Keresés

Részletes keresés

gysevic Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441650

" Azt nem tudjátok, hogy Érd Felsőn a rámpa világítása kihez tartozik: a vasúthoz vagy a városhoz? "

 

A város szerint a vasúthoz,a vasút szerint a városhoz...  Pont úgy,mint a lift(ek).  :)

Előzmény: gunji jackdaw (441641)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441649

két német adó 22h híreiben szerencse kevesebb sérültrōl tudott aktuális adatokkal szolgálni mint a korábbi hírek.

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.05 0 7 441648

Még nem világos miért állt meg a tehervonat?!

????

Miért nem állt meg a személyvonat?

Előzmény: oldmumus_v.2 (441647)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.12.05 -4 0 441647

igen az. Még nem világos miért állt meg a tehervonat?!

 

további infók egy távolabbi fotóval itt:

https://www.zdf.de/nachrichten/heute/zugunglueck-nrw-auf-strecke-meerbusch-osterath-100.html

Előzmény: zjakabfi (441646)
zjakabfi Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441646
Előzmény: attus germanicus (441645)
attus germanicus Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441645

Egymásnak szaladt két vonat Meerbuschnál. Sok a sérült. A National Express Talentje az egyik résztvevő, a másik egy tehervonat. 

r1232 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441644

4717? Annak 3 Flirtnek kellene lennie!

Előzmény: gunji jackdaw (441641)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441643

Amiröl itt nem volt szó az Ic vonatok késésének másik jellemző oka hogy a Pécsi Ic nem jön ki idöben és a százlábunál késik meg az Ic! (Legalábbis a Szombathelyi Ic vonatoknál ez a jellemzö!)

Előzmény: Ashi Valkoinen (441640)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441642

Peti nem lennének gyorsabbak, hiszen te is irtad hogy csak Gyékényesig lenne villany! Egy gépcsere ideális esetben is 10 perc legalább, tehát amit nyernél már el is buknád ott! Ráadásul a 60-as vonal olyan valóban 60-as vonal! ;)

Előzmény: v_peti (441639)
gunji jackdaw Creative Commons License 2017.12.05 0 0 441641

Köszönöm! Már nagyon várom a Flirt-öket vissza, ma reggel is rövidebb volt a 4717, s sokan lemaradtak róla.

Azt nem tudjátok, hogy Érd Felsőn a rámpa világítása kihez tartozik: a vasúthoz vagy a városhoz?

Előzmény: r1232 (441525)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.12.04 0 3 441640

Azért nincs 3-4 perc kicammogni Kelenföldön az 5-6 vágányról Győr felé, még 40 km/h-val sem.

 

Amúgy szerintem sem az a jellemző gyakorlat, hogy az IC/RJ vár, hanem a páros személyt verik el, pontosan amiatt helytelenül, amit István Gyuri már szövegesen is beidézett neked a forgalmi utasításból.

 

Arról nem is beszélve, hogy a darabszámra kevesebb távolsági utasnak spórolunk meg 1-2 perc késést (melynek mértéke a teljes utazási időhöz mérve, távolsági utazás révén, relatíve kicsi), miközben a több elővárosi utast verjük el 5-6 perccel, mely a rövid utazási időhöz mérve relatíve sok.

 

Egy másik hozzászólásban írod, hogy az oroszlányi személlyel verik el a RJ-t, kár, hogy ez a valóságban úgy néz ki inkább, hogy először a 14-ről vagy 15-ről megy a pécsi páros ('59-kor indul), aztán mire lenne vágányút az S12-nek, jön a páratlan RJ... '58 helyett meg '05-06 környékén indul S12...

Előzmény: rutthin (441604)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441639

Na ja, korszerűsítés is benne volt a csomagban, nemcsak a villamosítás. Összességében azért valamennyit lehetne rajta nyerni, mert némileg gyorsabbak lennének a vonatok és a GYSEV-nek sem kéne Csörgőkkel és Ludmillákkal vacakolnia, mehetne a villany Gyékényesig. Most nem túl szerencsés a drót alatt dízel Zalaszentivánig. Ezért érthetetlen, hogy miért kellett visszalépni??? :(

 

Előzmény: 20-as vonal (441637)
hmsoft Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441638

U trenutku nesreće u vlaku je bilo 20 putnika...

 

Húsz egész utas? Komoly kihasználtsággal közlekedett a (ha minden igaz) 9 részes Talgo... :)

 

hm

Előzmény: Törölt nick (441628)
20-as vonal Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441637

Szerintem a teherforgalma miatt érdemes lenne villamosítani. Csakhát a biztbert is át kéne építeni, meg némi pálya... 

Előzmény: haha 1970 (441636)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441636

Sajnos a 17-es vonal végig villamositásának személyforgalmi szempontból semmi értelme nem lenne mert a 4 óra 30 perces menetidö akkor sem csökkenne! Áruszállitással kapcsolatban nincs semmi infóm, ezért arról nem tudok irni semmit!

