sziasztok. BALTECH!!!élszmég? mivan veled ?? a hungarocel jojak látcik meg néztem a képeket de hát a részletek a fontossak ezt már ismerjük. beszélni kéne csakho hol és mikor lehet zavarni? irjál vagy hivjál csak mihamarabb.
A tátra azért nem lebeg mert rajta van a plató és így már nagyon nehéz a gép:-):-).
Igazából csak az marad hogy az ember találgat honnan lehet sok levegőt szerezni, vagy rászán 1 ventire 100e ft, és úgy álligatja ahogy akarja, vagy ez. Én azegyszerűbbet választom, de azaz igazság hogy eddig bármin akartam spórolni az mindíg drága volt.Vagy ha az olcsó is jó volt épp akkor, de a végén csak vettem valami mást és akkor már volt valami fölösleges kacat amit úgy gondoltam majd eladok és azóta csak kerülgetem.Az a baj ezzel a hajóval hogy tudom nem ez lesz a befutó.
Nagyon jó volt arra hogy megtudjam mire vágyom, és így erre nem akarok költeni, sokat.Nagyon jó ez az építés és örülök hogy megcsináltam az igényeim szerint a hajót csak épp a test nem olyan amit szerettem volna.Szóval ez marad a szín alatt, esetleg télen bohóckodunk majd a kollégákkal vele, de inkább keresek egy kész működő darabot amit kifizetek és használom.Valami 2 személyes bringa kéne beülős, és nem ráülős,2 motoros, ami valóban 2 éltű, víz -fű- zúzottkő-aszfalt-beton, sóder-homok, minden terepen jól megy.Mindegy lehetne ezt még ragozni.Jó legyen, és üzembiztos.
Amit átalakítottam még vizen nem is próbáltam ki.Ugyan már van rajta hűtés, de félek így is megszorulhat, és télen szar lenne vizesnek lenni.
zsomi.vac! Eszméletlen jól tudsz érvelni a 6 hengeres motor venti mellet és a Tátra venti mellet. :) Tényleg jót mosolyogtam magamban. és ezt nem rosszindulatból. Nem is tudok felhozni semmit ami miatt ne működne, hacsak azt nem, hogy sem 6 hengerest sem pedig Tátrát nem láttam lebegni. :) Bár lajosbá elvei és elmélete ha nem változott (100 paci alatt nem motor a motor) akkor a 6 hengeres lesz a megoldás neki is....
Lajosba.Láttam kerestél de külhonban voltam, és oda nem viszek telt mert borzasztó drága használni, ha pedig telefonálok, nem marad pénz hajót építeni.Sajna nem látom miért van 10 cm hely a hozzászólásodnál, gondolom valami kép lehet,de nekem nem jelenik meg.Így viszont nem tudom melyik ventire kérdezel.Amit én már az elejétől bivajnak tartok azt még ki sem próbáltam,az egy 6hengeres turbódizel 15000ccm-es léghűtéses munkaggép hűtőventije.Én azt gondoltam ha ekkora motort meghűt, ami 2-3000 körül forog órákon keresztül, és kb 1:1 arányban hajtja a ventit a főtengely akkor ha én nekiugrok 7-8000 körüli fordulattal akkor ez helikopterré varázsolja a 150Kg-s légpárnáshajómat.Ha ez nem válik be akkor ott a tátra venti .Na az már a közúton is ismert fütyüléssel hívja fel magára az ember figyelmét ha fütyül akkor ott fordulat is van, és ahol sok a hő ott sok levegő is kell.Tátrát én még nem láttam megszorulni, de még munkagépet sem.
nemtüntem el csak nagyon sok a melom.amugy igazad van,de a modell félig kész.a test megvan.lehet hogy a motorral bajba leszek, mert amit gondoltam az ugylátszik gyenge lessz.ventit akartam 110mm-est de kicsit nagyobb és nehezebb lett a test.
Ugyan olyan venti kellene mint amit tolónak használsz, csak levágni a lapátvégeket kb 600-as átméróre, utána a fokokkal, és a lapátszámmal tudsz játszani.