Üdvözlök mindenkit, 2015 suzuki swift kevés km. csak jobb oldalon jön a meleg levegő fűtésnél,bal oldalon lehül a levegő.Középen langyos.Szerviz szerint 150 ezerért radiátor csere.
Az autó külföldröl lett behozva de szervizelve volt rendesen.
Köszönöm a segítséget. De végül kiderült, hogy sokkal egyszerűbb a történet: meghalt az akksi. Csak ilyen furcsán csinálta: egyik nap még jól működött, másnap az első indításnál még szépen pörgette az önindítót, de nem indult be, a másodiknál meg már csak egyet forgatott és utána se kép, se hang.
Mint írtam is, próbáltam egy Ignis akksival, de ez is furcsán alakult: mivel jóval nagyobb, mint ami a Swiftbe kell, még a saruja is más méret, nem tudtam beszerelni, csak indítókábellel kötöttem az autóra. De a Praktikeres olcsó indítókábel nem bírta a megterhelést, csak alig-alig forgatta át az önindító a motort. A kábel viszont jól felmelegedett.
Szóval kapott a Swift egy új akksit és újra minden tökéletes. Fölösleges volt az aggódás.
Segítséget szeretnék kérni. Jóöreg (22éves) Suzuki Swift egyik napról a másikra nem akar elindulni. A kulcsot elfordítva csak kattan egyet és kész. Az akkuk télen szoktak meghalni, ezért inkább az önindítóra gyanakszom.
Betolásra egyébként rögtön indul az autó. Töltővel feltöltöttem az akksit, próbáltam, de talán csak a legelső próbálkozásnál fordult egyet, aztán megint csak egy-egy kattanást hallani.
Próbáltam másik akksival, Ignisből vettem ki egy jóval nagyobb kapacitásút, ezzel egyet-kettőt forgott a motor, de inkább csak erőlködött, és nem indult be. (Az Ignisbe visszatéve normálisan működött tovább az akksi.)
A neten nézelődve olyasmiről olvastam, hogy ilyen hibajelenségnél lehet, hogy nem az önindtóval van a baj, hanem csak az önindító mágneskapcsolójával. Erről mit gondoltok?
Próbáltam kioperálni az önindítót, de nem sikerült. Alig férek hozzá a szerszámokkal, és mivel 22 év alatt jól összegyógyultak az alkatrészek (ezalatt soha semmi motorikus baja nem volt az autónak, másmilyen sem nagyon), elég reménytelennek látom a dolgot. Szerelőhöz meg csak emiatt nem szívesen vinném.
Sziasztok! Egy 2006-os Suzuki SX4 (benzines, 1.5-ös) műszerfalán világít a sárga motorhiba lámpa. Közeli márkaszerviz lambda szonda hibát olvasott ki (P0137). De azt javasolták, legalább 2x ürítsem ki a tankot és ha akkor is jelez hibát, menjek vissza. Szerintetek mit tudnék tenni, hogy a probléma orvosolva is legyen? Ez a válasz nekem olyan, hogy fogalmuk sincs mi a gond.
Anno én is kipróbáltam az 5w-40-es olajat. Aztán visszaálltam a 10w-40-re. Az az igazság, hogy úgy voltam vele, amit a mérnökök kitaláltak az biztos nem véletlenül van. Meg aztán nem is igazán tapasztaltam előnyt a másik javára.
Viszont az is igaz, hogy problémát nem okozott az 5w-40-es olaj. Szóval szerintem azt az olajat rakd bele amelyik neked szimpatikusabb.
Egyszer volt benne 5W-40-es, nem volt vele probléma. Aztán találtam 5W-30-ast jó árban, így hát az került bele kétszer legutóljára és ezzel sem volt probléma. Semmiféle észrevehető olajfogyást nem tapasztaltam eggyik fajta olajjal sem. Nem volt fogyás sem 40-el sem a 30-al. Nem tudom mik a tulajdonságbeli különbségek a két olaj között így nem tudom, hogy melyik viszkozitást lenne érdemesebb használnom. Annyit vettem észre, hogy a 30-assal talán egy nagyon picike idővel hamarabb épül fel az olajnoyomás indításkor és talán fülre egy kicsit selymesebben jár a motor. Igazábol kicsi különbséget vettem csak észre ezért nem tudom, hogy most inkább 5W-30-al vagy 5W-40-el használjam a kocsit.