Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maseratisti Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14556

Na akkor 2 opció van még. Angol honlapról bontott (több kocsit is bontanak, ghibli, qp IV) vagy elmenni a Kárászy féle lengéscsillapítósokhoz. Eurocentertől nem messze kifelé a vörösvári/bécsi út környékén vannak.

Előzmény: budaörsi polgár (14555)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14555

Helyzetjelentés:

 

- Ezred Utca, 175 000 ft / db

- Wallis, cca. 400 euro / db + szállítás ( 30e ft-ért nem tudom mit nézett ki elsőre a sasszem )

- az angol linken levő nem belevaló, noha valóban olcsó

 

Azaz továbbra is emelőn pihen a jószág...

Előzmény: maseratisti (14553)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14554

Köszi a linket is, továbbítottam.

Maranello-modena az ezred utcában: vezetékes tel. kikapcsolva, weblap nem működik, mobil él, visszahívást ígért holnapra.

Wallis: oldalanként cca. 30 000 ft

Előzmény: maseratisti (14553)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14553

Lehetnek is szkeptikusak:

 

Ez az ár a módosítás előtti rugó 

http://www.eurospares.co.uk/searchResult_one.asp?S=376600333&TM=3&TMo=511&TA=1&TB=28644

 

A másik széria rugója (ami a v8-asban is van) 300 euro körül van/db

 

Ezért mondtam hogy be kell azonosítani hogy melyik kell.

 

Előzmény: budaörsi polgár (14552)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14552

Köszönöm, az infót továbbítottam a szerviznek, de egyelőre kissé szkeptikusak az árral kapcsolatban, mert túl alacsonynak tűnik...

Előzmény: maseratisti (14551)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14551

sőt, ha már szét lesznek szedve a gátlók, én mindenképp (ha kell, ha nem) cserélném a gumiharangokat, ütközőt, ész egyéb bizbaszokat is benne, mert ezek is 1-2 eurós tételek. (szállítás meg ugyanannyi 2 alkatrészre is mint 10-re

Előzmény: budaörsi polgár (14548)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14550

félreérthetően fogalmaztam, szóval a két első rugó+szállítás kb 100 euro, azaz kijön 30.000-ből.

Előzmény: maseratisti (14549)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14549

Áááá, két első spirálrugót keres mert párban cserélendő :-)

 

Hogy értelmes infóval is szolgáljak, ezt mindenképp a gyárból kéne rendelni. Van ugyanis kétféle hozzá ami csak az alvázszám, és a gyári adatbázis egyeztetésével pontosítható. 

Amiért azt mondom hogy gyári kell az az hogy "filléres" alkatrészről beszélünk. 26 euro darabja. A két első rugó + szállítás kijön harmincból. Ezért se keresgélni,  se kockáztatni az ebayes, vagy bontott darabokkal, szerintem nem érdemes. Tuning cuccok magasan többe kerülnek, és passz hogy mennyit használ. Max ha komplett kittet cserél az ember.

 

Maranello-modena az ezred utcában vagy a wallis mint hivatalos kereskedő gondolom tud segíteni mind a beszerzéssel, mind adatbázis szinten. 

Előzmény: budaörsi polgár (14548)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.21 0 0 14548

A lent említett Maserati Quattroporte keres egy bal első futómű spirálrugót...

budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.21 0 0 14547

Annak, aki előtte elszakította a vezérlését, mert a szervizbe már működésképtelenül került...

Előzmény: maseratisti (14546)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14546

Nem nagyon értem kinek nem elég az a 306 ló ami a primatistban van ..

Előzmény: shami (14545)
shami Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14545

Ja, és 400 lóerős lett biztos, mint a többi "tuningolt" Maserati...

Előzmény: budaörsi polgár (14543)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14544

Hmmm... eladó a sötétzöld ghibli is... 

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri36ppp.htm

 

budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14543

Üdv,

 

a Budaörsi Úti Maserati Quattroporte-val ma találkoztam a lakatosomnál, épp emelőn pihen kisebb gondokkal.

