Dunaújban helyiben (mert helyközis) van egy kocsi, amin megy a kijelző, de az is a régi vá-t mutatja. Az összes többi kocsit táblázzák, de legalább ott irányhelyesen forgatják mindig a sofőrök.
S még a BKV-s sulinet sír. Ami itt megy Dunaújban az a legsötétebb Románia. :D Nagyon bírom.
Kész mázli, hogy minap csak ezért leszálltam Siófokon: a helyi agresszív kismalac vezérgépét, az indokolatlan csuklóst visszavitték 'fejérvárra, az ottani szolgáltatásbővítésre hivatkozván: http://hbweb.hu/fg/fg03101/kepek/gsr172siof2107c.JPG
Miért van az, hogy a CAF-okon az elvileg valahol megálmodott "normális" sárga szín van, míg az n+1-ik felújításáról kijött Tátra teljesen narancssárga? A RAL kódok nem egységesek a világon, pl.: a VJSZ más táblázatot kapott meg? Vagy a spanyolok a hülyék, hogy normális sárgát tudnak fújni?
Gyakorlatilag ugyanez van a buszoknál is. A Skyblue-t még nem sikerült elbaszniuk, de múltkor láttam a 32-esen egy Ik 435-öst ami inkább fekete volt, mint BKV kék. Azt a "gyári" ikarusos BKV kéket sehol nem tudják produkálni.
Vajh milyen (szétrohadt, ezeréves) Credot vehetett a Joványbusz? A két csitáró és az Ex Mr. Reisenes MAN az látható a videón, a Credo érdekelne :D Biztos valami volán selejt.
Valamelyik nagytudású félmester kitalálhatná, hogy rövid pőrekocsikat kéne kötni legalább az újabb ki sem fizetett vasak elé, aztán úgy ki az ucccára... :)