Keresés

Részletes keresés

saját célú pálya Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18300

Melyik cégnek a csarnoka ez?

Előzmény: lassújel (18292)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18299

A MÁV azt szolgálja ki, aki +rendeli.Kicsit tovább gyalogolva azon a vonalon, ezt láttuk:

Előzmény: Törölt nick (18296)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18298

Köszönöm.

Előzmény: saját célú pálya (18297)
saját célú pálya Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18297

A magyarországi cégek cégkivonatát (főbb adatait) itt lehet megnézni: www.e-cegjegyzek.hu. A "Kérem a megjelölt cégjegyzékszámú cégek" rovat legördülő menüjében a "Tárolt cégkivonatát" pontot kell kiválasztani. A számviteli beszámolókat (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet) itt lehet megtalálni, a Beszámolókeresés menüpontban: www.e-beszamolo.kim.gov.hu.  

Előzmény: Törölt nick (18284)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18296

Szinte hihetetlen, hogy egy ilyen hatalmas gabonaipari létesítményt ne érje meg a MÁV-nak iparvágánnyal a világ vasúthálózatába bekötni.

Ha felszedik (márpedig fel fogják hamarosan), akkor soha a büdös életbe nem lesz ide iparvágány.

Előzmény: Sinbiciklis1 (18294)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18295

Kössz! Már azt hittem, elmarad a +fejtés.

Előzmény: lassújel (18292)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18294

2005. szeptember 5.

Előzmény: M62-238 (18285)
Nyírség IC Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18293

Egyszer egy ilyet én is láttam. Ha jól emlékszem, egy kéttengelyes, világosszürke kocsi volt, 2 vagy 3 egymás melletti, gömb alakú tartállyal, személyvonat végén. Még nagyon kicsi voltam (de már vonatbuzi, mert most is emlékszem erre :D ). Amikor eszembe jut (mint most) mindig elgondolkodom, hogy vajon ez rendszeres volt, és én már csak a végóráját láttam a korábbi rutinnak, vagy csak alkalomszerű eset? Később többet már nem láttam ehhez hasonlót. Valamikor a 90-es évek elején lehetett ez.

Előzmény: Törölt nick (18289)
lassújel Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18292

Így van, jól kizártad!:)

 

Valóban Csepel (Művek), Célgép utca.A vágányon látszik, hogy már évek óta nem használják, de a fényjelző még mutatja a szabványos "Tilos a tolatás!" jelzést.  

 

Ezek a sínek a Salak utcai vágányból jobbos kitérővel ágaznak ki, kereszteznek egy másik - szintén abból,de bal oldalról kiágazó - használt ipvg-t, majd bemennek egy üzemi területre és így haladnak át a Célgép utcán, ahol eltűnnek a képen látható csarnokban (pontosabban annak a másik oldalán az udvaron még folytatódnak, a műhódas térképen jól látszik)

 

Hihetetlen egyébként, hogy milyen érdekes hely ez a Csepel Művek, igazi elveszett vágány paradicsom, de rengeteg más tárgyi emlék is van.

 

 

  

 

Előzmény: Sinbiciklis1 (18282)
LVI Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18291

+ Siófok

Előzmény: koller andor (18290)
koller andor Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18290

Kelenföldre  személyszállító és postavonatok végén érkezett tej. (tehervonatokban nem)

Feladási állomások emlékeim szerint: Cece, Csorna, Répcelak

Előzmény: Törölt nick (18289)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.05 0 0 18289

Úgy működött, hogy:

- teherautóval (régebben kisvasúttal, már ahol volt) behordták a községbe/városba a vasútállomásra a tejet

- nem heti 1-2-3 tehervonat közlekedett, hanem minden nap akár több is, így a tejküldemény hamar beért a gyárba

- volt, ahol személyvonat végére volt besorozva a tejszállítmány (például Győr, 1990-es évek közepe)

- és persze a tejiparnak is volt iparvágánya.

Előzmény: Hoppá fácán! (18288)
Hoppá fácán! Creative Commons License 2011.02.04 0 0 18288

Az hogyan működött régen, hogy a tejet is vasúton szállították a Tejipari Vállalathoz? Persze ma Danone és kinyírták az iparvágányt.