1.9m ft-ért vette meg valaki, nem tudom, hogy itteni olvasó - e, de ha segítség kell a motorjához, Budaörsön van az MTM Tuning hivatalos Mo-i képviselete, ( Audi tuning ) 25 éves ismerőseim és 2 éve ők szedték gatyába a kék Ghibli Primatistet + egy kicsit tuningoltak is rajta...

Seicilindri Creative Commons License 2014.01.15 0 0 14542

Szia!

 

A CD-n összegyűjtött anyagok vannak a Biturbokhoz, szervízkönyv, alkatrészlisták stb. Előélet-dokumentáció nincsen. Gumik 2007-esek, ha azok vannak rajta. A belső térben a zörgést okozhatja a kormányoszlop alsó csuklójánál található műanyag szilent kikopása, már nálam is berezonált néha. Kapható íbéjen: http://www.ebay.de/itm/Buchse-Halterung-Lenksaeule-MASERATI-Biturbo-Ghibli-Shamal-Original-NEU-/151114176798?pt=DE_Autoteile&hash=item232f1b591e.

 

A lefejelés inkább lábon múlik, szokni kell a hidraulikus kuplung pedálerejét. A megtett km-ből ítélve az eladó sem sokat használta, gyakorlat teszi a mestert. Motorhang tekintetében nehéz megítélni, mi a darabos. A biturboknak sohasem volt surrogó hangjuk, vadiújan sem. Keress a Youtube-on olyan videót, ahol hallani járó motort, hogy legyen összehasonlítási alapod!

 

Üdv! Attila

Előzmény: Sumatt (14540)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.14 0 0 14541

Azt hiszem lesz mit olvasgatni a hétvégén. :-)

 

Köszi Shaminak az ügyintézést.

 

Tényleg gyönyörű könyv, bár az így első átlpozásra is látszik hogy a teljes 100 évnek 5000 oldal is kevés lenne. Biturbók picit kevesebb figyelet kaptak a típusok közt, de sebaj :-)

 

Sumatt Creative Commons License 2014.01.11 0 0 14540

Köszi az infókat!

Megnéztem az autót, de egyenlőre nem tudtunk megállapodni a tulajjal. Nem engedett vezetni, én meg az anyós ülésről nem alkudozom komolyan. :(

Mindenesetre egyben van még mindig. Kicsit darabos volt a motorhang (mondjuk 4 ezerre sem pörgette fel). A kilóméter óra nem mutatja a sebességet. A beltérben valami irdalmatlanul csörgött, amit nem találtam meg. Egy picit megindult a rozsda a hátsó szélvédő alatt, és 9 éves gumik vannak fent. Ezt leszámítva nem találtam komolyabb kivetni valót.

A próbakörön minden egyes sebességváltáskor majdnem lefejeltem a szélvédőt az anyóson: ennyire lent fog a kuplung vagy ez a lábon múlik?

 

Mutatott nekem egy CD-t a tulaj, amit tőled kapott. Azon mi van?

Az előéletéről is van rajta valami, vagy csak ami nálad került bele?

 

Előre is köszi!

Előzmény: Seicilindri (14536)
Seicilindri Creative Commons License 2014.01.11 0 0 14539

Beszoptam!

Előzmény: maseratisti (14538)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.10 0 0 14538

Neeem, az Sárosi Pisti volt. Ő sipisti néven fut a fórumon.

 

Nálam megtévesztő a nick választás, mert a maseratISTI-ből mindenki az istvánra asszociál, pedig csak maserati rajongót jelent többesszámban. Sokminden foglalt volt mikor regeltem, így ez lett. 

 

10 emberből 9 beszopja :-)

 

 

Előzmény: Seicilindri (14537)
Seicilindri Creative Commons License 2014.01.10 0 0 14537

Most jut eszembe, Maseratisti, ha Tőled vettem OCAP talpas gömbfejeket, akkor Te voltál ott, amikor megvették az autómat, át is nézted csöppet. Lehet, hogy az időpont nem teljesen stimmel.

Igazából részletkérdés.

 

Sziasztok!

Előzmény: maseratisti (14533)
Seicilindri Creative Commons License 2014.01.10 0 0 14536

Szia!

 

Saját szerelőm bíbelődött vele. Nemsok tennivaló volt rajta. A legnagyobb a kuplungcsere volt. 48e km-rel vettem, azért adtam el, mert volt mellette egy QPIV-esem is.

