Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 446
A motorszám. Eléggé korai a blokk is.
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 445
A középső burkolat is elég gyárinak tűnik.
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 444
te ezt nem érted. :)
Előzmény: Zoli_t5H (441)
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 443
A Faragó könyv szerint 1957. november 27-én már szerelték a 200 db-os nullszériát. Szürke, borsózöld, piros-krém és kék-krém színekben készült 50-50 db. Ez talán szürke vagy borsózöld lehetett lánykorában. A sorozatgyártás 58 januárban kezdődött. A széria vázszám xxx-hó-év formátumú a szérián. A nullszériát a gyári dolgozók vehették meg.
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 442
Éppen ez az, amit nem értek, mert a felirat elemzve gyári. Mintahogy a szürke sem ecsetes, mint a többi helyen. Lehet, hogy a gyárban variáltak még vele.
Előzmény: bervas (438)
Zoli_t5H Creative Commons License 2005.08.30 0 0 441
Hja... kerem en azt hittem, hogy motorrol van szo, nem egy kupac alkatreszrol...
Előzmény: jogepek (433)
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 440
A lámpafej pedig eredeti szürkének tűnik.
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 439
Előzmény: bervas (438)
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 438
... ha nem látszódna ki itt-ott az eredeti zöld kalapácslakk néhány elemen.
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 437
A hátsó burkolat két oldala. Balról erősen horpadt. Az egérszürke szín akár gyári is lehetne...
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 436
várjál csak, elforgatom a monitort.... öhöm, ez az igen. :)
Előzmény: bervas (435)
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 435
Az a bizonyos vázszám
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 434
akkor hárman. Elég szomorú, de ez van.
Előzmény: Zoli_t5H (432)
Zoli_t5H Creative Commons License 2005.08.30 0 0 432
Attol, mert nem "Hurra!"-zok, attol meg itt vagyok.:)
Na hol vannak azok a hires kepek, ti nagy felfedezok? :))
Előzmény: jogepek (431)
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 433

Szerencsére szerintem jó kezekbe került a szerkezet, teljes felújítás vár rája. Akárki akármit mond, a tetemes mennyiségű új alkatrész azt mutatja, hogy valami csepeli szakié lehetett a motor. Sokat mehettek vele, borulás is volt, ebből következik az, hogy a bal oldali elemek egy része nem eredeti szürke, hanem ecsetes meg persze a szoknyán a horpadás szintén baloldalt. Egy biztosan eredeti Panni feliratával összehasonlítva kizárható az utólagos festés. A Faragó László-féle könyv szerint a 200-as nullszériából színenként 50 darabot készítettek, ez a szín kizárólag ebben a sorozatban létezett, vagyis szériában nem. Bervas szerint a váz a szériában a burkolatfelfogató lemezecskékben különbözött, vagyis az anyák a lemez másik oldalára vannak felpontozva. Háztáji fejlesztés az erősített középállvány. Kevés hiánya van, a szokásos km-óra, a hátsó lámpa teljesen és a gyújtáskapcsoló, viszont láttunk új kupplunglánc-fogaskereket, váltómarkolatot. A blokk állítólag prímán működik.

A képek sorban:

1.Vázszám

2.Típustábla

3.Szoknya

4.'Panni' felirat

5.Motorszám

6.A blokk hátulja

      
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 431
emberek, vagyis mi ketten. :((
Előzmény: bervas (430)
bervas Creative Commons License 2005.08.30 0 0 430
Emberek, Jogépek ráakadt a 7. legyártott Pannira a nullszériából. Képek hamarosan.
jogepek Creative Commons License 2005.08.30 0 0 429
Okés, három felé megyek, felhívlak előtte. Az oktogontól gyalog három percre van egy parkolóházban. Ha villanyossal jössz, akkor elég lesz 30 percre elszöknöd, hacsak valaki be nem ugrik eléje.
Előzmény: bervas (428)
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 428
Mán dógozok... Ha valamikor napközben mész, csörögj rám. Esetleg el tudok lógni.
Előzmény: jogepek (427)
jogepek Creative Commons License 2005.08.29 0 0 427
Az oktogonnál van egy műhelyben, nem eladó. Holnap elmegyek lefotózni, nincs kedved velem tartani? Aztán esetleg egy kis szalonnasütés valahol?
Előzmény: bervas (426)
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 426
A Faragó könyv szerint amit találtál, az a 200 db-os nullszéria 50 szürke példánya közül az egyik. Grat! A sorozatgyártás 58 januárban kezdődött.
Előzmény: jogepek (423)
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 425
Várjál csak. Az adattábla egy dolog. A vázszámhoz fel kell hajtani a motorburkolatot. A lengővilla befogás bal csomóponti lemezén van a vázszám. Az enyimen xxx-hó-év volt a formátuma. Ha az 007-12-57, akkor az az 57 decemberi hetedik gép. Mindenesetre elég korai. Fényképezd körbe!
Előzmény: bervas (424)
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 424
Erősen úgy tűnik. Már megen malacod lenne? :-D
Előzmény: jogepek (423)
jogepek Creative Commons License 2005.08.29 0 0 423
Szaki!
Ma láttam egy Pannit, szürke-kalapácslakkszínűt arany csíkozással (tuti eredeti), a típustáblán 1958-as gyártásút, alvázszáma:00007 ; motorszáma:57/12/005
Ez egy nullszériából kikerült darab lehet szerinted?
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 422
Úgy valahogy :-) Szép világoskék-szürke ruhát kap.
Előzmény: jogepek (421)
jogepek Creative Commons License 2005.08.29 0 0 421
Kinyomják a ragyáit és lefaragják a középállványgombáit?
Előzmény: bervas (420)
bervas Creative Commons License 2005.08.29 0 0 420
Tünde kozmetikushoz és sminkeshez ment. Eredmény 3 hét múlva.
jogepek Creative Commons License 2005.08.24 0 0 419

Ó szaki!!!!

Át tudod teljes méretben küldeni nekem a jogepek@freemail.hu címre?

Tudom, hogy megteszed. :)

köszi!

Előzmény: bervas (418)
bervas Creative Commons License 2005.08.24 0 0 418
Újságot matattam, és mit találok? :-)
bervas Creative Commons License 2005.08.20 0 0 417
Nekem Riga kondi van fülinél fogva felbűvölve az egyik úszóház csavar alá. A gyári nem szabványos méret, meg a kapacitása sem 0,2 mikrofarad.
A kondit a slussz vezetékre kell rákötni. A burkolat meg úgyis eltakarja.
Előzmény: jogepek (416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!