A Faragó könyv szerint 1957. november 27-én már szerelték a 200 db-os nullszériát. Szürke, borsózöld, piros-krém és kék-krém színekben készült 50-50 db. Ez talán szürke vagy borsózöld lehetett lánykorában. A sorozatgyártás 58 januárban kezdődött. A széria vázszám xxx-hó-év formátumú a szérián. A nullszériát a gyári dolgozók vehették meg.
Éppen ez az, amit nem értek, mert a felirat elemzve gyári. Mintahogy a szürke sem ecsetes, mint a többi helyen. Lehet, hogy a gyárban variáltak még vele.
Szerencsére szerintem jó kezekbe került a szerkezet, teljes felújítás vár rája. Akárki akármit mond, a tetemes mennyiségű új alkatrész azt mutatja, hogy valami csepeli szakié lehetett a motor. Sokat mehettek vele, borulás is volt, ebből következik az, hogy a bal oldali elemek egy része nem eredeti szürke, hanem ecsetes meg persze a szoknyán a horpadás szintén baloldalt. Egy biztosan eredeti Panni feliratával összehasonlítva kizárható az utólagos festés. A Faragó László-féle könyv szerint a 200-as nullszériából színenként 50 darabot készítettek, ez a szín kizárólag ebben a sorozatban létezett, vagyis szériában nem. Bervas szerint a váz a szériában a burkolatfelfogató lemezecskékben különbözött, vagyis az anyák a lemez másik oldalára vannak felpontozva. Háztáji fejlesztés az erősített középállvány. Kevés hiánya van, a szokásos km-óra, a hátsó lámpa teljesen és a gyújtáskapcsoló, viszont láttunk új kupplunglánc-fogaskereket, váltómarkolatot. A blokk állítólag prímán működik.
Okés, három felé megyek, felhívlak előtte. Az oktogontól gyalog három percre van egy parkolóházban. Ha villanyossal jössz, akkor elég lesz 30 percre elszöknöd, hacsak valaki be nem ugrik eléje.
Várjál csak. Az adattábla egy dolog. A vázszámhoz fel kell hajtani a motorburkolatot. A lengővilla befogás bal csomóponti lemezén van a vázszám. Az enyimen xxx-hó-év volt a formátuma. Ha az 007-12-57, akkor az az 57 decemberi hetedik gép. Mindenesetre elég korai. Fényképezd körbe!
Szaki! Ma láttam egy Pannit, szürke-kalapácslakkszínűt arany csíkozással (tuti eredeti), a típustáblán 1958-as gyártásút, alvázszáma:00007 ; motorszáma:57/12/005 Ez egy nullszériából kikerült darab lehet szerinted?
Nekem Riga kondi van fülinél fogva felbűvölve az egyik úszóház csavar alá. A gyári nem szabványos méret, meg a kapacitása sem 0,2 mikrofarad. A kondit a slussz vezetékre kell rákötni. A burkolat meg úgyis eltakarja.