Keresés

Részletes keresés

Csg12 Creative Commons License 2005.01.02 0 0 210

Az ímél elment.

Az Ajkai Timföldgyárnak a  tulajdonában van az A26-098, a BOBO Kft. katalógusában találtam róla képet.

uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.02 0 0 209

 

Hali!

 

Én meg nem tudom elküldeni erre a címre. Ide írj: kleiber@axelero.hu

 

Titibi!

 

Mit tudsz az ajkai erőmű mozdonyairól? Azt hiszem, Bakony Power.

 

Nyáron voltam ott, de nem emgedtek be. Akkor volt egy dolgozó A26-uk, asszem 018. A biztonsági őr szerint állt még benn egy "hasonló, de kicsit más" mozdony. Állomásítási listák szerint van ott A21-es, plusz olyat is hallottam, hogy nemrég odavittek egy A21-est  Inotáról.

 

Mi az igazság?

 

H B

Előzmény: Csg12 (207)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.02 0 0 208

Cáfolom, az A29 009 biztosan itt van még, 09.-hóban jött vissza a Vasjárműből és dolgozik. Szerintem a vágányhálózaton áll valahol az A29 014, illetve az A25 064 és 065. A két A26-os, valóban dolgozik. Mégpedig A26 065; illetve a A26 098!

 

 

Előzmény: Csg12 (207)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.02 0 0 207

A TVGh nem a selejtezését várja, mert a gépet a finomító így vette a MÁV-tól leselejtezve. Lehet hogy tévedek,akkor előre bocsánat!

Ajkán szerintem már csak kéttengelyes német tolatók vannak, a Vasútbarát-tópikban van az egyikről kép.

 

uzsgyiremot:

Tudsz mélt írni a: gabri12@goldmund.axelero.net-re ,mert nem látom a méled csak a küld feliratot ami  nekem nem működik.

Jársz Pest közelében??

Előzmény: uzsgyiremot (205)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.02 0 0 206

 

Mit tudtok az almásfüzitői timföldgyárról és a mozdonyairól?

Kívülről a vonatablakból nézve elég elhagyottnak látszik.

 

 A Hajtó Bálint-féle lista szerint 7 háromtengelyü A26-os volt oda állomásítva. Működik még az a gyár? És a mozdonyok?

 

H B

uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.02 0 0 205

 

vasutTOM! Köszi a képet A29 013-ról, erről még nem volt fotóm!

 

Csg12!

Ha elküldöd a levélcímed mailben, postázom a képeimet CD-n, kiírhatod DVD-re. Szerintem jó ötlet. 

 

Ehhez a képhez mit szóltok? Valahonnan a netről szedtem, a készítőtől ismét elnézést kérek. Egy TVGh selejtezésre várva a Dunai Finomítóban

 

 

uzsgyiremot Creative Commons License 2005.01.02 0 0 204

 

Sziasztok!

 

Andrásnak, és másoknak is ajánlom a www.balatonivasut.freeweb.hu oldalt, itt sok kép, egyéb érdekesség található a fűzfői Nike vasútjáról.

 

H B

Előzmény: m61019andras (201)
vasutTOM Creative Commons License 2005.01.01 0 0 203
Lentebb írtatok a bakonyszentlászlói gépekről. Íme néhány kép 1995.07.09-én:
Csg12 Creative Commons License 2005.01.01 0 0 202

Jaja tök komoly, nem kamuzok! :-))

Előzmény: m61019andras (201)
m61019andras Creative Commons License 2005.01.01 0 0 201
Ez hihehettlen ! Ezek a gépek mind Balatonfűzfőn a Nitrokémia területén vannak?
Előzmény: Csg12 (200)
Csg12 Creative Commons License 2005.01.01 0 0 200

A Fűzfői KM Kft. gépe. Nem eladó, fell szeretné a cég újítani. A telepen van még két Bobó, egy Drezina,  egy 375-ös, kettő MD-40-es, és egy tűznélküli kismozdony!

 

 

 

 

Üdv

Csg12 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 199

Az index.hu fórumainak utolsó 2004-es hozzászólása!! Szervusz 2004!!!Pezsgőbontás!!! Újévi fogadalmak!!! Búék!!!

 

Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.31 0 0 198
Akkor Te még utánam fotóztad.8-) B.Ú.É.K!
Előzmény: Csg12 (197)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 197

Lemaradtak a képek!!

 

Szóval. A Szolnoki Papírgyár másik gokartja.

Valószínüleg ez az utolsó kép a kis maszoláról! ( Kábelműves ) R-I-P

Csg12 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 196

A szöveget rosszúl rakta be!!

Jónak tartjátok a DVD-s ötletet???

BÚÉK!

 

Csg12 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 195

Sziasztok!!

 

 

Az Egyesült Vegyiművek A21-046-os pályaszámú gyönyörű mazsolája!

 

És a vállalat másik mazsolája!! A21-016

 

Hát nem gyönyörű??