Alapjáraton, ha bemelegedett, nem szabad füstölnie, max pára lehet a hideg hátsó kipufszakasz miatt, páralecsapódás stb. Amikor eladtam, nagyon enyhe szelephangja volt, kicsit nagyobb volt a hézag a kelleténél. Ezt nem akartam beállíttatni, egyrészt nem volt olyan mértékű, másrészt jobbnak láttam, mintha nem lenne hézag, mert a motor épségének megőrzése szempontjából az a veszélyesebb. Egyébiránt az is igazolta a szelephézag körülbelüli helyességét, hogy nem volt teljesítményvesztés. Pörgetve gyönyörű hangja volt, 5000 felett pedig lúdbőröztető. Hivatalosan 6200-nél szabályoz le az elektronika.

Maseratistitől elnézést, összekevertem vki mással.

 

Üdv!

Előzmény: Sumatt (14534)
Sumatt Creative Commons License 2014.01.10 0 0 14535

Sziasztok!

 

Ma megyek megnézni a 2.24v-t. A motornál alapjáraton mire figyeljek? Zörejek, zajok, fordulatszám...

A kérdés ugyanez felpörgetve. Mi nem fér bele egy egészséges V6 biturbó hangba?

 

Azóta pislogok, milyen állati jól néz ki a Ghibli SS :))

 

Kösz

Előzmény: maseratisti (14533)
Sumatt Creative Commons License 2014.01.08 0 0 14534

Néhány kérdés eszembe jutott még:

 

Hová hordtad szervízbe? Il Topolinóba?

Mennyi volt az óraállás amikor megvetted?

Ráuntál, azért adtad el, vagy más (magányügy) oka volt?

 

Köszi szépen!

Előzmény: Seicilindri (14531)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.07 0 0 14533

Szerintem csak itt a fórumon segítettem :-)

 

2011-ben Antwerpenben a Reynderstraat 27 alatt laktam a kérdéses időpontban :-)

Jó volt a kilátás a nappaliból a Katedrálisra.

 

 

Mondjuk egy 67-es Ghibli SS-t ott is megnéztem Antwerpen Suid-ben, szép szürkét, 107.000 euro volt :-) Esélyem se volt megvenni :-)

Előzmény: Seicilindri (14531)
Sumatt Creative Commons License 2014.01.07 0 0 14532

Szia Seicilindri,

 

Nagyon örülök, hogy felbukkantál! Azt hiszem, lenne néhány kérdésem az autóról, amire nálad jobban senki nem tud választ adni. Összességében már meggyőztetek arról, hogy ha 2.24V, akkor ez egy jó választás. Igazából mindvégig az volt a kérdés, hogy a 2.24V mint típus jó -e nekem.

A legjobb teszt persze az lesz, ha látom, kipróbálom.

Nem jöttem rá, hogy lehet itt privát üzenetet küldeni, mert szívesen felhívnálak egy alkalmas időpontban, hogy kifaggassalak.

Itt a számom, ha gondolod csörgess meg:

Voda wtg-gm-ga

 

Amúgy megnéztem ma gyorsan a QP IV-et a budaörsi úton. Tényleg nagyon szép állapotban van. Engem így első látásra nem fogott el a birtoklási vágy, de be sem tudták indítani (lemerült aksi), szóval nagyon sok nem derült ki.

 

Üdv,

Mátyás

Előzmény: Seicilindri (14531)
Seicilindri Creative Commons License 2014.01.07 0 0 14531

Sziasztok!

