Igen, jo, de azert, mert ott a f1 vezetosege, az fia baromi szigoruan nezi, ha vmimszar, akkor kuka pl aznf1 rendzesi joga, tehat kulso nyomasra teljesiteni kell a minoseget. Ha pl katyuznak vmelyik kis utcaban, azt senki sem ellenorzi, uh azt dobalnak a godorbe es olyan minosegben, ahigy csak akarnak.
Szerintem meg igen, a nemzetek kozitt eleg nagy kulonbsegek vanak gondolkodasban, tervezesben, stb. A magyarok minidg a eossz oldalon voltak es vannak is. Azt hisszuk h amitbkitallalunk azzal verjuk majd a tobbi nemzetet, de kb sosem. Eleg megnezni az bpesti ejegyet, egyedit akartak, nem masoltak volna fejlesztessel csak azert sem es jol besultek.
en kikuldenek egy nagyobb csapatot monjduk parizsba, nezzek meg h az rer (ottani kulvarosi vasut) mikent valosult meg, tanulmanyozzak, es adaptaljak budapetre.
az nem megolda h raboritounkmegy csom onezt azta vmi gany, szarul kukodo dolgot kapunk.
ott a rossz pelda, a matyas kiraly ut: vmi egyeit akartak, millioo trkivel, aztanez az undormany es nula minosegu szarnlett belole. Vagy a felujitott szentendrei ut: milyen minoseg az az aszfalt? Hepehupas, aknafedelke mar most besullevel stb. Nem ertem miert nem menek tanulmaozpyozni tehcnoligoakat eleg lenne atruccanni ausztriaba.
Szerintem ezek nem nemzetkarakterológiai kérdések, hogy a "magyarok", meg az "amerikaiak".
Ha egy komplex probléma jelentős részét meg lehet oldani, a komplex megoldás költségének és időigényeinek töredékéért, akkor azt szerintem érdemes meglépni.
még Békásmegyer tervezésekor számoltak felüljáróval Békáson, az hiányzik igazából. Nagyjából a tuzep felett lenne, azert vannak fura formájú telkek a Hollós mellett. mellett a Faháztól indulva.. Lespórolták, szívunk.
hát pládt kell venni nyugatról, usaából, kinából stb. vagy föld alatt megy kb végig, vagy magasvasút. A londoi vagy páriszi elővárosi nem nagoyn keresztez főútvonalakt, felvitték a amgasba és ott megy. De ugye a magyarok minidg vmi újat akarnka kitalálni, ami kb minidg szarul sül el.
Így is elköltenek x száz milliárdot, akkor már mndegy h 1,5x százmilliárd a vége... akkor már legyen értelmes, logikus az egész. Ha leviszik, akor bővíthető a rakpart, a szentendrei út, minden
Berakom megint milyen súlyt kellett tenni a HÉV alagútra a Batyinál a Margit hídnál a sínekre, hogy ne jöjjön fel a felszínre mint egy tengeralattjáró.
Ezt adom, csak ez nem felújítás, hanem egy teljesen más projekt, új metró.
Amiről én beszélek, az egy olyan quick-win, ami “fillérekből” megvalósítható, de cserébe évtizedes problémákat megold Békás és Csillaghegy hegy felőli részén.
Határ útnál első blikkre jól hangzik az átkelő, de igazából gigantikus kitolás lenne a környéken lakókkal... (főleg, hogy a rengeteg kvázi új odaköltöző lakóparkosok miatt tolnának ki a régikkel... Bár amúgy elég hely sincs ott erre, úgyhogy mindegy is...
(akkor inkább a vasúti töltés mellett lehessen Aquincumnál új átjáró, valahol a pusztában... Ott nem zavarna túl sok embert...)
ui: azért felkötném azokat akik ennyi lakóparkot engedtek a HÉV hegyfelőli oldalára építeni...
Szerintem meg pont úgy lenne értelme az egésznek, ha a Margit hídtól kezdve a föld alatt menne, de nem a mostani nyomvonalon, hanem a Lajos utca - Pacsirtamező utca - Szentendrei út - Batthyány út alatt, mert akkor több embert érne el és valóban metróként vagy földalattiként funkcionálhatna. Ez a mostani terv egy nagy lepkefing.
