Szerintem több volt az, csak nem merte összeszámolni. Azonban ez a modell igen komoly. A Pocher cég kezdte ezt még a 70-es évek végén, és azok sem olcsók:
Másik probléma a kuplung lenne.A régi kalapos kuplungszerkezet volt eredetileg bent,de elég rossz állapotúnak néz ki.Lötyög ,zörög a közepe,a rugó mondjuk jó.
Nem méregettem a lendkereket,de ha az újabb szerkezetet szerelném be, hozzá való kinyomócsapággyal,az gond nélkül beépíthető?Csereszabatosak az alkatrészek?
Wartburg 2T hengerfejet szerelnék össze,és a vízpumpa oldali csapágy alatt van két hézagoló lemez.Az mindenképp kell alá?Honnan lehetne ilyet beszerezni?Ezekkel a hézagoló alátétekkel mindig gondban vagyok.Sokszor ütköztem ilyen problémába.Nem szeretném a régi rozsdásat visszatenni.
Nalam regebben kabeltores volt az egyik felvezeto sarujanal (kulso szabalyozos). Nem ertettem sokaig, miert merul le gyorsan az akksi. Alapjaraton meg elaludt a gyujtasjelzo lampa, gyanut nem is fogtam. Aztan a generator felujitasakor derult ki a turpissag, hogy a harom fazisbol csak ketto toltott. :-)
Nekem hasonló tüneteket produkált, vagy 20 éve. Akkor még nem értettem a generátorokhoz, úgyhogy elvittem villamossági szerelőhöz. Az egyik fázistekercs volt tönkremenve, ezért volt az, hogy a másik két tekercs nagy fordulaton úgy-ahogy még elég energiát adott, de csak a legszükségesebb fogyasztóknak.
2T Waresz, belső fesszabós generátor problémám adódott.
Hazaérve, minden rendben, másnap arra lettem figyelmes, hogy a töltéshíány lámpa pulzál, haloványan ég alapjáraton, haladva nincs baj, nem ég, rámértem az akksira, alapjáraton semmi, emelt fordulaton fogat húzva 13,4 V környékén megáll.
Vastag piros vezetéket lebontottam róla, majd rámértem, 2V volt azt hiszem a maximum, alapjáraton
Szíj jó, kiszedtem a generátort, ránézésre nincs sérülés, szénkefék nem régiek, az egyik dióda sort kicseréltem (nem azt, amelyik a hátsó pajzsban van legalul , hanem a felső sort.) fesszabot cseréltem, de semmi változas.
Elfogytak a tippjeim, esetleg előgerjesztés? Mégis 1 dióda?
Támpont lehet, hogy az önindítónal matattam, bár aligha hiszem, hogy van köze hozzá.