 

A 2.24v. az enyém volt 2005. januárjától 2011. áprilisáig. 62000km-rel adtam el egy szolnoki srácnak. A kuplungszerkezetet és tárcsát én cseréltem benne, kiemelővillával együtt, ami tényleg hajlamos eltörni. Azóta az autó 10ezret ha futott. Egyébként eredeti rajta minden, beleértve a felniket is. Ez gyárilag így jött ki, első szériás 224-es. A váltója még ZF, lent az egyes. A második szériában már bal fönt egy és Getrag gyártmány. Összesen a hűtőmaszk és a lámpakeretek azok, amik a második sorozatnak megfelelőek. Ez egyébként ilyen kisszériás olasz gyártónál nem ritka, hogy a módosítás időszakában keverednek egy kicsit bizonyos elemek. Eladáskor alkatrészként adtam hozzá többek között új váltótartó és motortartó szilenteket is. Füstölés és egyéb probléma nem volt vele, nagyon jó állapotú gép volt akkor, ment, ahogy kell. Kinézet és futott km alapján most is jónak tűnik. Olaj nem folyt, diffinél sem, turbók csapágyai rendben, rendszeres 10ezrenkénti szervíz, csak 10W60 olajjal használva (Valvolin és Selénia). Egyébként Maseratisti ott volt amikor eladtam, mert a vásárló itt a fórumon kereste meg, hogy segítsen neki a vásárláskor. Úgyhogy ismeri vmennyire a gépet csak nem emlékszik rá konkrétan. Azt hiszem Vecsésen a vásárló által ismert Fiat szalonban-szervízben nézték át a megvétel előtt.

 

Hirtelen enyi jutott eszembe. Ha vmi kérdésed van, szívesen válaszolok, ha tudok.

 

Üdv! Attila

Előzmény: Sumatt (14525)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.06 0 0 14530

Ha mégis sikerülne a hibátlan állapot akkor meg a TESCO parkolóban majd nekitolják a bevásárlókocsit :-))))

Előzmény: maseratisti (14529)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.06 0 0 14529

Én úgy látom hogy ezek az autók most vannak az áruk mélypontján, ettől már csak drágábbak lesznek, bukni tuti nem buksz rajta.

 

Ennél olcsóbban csak hulladékok vannak/lesznek.

 

Igazi áresést a 4200GT, Quattroporte V tulajok szenvednek el manapság. A pár éve 10-15 milla közt vett kocsikat most 4-6 milla között lehet (ha egyáltalán el lehet) itthon eladni. Kint se mennek sokkal drágábban.

 

Adalékként még a szervíz költségekhez: biturbóhoz kuplung tárcsa (típusfüggő) 179-350 euro között kapható, tehát a legdrágább is max 100.000 körül. Komplett kuplungszett is megáll 500 euro körül, és kb 100.000 km-t elmegy, ha nem idióta a tulajdonos.

 

Egy dologra készülj fel. Mindig lesz mit szerelni rajta. Hol egy csatlakozó lazul le, hol egy relé adja meg magát, hol egy csavar, vagy kárpitbolha a beltérben, de egy maserati soha nem hibátlan.

Előzmény: Sumatt (14528)
Sumatt Creative Commons License 2014.01.06 0 0 14528
Kösz az infokat, meg a bátorítást!
Már több, mint fél éve nézegetem mindkét hirdetést, de most lett aktuális. :-)

Ezek a költségek egyáltalán nem vészesek! Kb. mint a 156-os Alfa Selespeedem volt. :-)

Ha elviszik az orrom elöl a coupe-t, akkor jöhet a QP.
Egy dolog biztos, ezek az autók eladhatatlanok. Ez tantoritott el a QP-tól is: végig néztem a rohamos és kitartó árzuhanást. De már nem érdekel, legfeljebb rám rohad! :-)

Kösz még 1x

Előzmény: maseratisti (14527)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.06 0 0 14527

Amúgy a Quattroporte IV kevésbé sportos formája ellenére szinte ugyanazt a vezetési élményt adja mint a 224v, viszont magasabb komforttal és kicsit nagyobb luxussal a beltérben.

 

Én megnézném azt a kéket is amit az aprilia szalonnál hírdetnek. 2,2 milla. A formája az ízlés dolga, tény hogy a 224v sportosabb kocka, de ez is egy gyönyörű autó.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/quattroporte/maserati_quattroporte_24v_77.000_km-7522806

 

Személy szerint a QP IV-nél én a 2,8-as motor+ automata váltó kombinációra szavazok, de ez a gép ennyiért ajándék. 

 

Megnézték az Il Topolinós fiúk is akik láttak már életükben pár maseratit...linkelem a hozzszólást:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127054049&t=9024934

Előzmény: Sumatt (14525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!