknyos az idő ,és rövid útra megyek vele. Kb 8x nagyobb felületet kell mosnom,ha a naggyal állok ki a garázsbol:-) De ha néha bele ugrok,azonnal "kinyomom" az A betűt a képernyőn. Számomra sokkal temparamentumosabb a szekvencia,mint az autómata.Halálba tud idegelni,mikor gyorsitanék az autómatába,de csak hosszas gondolkodás után kezdi el. Ha egyszer megindul,megy mint akit pi...sán rúgtak,de lassitás után már nehezebben éri utol magát. De hát mit akarok 600 köbtöl?
nyugodtan tedd ki üresbe, ha visszalököd akkor megkeresi magának az optimális fokozatot :) semmi sem fog történni, mondhatjuk úgy is hogy hülye biztos, még R -be is teheted sem lesz semmi
Egy magaslaton megállt a sor előttem,én meg óvatlanul kilöktem üresbe a hátizsákot. (ezt az ML-nél soha nem tettem-tenném meg:-).Aztán sor megindult,féket fölengedtem,hagy guruljon... nyomom a gázt nagy süketen,az meg csak pörög.. Na utánna már hiába téptem a váltókart.Nem tudtam sehová kigurulni,hátam mögött duda,idegesség a köbön. Sajnos az autómatába kapcsolás nekem akkor nem jött elő.. Kösz az infót. Ha véletlen megint sügér lennék ezt fogom tenni. Nem sűrűn járok vele.
Gyerekek a smart 600 szekvenciális váltó menetközbeni "véleltlen üresbe" lökése után csak teljes megállás után lehet ismét haladásra birni? Vagy van valami furfang 80 nál ismét meghajtással menni tovább?
Kicsit több lesz az a 200e , a hengerfej általában összes szelepvezető csere+ szelepülékmarás kb 70.000 be áll össze csak az. Úgy reális áron nézve inkább 250.000 számolj
ha benzines akkor gyakori hiba hogy hengerfejes, dízelnél is jellemző de nem annyira. A dizelnél a termosztát tetejét kell kiemelni, benzinesnél a hengerfej oldalán (bal) lévő kis vízcsövet kell lehúzni.
persze hogy be lehet. Benzinest 1 be dízelt 2 be kell tenni, a váltókart felfele tolva kell tartani, és közben padlogázt kell nyomni. Önindítót tudok adni felújítva, vagy a tiedet is fel tudom újítani. Számom 703407295
sziasztok, mielőtt elrontom az autot gondoltam megkérdezem, megadta magát az öninditom, betudom tolni a smartot? ha igen hogyan? ugy mint egy rendes autot? félautomata egyébként, köszi válaszaitokat
Sziasztok. Most lettem smart fortwo tulajdonos, alufelniket keresek rá. Tud valaki segíteni? Csere is érdekelne, van egy szett 15" 4x100 as osztoval RH alufelni szettem csere gyanánt. 06308637672. Köszönöm előre is a segítséget