Hello mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni,ha lehet. Én is ipari mozdony-fan vagyok( voltam,mert mostanában nem vagyok aktív) és kedden Miskolcra megyek fotózni.Miket érdemes és konkrétabban hol lekapni? Tehát cégnevek és pontos helyek,címek kellenének. Előre is köszönöm!
A26 010 itt van biztosan az A21-es számát egyelőre én sem tudom. De az már régen nem dolgozik. Minap mind kettő rossz volt akkor az ajkai tartalékkal szerettek volna dolgoztatni. Vajon miért nem bérelnek egyet ilyenkor a szomszédból a Timföldgyárból.
Mit tudsz az ajkai erőmű mozdonyairól? Azt hiszem, Bakony Power.
Nyáron voltam ott, de nem emgedtek be. Akkor volt egy dolgozó A26-uk, asszem 018. A biztonsági őr szerint állt még benn egy "hasonló, de kicsit más" mozdony. Állomásítási listák szerint van ott A21-es, plusz olyat is hallottam, hogy nemrég odavittek egy A21-est Inotáról.
Cáfolom, az A29 009 biztosan itt van még, 09.-hóban jött vissza a Vasjárműből és dolgozik. Szerintem a vágányhálózaton áll valahol az A29 014, illetve az A25 064 és 065. A két A26-os, valóban dolgozik. Mégpedig A26 065; illetve a A26 098!
A Fűzfői KM Kft. gépe. Nem eladó, fell szeretné a cég újítani. A telepen van még két Bobó, egy Drezina, egy 375-ös, kettő MD-40-es, és egy tűznélküli kismozdony!
A Mazsola árát üzleti szempontok miatt nem akarták megadni. " Nem önre tartozik".
Iparvasúti képekkel kapcsolatban új ötletem van: Mindenki akinek van képe írja ki egy cd-re vagy máshogy juttassa el pl.: hozzám és én MINDENKINEK kiírom DVD-re. Erre aztán jöhetnek videók is.
"Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket."
Akkor nem selejtezett hanem leállított, vagy javítatlanul félreállított. A selejt azt jelenti nincs további tervük vele ezért, eladják szétbontják stb.......
A Joó Ferenc oldalán levő lista szerint is átszámozták, méghozzá A23 001-re. Ezután a győri Cereol gyárban dolgozott.(?) Ott viszont ma már egy gép sincs. A21 030-at is nemrég vágták szét, pár alkatrészt átépítettek belőle A21 062-be. Ez a gép egy győri vállalkozó tulajdona, győrben üzemel tovább.
Úgy legyen, hogy még üzemben van, ez esetben jó volna megtudni, hogy hol.
Bakonyszentlászlón az átrakón mondta nekem egy dolgozó, talán a mozdonyvezető, hogy Moha-Rakodón vágták szét aZetorjukat, és hogy az egy egyiptomot megjárt gép volt.
Másnap el is mentem Moha-Rakodóra, ott volt a Zetor három tengelye, irányváltó, dízelmotor, vakforgattyús hajtómű. Félretéve szintén az említett győri vállalkozónak.
Ugyanis én mértem szentlászlón, mielőtt eljött ajkára, és akkor még futóképes volt, bár kétségtelenül vékony. Azonban a gyáron belül ez nem játszik komoly szerepet attól még dolgozhatnának vele, de minek nekik ennyi gép? Lehet, hogy megindult a szerv kereskedelem. Azt hiszem fel kell hívnom a kapcsolataimat sürgős szimatolni való van! Mennyi gempád van? A26-es is belefér? Ill A25-ös? :))))))
Nekem Fehérváron mondták az iparvasúttal foglalkozó szerelők a fűtőházban, hogy mennek megpróbálni megvenni A29 014-et, mert leselejtezték kerékkopás miatt, és kell belőle nekik alkatrész.
Namost egyáltalán nem biztos, hogy a gépet emiatt szétvágják. Lehet, hogy leselejtezett állapotban addig van, amíg nem kap új kerekeket. Ebben benne van az is, hogy simán dolgozhat tovább.
"Leselejtezték a bakonyszentlászlói A29 014-et, mert elkoptak a kerekei.Vajon azóta megvan még?"
Hmmm. Nem selejtezték le hanem helyet cserélt az A26 051-el (2004. 06. 12.-én). Ennek okai: Az ajkai bauxitrakodón volt két A26 abból egy általában állt, tehát ott felesleges volt. Ezután már csak egy gép szolgál a rakodón az pedig az A26 086.
Bakonyszentlászlón sajnos lassan megszünőben a bauxit bányászat. Így az általad említett A29 014 ott nem volt szükséges, mert annyira csökentek a tolatási teljesítmények. Viszont az A29 009 állapota az ajkai timföldgyárban annyira leromlott, hogy el kellett küldeni Sm-be javításra. Ezért, hogy ne a gyár A26-os gépei végezzék a tolatásokat az A29 014 Ajkára került, másnap pedig az A29 009 elindult Sm-be.
Mostanában viszon nem látom a szokott helyén a gyár két A25-ös gépét (064; 065), és valóban nem látom mozogni az A29 014-et. Honnan származik az infod a selejtezésről? Lehet ennek a dolognak utána kell járnom?
Ne aggódj a szétvágott mozdonyok miatt, ha szeretnénk, előbb-utóbb hozzájuthatunk egyhez! Mióta az iparvasúttal foglalkozom, én is sok mozdonyt láttam eltűnni, pedig csak másfél éve kezdtem:
Szétvágták A21 070-et Pilisvörösváron. Mondjuk ebből már minden alkatrészt eladtak előtte.
Erre a sorsra jutott A21 075 is a Vasjárműből.
Gyékényesen alkatrészenként árulnak két A26-ost.
Kimondták a halálos ítéletet az ácsi A29-es, és A28-as fölött is.
Leselejtezték a bakonyszentlászlói A29 014-et, mert elkoptak a kerekei.Vajon azóta megvan még?
Szétvágták a szintén bakonyszentlászlói zetort,( talán A23 031) pedig ez egyedi volt, Egyiptomból jött vissza.
Szétvágták A23 041-et Mosonmagyaróváron. Azért az egyik lámpáját sikerült megmentenem a roncstelepről:) Hazacipeltem , pedig jó nehéz volt!
Mosonmagyaróváron az AlCüFer-nél szétvágták a hegyeshalmi zetort, két hegyesi A26-ost. A harmadik A26-ost is a bontótelepre vitték nyáron, de azt mondta nekem a tulaj,hogy ezt nem fogja szétvágni, talán alkatrészraktár lesz?
Soroljam még? Hirtelen csak ennyi jut eszembe.
Ez csak a Dunántúl, és csak másfél év!!
Jövő hét elején föl fogom hívni a bútorgyárat, vagy mozgósítjuk Swamplord kollégát, bár nem tudom, mennyire fog ráérni:)