Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

quadfreerider Creative Commons License 2010.05.10 0 0 399
Elméletileg gyári, van beleütve vmi szám is. De ilyen 1.5mm falvastagságú csőből van. Meg nagyon sokat állt kint esőben, hóban előző tulajnál, eléggé rozsdás.
zylo. Creative Commons License 2010.05.10 0 0 398
Te nem valami gyári vázra építesz? Az ennyire gyenge lenne?

A gokartépítős honlapomat több mint ezer látogató nézte meg, úgy tűnik, van rá igény. Ezen fellelkesedve elkezdtem csinálni egy újabb vázat, amit majd fotózgatok építgetés közben. Nem halad majd túl gyorsan... Amúgy én sima trafóval ívhegesztem, de a normál 3/4-es csőhöz jó ez is.

Nulladik lépés, csövek meghajlítva:

Előzmény: quadfreerider (394)
quadfreerider Creative Commons License 2010.05.10 0 0 397
Aha láttam a képet az átalakitásról. Majd nyáron elkezdem ennek a mintájára, jó lesz.
cssz74 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 396
Igen, az nehéz ügy. Nekem sima trafós Ívem van, de szerencsére nagyon komoly anyagból van a BIREL váz, így relatíve simán ment 70A-s árammal. Egy helyen kellett átalakítanom a gyári vázat, hogy a 4 ütemű motor ülés felé eső kihajtása miatt belülre kellett tennem a nagy lánckereket a hátsó tengelyre, így ott nem fért el a váztól.
Előzmény: quadfreerider (395)
quadfreerider Creative Commons License 2010.05.09 0 0 395
hegeszteni is nehéz: ezt ugy értem hogy nekem csak inverterem van, védőgázas hegesztőm nincs. És inverterrel csak kis áramerőséggel tudom hegeszteni a kis falvastagság végett, amitől a varrat se lesz jó.
quadfreerider Creative Commons License 2010.05.09 0 0 394
Ma elkezdtem csinálni a gokartot. De abba is hagytam.:(((
Kiderült hogy maga a váz vékony falvastagságú csőből van, eléggé hajlékony, és ráadásul még rozsdás is. hegeszteni is nehéz. Igy nem nagyon tartaná meg a közel 30LE-s blokkot, ezért inkább megcsinálom ennek a váznak a mintájára, de saját kezűleg az új vázat ami már jobb lesz.
cssz74 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 393
Biztos az infó, hogy feszülősbe kell, 2 független, gokarthoz értő forrás mondta. Felraktam, és nagyon szépen adagolható. A baj nem lehetett más, mint valahogy forgás ellenére is lelazult. Most bátor voltam, és kapott ragasztót... :S
Előzmény: zylo. (392)
zylo. Creative Commons License 2010.05.09 0 0 392
Azért Kiskunlacházára én vinnék tartalék kuplungpofákat. Btw, vajon egy ilyen bérgokart pályán nem tudná valaki megmondani (esetleg megnézni), hogy vannak beszerelve? Ott hamar kiderülne, ha rossz. Pesten sok pálya van... . Nem győzködni akarlak ám, csak szeretném, hogy jó legyen.
Előzmény: cssz74 (390)
zylo. Creative Commons License 2010.05.09 0 0 391
Igaz, csak a szabad hétvégéken csináltam, de nekem egy nyomorult gokart építése is másfél évembe telt.
Előzmény: quadfreerider (389)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 390
két helyről is azt mondták, hogy befeszülősbe kell tenni. Összeraktam, beállítottam, a rögzítő csavart kis pillanatragasztóval bekentem, majd amennyire bírtam, meghúztam, bár a főtengely elforog. Rá tettem a lánckereket, láncot és ki is próbáltam. Egyenlőre műxik...kell csinálnom egy új védőt köré, mert a régik kissé széttépte. :(
quadfreerider Creative Commons License 2010.05.07 0 0 389
Motor még nincs bent, mert nem csak ez az egy project fut. Emellett egy homokfutót/szöcskét is épitek, meg a rallyautómat is.:)
zylo. Creative Commons License 2010.05.05 0 0 388
Szerintem igen, én 12-ért vettem egy garnitúrát plusz egy első spoilert, és egyik sem újszerű.
A motor bent van már?
Előzmény: quadfreerider (386)
zylo. Creative Commons License 2010.05.05 0 0 387
OK, remélhetőleg az újak tovább bírják.
Előzmény: cssz74 (385)
quadfreerider Creative Commons License 2010.05.05 0 0 386
Ma vettem spoilereket, szinte ujjak, két oldalsó és a szélterelő került 6 ezer forintba. Szerintetek megérte?
cssz74 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 385
Azt mondta 2 ember, aki gokartozik, illetve gépszerelő, hogy így kell lennie.
Valószínű, nem azért szállt el, hanem valami módon lelazult, szétnyílt, és akkor törhettek fordulaton a betétek.
Előzmény: zylo. (384)
zylo. Creative Commons License 2010.05.05 0 0 384
Hmmm.
Nem félsz, ha visszarakod ugyanúgy, akkor ugyanúgy elszállhat? A Babetta fórumon azt mondják, "húzó" vagy "lefutó" (tehát nem a befeszülő) állásban kell beszerelni a kuplungpofákat. Ha feltapad rendesen, akkor húz is, ha nem, akkor be kell csiszolni (krétával "megfesteni" és ahol hozzáér a dobhoz, ott kicsit csiszolni rajta).
Előzmény: cssz74 (383)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 383
Na azt nem írtam le, hogy az új betétek vételekor, megnézte a srác, és azt mondta, hogy befeszülnie kell, nem csúsznia, mert akkor hamar leég, és nagy erőt nem is nagyon visz át.
Előzmény: zylo. (380)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 382
Nem, mégis jól volt, most gondolom át, ez 4 ütemű, így óramutatóval szemben forog...
a főtengely az ülés felé lóg ki, nem úgy, mint a 2 üteműeken...
Előzmény: zylo. (380)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 381
Na! Ma szereztem pofákat, és ugyanezt mondta az alkatrészes! Én nem láttam szétszedve, összerakva kaptam, csak feltettem. Most fordítva kerülnek bele...
Előzmény: zylo. (380)
zylo. Creative Commons License 2010.05.04 0 0 380
Biztos, hogy nem fordítva volt felszerelve? Úgy értem, hogy a pofákat a másik oldalukkal felfelé is rá lehet tenni a csapokra, és akkor nem befeszülnek, hanem csak csúsznak. Persze lehet, hogy akkor nem is tudnak nyomatékot átvinni, szóval csak ötletelek. Meg kellene nézni egy eredeti kuplungot.

