Érdeklődni szeretnék, hogy az természetes, ha 50-re lelassítok pl. lakott területre érve, akkor a hőfok 90°C-ról lemegy 85°C-ra kb. fél percen belül? Vagy a termosztát hibás lehet?
1.6 crTDI, külső hőmérséklet +4°C, 3-asban 2000-es fordulatszámon.
Sziasztok. Ki szeretném cserélni a Touran (2004) világitás kapcsoloját. Probáltam kétféle utángyártott modellt, de a hiba mindegyiknél a következő volt. Kb bekapcsolás utá. 10 másodpercig minden piktogramm világitott, majd kialudt az összes. 5-ből 2 alkalommal pedig nem kapcsolta fel a rendszámtábla világitást,és kiégett izzot jelzett a műszerfal. Szerintetek ez mitől van, és hogyan hidalható át a probléma? A kopott gyári kapcsoloján minden világit és müködik folyamatosan, csak nagyon el van kopva és ezért kellene cserélni.
Az elmúl 2 hét tapasztalata, hogy 3 óra alatt annyit melegít rajta, hogy már indításkor kimozdul a vízhőfok mérő mutatója szóval nem csak az olaj de már a blokk is melegszik addigra. És ez alatt csupán 1 kW-ot fogyaszt ami felénk kb 100ft. Úgy gondolom ennyit simán megér a dolog. Az egész cucc 40e-be került postával együtt, Felszerelését meg szerintem bárki meg tudja oldani otthon, de ha nem akkor szívesen segítek :)
Nekünk 2005-ös évjáratú 1.6 FSI van. Váltója lett javítva a gyári csapágy hiba miatt 420e. Vezérlés csere okoskerék miatt 310e. Ezen kívül más baja szerencsére még nem volt. 1 hete raktam bele DEFA motor előmelegítőt, bízok benne, hogy hasznára válik.
javasolnám kontakt spray-t a gyújtáskapcsolóba, nekünk belső takarítás után produkált ugyan ilyen jelenséget mert a pára bemosott valami piszkot az IMO érzékelőjéhez és nem fogta egyik kulcs jelét sem. Azóta tökéletesen működik.
Szevasztok. Touran 1.6 FSI-t, vagy 1.4 TSI-t vennék. Még a 2.0 FSI is tetszik. Dízel nem kell több. Nem tudom mennyire igazak, hihetőek a horrortörténetek lánc-, vezérlés-, turbó téren...Bármilyen jótanácsot, infót, segítséget megköszönök.