Hmm, ezek a fekete lyukak az éterben.... Nem tudom, de mintha volt róla szó, hogy valahol lehet(ne) csináltatni első szőnyeget. Mondjuk én tavaly voltam akkora balf_sz, hogy kidobtam a gyárit anélkül, hogy levettem volna róla a mintát. Valakinek esetleg van ilyen "szabásmintája"?
Lámpaügyben térjünk vissza, h anem lesz ilyen hideg. Mindenki gyűjtögesse a foglaltokat, mert azt tudom átépíteni. Kiváncsi lennék, budafokon mennyit kérnek egy újért.
Amit meg kellett csinálniuk azt szépen megcsinálták. Én még színbeli eltérést sem vettem észre, amikor fényezték. Szóval valószínűleg odaviszem megint. Csak nem tudom, hogy várjam meg a tavaszt, vagy pedig most vigyem el...
(Ha nem gond, egy név+telefonszám is kéne majd privátban, akinél konkrétan csináltattad az autót, mert szemlátomást jó munkát végzett! Remélem, nem túl drágák...)
Annyiban azért szerencse, hogy nem a nemrég cserélt oldalát kapta el, hanem, azt amit amúgy is meg kellene nézetni. De hát akkor is kidobott pénz az ablakon..
Fényező: Kövesdi Kft. Budafok - Huszonsokadik kerület, Ánizs utca 3,
Engem is érdekelne a Tied; fehérben - főleg, ha hibátlan a fényezés - gyönyörű lehet. És jó! :-) Kényes szín a fehér, de nagyon jól áll egy 480-asnak! Mondjuk én sem panaszkodom, a piros legalább úgy illik hozzá, bár a legtöbb autó esetében a "ki nem állhatom"-kategóriájába tartozik nálam ez a szín.
Amúgy nyilván ezen is lenne mit csinálni még, főleg - Gotha autójához hasonlóan - ezen is aktuális a hátsó kerékívek cseréje+fényezése, de annyira nem tarthatatlan még az állapot, hogy ne tudna várni a dolog 1-2 évet még. Nyilván akad még rajta ez-az, de a többszázezres tétel szerintem tényleg eltúlzott, alapvetően egyben van a gép. Na majd összehozzuk!
Akartalak már hívni: én is hasonlóképp jártam egy hete, amikor is a körúton egy majom az első lökhárító bal csücskén szépen leszedte a fényezést, amely pattogzik lefele... Egy tenyérnyni hely mindössze, de bosszantó a piros fényezés mellett éktelenkedő fehér folt. Szóval a segítségedre lenne szükségem annyiban, hogy majd add meg kérlek a fényeződ elérhetőségét! A közeljövőben jelentkezni fogok, köszönöm előre is!
Ui.: névjegykártya? betétlap? bocsi? Ugyan, ebben a böszme 2007-es Magyarországon semmi jóra/emberi ne számítson az ember. Ungarische Virtschaft!
Hát igen, most nekem is lesz munkám vele. Tegnap valaki jól meghúzta a Mammut parkolójában a jobb oldalát (ajtó + hátsó elem). Fakk. Kicsit szorul a kilincs, meg egy kicsit be is horpadt, persze névjegykártya, vagy valami bocsi felirat sehol... Úgyhogy fel kell keresnem fényezőéket az ánizs utcában....
Az biztos, hogy konkrét autója válogatja az állapotát. Szívesen megsasolnám már a KisSzutykodat, összevetném az enyémmel. Szerintem *bármelyik* 480-ason tudok találni 2 hónapra, néhány százezerre rúgó munkát... :-P
Dehogy unom! Épp azon filózgattam, hogy miképpen lehetne behozni mégegyet és legalizálni: — Itthon veszek egyet. (Ja. Ha lenne még jó darab.) — Kivárom a regadó eltörlését. (Addigra efogynak a 480-asok :-((( ) — Befizetem a regadót. (Mennyi is? 2 milka? Inkább nem.) — Elmegyek az Alfa topikba és kiokosodok külföldrôl behozott autók itthon megvett donor alapján történô legalizálásából. (Állítólag ott mindenki ezt csinálja. Állítólag. Csak az a bibi, hogy a 480-ast szeretném eredetinek megtartani, eredeti számokkal...)
Gyakran ülök (és ültem) 2-3 éves autónak nevezett tárgyakba, nem alaptalanul mondtam... Suzuki, Renault. Hadd ne okádjam itt szét a virtuális teret azügyben, milyen (lesújtó) tapasztalataim vannak. A többire csak annyit: valószínűleg R100 mondja jól, miszerint konkrét autója válogatja. Innen már nem egy ember látta az autót, így ennek tudatában jelentem ki, én (és korábban csdani) szerencsés vagyok. (Nyilván még egy Bentley-nek is megvannak a maga sajátos betegségei és azt is le lehet amortizálni.)