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2011.02.04 0 0 18287

Szia!

 

Jól mondod! Egész pontosan 1998-ban járt rajta utoljára vonat! Ami érdekessége annak az iparvágánynak hogy az egyik vágány a kettőből még eredeti kis "i" 23.6Kg/fm sínből van! A másik a vonal átépítésekor kicserélést nyert "C" sínre.

 

Valahol feljegyzeteltem az utolsó vonatos napot, illetve a bent lévő kocsik számait is...

Előzmény: M62-238 (18285)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.02.04 0 0 18286

Merre vesződtem el?

M62-238 Creative Commons License 2011.02.04 0 0 18285

"http://www.nkh.hu/Hirdetmenyek/vasut/Vasti%20szakterlet%20hirdetmnyei/KUVF40822011.pdf"

 

A 64-es ut fénysoropó után kiágazó volt malom iparvágányról van szó,de azt már 20-30 éve nem használták.

Előzmény: Törölt nick (18284)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.04 0 0 18284

http://www.nkh.hu/Hirdetmenyek/vasut/Vasti%20szakterlet%20hirdetmnyei/KUVF40822011.pdf

 

Enyingen újabb felszedések várhatók. Kié ez a "C és R közlekedésépítő kft", hogy minden iparvágányt ők szednek fel a környéken?

 

További várható pusztítások (és kevés építés) a

 

http://www.nkh.hu/Hirdetmenyek/vasut/Lapok/default.aspx

 

linken olvashatók.

 

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 18283

Esetleg 100halombatta, erőmű?

Előzmény: lassújel (18273)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 18282

Ganz +szünt, Kábelművek +szünt, marad Csepel.

Előzmény: lassújel (18273)
GA0425 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 18280

Mert ilyet itt még nem láttam :-D

Előzmény: Törölt nick (18279)
GA0425 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 18278

Az kizárt.

Előzmény: Törölt nick (18277)
lassújel Creative Commons License 2011.02.01 0 0 18276

Nem nyert, de a Dunától egy köpésre van.Északabbra gondolkozzatok.

Előzmény: hegesztő89 (18274)
andras186 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 18275

Dunaújváros? :O :O :O

Hol?

Előzmény: hegesztő89 (18274)
hegesztő89 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 18274

Dunaújváros

 

Előzmény: lassújel (18273)
lassújel Creative Commons License 2011.02.01 0 0 18273

Na, ez hol lehet?

Nyírség IC Creative Commons License 2011.01.31 0 0 18272

A legkézenfekvőbb nem jut az eszembe :S

Előzmény: erdőszéli (18271)
erdőszéli Creative Commons License 2011.01.31 0 0 18271

vr - vasúti rakodó.

Előzmény: Nyírség IC (18268)
karako-hid Creative Commons License 2011.01.31 0 0 18270

Gondolom az ipari vidék miatt lehetett fontos (vasipar), hogy egyből elkezdtek építkezni (a Gömöri iparvidék felső része náluk maradt).

Előzmény: Lovrin (18267)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.01.30 0 0 18269

Sziasztok!

 

Szeretnék kérni / gyűjteni néhány vonalbejárós linket, amit közzé tehetnénk egy honlapon!

Köszönöm.

Nyírség IC Creative Commons License 2011.01.30 0 0 18268

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha ismerős valkinek: Minap egy régebbi térképen találtam egy, már nem meglévő (elbontott) iparvágány-kiágazást Mátészalkán. Ez egy olyan (szintén elbontott) telepre vezet, amely - amint a fenti térképen látható - a Nagyecsed és Kocsord felé tartó sínek elágazásánál, nem sokkal Mátészalka Csenger/Zajta felőli váltókörzete után volt, az íves bokorsor talán az egykori vágány helyét mutatja. Ma már semmi nincs ott. Valaki esetleg valamilyen információval bír erről az elveszett vágányról?

 

 

Ez lenne a térkép, fent Mátészalkáról jön a sín, dél felé nagyecsed, kelet/délkelet meg fehérgyarmati irány. A V.R. esetleg arra utalna, hogy a mellette lévő vámraktárhoz tartozott?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!