Amikor gründolták lehett tudni, hogy csőd lesz a vége és egyetlen célja a pénzmosás és lopolda. Most, hogy tényleges a csőd, azzal jössz, mint agymosott haverom, amikor már kifogyott az érvekből, hogy "ja, tényleg becsődölt, te tényleg mondtad, de ez nem a fidesz hibája, és hát ezt a pénzt már nem lehet vissza szerezni, ez a vonat már elment, lapozzunk" és szopjátok tovább a nernáci pedofideszes dákót, mintha misem történt volna...
Szerintem csőd oka nem bírja a kínaiakkal az árversenyt. A csornai sem, meg egész európai napelemgyártás sem.
A többi meg az antiorbán kórus hörgése itt meg az internetes újságokban, lopnak-lopnak*, vezéneyle Vajákos biri néne, meg a tisztakzeű új szereplők pártja.
Ajaj vigyázz még meg sem veszed ,de már keresztre feszítenek :)
Sajnos nem veszik észre a dolog már eldőlt ,és nem az itt károgó laposföld hívők javára .
Hiszen a világ autógyártói már évek óta fejlesztik az EV-t és szinte mindegyik kint van a piacon jó pár modellel . A számuk természetesen nő, még ha nem is egyenletesen ,de folyamatosan NŐ . Most 10% pár év múlva 20% és így tovább a 100%-ig .
M5 kivezetőn ott álltak a MOL kutaknál v mellett összetekert zászlókkal.. 20-30 m-re tőlük meg a csapatszállítók... nem volt feltűnő + szólásszapaccság és szabad véleménynyilvánítás..
Magam részéről má' azzal is elégedett lennék, ha egy szerdát meg tunnának szervezni... az meg a kéjhömöly maga, ha Pestről Vácra eljuttatnának utasokat...
Köszi, de nem. Nagyon értékelem a szabad időt és rácuppantam a vonatra, mert ott lehet olvasni, dolgozni, kényelmes, de hogy ne kelljen taxit hívni, vagy a kocsit p+r-ben hagyni napokra, kellene egy roller, vonattól 3-4 km-re lakom, gyalog 40-50p. Most jó idő van.
Már találtam, megyek jövő héten megnézem.
8 colos kerék, de erre jó lesz. Lifepo4, ami a mániám.
Elegem van a 7-8 órás vezetésekből, most ingázva No és Mo között nagyon sok időt visz el az autó.
Pedig annó' decibel személyesen a köztársaság elnöke rakta le a zalapkövét... mit mondanak majd neki? Hogy egy migráncs feketelyuk takarja el a Napot, ezé' okafogyott a napelemgyártás, de a bűnösöknek mekkegyelmeznek - ezzel talán nem vetik el a sulykot...
"Három év alatt, 2020 és 2022 között 7,7 milliárd forint veszteséget hozott össze a társaság, miközben szárnyalt a napelempiac.
[...]
Nem találtuk nyomát a hivatalos és a nyilvános cégiratokban annak, hogy a bank tőkeemelést szorgalmazott volna, vagy az évek óta negatív saját tőke miatt kezdeményezte volna a törvénysértő helyzet megszüntetését. Senki nem kezdeményezett törvényességi felügyeleti eljárást, és az sem merült fel, hogy a cégbíróság törölje a céget.
[...]
Számos egyéb mozzanat mellett nehezen érthető, hogy ilyen tekintélyes állami hitelnyújtás mellett miként fordulhatott elő, hogy az állami bankoknak sosem volt a cég ügyeire rálátó igazgatósági vagy felügyelőbizottsági delegáltja – mi több, nem is működött a cégnél ilyen testület.
[...]
A hitelezőknek – így az MFB-nek is – 40 napjuk van, hogy jelezzék: érvényesíteni kívánják a követelésüket. Óriási eszközállománya van az Ecosolifernek: 2022 végén 15,5 milliárd forint tárgyi eszközt szerepeltettek a könyvekben...
[...]
Napelemes cégek felszámolásán edződött szakértők és a csornai projektet ismerő források úgy vélik: a gyártósorért, illetve a telepért a könyvekben szereplő érték töredéke folyhat be, vagyis
esélyes, hogy az állami bank hitelének nagyobb része benn ég a csornai projektben."
Vagyis: első lépcsőben a jóságos állambácsi meghitelezi a jövő hetet is, közben pünkt leszarja, mi törpénik a cégben, oszt' eccercsak bedől a zegész hóbelavanc, majd másodikk lépcsőben egy baráti felszámoló elaggya gombokér' - mongyuk -, a Nemzetth Vejének/Lőrincbarátnak/teccőleges nercsicskának...
Az egykori miniszterelnökről a Forbes készített riportot, amiből kiderül: egyetlen porcikája sem kívánja, hogy részt vállaljon a magyar közélet irányításában.
a lobális pénzügyi tranzakciók sűrűjében mozog,
olyan nemzetközi szervezetekbe kap meghívást, ahová maroknyian jutnak a világelitből,
egy 12 billió dolláros piac meghatározó arca, de ezt itthon szinte senki se tudja róla.
A Forbes megjegyzi, kevés magyar menedzser jutott olyan magasra a globális pénzvilágban, mint ahol ma Bajnai Gordon tart, és kevesen vesznek részt olyan volumenű tranzakciókban, mint amikre neki hatása van.
a világon sok fórumon kikérik a véleményét szakértelme miatt.
tokefedezeti nyugdij egeszen addig mindenfele problema nelkul letezhet globalisan, amiert a penznek sincs mar es nem is lesz tobbe "aranylaba"
hacsak nem indul meg egy olyan globalis trend, ami menten az elitek ugy dontenek a tomegek szintjere szegenyitik sajat magukat, akkor senkinek sem kell amiatt aggodnia, hogy a hozamokat nem fizetik ki
minden mas esetben meg valoban lehet aggodni... de elsosorban nem a tokefedezeti nyugdija varoknak, hanem a Musk-oknak, Bilgeceknek meg az Orbanviktoroknak es az tetszoleges nemzetisegu Oligarchanak... ha nincsenek hozamok, akkor az azt jelenti, hogy nem csak a vagyonuk valik kb azonnal fustte, de az osszes befolyasuk is vele egyutt...
Mondjuk szerintem ahhoz semennyi evig sem kell beszlgetni egy gazdasagi topicban, hogy megertsuk az egyeni mobilitas onbeteljesito joslat jelleget.
Termeszetesen amennyiben a cel NEM fenntarthato megoldasok, hanem kifogasok keresese / onigazolas, akkor a tobbseg akar tehet is ugy, mintha az egyeni mobilitas jelen szintje es formaja nelkul a technologiai tarsadalom nem lenne fenntarthato (lasd annak modularis szerkezeterol Advonak irtakat)...
...az egeszben egyebkent pont az a szep, hogy az altalam leirt folyamatok (infrastruktura fenntarthatosagi korlatai, a munkavallalok tobbsegenek kiarazodasa, munkaeropiac atrendezodese) mar javaban zajlanak, tokeletesen fuggetlenul attol milyen aranyban ertenek ezzel egyet az ide irogato olvtarsak :)