 

Belölről.

Még az eredeti Rába tábla!

 

A Szolnok Cukorgyár A25-öse.

 

A Szolnoki Papírgyár gokartja!

 

A Papírgyár mazsolája.

 

És a másik gokartja!

Valószínüleg ez az utólsó kép a kis mazsoláról! R-I-P

 

 

Mindenkinek sikerekben gazdag boldog újévet kívánok!!!

Üdvözlettel:Csg12

uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.31 0 0 194

 

Szerintem semmiképp se vegyünk biztosra semmilyen kijelentést. Ezek a dolgok csupán beszélgetésekkor kerültek elő. Csak kiindulási alapot nyújtanak.

 

Jó volna, ha utána tudnál érdeklődni, mi történt valójában a Zetorral és Dácsiával.

Remélem mindketten megvannak még.

 

Pénzem sajnos nekem sincs sok, max százezer forint:(

 

Most egy időre elbúcsúzom, jövő hét elején, esetleg szerdán jelentkezem a zalaegerszegi hírekkel.

Addig is hátra van egy mechanika vizsga....

 

Boldog Új Évet mindenkinek!!!!!!!!!

 

H B

Előzmény: Törölt nick (192)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 193

A Mazsola árát üzleti szempontok miatt nem akarták megadni. " Nem önre tartozik".

 

Iparvasúti  képekkel kapcsolatban új ötletem van: Mindenki akinek van képe írja ki egy cd-re vagy máshogy juttassa el pl.: hozzám és én MINDENKINEK kiírom DVD-re. Erre aztán jöhetnek videók is.

 

Éptekkel majd csak hétfőn lehet beszélni.

Előzmény: uzsgyiremot (187)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.31 0 0 192

"Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket."

 

Akkor nem selejtezett hanem leállított, vagy javítatlanul félreállított. A selejt azt jelenti nincs további tervük vele ezért, eladják szétbontják stb.......

Előzmény: uzsgyiremot (189)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.31 0 0 191

 

A Joó Ferenc oldalán levő lista szerint is átszámozták, méghozzá A23 001-re. Ezután a győri Cereol gyárban dolgozott.(?) Ott viszont ma már egy gép sincs. A21 030-at is nemrég vágták szét, pár alkatrészt átépítettek belőle A21 062-be. Ez a gép egy győri vállalkozó tulajdona, győrben üzemel tovább.

 

Úgy legyen, hogy még üzemben van, ez esetben jó volna megtudni, hogy hol.

Bakonyszentlászlón az átrakón mondta nekem egy dolgozó, talán a mozdonyvezető, hogy Moha-Rakodón vágták szét aZetorjukat, és hogy az egy egyiptomot megjárt gép volt.

Másnap el is mentem Moha-Rakodóra, ott volt a Zetor három tengelye, irányváltó, dízelmotor, vakforgattyús hajtómű. Félretéve szintén az említett győri vállalkozónak.

 

 

Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.31 0 0 190
Ugyanis én mértem szentlászlón, mielőtt eljött ajkára, és akkor még futóképes volt, bár kétségtelenül vékony. Azonban a gyáron belül ez nem játszik komoly szerepet attól még dolgozhatnának vele, de minek nekik ennyi gép? Lehet, hogy megindult a szerv kereskedelem. Azt hiszem fel kell hívnom a kapcsolataimat sürgős szimatolni való van! Mennyi gempád van? A26-es is belefér? Ill A25-ös? :))))))
Előzmény: uzsgyiremot (189)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.31 0 0 189

 

Hali!

 

Nekem Fehérváron mondták az iparvasúttal foglalkozó szerelők a fűtőházban, hogy mennek megpróbálni megvenni A29 014-et, mert leselejtezték kerékkopás miatt, és kell belőle nekik alkatrész.

 

Namost egyáltalán nem biztos, hogy a gépet emiatt szétvágják. Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket. Ebben benne van az is, hogy simán dolgozhat tovább.

 

H B

Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.31 0 0 188

"Szétvágták a szintén bakonyszentlászlói zetort,( talán A23 031) pedig ez egyedi volt, Egyiptomból jött vissza."

 

A zetor úgy tudom el lett adva és át lett számozva, ma is megvan. Ennek utána kell néznem.........................

Előzmény: uzsgyiremot (184)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.31 0 0 187

Hali!

 

Mennyit kértek a mazsoláért?

 

Matiz,adathalmaz ment!

 

A következő képet a gutorföldi szörnyről Kovács Tibor készítette:

 

 

H B

Előzmény: Csg12 (182)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.31 0 0 186

"Leselejtezték a bakonyszentlászlói A29 014-et, mert elkoptak a kerekei.Vajon azóta megvan még?"

 

Hmmm. Nem selejtezték le hanem helyet cserélt az A26 051-el (2004. 06. 12.-én). Ennek okai: Az ajkai bauxitrakodón volt két A26 abból egy általában állt, tehát ott felesleges volt. Ezután már csak egy gép szolgál a rakodón az pedig az A26 086.