Előzmény: 20-as vonal (441635)
20-as vonal Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441635

Ismerem a 10-es vonal problémáit, azt hittem az átvétel macerás. Megjegyzem semmiféle gyseves átvételről nem hallottam, a 17-es átvétele is irónia volt. A 22-es vonalon ma forgalom szüneteltetés van. 

Előzmény: haha 1970 (441633)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441634

"Sz@rul mutatna a Bz a drót alatt. "

 

És hol előírva , hogy "drót alatt" BZ kell, hogy menjen? 

Előzmény: GOLAZ111 (441616)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441633

Állitolag komoly rekonstrukcióra szorul a pálya nyomvonal korrekció hidcsere! Persze lehet hogy ezek csak szóbeszédek, a villamositás is már elég régóta napirenden van! Viszont újat irtál nekem hogy a 22-es vonal "már most is Gysev"! Bevallom öszintén erröl nem tudtam, és mit csinál ezen a szakaszon?

Előzmény: 20-as vonal (441632)
20-as vonal Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441632

Miért? A 10-essel mi a gond? A 22-es meg már most is gysev. 

Előzmény: haha 1970 (441621)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441631

Előbb-utóbb csak sikerül megyezni. Egy alaposan túlárazott (ahogy lenni szokott) projekteknél csak ki tudnak vásárolni pár embert! Van az a pénz!

Előzmény: haha 1970 (441629)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441630

Na ja, a trianoni békeszerződés szabályozza annak a vonalnak a státuszát.

Előzmény: r1232 (441627)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441629

Épül valóban? Ez is már jó pár éve szóba került, és még mindig nincs meg, állitolag az ott lakókkal nem sikerült megegyezni igaz ez még abban az idöben volt amikor még a máv volt az üzemeltetö!

Előzmény: v_peti (441626)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441628
r1232 Creative Commons License 2017.12.04 0 1 441627

Nem kell hülyeségeket terjeszteni. A vasúti pályák az állam tulajdonában vannak, mind a GYSEV, mind a MÁV csak üzemeltető. A tulajdonos dönt, hogy ki az üzemeltető. Ez alól a GYSEV törzsvonala kivétel, ha minden igaz.

Előzmény: haha 1970 (441621)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441626

Az igaz, de most meg delta épül ehelyett. Igaz, az önmagában nem elég, mert ott a szűk keresztmetszet a két delta között. De az már a MÁV-hoz tartozik. Dupla vágány kéne a két delta közé 80-as kitérőkkel ellátva. Mert így szerintem sokszor lesz majd torlódás, mert eléggé élénk ott a forgalom.

 

Előzmény: haha 1970 (441625)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441625

A 22-es föleg teherforgalom miatt kellett volna, és akkor lehetett volna Hegyeshalom illetve Győr felöl gépkörüljárás nélkül illetve gyorsabban eljutni Szlovénia irányába! De teljesen új nyomvonal illetve hidak kellettek volna ami elég soká térült volna meg! Személyforgalom igazából sajnos nem volt a vonalon amikor még a Bz "robogott" ott!

Előzmény: v_peti (441622)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441624

Sajnos. De pont ezért baj a projekt lightosítása, mert eredetileg lett volna egy felső megállóhely, a belvároshoz közel, valamint egy kitérő Gyöngyösfalunál a félórás követéshez. Ha ezek megvalósultak volna, akkor lehetett volna utasokat visszacsábítani. Na meg egy tarifareform is szükséges lenne ehhez.

Előzmény: haha 1970 (441623)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441623

Inkább a 18-as vonalat hagyjuk, az elmúlt 10 évben már annyi ötletelés volt hogy még leirni is lehetetlenség, közben a Vasi Volán meg szépen elcsábitotta az utasokat mert egy távolsági bérlettel Köszegen végig utazhatja a várost ellenben a vonattal ami a város szélén állt meg és onnan helyijárattal lehetett bemenni a Fő térre, annyira "sikeres"volt hogy már a helyijárat is megszünt ott!

Előzmény: v_peti (441620)
v_peti Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441622

A 22-es miért nehéz kérdés? Az egy vicinális.

 

Amúgy miért nem adták a 17-es másik részét? Önmagában semmit sem ér.

Előzmény: haha 1970 (441621)
haha 1970 Creative Commons License 2017.12.04 0 0 441621

Egy probléma van a dologgal hogy a Gysev átakarta már venni a 17-es vonalat végig csak a máv nem adta! Gondolom arról is hallottál hogy a 20-as vonalat is szerette volna, de azt sem kapta meg! ;) Jelenleg ismét a 10-es van napirenden de az majdnem olyan nehéz kérdés mint anno a 22-es vonal átvétele lett volna!

Előzmény: 20-as vonal (441617)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!