Most olvastam a Kormányrendeletet. Tényleg felejtős a motorozás. Pedig ezzel nem kerülnék senkihez sem közelebb, mint 2 méter. És most a benzin is olcsó.
Először én is levakoltam hátul a csapot de a szmájli alakú tömítés hibájából így is foyt.
Ezért rendeltem egy új csapot, már ott figyel rég a tank alatt. :)
(volt kis izgalom mert a vám kivette a csomagot és a hat nap alatt amerikából ideért küldeményt további három hét után tudtam átvenni. A happy end, hogy mégsem kellett fizetni érte vámot és áfát.)
Igen, a primerre gondoltam, csak párhuzamosan egy auto project is zajlik, onnan a vezérműlánc.
Ezt így csináltam, tavaly az udvaron tologattam, tegnap meg állványon a kereket forgatva ellenőriztem. Mivel a lefelé lógást és a fölfelé emelkedést összegezve kell hogy kiadja a megengedett tűrést és mivel mindkettő mérési és leovasási pontatlansága is számottevő lehet, ezért csak saccolásnak tűnik mint precíz beállításnak
Mindegy. Elengedem a témát.
Hidegen állítottam, így az előírt tartomány 9,6-12,7mm. Ez szinte mindenütt megvan, a lánc egy pontján lazább 1-1,5mm-el. Így maradt. Azon a pontos meg kicsit lazább lesz...
Nekem is volt ilyen gondom. Levettem a benzincsap hátulját és aluból martam oda egy fedőt. Nem kell nekem semmi vákumos szir-szar, szeretem, ha minél egyszerűbb.
Ha arra gondoltál (ha nem) azt nézd meg, hogy beállítás után elforgatva a láncot tatja-e az értéket. A láncnyúlásnál gyakran előfordul, hogy nem egyenletesen nyúlik. Így ha beállítod adott pozícióba elforgatva teljesen más értéket kapsz.
Beállítottam. A motor szépen röfögött, a karbi és a visszatett fúvóka jól működik.
Mindeközben új project nézett be, a benzincsap csepeg erősen. Szétszedtem. A síkba húzás nem segíteni, a membránpár nem lyukas, de a szegecselés laza alatta átengedi a benzint.
A harley szalonba van új de csípős az ára, 25e.
Van a neten megoldás ha lemondok a tartalék funkcióról és a vákumos nyitás kényelméről és biztonságáról.
Az oemcycles.com on van amit ír, hogy jó az enyémhez, de valójában nem mert ebben rugó és golyó van, míg az enyémben a gyorsító pumpa házában van a golyó.
Tegnap este kimozgattam az úszóházból...(nem volt mit vesztenem)
Bele van zömítve tömítés nélkül. Szerintem vissza is megy a helyére csak már kidugítva.
Utána néztem és úgy látszik hogy azt nem lehet kicserélni. A fúvóka be van préselve az úszóházban. A Keihin nem add külön cikkszámot a Fúvókának. Az alapján úgy gondolom hogy nem kicserélhető.
A Boyesen nevű gyártónak van egy átdolgozott (tuningolt) úszóháza a Keihin CV karburátorhoz egy beállítható gyorsitóval és egy nagyobb teljesítményű fuvókával :