Ambivalencia? Ugyan már... Én csak objektíven szemlélem az autót, de ettôl még szeretem, a hibáival együtt. Az nem valós, hogy a 480 hibátlan vagy problémamentes kocsi lenne, ennek éppen az ellenkezôje igaz. Szerintem nyugodtan kijelenthetô például, hogy a Volvonak nem volt még egy ilyan silány modellje, mint a 480. Ez tele van konstrukciós hibákkal, ahogy össze van szerelve az borzasztó és a felhasznált anyagok meg sem közelítik a svédektôl megszokott szintet. De ettôl még nagyon élvezetes vezetni és ha egyszer összekalapáltad, akkor viszonylag megbízhatóan használható, ha megkapja mellé a mindennapi figyelmet... Plusz nagyon egyedi, nagyon izgalmas és nagyon szerethetô. Ha nem lenne az, én már régen betoltam volna egy bontóba, vagy felgyújtottam volna valamelyik árokparton...
"...ténykérdés az is, hogy az immár 17 éves 480-asom állapotát sok "mai", 2-3 éves, gyakorlatilag új autó megirigyelhetné."
Nehara, de ezt nem tudom tényként elfogadni. Ülj már bele egy 2-3 éves autóba, oszt ébredj fel :-)))
"A beázást például hírből sem ismeri: sem korábban, sem most nem ázott be."
Ezzel vagy hihetetlen szerencséd van, vagy csak nem találkoztál még a vízzel. A 480-ast a svédek csónaknak is becézik, mert kb olyan könnyen jut bele a víz mint egy ladikba. :-D
Én törődök is vele! Most pl itt szárad a nappaliban a csomagtartó szőnyege! Azért lehet valami Fargo cinizmusában, hiszen itt visszaolvasva elég sokan panaszkodnak beázásról aminek a gazda gondosságához nem sok köze van. Természetesen a kritikus látásmód nem zárja ki a rajongást (sőt!), nyilván egy kívülállótól nem is tűrném el, de itt "egymásközt" azért beláthatjuk, hogy van a kritikáknak némi alapja! A magam részéről mivel "játszóautónak" tartom, igyekszem sportként felfogni a napi megpróbáltatásokat, hiszen egy Corollával nem kunszt pontosan érkezni! Nyilván, ha ezen múlna, hogy a gyerekek beérnek-e a suliba nem lennék ilyen megértő a hisztijeivel, de így tekinthetem egy jó poénnak, ami nem utolsó sorban hozzásegít, hogy megismerjelek benneteket! Tehát, szép a hurráoptimizmus, de csak őszintén a véleményeket!
...gondolom a városi fogyasztás "versenyt" elbuknám 2literes automatámmal...:) De azért kellemes meglepetés, h.annyival nem is több mint gondoltam..(az 1,7-esekhez képest..):) ..A felvetéshez csak annyit:1autó milyensége,és állapota miatt, nem tehető csak az autó felelőssé...azért az a gazdájáról is árulkodhat... a 480-assal általában 1kicsit többet kell törődni...vagy nem?:)
Gondolom magad is tudod, hogy mindez úgy nem igaz, ahogy van. Nemcsak hurráoptimista nem vagyok, de a 480-as minimálisan sem ipari hulladék. "Mai szemmel"? Tudod mit? 'sten ments egy "mai" autótól, amely "mai szemmel" nem ipari hulladék...
Nyilván elfogult is vagyok, de ténykérdés az is, hogy az immár 17 éves 480-asom állapotát sok "mai", 2-3 éves, gyakorlatilag új autó megirigyelhetné. A beázást például hírből sem ismeri: sem korábban, sem most nem ázott be. Az alapjárat sem ingadozik (ugyan magas, de ezt csak be kell állítani, amely eddig nem történt meg).
Hogy őszinte legyek, nem igazán tudom mire vélni azt az ambivalenciát, amelyet részedről érzek, de nyilván okod van rá.
Mondjuk ha a fogyasztás konstans, akkor érthető, hogy az ember minél több lovat szeretne beterelni a mociháztető alá. Bár azért szívesen megnézném, mekkora a különbség a 120 illetve a 160 le között, mert így ránézésre elég sok, pláne egy alig egy tonnás kocsinál...
Ne higyj Hurráoptimistának, ô horráoptimista :-))) A 480 egy igazi szutyok, mai szemmel ipari hulladék. A megbízhatósága a nullához konvergál, "összeszerelési minôség" nála nem létezik, az anyagokat abból csinálják, ami máshol a selejt :-))) Maga a kocsi imádnivaló. Egy átlagos példányt 2-3 év alatt talpra lehet állítani. De az is állandóan be fog ázni, havonta minimum 2 bosszantó hibát produkál és az alapjárata pl csak az esetek 5%-ában lesz hibátlan...
"Rich mod", kb 160-180 lóerô. :-D Egy brit ficak (Richard Pruen) csinálja, profi chiptuning. Kell neki küldeni egy ECU-t, visszaküldi átépítve. Megy mint az olajozott villám :-)))