Csak nem szükséges az egészet föld alá vinni csilliárdokért.
Elég lenne Békás és a Rómaifürdő között árokban vezetni, ezzel kiiktatni 3 fénysorompót és megnyitni egy új kijáratot a Szentendrei út felé (Határ útnál)
Ha nem viszik a fold ala vagy nem lesz magasvasut, akkor semmi ertelme nem lesz a felujitasbak. Ha ugyen ez a logiktalan ocska sziaztema lesz, mint most akkor szart sem er az autosok szempontjabol.
ehhez kapcsolodoan nemreg jartam a szentendrei uton. A felujitott szakasz botranyoaan hepehupas, mar csomo aknafedelet javitott, es igy, fak nelkul szomoru latvany. Beton, aszfalt er terko mindenutt...
at eppen felujitando szakaszt meg nem ertem miert igy kell csinalni, hogy arra a savra ami jarhato, raboritanak minden sittet, homokat, stb. Semmi ellenorzes nincsen? az uj keruletvezetes ugyanolyan szar, mint az elozo. foglalkoznak ezek is mindennel, csak A fontos, nornalis, logikus dologokat mellozik...
Esetleg egy olyan opció, hogy az ilyesmit szíveskedjenek egy ütemben megcsinálni? Szívtunk kétszer X hónapot a Szentendrei kifelé eső szakasza miatt, miből állt volna ezt az elvileg két hónapra saccolt munkát ugyanakkor elvégezni??
Eddig sem döglött bele senki. Erre bizonyíték, hogy megint járhatatlan a város, mert nem kell fizetni a parkolásért. Vagy zombik ülnének a volán mögött? Akár azt is el tudom képzelni, amilyen jeleneteket látok.
Ha lehetne arra szavazni, hogy ne legyen útfelújítás, vajon hányan szavaznának rá?
Ha lehetne arra szavazni, hogy évente csak az utak 1%-át újítsák fel (ez egy-egy szakaszon 100 év használódást jelent), hányan szavaznának arra, hogy inkább járnak xar utakon 99 évig?
Nyáron még elviselheto, de ha atcsuszik őszre, abba beledoglunk. Jók ezek a felújítások, de így sorozatban marha nehéz elviselni őket egy olyan környéken, ahol amúgy is necces a közlekedés...
Ebbol latszik h johet barmikyen oldali vezetes, ugy szar mindegyik ahogy van. Senki sem gondolkoduk, senki sem mer lepni nornlais iranyba, ugyanugy folytatodik minen, mint azelott, megy a ganyolas, tularazas, burokracia... aztan mindegyik csak visszafele mutogat ahelyett h batran osszedeszne magat es kialakitana egy normlais rendszerr
Mától folytatódik az emberkisérlet Csillaghegyen. Alig pár nappan az útfelújítás befejezése után ismét egyirányúsították a Szentendrei utat, ezúttal a Mátyás király út és a 11-es út között Békásmegyer felé augusztus végéig vízvezeték építés miatt. Csillaghegy ismét elesett...
jobb oldali mindig a 'mienk', de ezt tudjuk. Ha a sövény a te ingatlanodon volt, akkor nem nyúlhat hozzá. Ha a kerítésen, akkor sem. Ha az övé, akkor írthat, de úgy illik, hogy szól és kérdez előtte.
Az önkori időhúzó és pipogya, nagyon pusholni kell őket, hogy emeljék a seggüket. Nálunk konkrétan a ház oldalának nekiültetett a szomszéd tujákat dirket, tavaly nyáron. már akkor bejelenntettem az önkorinka h szederssék ki. azsonták nem kapták meg a mailt, hazudnka. most tarttunk ott h a szomszéd kiszedte, mert az önkori pusholta rajtam keresztül
Az emberek már nem azok, akik 20-25 éve, nem olyan már a szomszédi viszony, mint régebben. A legtöbb ember ott tezs keresztbe, ahol tud sjanos :(