Én már igy rutinosan először beindíttom a motort az udvaron , és csak utána öltözök be . Mire magamra sikerül döntenem a fél ruhásszekrényt , addigra frankón bemelegszik a masina . és góóó .
Ne tudd meg, mit szenvedtem, mire beindítottam a masinát, hogy elmenjek vele a szervízbe!
Először nagy vagányan kitolom a -15 be Michelin babának öltözve. Alig bírtam a lábam felemelni a dupla gatyában a berugó karig, amely élettelenül, alig hörrenve baszott reagálni. Aztán a szívbeteg szomszédom tett egy léha kisérletet, hogy betolja a velem együtt 200 kilót. Természetesen kudarc. Ekkor már leszakadt rólam a víz, majd kiköptem a tüdőmet, féltem, hogy rámfagy az alsó ruha réteg.
Megszívta magát a kis rohadt!
A garázsba visszatolván kézzel és ruhával próbáltam beröffenteni, aminek hatására leütöttem a bütykömról a 7 réteget. Kicsi, de markáns sérülés. Csak "enyhén"priccelt belőle a vér a világba...
Ekkor már nekivetkőztem, de semmi! Arrgh...huh, kurvára ideges lettem, lefőttem, leizzadtam, lefagytam és egy rongyal ordítva vertem a falat. Ráadásul szarnom is kellett.. gondolhatod..
Később áthívtam Petit, ráültettem és parasztból, üvöltve betoltam a borzalmam tárgyát! Füstölt, pöfögött, de végül is nem tudott mást tenni, felkapta a fordulatot, beindult! Legyőztem!
Amúgy km spirál 2000-3000, fékbetét 4000, fék/kuplung kar 2200/db (Derbi) , nagy fogaskerék 4600, szimering 3800/2 db...olaj, stb..... Ja és a kuplung bowden, az dúrva, 4000......:-(((( (az gyári..)
Akihez vittem, szerelő, az egyben a Derbi forgalmazó is itt! Meg beszerző, stb..
Ő intéz mindent. Van neki sokminden a polcon is, de ha kell rendel.
Rendes, mert ami Drága Derbis cucc, ahelyett hozat utángyártottat. Szal, szerencsém van vele. Olajat is ő ad a telóba, stb, nekem nem kell ezügyben járkálni!
Amúgy én szoktam csinálni a motorjaimat a barátommal, de most épp ezért így könnyebb, hogy Miki szerelő elintéz mindent. Nekem nincsenek szerszámaim annyi, haveromat nem terhelem most ilyenekkel, rossz időben. Kicsit ugyan kockázatos, mert eddig minden masinánk jó lett, ha mi csináltuk, ellenben a szerelőkben mindíg csalódtunk.... will see..
Tudtommal szét kell vágni, hogy ki lehessen venni a fojtótárcsát. A katalizátort is ki kell venni a dobból, azt perforált csővel és gyapottal ki kell pótolni.
Igen az tény hogy egy u.ilyen tuningrobesz gyorsulásban othagyja a váltás miatt, de az egy más kategória . Eleinte engem is legyorsultak az ilyen kis piszok dio-k . De mára ez megváltozott . Csak a kipu-t kellet egy kicsit megturkálni :))))