Előzmény: cssz74 (375)
pastrana 199 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 379
sziasztok

uj tag lennek most vettem 1 kartot es par alkatreszre lenne szuksegem aki tud segitsen
ami kellene: pcr henger 100ccm
meg kerekek 3 csavaros szetszedhetö


meg hol tudnek olcson dugot venni mert a hetvegen meg szorult sajna a ringen :(

elore is koszi

peresab Creative Commons License 2010.05.03 0 0 378
Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy az idén már nem lesz gokartozás, ezért megválok mindentől!

- CRG komplett váz motor nélkül - 115.000,-Ft

- Mach1 komplett váz motor nélkül - 135.000,-Ft

- PCR komplett váz motor nélkül - 160.000,-Ft

- Kali kart váz, hiányzik a két első kerék és a féknyereg, a képen van rajta első kerék is viszont az a másik karté volt, ülést, fékmunkahegert, kormányt + felfogatást adok hozzá, az viszont nincs a képen- 70.000,-Ft

- apróbb alkatrészek: fékmunkahenger, kormány+felfogatás, lánckerék, lánc...

Érdeklődni e-mailen: mindenemelado@gmail.com

cssz74 Creative Commons License 2010.05.03 0 0 377
Van, ez a bele. Valószínű, valahogy lelazult, pedig forgás közben húznia kéne magát... :( Több, mint egy éve fent volt, és többször járattam, összességében 3-4 órát...
Előzmény: zylo. (376)
zylo. Creative Commons License 2010.05.02 0 0 376
Hmm, nincs ennek valami fedele? Meg az is kérdés, hogy miért törtek el a pofák.
Előzmény: cssz74 (375)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 375
A háza épnek tűnik, de a betétek törtek. Az a baj egyenlőre, hogy nem tudom, milybe való betétek ezek. A láncvédőt is elhajlították, szerencsére ez megfogta a javát, bár volt darab, ami 5-6m-re került elő.
Előzmény: zylo. (374)
zylo. Creative Commons License 2010.05.01 0 0 374
A "lerobbant" mit jelent? Csak szétesett, vagy törött is valami?
Előzmény: cssz74 (373)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 373
Na mégsem lesz menet, az állványon járatás közbe lerobbant a helyéről a kuplungom. :(
cssz74 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 372
Ha minden jól megy, akkor holnap délelőtt lesz egy kis teszt a Lacházi pályán...
Ha sikerül, lesznek fotók is...
quadfreerider Creative Commons License 2010.04.26 0 0 371
peresab! Már nem aktuális a spoiler, azért köszi a képeket.
cssz74 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 370
Ma egy kicsit foglalkoztam a gépsárkánnyal. Végre, már régóta nem nyúltam hozzá. Igazgattam a spoilereket, járattam egy 10 percig, és mentem 4-5m-t. Ennyi hely volt a garázsban. :) Most már meg kell keresnem a kollégát, mert a kipufogót át kéne alakítanom, kellene egy kis lánckerék és láncvédő eszkábálás is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!