Bakonyszentlászlón sajnos lassan megszünőben a bauxit bányászat. Így az általad említett A29 014 ott nem volt szükséges, mert annyira csökentek a tolatási teljesítmények. Viszont az A29 009 állapota az ajkai timföldgyárban annyira leromlott, hogy el kellett küldeni Sm-be javításra. Ezért, hogy ne a gyár A26-os gépei végezzék a tolatásokat az A29 014 Ajkára került, másnap pedig az A29 009 elindult Sm-be.

Mostanában viszon nem látom a szokott helyén a gyár két A25-ös gépét (064; 065), és valóban nem látom mozogni az A29 014-et. Honnan származik az infod a selejtezésről? Lehet ennek a dolognak utána kell járnom?

 

 

 

 

Előzmény: uzsgyiremot (184)
Vendégsín Creative Commons License 2004.12.31 0 0 185
Vendégsín:Hol készült a fekete A TVG-s kép? Eladó az a gép??

Rákospalotán a Növényolajgyárban, 2002. december 10-én. Nem tudom.
Előzmény: Csg12 (182)
uzsgyiremot Creative Commons License 2004.12.31 0 0 184

 

Hali!

 

Ne aggódj a szétvágott mozdonyok miatt, ha szeretnénk, előbb-utóbb hozzájuthatunk egyhez! Mióta az iparvasúttal foglalkozom, én is sok mozdonyt láttam eltűnni, pedig csak másfél éve kezdtem:

 

Szétvágták A21 070-et Pilisvörösváron. Mondjuk ebből már minden alkatrészt eladtak előtte.

 

Erre a sorsra jutott A21 075 is a Vasjárműből.

 

Gyékényesen alkatrészenként árulnak két A26-ost.

 

Kimondták a halálos ítéletet az ácsi A29-es, és A28-as fölött is.

 

Leselejtezték a bakonyszentlászlói A29 014-et, mert elkoptak a kerekei.Vajon azóta megvan még?

 

Szétvágták a szintén bakonyszentlászlói zetort,( talán A23 031) pedig ez egyedi volt, Egyiptomból jött vissza.

 

Szétvágták A23 041-et Mosonmagyaróváron. Azért az egyik lámpáját sikerült megmentenem a roncstelepről:) Hazacipeltem , pedig jó nehéz volt!

 

Mosonmagyaróváron az AlCüFer-nél szétvágták a hegyeshalmi zetort, két hegyesi A26-ost. A harmadik A26-ost is a bontótelepre vitték nyáron, de azt mondta nekem a tulaj,hogy ezt nem fogja szétvágni, talán alkatrészraktár lesz?

 

Soroljam még? Hirtelen csak ennyi jut eszembe.

 

Ez csak a Dunántúl, és csak másfél év!!

 

Jövő hét elején föl fogom hívni a bútorgyárat, vagy mozgósítjuk Swamplord kollégát, bár nem tudom, mennyire fog ráérni:)

 

H B

 

Előzmény: Csg12 (182)
tom sawyer Creative Commons License 2004.12.31 0 0 183
A nyékládházi A26-os üzemképtelenül áll x-éve, azonkívül technika történeti szempontból szart se ér.Az alváz meg van toldva a motor egy M31-esből származik, ezen kívül vannak rajta dácsia alkatrészek is képek vannak, majd délután teszek be.
Előzmény: Csg12 (182)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 182

Kedves Sinbiciklis!!

Tegnap hívtam a Kábelműveket hogy megkérdezzem a kis Mazsola árat.

Az illetékes pedig elmondta hogy a mozdonyt "bőven" egy héten belül adták el..

Ami felháborított:

1.A tolató motorja még müködésképes volt (amit az a tény is megerősít hogy a vásárló csak a motorját adta el)

2.Tudták hogy sok vasútbarát megszerette voln venni erre ""dufke csakazért is szétvágatják""

3.A kért összeg.............

4.Egy már szinte (talán nem is szinte) műszaki emléket így eltüntetni ha egy vasútbbarát veszi meg mindenki jobban jár...

Én utoljára OKtóber elején jártam ott. Állítólag a helyszínen ("ölték meg")

És ez már hanyadik ilíen mozdony amit az orrom előőt tüntetnek el!

 

Uzsgyiremot: Szerintem mindenképp hívd fel a bútorgyárat!!

 

Vendégsín:Hol készült a fekete A TVG-s kép? Eladó az a gép??

 

Mindenki:Nyékládházáz a kavicsbányában van egy Csehszlovák gyártmányú A26-os.

Aki bármilyen állapotú, bárhol lévő eladó mozdonyról tud írjon próbálok mindennek utánajárni..Holnap megyek az ÉPTEK-be "tárgyalni"

Előzmény: Sinbiciklis (180)
Csg12 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 181

Előzmény: Sinbiciklis (180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!